Jak skonfigurować usługę Microsoft Teams

Microsoft Teams konkuruje bezpośrednio ze Slackiem i zastąpi Skype dla firm, jako czołowa platforma komunikacji współpracy dla dużych i małych firm. Skonfiguruj organizację w aplikacji Teams i zaproś współpracowników do rozpoczęcia rozmów, udostępniania i integracji.

Jak utworzyć organizację w Microsoft Teams

Skieruj dowolną przeglądarkę na „team.microsoft.com”I zaloguj się na swoje konto Microsoft. Możesz założyć konto za darmo, jeśli jeszcze go nie masz.

Zaloguj się do zespołów

Po zalogowaniu się na konto Microsoft wybierz „Pobierz aplikację Windows”, aby pobrać i zainstalować aplikację na swoim urządzeniu z systemem Windows, macOS, iOS, Android lub Linux.

Wersja aplikacji internetowej opartej na przeglądarce nie obsługuje połączeń ani spotkań w czasie rzeczywistym, ale czasami dostęp do aplikacji Teams za pośrednictwem przeglądarki jest szybszy. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do aplikacji Teams przez przeglądarkę bez pobierania aplikacji, kliknij „Zamiast tego użyj aplikacji internetowej”.

Zespoły Wybierz aplikację lub sieć

Po pierwszej instalacji aplikacji Teams na urządzeniu może być konieczne ponowne zalogowanie się. Następnie kliknij „Zarejestruj się w zespołach”, aby rozpocząć konfigurowanie organizacji.

Zarejestruj się

Otworzy się nowa strona internetowa, na której można przeczytać pełną listę funkcji i porównać plany cenowe. Usługa Teams jest bezpłatna, jeśli używasz jej bez innych aplikacji Microsoft Office 365.

Jeśli dołączasz do istniejącej organizacji, wybierz „Już używasz Teams? Zaloguj się.” Po zalogowaniu się będziesz gotowy do eksplorowania istniejącej infrastruktury usługi Teams w organizacji i rozpoczynania rozmów ze współpracownikami.

Jeśli zaczynasz nową organizację, kliknij „Zarejestruj się za darmo”.

Drużyny Zarejestruj się online

Wpisz swój adres e-mail, a następnie wybierz „Dalej”.

Logowanie się do zespołów

Wpisz swoje imię i nazwisko oraz nazwę firmy lub organizacji. Kiedy skończysz, kliknij „Skonfiguruj zespoły”.

Zespoły nazywają Twoją organizację

Zakładając, że nazwa Twojej organizacji nie jest jeszcze zajęta, Teams rozpocznie tworzenie Twojej organizacji, a następnie uruchomi aplikację internetową. Gdy zalogujesz się do aplikacji Teams po raz pierwszy, zapyta Cię o Twoje imię i nazwisko oraz zdjęcie (oba są opcjonalne), a następnie poprowadzi Cię przez interfejs i funkcje.

Jak zaprosić ludzi do swojej organizacji w Microsoft Teams

Otrzymasz wiadomość e-mail z łączem, które możesz wysłać współpracownikom, aby zaprosić ich do nowej organizacji Teams. Teams również powitają Cię tym linkiem, gdy zalogujesz się po raz pierwszy.

Zaproszenie do drużyn

W aplikacji Teams zawsze możesz zaprosić nowe osoby do swojej organizacji. Wybierz kartę „Zespoły” po lewej stronie, a następnie kliknij „Zaproś ludzi”.

Przycisk zaproszenia do drużyn

W tym menu możesz skopiować link z zaproszeniem do schowka, zapraszać kontakty bezpośrednio z listy kontaktów e-mail lub zapraszać osoby z różnymi adresami e-mail. Te adresy e-mail nie muszą być adresami e-mail firmy Microsoft, ale zaproszone osoby zostaną poproszone o użycie ich adresów e-mail do utworzenia konta Microsoft.

Ekran zapraszania ludzi do zespołów

Twoje zaproszone osoby otrzymają e-mail podobny do tego poniżej. Aby dołączyć do organizacji, Twoi współpracownicy muszą kliknąć „Dołącz do zespołów” w tej wiadomości e-mail. Mogą również kliknąć „iOS” i „Android”, Aby zainstalować aplikację mobilną na odpowiednim urządzeniu.

E-mail z zaproszeniem do zespołów

Ty i Twoi współpracownicy możecie teraz współpracować zdalnie za pośrednictwem tej organizacji w Microsoft Teams. Możesz zbudować lepszą platformę komunikacyjną, tworząc nowe zespoły w swojej organizacji, integrując Teams z Office 365 i udostępniając ekran, pliki lub ulubione zdjęcia kotów.