Jak wyróżnić reklamy na stronie wyników wyszukiwania Google w Chrome

Google jest najpopularniejszą i najczęściej używaną wyszukiwarką od ponad dekady. Jeśli używasz go tak długo lub dłużej, możesz przypomnieć sobie niektóre zmiany w projekcie, przez które przeszła jego strona wyników wyszukiwania. Jedną z istotnych zmian, które wprowadzono, było zwiększenie liczby reklam i sprawienie, by wyglądały bardziej „naturalnie”, tj. Jak rzeczywisty wynik wyszukiwania. Jeśli często masz problemy z rozróżnieniem wyniku wyszukiwania od reklamy, możesz zainstalować wyróżnienie reklam w wyszukiwarce Google w Chrome. Doda to żółte wyróżnienie do reklam, dzięki czemu będą bardziej widoczne.

Wyróżnij reklamy na stronie wyników wyszukiwania Google

Pobieranie Zakreślacz reklam w wyszukiwarce Google z Sklep internetowy Chrome. Korzystaj z Google tak jak zwykle i pamiętaj, że nie wszystkie wyniki wyszukiwania będą wyświetlać reklamy na stronie.

Gdy reklama jest wyświetlana, będzie miała jasnożółte podświetlenie i będzie wygaszana, aby łatwiej było zidentyfikować rzeczywiste wyniki wyszukiwania. Możesz zmienić zarówno kolor podświetlenia, jak i stopień zanikania reklam, klikając ikonę rozszerzenia obok paska adresu URL. Wybrany kolor może być dowolny, więc jeśli uważasz, że domyślny żółty jest zbyt jasny, możesz wybrać coś znacznie ciemniejszego.

To rozszerzenie działa tylko na stronie wyników wyszukiwania Google, nie będzie działać w innych witrynach z reklamami Google, dotyczy to zarówno reklam tekstowych, jak i graficznych / banerowych.

Zakreślacz reklam w wyszukiwarce Google nie jest narzędziem do blokowania reklam. Reklamy mogą nie być mile widziane, ale czasami te wyświetlane w wynikach wyszukiwania są w rzeczywistości bardziej przydatne niż same wyniki. Może nie być to prawdą w przypadku ogólnych wyszukiwań, ale jeśli szukasz konkretnych informacji o produkcie lub firmie, a oni byli wystarczająco proaktywni, aby kierować reklamy na ich adresy IP, najprawdopodobniej reklamy te będą w wynikach: dostaniesz potrzebne informacje. Może dlatego rozszerzenie nie tylko je ukrywa; istnieje szansa, że ​​mogą się przydać.

Szczerze mówiąc, reklamy mają małe pole „reklamy” obok ich adresu URL, wskazujące, że patrzysz na reklamę, a ten tag ma inny kolor niż tytuł i fragment, ale łatwo go pominąć ze względu na jego rozmiar i ponieważ jest tego samego koloru co podany adres URL. Możesz zauważyć reklamy bez tego rozszerzenia, ale wymaga to większości wysiłku.