Jak naprawić „ Ten folder jest pusty ” podczas podłączania iPhone’a w systemie Windows 10

IPhone nie łączy się z komputerem z systemem Windows 10 w taki sam sposób, jak z komputerem Mac. To powiedziawszy, nadal bardzo łatwo jest podłączyć iPhone’a do komputera z systemem Windows 10 i uzyskać dostęp do filmów i zdjęć z rolki aparatu. IPhone pojawia się jako zwykłe urządzenie multimedialne. Wszystkie wymagane sterowniki są instalowane automatycznie przez system Windows 10. To powiedziawszy, czasami po podłączeniu iPhone’a do komputera z systemem Windows 10 zamiast oglądać obrazy i filmy, pojawia się komunikat „Ten folder jest pusty”. Oto jak to naprawić.

Napraw „Ten folder jest pusty”

Komunikat „Ten folder jest pusty” ma kilka bardzo konkretnych przyczyn. Jeśli podłączasz iPhone’a do komputera z systemem Windows 10 po raz pierwszy, podłączasz go po zresetowaniu komputera lub po ponownym zainstalowaniu systemu Windows 10, musisz autoryzować komputer na swoim iPhonie.

Przejdź do swojego iPhone’a, a zobaczysz komunikat z pytaniem, czy chcesz zaufać komputerowi. Dotknij opcji „Zaufaj”, a następnie wprowadź hasło, aby je autoryzować. Zamknij Eksploratora plików na komputerze z systemem Windows 10 i otwórz go ponownie. Uzyskaj dostęp do swojego iPhone’a, a pojawi się folder DCIM.

Jeśli wielokrotnie podłączałeś ten telefon do komputera i nagle widzisz ten komunikat, sprawdź, czy telefon został odblokowany. Jeśli nie, odblokuj go, a folder DCIM powinien się pojawić. Jeśli tak się nie stanie, odłącz telefon, ale upewnij się, że nie blokujesz go ponownie. Po odblokowaniu telefonu podłącz go ponownie do komputera. Poczekaj, aż urządzenie się pojawi, a będziesz mieć dostęp do zawartych w nim filmów i zdjęć.

Na koniec, jeśli problem nadal nie ustępuje, sprawdź używany kabel. Spróbuj podłączyć telefon za pomocą innego kabla. Zły kabel często może powodować problemy, których nawet sobie nie wyobrażasz. Komunikat „Ten folder jest pusty” może być produktem ubocznym wadliwego kabla. Wydaje się to mało prawdopodobne, ale zazwyczaj rozwiązuje wiele problemów. Sprawdź kabel lub wymień go na inny. Warto też zmienić port USB, do którego podłączasz telefon.

Jeśli wszystko się sprawdzi, może być konieczne odinstalowanie urządzenia z Menedżera urządzeń. Powinien pojawić się w obszarze Urządzenia przenośne. Kliknij prawym przyciskiem myszy iPhone’a i wybierz opcję odinstalowania. Odłącz telefon, upewnij się, że jest odblokowany, a następnie podłącz go ponownie. W razie potrzeby autoryzuj komputer do uzyskiwania dostępu do urządzenia, a powinien pojawić się folder DCIM.