Czy potrzebujesz wydajnej, a jednocześnie kreatywnej faktury, która pomoże Ci się wyróżnić? Dzięki Canva utworzenie spersonalizowanej faktury biznesowej za pomocą jednego z wielu szablonów dostępnych na platformie nie może być łatwiejsze.
W tym artykule dowiesz się, jak za pomocą kilku kliknięć zbudować profesjonalną fakturę markową.
Spis treści:
Jak znaleźć szablon faktury w serwisie Canva
Aby znaleźć szablon, wpisz słowo Faktura w pasku wyszukiwania na środku strony głównej serwisu Canva. Podaje przykłady, takie jak faktura biznesowa i prosta faktura. Jednak wyszukanie Faktury da Ci większą różnorodność szablonów do wyboru.
W tym miejscu masz możliwość utworzenia pustej faktury, jednak spowoduje to jedynie przejście do pustej strony Dokumentów Canva, na której będziesz musiał stworzyć wszystko od zera. Jeśli chcesz otrzymać kreatywną fakturę, najlepszym rozwiązaniem będzie wybranie szablonu.
Przeglądając opcje szablonów, zauważysz, że na niektórych z nich znajdują się symbole. Znaki dolara oznaczają, że w szablonie znajdują się elementy płatne. Korony są przeznaczone wyłącznie dla subskrybentów Canva Pro. Jeśli pracujesz z bezpłatną wersją serwisu Canva, wybierz szablon bez korony.
Wybierz szablon, który Ci się podoba i kliknij Dostosuj ten szablon.
Edytuj szablon w edytorze Canva
Po wybraniu szablonu będziesz mógł edytować swój projekt na stronie Edytor w serwisie Canva. Możesz także edytować swoje projekty w aplikacji mobilnej Canva, jeśli używasz telefonu lub tabletu.
Jak udostępnić swoją fakturę utworzoną w serwisie Canva
Gdy będziesz zadowolony z wyglądu faktury, masz kilka opcji. Możesz pobrać fakturę i samodzielnie ją wydrukować, wysłać ją e-mailem do klienta z serwisu Canva lub skorzystać z usług drukowania Canva.
Dzięki Canva Twoja wyobraźnia nie ma ograniczeń
Jako firma możesz używać serwisu Canva do tworzenia niestandardowych produktów dla swojej firmy na wiele sposobów. Platforma ułatwia każdemu projektowanie pięknej i profesjonalnej dokumentacji biznesowej, od faktur po papier firmowy, posty w mediach społecznościowych, a nawet strony internetowe.