Jak założyć konto firmowe na Pintereście i zoptymalizować je pod kątem sukcesu

Wszyscy kochamy Pinteresta za nasze osobiste projekty i inspirujące zadania. Jest to idealne miejsce dla Twojej firmy, aby znaleźć podstawę do zwiększenia liczby konwersji, sprzedaży, świadomości marki i nie tylko!

Jednak często nie zauważamy różnicy, jaką Pinterest może wnieść do Twojej firmy. 46% pinnerów użyj Pinteresta, aby odkryć nową markę – co oznacza, że ​​jest to idealne miejsce do znalezienia kolejnego zakupu dla ludzi.

Jednak w przypadku firmy potrzebne jest konto firmowe na Pintereście. Nawiąż kontakt z nowymi odbiorcami, znajdź nowych klientów, zobacz, jakie strategie działają w panelu Analytics i odkryj trendy w Business Hub.

Dzięki unikalnym narzędziom i zasobom konto firmowe na Pintereście może pomóc Ci wyprzedzić konkurencję. W tym artykule omówimy funkcje i zalety konta firmowego na Pintereście, kroki konfiguracji i optymalizacji konta firmowego oraz kilka pomocnych narzędzi do planowania, które pomogą Ci w planowaniu w mediach społecznościowych.

Konto firmowe na Pintereście: funkcje

Konto firmowe na Pintereście nie przypomina zwykłego konta osobistego. Omówimy ekskluzywne funkcje dostępne z kontem biznesowym na Pintereście:

Centrum biznesowe Pinteresta

Korzystaj z dostępu do ekskluzywnych narzędzi, wskazówek i statystyk, aby dowiedzieć się więcej o swoich odbiorcach, skuteczności i nadchodzących trendach. Otrzymujesz również zasoby dla małych firm, aby dołączyć do społeczności i wspólnie wygrywać bitwy.

Reklamy na Pintereście

Znajdź różne formaty reklam na Pintereście, które odpowiadają odrębnym celom biznesowym. Skonfiguruj kierowanie na odbiorców, aby dotrzeć do właściwych odbiorców. Możesz je tworzyć na urządzeniach mobilnych, współpracować z zatwierdzonymi partnerami w celu uzyskania lepszych wyników i zapoznać się z Menedżerem reklam.

Analityka Pinteresta

Uzyskaj statystyki konta, które pozwolą Ci skalować posty i reklamy, zobacz, jak ludzie wchodzą w interakcję z Twoimi postami i zobacz zaangażowanie dla wszystkich opublikowanych przez Ciebie pinów. Możesz także przeglądać najpopularniejsze pinezki, aby pewnie budować swoją strategię medialną.

Pinterest Utwórz

Dzięki kontom firmowym możesz tworzyć bogate pinezki, które są dopasowane do konkretnych wyników biznesowych, takich jak konwersje, sprzedaż offline i świadomość. Obecnie znane są trzy formaty – artykuł, przepis i produkt. Używając pinów produktów, możesz łatwo wyświetlać ceny.

Konto firmowe na Pintereście: korzyści

Konta firmowe na Pintereście są bezpłatne, ale zawierają zestaw zaawansowanych funkcji, które mogą mieć duże znaczenie. Uzyskasz dostęp do Analytics, które pomoże Ci wizualizować i monitorować wydajność oraz kierunek, w którym zmierza Twoja firma.

Więcej biznesu dla Twojej firmy

Pinterest to jedyna platforma mediów społecznościowych, na której użytkownicy szukają inspiracji, nowych marek i produktów. Dlatego bycie na tej platformie, która sama w sobie jest wizualną wyszukiwarką, może być naprawdę korzystne dla Twojej firmy, bez względu na etap, na którym się znajdujesz.

Zrozumienie użytkowników

Pinterest doskonale rozumie preferencje klientów. Niezależnie od tego, czy są to roczne raporty na Pintereście, czy kuracja kanałów, oferuje firmom i markom wyjątkową okazję do pozycjonowania się w atrakcyjny sposób.

Ponadto Pinterest’s Insights Hub może zapewnić Ci bezpośredni i praktyczny wgląd w Twoich odbiorców. Możesz zobaczyć, jakie strategie działają, jakie grupy demograficzne przyciągasz, a co wydaje się chybione! Możesz także zobaczyć, kim jest ogół odbiorców, jakie są trendy i jak wyglądają prognozy na najbliższą przyszłość.

Lepszy ruch na stronie

Chcesz pozyskiwać ruch na swoją stronę w sposób organiczny? Wypróbuj Pinterest, aby zwiększyć liczbę linków z powrotem do swojej witryny. Działa znacznie lepiej niż jakakolwiek inna platforma mediów społecznościowych.

Gdy masz konto firmowe na Pintereście, możesz publikować bogate pinezki. Co jest specjalnego w bogatych szpilkach? Automatycznie synchronizują informacje z Twojej witryny. Tak więc wszystkie metadane związane z bogatym pinezką są pokazane na samym pinie. Musisz je skonfigurować, a kiedy już to zrobisz, będziesz kierować klientów do swojej witryny z większą ilością danych.

Możesz także użyć pinów produktów, aby wyświetlić ceny i ułatwić zakupy.

Skonfiguruj konto firmowe na Pintereście

Wykonaj poniższe czynności, jeśli nie masz profilu na Pintereście lub chcesz utworzyć od podstaw nowe konto firmowe:

  • Odwiedzać Konto firmowe na Pintereście
  • Wprowadź szczegóły, takie jak adres e-mail, data urodzenia i hasło
  • Kliknij Utwórz konto
  • Następnie możesz ustawić zdjęcie profilowe, napisać bogaty opis i rozpocząć swoją podróż

Jeśli masz już konto na Pintereście, możesz je uaktualnić do konta profesjonalnego. Wykonaj następujące kroki:

  • Przejdź do swojego osobistego konta na Pintereście
  • Następnie przejdź do Ustawienia > Zarządzanie kontem
  • Przewiń w dół do Zmiany konta > Konwertuj na konto firmowe
  • Zobaczysz, jakie korzyści daje konto firmowe; kliknij Uaktualnij na dole

  • Dodaj nazwę marki i link do strony internetowej, a następnie kliknij przycisk Dalej
  • Wybierz kategorię, na której koncentruje się Twoja marka (pomyśl gatunek) i wybierz 3 cele
  • Opisz swoją firmę — niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, wykonawcą, lokalnym sklepem czy sprzedawcą online
  • A potem zaczniesz dzielić się pomysłami lub prezentować swoją markę
  • Masz firmowe konto Pinterest, które działa w mgnieniu oka

Zoptymalizuj konto firmowe na Pintereście

Posiadanie profilu, który pomaga budować zaufanie i zwiększa szanse na znalezienie, ma kluczowe znaczenie dla sukcesu Twojej firmy. Jaki jest pożytek z konta firmowego na Pintereście, jeśli nie przyciąga ono Twojej firmy?

Po skonfigurowaniu profilu wykonaj następujące kroki, aby zoptymalizować go pod kątem Pinterest SEO:

  • Aby rozpocząć, dodaj zdjęcie profilowe, najlepiej zbliżenie, lub logo swojej marki
  • Następnie nadszedł czas, aby dodać obraz okładki. Brakuje Ci pomysłów? Zaprezentuj slogan swojej firmy
  • Następnym krokiem jest rozbudowany opis, który należy zoptymalizować za pomocą słów kluczowych specyficznych dla Pinteresta

  • Dodaj nazwę użytkownika, którego chcesz wyszukać
  • Kiedy już to robisz, dodaj także swoje zaimki
  • Możesz zgłosić roszczenie do swojej witryny i połączyć ją ze swoim blogiem/stroną internetową
  • Chociaż opcjonalne, możesz również dodać adres, dane kontaktowe (e-mail i telefon) oraz lokalizację sklepu detalicznego

Jak najlepiej wykorzystać swoje konto na Pintereście

Podczas gdy ostatni krok zapewnia, że ​​wszystko jest gotowe, ten krok polega na tym, aby się tam wystawić. Jakich najlepszych praktyk i strategii należy przestrzegać, aby zapewnić widoczność swoich pinów? Zapoznaj się z poniższymi wskazówkami:

  • Tworzenie tablic to kolejny ważny krok; wybieraj nazwy, które są łatwe do wyszukania i oddają intencje Twoich postów
  • Dodaj opisy tablic, które określają ich cel i są zoptymalizowane pod kątem SEO
  • Dodaj tytuły pinów, które będą łatwe do wyszukania
  • Nie przegap opisów pinów ani tekstów alternatywnych. Oba powinny mieć kilka słów kluczowych o przyzwoitym wolumenie
  • Wybierając obrazy, nie lekceważ dobrego oświetlenia, zasobów w wysokiej rozdzielczości i świetnego kadrowania
  • Wybierz obrazy o proporcjach 2:3
  • Możesz używać logo na obrazach, ale zachowaj subtelność
  • Możesz dołączyć wezwania do działania, aby zachęcić odbiorców do podjęcia określonej akcji
  • W przypadku filmów nie oczekuj, że widzowie wyciągną z nich wszystko. Miej też napisy

Możesz także sprawdzić najlepsze praktyki Pinteresta i przejrzyj specyfikacje zaleca przypinanie, aby uzyskać najlepsze wyniki.

# 1. Bufor

Możesz zaplanować przyciągające wzrok szpilki na Pintereście za pomocą Bufor – oficjalny partner Pinterest. Zdobądź przewagę, której potrzebujesz, aby mierzyć swoje wyniki, planować posty na całe miesiące i wprowadzać zmiany w mgnieniu oka.

Buffer może pomóc Twojej firmie wyprzedzić krzywą, zapewniając bezpośrednie planowanie pinów i śledzenie wydajności pinów. Jest też wbudowana usługa Canva, dzięki której możesz generować wszystkie wizualizacje marketingowe, których potrzebujesz, aby Twoje konto firmowe na Pintereście się rozrosło.

W rzeczywistości Buffer jest również wyposażony w rozszerzenie przeglądarki, które może pomóc w przypinaniu postów w dowolnym miejscu w Internecie. Dzięki Buffer możesz także zmienić przeznaczenie treści z innych kanałów mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram i LinkedIn, i zamienić je w pinezki.

#2. Pilot społecznościowy

Pilot społecznościowy, jako narzędzie do planowania Pinteresta, może zoptymalizować Twoje wysiłki związane z przypinaniem, planując różne tablice, które możesz. Idealny dla wirtualnych asystentów Pinteresta lub menedżerów mediów społecznościowych, SocialPilot może pomóc Ci zwizualizować strategię przypinania za pomocą zaawansowanych funkcji.

Istnieje wbudowane narzędzie do edycji, które może pomóc w edycji obrazów, które mają zostać przypięte. Aby Twoje treści były spersonalizowane i dostosowane do potrzeb, możesz także dodawać linki do stron internetowych, emotikony, tekst alternatywny obrazu, pliki GIF, niestandardowe pola i unikalne znaki wodne. Co więcej, przygotuj się na wzmocnienie tworzenia przypinek dzięki sile sztucznej inteligencji.

Możesz także tworzyć godne pozazdroszczenia tablice nastrojów za pomocą kalendarza treści, rejestrować swoje najpopularniejsze pinezki i przechowywać klastry hashtagów pod ręką do wstawiania.

Ponadto SocialPilot zwiększa Twoje szanse na współpracę. Możesz zaangażować cały zespół, delegować zadania, uzyskiwać zatwierdzenia i lepiej docierać do celów w mediach społecznościowych.

#3. Wiatr w plecy

Jeśli szukasz narzędzia do planowania na Pintereście, które umożliwi zaplanowanie przypięć na 7 dni w mniej niż 20 minut, Wiatr w plecy ten właściwy! Możesz wizualnie planować i planować przypinanie za pomocą Smart Scheduler. Chcemy przez to zaangażować odbiorców, gdy są najbardziej aktywni.

Ponadto możesz skorzystać z przypinania interwałowego, aby zaplanować przypinanie w ustalonych i zdrowych odstępach czasu. Możesz także użyć kalendarza typu „przeciągnij i upuść”, aby ponownie dostosować miejsce, w którym wszystko się dzieje. Ponieważ jest to partner marketingowy Pinteresta, wiesz, że jest w 100% bezpieczny w użyciu.

W rzeczywistości możesz użyć jego wielofunkcyjnego rozszerzenia przeglądarki, aby przypiąć posty do kilku tablic, niestandardowych list i zaplanować wiele tablic. Możesz także skorzystać z najlepszych praktyk zalecanych przez Tailwind, aby aktywnie monitorować wydajność pinów.

Kolejną niezwykłą cechą Tailwind są wspaniałe społeczności! Bądź częścią społeczności obsługujących ponad 20 000 nisz i docieraj do nowych odbiorców. W rzeczywistości możesz współpracować z nowymi influencerami, spotykając się z nimi online.

Nie zapomnij umieścić Inspektora Pinów, aby wykrywał najskuteczniejsze posty, abyś mógł powtórzyć więcej tego, co działa. Lub jeszcze lepiej, skorzystaj z górnego raportu Piny, aby zobaczyć, co działa, a co wymaga poprawek.

#4. Hootsuite

Pinterest służy inspiracji, a dla firm, które chcą jak najlepiej go wykorzystać, Hootsuite może pomóc. Uczyń swoje tablice pięknymi i zarządzaj wieloma kontami w ramach jednego pulpitu nawigacyjnego. Jest więcej!

Możesz tworzyć prywatne i publiczne tablice bezpośrednio z Hootsuite. W rzeczywistości możesz zarządzać Pinterestem jako zespół. Zarządzaj wieloma kontami bez uszczerbku dla mocy pojedynczego, bezpiecznego i zintegrowanego przepływu pracy. Możesz także mierzyć wyniki biznesowe i zrozumieć, jak połączyć kropki między konwersjami w witrynie a aktywnością na Pintereście.

Jego 30-dniowy bezpłatny okres próbny stanowi dobrą podstawę do upewnienia się, czy te bardzo przyjazne dla biznesu narzędzia do planowania działają dla Twojej konkretnej firmy, czy nie! Poza tym Hootsuite to odpowiednia platforma do łatwego uzyskiwania raportów i treści reklamowych.

Hootsuite ma ulepszenie w stosunku do innych narzędzi do planowania. Jego partner AI, OwlyWriter, pomaga przezwyciężyć blokadę pisarską i tworzyć treści, które się przyklejają. Ponadto korzystaj z jego szerokich źródeł zasobów: blogów, biblioteki zasobów, seminariów internetowych i bezpłatnych narzędzi, aby być na bieżąco z grą na Pintereście!

Konto firmowe na Pintereście — droga naprzód

Niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, średnie przedsiębiorstwo, czy dużą firmę, która chce się dalej rozwijać, konto firmowe na Pintereście może zapewnić Ci sukces. Jego potężne wizualnie i mobilne funkcje zapewniają Twojej firmie i marce potrzebny impuls.

Publikowanie każdego dnia ma kluczowe znaczenie. Jeśli nie masz czasu na ustawianie pinezek co drugi dzień, możesz zaplanować je na całe miesiące za pomocą narzędzi do planowania Pinteresta, o których właśnie wspomnieliśmy.

Możesz śledzić swoje wyniki z jednego pulpitu nawigacyjnego, skorzystać z pomocy wbudowanych narzędzi do generowania obrazów i treści, aby odkryć inspirację i podzielić się nią z odbiorcami. Dzięki tym narzędziom nie będziesz musiał zatrudniać potężnego menedżera mediów społecznościowych – uzyskasz wszelką potrzebną pomoc.

Ponadto konto firmowe na Pintereście zapewnia całościowy wgląd w dane analityczne, reklamy i nadchodzące trendy, dzięki czemu zawsze jesteś gotowy na to, co będzie dalej. Spraw, aby Twoje konto firmowe na Pintereście było bardziej wydajne dzięki narzędziom do planowania, które pozwolą Ci w kilka minut rozpalić treści na miesiące!

Możesz także zapoznać się z najlepszymi narzędziami do planowania Pinteresta, aby zmaksymalizować swój potencjał przypinania.