Jak wybrać opcję płatności „Brak” w systemie iOS

App Store stworzył nowy rodzaj rynku, gdy został po raz pierwszy wprowadzony. Wiele innych firm poszło za jego przykładem. Zarówno Google, jak i Microsoft mają własne sklepy z aplikacjami i podobnie jak Apple App Store sprzedają nie tylko aplikacje, ale także muzykę i filmy. Choć jest świetny, nadal ma problemy z płatnościami. Czasami płatności nie są realizowane, a karty kredytowe, które działały w przeszłości, całkowicie przestają działać. Wszyscy widzieliśmy błąd „Twoja metoda płatności została odrzucona” i jednym z możliwych sposobów rozwiązania tego problemu jest usunięcie i ponowne dodanie karty kredytowej. Aby to zrobić, musisz wybrać opcję płatności „Brak” w iOS iz jakiegoś powodu nie pojawia się ona dla wszystkich. Oto jak wybrać opcję płatności „Brak” w iOS.

Wybierz opcję płatności „Brak”

Apple niedawno przeniosło tę konkretną opcję w iOS i jest na lepsze. We wcześniejszych wersjach iOS ta opcja pojawiała się u góry ekranu, na którym użytkownicy wprowadzali swoje informacje rozliczeniowe. Często w ogóle się nie pojawiał.

Aby wybrać opcję płatności „Brak”, otwórz aplikację Ustawienia i dotknij swojego Apple ID u góry. Wybierz Płatność i wysyłka.

Na ekranie Płatność i wysyłka dotknij „Metoda płatności”. Na ekranie Metody płatności przewiń w dół i wybierz opcję „Przełącz na brak”. Aktualizacja może zająć kilka sekund, ale w przeciwnym razie działa to bezbłędnie.

Aplikacja iTunes dla systemów macOS i Windows umożliwia również edycję informacji dotyczących płatności. Ma również opcję płatności „Brak”, ale w niektórych przypadkach nie pojawia się ona dla niektórych użytkowników, więc jest to rozsądna alternatywa.

Zaległe należności

Chociaż działa to, jeśli wyczyściłeś wszystkie swoje rachunki w App Store, tj. Żadne płatności nie są oczekujące lub nie powiodły się, może to nie działać, jeśli masz oczekującą płatność. W takim przypadku musisz użyć innej karty kredytowej, konta PayPal lub karty upominkowej iTunes, aby wyczyścić rachunek powiązany z Twoim kontem, zanim będzie można wybrać opcję płatności „Brak”.

Inne urządzenia

Jeśli Twoja karta kredytowa jest po prostu odrzucana, powinno to działać. Spowoduje to usunięcie informacji o płatności na wszystkich urządzeniach. Metoda płatności jest powiązana z Twoim Apple ID, więc zostanie usunięta z każdego urządzenia, które używa tego samego identyfikatora. Nie ma znaczenia, czy urządzenie to iPhone, iPad czy Mac. Zostanie również usunięty z aplikacji iTunes w systemie macOS i Windows.