Jak odłączyć konto bankowe od aplikacji Dave?

Dave jest firmą świadczącą usługi bankowości cyfrowej, która oferuje swoim użytkownikom usługi finansowe, i została oficjalnie uruchomiona w 2019 roku. Dave koncentruje się głównie na pożyczkach gotówkowych. Dave świadczy swoje usługi finansowe za pośrednictwem aplikacji Dave, która jest dostępna bezpłatnie w Sklepie Play i App Store. Aby korzystać z usługi Dave, musisz zarejestrować się w aplikacji Dave i połączyć swoje konto bankowe. Na Twoim koncie bankowym nie jest wymagane minimalne saldo, nie ma odsetek, opłat za spóźnienie ani opłat za kredyty w rachunku bieżącym. W aplikacji Dave możesz połączyć swoje konta bankowe, karty debetowe i kredytowe, aby używać ich do transakcji. Jeśli chcesz zmienić lub odłączyć swoje konto bankowe od Dave, możesz to zrobić na wyciągnięcie ręki, korzystając z aplikacji Dave. Aby dowiedzieć się, jak to zrobić i inne rzeczy związane z aplikacją Dave, ten artykuł Ci w tym pomoże. Poprowadzi Cię przez kroki, jak odłączyć konto bankowe od aplikacji Dave i jak zmienić konto bankowe w aplikacji Dave na telefonie. Dowiesz się również, jak usunąć Dave’a z mojego banku i zmienić datę płatności za pomocą aplikacji Dave.

Jak odłączyć konto bankowe od aplikacji Dave?

Aby nadal korzystać z usługi Dave’a zaliczki gotówkowej, musisz zapłacić miesięczną opłatę abonamentową w wysokości 1 USD w aplikacji Dave. Użytkownicy Dave mogą otrzymywać bezpłatne wypłaty z bankomatów w 32 000 lokalizacji. Korzystając z aplikacji Dave, możesz również zarządzać swoimi finansami w podróży, nawet bez konieczności odwiedzania banku. Czytaj dalej, aby znaleźć szczegółowe instrukcje wyjaśniające, w jaki sposób możesz odłączyć konto bankowe od aplikacji Dave, z przydatnymi ilustracjami dla lepszego zrozumienia.

Czy możesz anulować aplikację Dave?

Tak, możesz anulować aplikację Dave. Aby zaprzestać korzystania z usług Dave, musisz odłączyć wszystkie swoje konta bankowe i karty od aplikacji Dave. Następnie możesz anulować subskrypcję Dave w aplikacji Dave. Możesz również anulować swoją subskrypcję Dave, kontaktując się z zespołem pomocy Dave za pośrednictwem ich formularz zgłoszenia do obsługi klienta i prośba o usunięcie konta Dave. Gdy usuniesz swoje konto Dave, cała historia transakcji i dodatkowe środki pieniężne, które masz na koncie, zostaną usunięte z aplikacji Dave. W każdej chwili możesz ponownie utworzyć nowe konto Dave, ale nie przywróci to poprzednich danych.

Uwaga: pamiętaj, że usunięcie aplikacji Dave nie anuluje Twojego konta Dave.

Co się dzieje, gdy nie płacisz Dave’owi?

Jeśli nie uiścisz opłaty Dave na czas, nie będziesz mógł skorzystać z ExtraCash w aplikacji Dave, dopóki nie spłacisz zaległej kwoty salda. Możesz włączyć opcję automatycznej płatności, dzięki której opłata Dave będzie automatycznie pobierana z Twojego połączonego konta bankowego co miesiąc, aby nie utrzymać salda. Po włączeniu automatycznej płatności nie będziesz musiał co miesiąc ręcznie płacić abonamentu. Ponadto Dave nie pobiera żadnych opłat ani kar, jeśli nie uiścisz opłaty.

Dlaczego Dave nie pozwoli mi anulować członkostwa?

Oto powody, dla których Dave nie pozwala mi anulować członkostwa:

  • Zaległe saldo pozostałe na Twoim koncie
  • Może to być błąd serwera od Dave
  • Z powodu problemów z połączeniem internetowym na Twoim urządzeniu
  • Używasz przestarzałej wersji aplikacji Dave
  • Może aplikacja Dave ma jakiś błąd, który nie pozwoli Ci anulować członkostwa

Jak powstrzymać aplikację Dave przed braniem pieniędzy?

Aby uniemożliwić aplikacji Dave pobieranie pieniędzy, wykonaj następujące kroki:

Uwaga: upewnij się, że jesteś zalogowany w swojej aplikacji Dave.

1. Otwórz aplikację Dave na swoim Android lub iOS telefon.

2. Stuknij zakładkę Profil na dolnym pasku.

3. Na karcie KONTO przesuń palcem w dół i dotknij Zarządzaj członkostwem.

4. Stuknij w Wyświetl status członkostwa.

5. Stuknij w Zarządzaj członkostwem.

6. Stuknij w Wstrzymaj członkostwo.

7. Stuknij w przycisk Rozumiem, aby potwierdzić.

W ten sposób powstrzymam aplikację Dave przed pobieraniem pieniędzy.

Jak zmienić bank na Dave?

Aby dowiedzieć się, jak zmienić bank na Dave, wykonaj następujące kroki:

1. Otwórz aplikację Dave na smartfonie.

2. Stuknij zakładkę Profil w prawym dolnym rogu ekranu.

3. Stuknij opcję Połączone banki i karta.

4. Stuknij w Zmień.

5. Wybierz Zmień bank.

6. Po znalezieniu banku zaloguj się przy użyciu żądanych danych uwierzytelniających banku.

7. Odpowiedz na pytania bezpieczeństwa, a Twoje konto bankowe zostanie zaktualizowane.

W ten sposób mogę zmienić bank na Dave’a.

Jak zmienić konto bankowe w aplikacji Dave?

Możesz śledzić powyżej kroki aby zmienić konto bankowe w aplikacji Dave.

Jak mogę odłączyć moje konto bankowe od Dave’a?

Będziesz musiał anulować członkostwo Dave, aby odłączyć swoje konto bankowe od Dave’a. Zobaczmy, jak możesz to zrobić:

Uwaga: upewnij się, że jesteś zalogowany w swojej aplikacji Dave.

1. Otwórz aplikację Dave na swoim telefonie.

2. Stuknij zakładkę Profil > zakładka KONTO > Zarządzaj członkostwem.

3. Stuknij w Wyświetl status członkostwa.

4. Następnie dotknij Zarządzaj członkostwem.

5. Stuknij w Wstrzymaj członkostwo > Anuluj moje konto.

6. Ponownie dotknij Anuluj moje konto.

7. Stuknij w Kontynuuj do anulowania.

8. Podaj żądany powód, dla którego chcesz usunąć konto Dave.

9. Na koniec przesuń slajd, aby anulować opcję, aby pomyślnie anulować członkostwo.

Jak usunąć Dave’a z mojego banku?

Wykonaj czynności wymienione powyżej, aby usunąć konto Dave i ostatecznie usunąć Dave z banku.

Jak zmienić datę płatności w Dave?

Aby dowiedzieć się, jak zmienić datę płatności u Dave’a, wykonaj następujące czynności:

1. Uruchom aplikację Dave na swoim telefonie.

2. Stuknij zakładkę Profil w prawym dolnym rogu ekranu.

3. Stuknij swoje konto Dave Spending lub konto zewnętrzne.

4. W sekcji dochodów dotknij Następna wypłata.

5. Stuknij Zmień główną wypłatę lub stuknij ikonę + Dodaj nową opcję, aby dodać nową wypłatę.

6. Wybierz najczęściej powtarzającą się wpłatę i edytuj harmonogram wypłat.

7. Stuknij w Zapisz, aby zapisać nową datę płatności aktualizacji.

W ten sposób mogę zmienić datę płatności u Dave’a.

Jak skontaktować się z Dave Bankiem?

Aby skontaktować się z bankiem Dave, możesz użyć dowolnej z tych metod:

Metoda 1: za pośrednictwem numeru telefonu pomocy technicznej

W przypadku jakichkolwiek zapytań związanych z usługą Dave lub zgłaszania skarg dotyczących zgubionej lub skradzionej karty, zgłaszania nieautoryzowanego logowania i innych problemów, możesz zadzwonić pod numer 1-844-857-3283 i porozmawiać na żywo z kierownikiem działu obsługi klienta firmy Dave. Twoje zapytanie rozwiązane i zarejestrowana reklamacja. Aby porozmawiać z kierownikiem działu obsługi klienta Dave’a, musisz skontaktować się z nim w godzinach od 4 do 22 od poniedziałku do piątku oraz od 5 do 17 w soboty i niedziele według czasu pacyficznego (PST).

Metoda 2: przez e-mail pomocy technicznej

Napisz e-mail dotyczący Twojego zapytania lub problemów dotyczących usług Dave’a i wyjaśnij szczegółowo, czy potrzebne są jakieś pliki, aby je załączyć i wysłać do [email protected]

Metoda 3: Za pośrednictwem aplikacji Dave

1. Otwórz aplikację Dave na swoim telefonie.

2. Stuknij zakładkę Profil w prawym dolnym rogu ekranu.

3. W ustawieniach profilu przesuń palcem w dół i dotknij Czat.

4. Z tego miejsca możesz porozmawiać z kierownikiem Dave w sprawie wszelkich zapytań związanych z Twoim kontem Dave.

Uwaga: dyrektorzy klienta Dave’a są dostępni na czacie od 6 rano do 18 od poniedziałku do soboty według czasu pacyficznego.

***

Mamy nadzieję, że dowiedziałeś się, jak odłączyć konto bankowe od aplikacji Dave. Zachęcamy do kontaktu z nami w sprawie zapytań i sugestii za pośrednictwem poniższej sekcji komentarzy. Daj nam również znać, o jakim temacie chcesz się dowiedzieć w naszym następnym artykule.