Jak zdobyć niebieski haczyk na Instagramie i osiągnąć sławę w mediach społecznościowych

Niebieski kleszcz był kiedyś pożądany jako symbol prestiżu i oryginalności, ponieważ do klubu niebieskich kleszczy Meta mogły wstępować tylko firmy i znane osobistości. Teraz od lutego 2023 r. możesz zdobyć ten niebieski znacznik w cenie abonamentu! Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak uzyskać niebieski haczyk na Instagramie i jak ta przeprowadzka cyfrowo Ci pomoże.

Pamiętasz, jak znalezienie kogoś, kto wyglądał tak jak ty, było oszałamiającym doświadczeniem? W dzisiejszych czasach natknięcie się na sobowtóra w Internecie może być dziwaczne z zupełnie innego powodu – kradzieży tożsamości. Problem jest realny i przerażający. Co więcej, platformy mediów społecznościowych próbują to naprawić, dodając nowe funkcje zapewniające bezpieczeństwo naszej tożsamości.

Tak po prostu jeden z pionierów, Instagram, dodał koncepcję weryfikacji profilu w 2014 r. Jednak Twitter wprowadził koncepcję niebieskiego zaznaczenia, czyli weryfikacji profilu już w 2009 r. Ponieważ ten artykuł jest oparty na Instagramie, zajmiemy się zobacz jak możesz zdobyć niebieski haczyk na Instagramie,

Pozwólcie, że Was zszokuję faktem, że do kwietnia 2023 roku na Instagramie będzie ponad 1,6 miliarda kont. Wyobraźcie sobie więc, jak trudno byłoby komuś sławnemu zabezpieczyć swoją tożsamość. Właśnie wtedy stworzono niebieski haczyk, aby ułatwić użytkownikom znalezienie renomowanych i autentycznych kont. Jak wspomniano wcześniej, zweryfikowanymi użytkownikami są głównie gwiazdy, osoby publiczne, firmy i międzynarodowe korporacje.

Znaczenie niebieskiego znacznika na Instagramie?

Niebieski haczyk ma również inne synonimy, takie jak niebieska plakietka lub plakietka zweryfikowana na Instagramie. Co więcej, niebieski haczyk nie jest przypadkowym haczykiem pojawiającym się na Twoim profilu. To dowód legalności, popularności i sławy w Internecie. Coś w rodzaju ochrony marki. Niebieski haczyk pojawia się obok nazwy konta podczas wyszukiwania i za każdym razem, gdy właściciel konta na Instagramie komentuje posty.

Najwyraźniej identyfikacja użytkownika jako oficjalnego profilu jest podstawową funkcją plakietki. Ponieważ zapobiega podszywaniu się i kradzieży tożsamości, weryfikacja na Instagramie jest dostępna tylko dla osób lub firm, które są sławne lub posiadają odpowiedni dowód tożsamości (płatny niebieski haczyk)

Instagram umożliwia weryfikację kont reprezentujących znane firmy i osoby wpływowe, gdy istnieje duże ryzyko podszywania się pod konto. Ułatwi to użytkownikom Instagrama kontakt z prawdziwymi firmami i osobami, które chcą obserwować.

W 2018 roku Instagram zaczął umożliwiać użytkownikom proszenie o weryfikację. Dodatkowo, jeśli konto ma niebieski znacznik, oznacza to, że Instagram ręcznie sprawdził profil i dane użytkowników. To kolejna metoda Instagrama pomagająca chronić prywatność swoich użytkowników.

Instagram bierze pod uwagę wiele czynników przy podejmowaniu decyzji, czy udostępnić zweryfikowany niebieski haczyk, gdy ktoś o to poprosi. Jeśli istnieje znaczne prawdopodobieństwo, że konta zostaną podszywane, jest to jeden z kluczowych czynników branych pod uwagę.

Aby kwalifikować się do weryfikacji za pomocą niebieskiego znacznika, osoby muszą być osobami publicznymi, takimi jak marki, gwiazdy lub osoby wpływowe. Co więcej, istnieje inna metoda uzyskania niebieskiego haczyka, płacąc. Ale jest tu pewien haczyk. Nie dostaniesz niebieskiego haczyka po prostu płacąc. Musisz także przedstawić dokumenty potwierdzające Twoją tożsamość.

Zalety

Uzyskanie naklejki zweryfikowanej na Instagramie wiąże się z różnymi korzyściami, a niektóre z nich opisano poniżej:

  • Dzięki znacznikowi na Instagramie łatwiej będzie zwrócić uwagę na ekskluzywność Twojej marki.
  • To proste podejście do poprawy rozwoju Twojego Instagrama, zwiększenia liczby obserwujących i zwiększenia ekspozycji marki.
  • Weryfikacja podnosi profesjonalizm profilu internetowego firmy lub influencera, generując w ten sposób dodatkową współpracę i perspektywy biznesowe.
  • Instagram może zaoferować priorytetową obsługę klienta niektórym zweryfikowanym użytkownikom, umożliwiając szybsze rozwiązywanie problemów związanych z kontem.
  • Niebieski znacznik wyboru pomaga zapobiegać używaniu Twojego konta przez inne osoby do popełniania oszustw, uniemożliwiając innym udawanie Ciebie i chroniąc Twoją prywatność.

Jak widzisz, dodanie tego prostego niebieskiego haczyka do swojego profilu na Instagramie może znacząco wpłynąć na Twoje wysiłki mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i rozwój obserwowanych na platformie mediów społecznościowych. Skoro już widzieliśmy tę zaletę, przyjrzyjmy się jej

Uprawnienia

#1. Prawdziwy

Aby kwalifikować się do weryfikacji, Twoje konto na Instagramie musi być połączone z rzeczywistą osobą, dobrze znaną osobą lub uznaną firmą lub podmiotem. Jeśli jesteś osobą udającą kogoś innego, to mam dla ciebie złą wiadomość. Nie będziesz mógł zdobyć niebieskiego znacznika.

#2. Oryginalny

Instagram pozwala użytkownikom mieć tylko jedno zweryfikowane konto na raz. Dlatego też, jeśli posiadasz wiele kont firmowych, musisz wybrać konto główne, aby przejść proces weryfikacji. Możesz też usunąć niepotrzebne konta na Instagramie.

#3. Profil publiczny

Nie możesz mieć swojego prywatnego profilu na Instagramie, ponieważ plakietka na Instagramie jest przeznaczona wyłącznie dla osób publicznych i celebrytów.

#4. Kompletny

Wymaganie stanowi, że musi mieć zdjęcie profilowe, biografię i co najmniej jeden post na Instagramie w kanale. Prosząc o weryfikację, należy od razu skorzystać z konta.

#5. Znaczny

Aby kwalifikować się do weryfikacji, Twoje konto na Instagramie musi być powiązane ze znaną marką lub osobą, mieć wiele wyszukiwań lub często pojawiać się w wiadomościach.

Oprócz powyższych wymagań musisz także zgodzić się na wymagania Instagrama Warunki usługi oraz Wytyczne dla społeczności platformy. Sugeruje to, że jeśli wcześniej zostałeś zbanowany za złamanie tych wytycznych, jest mało prawdopodobne, że Twój zweryfikowany profil zostanie zatwierdzony.

Jak uzyskać weryfikację na Instagramie?

Pierwszym i najważniejszym wymaganiem jest to, że musisz wydać 8 dolarów miesięcznie, aby uzyskać konto zweryfikowane.

  • Zaloguj się na swoje konto
  • Będąc w swoim profilu na Instagramie, dotknij przycisku „Menu” znajdującego się w prawym górnym rogu, a następnie dotknij ikony „Ustawienia” i dotknij „Centrum kont”

  • Kliknij „Meta Verified” znajdujący się u dołu
  • Wpłać kwotę i wypełnij wniosek
  • Po wypełnieniu wniosku dotknij „Wyślij”.

I gratulacje, udało Ci się; proces weryfikacji jest w toku!

Błędy, których należy unikać na Instagramie

  • Nie korzystaj z usług stron trzecich w celu zwiększenia liczby obserwujących. Jeśli chcesz więcej potencjalnych klientów i sprzedaży dla swojej firmy, powinieneś skorzystać z renomowanych narzędzi marketingowych.
  • Nie dodawaj w swojej biografii linków do innych kanałów mediów społecznościowych.
  • Nie podawaj fałszywych informacji.
  • Nie łam zasad i zasad Instagramu.
  • Choć bycie autentycznym i posiadanie oryginalnych, znaczących treści robi różnicę, możesz także korzystać z narzędzi analitycznych Instagrama, aby monitorować sukces swoich kampanii.

    Jak zwiększyć szanse na weryfikację?

    Instagram wyraźnie pokazuje, że nawet jeśli Twoje konto spełnia wymagania weryfikacji, nie ma pewności, że otrzymasz niebieski znacznik wyboru. Aby zyskać jak największe szanse na akceptację, warto zastosować się do poniższych rad:

    #1. Uzupełnij swoją biografię

    Pełny profil to jedna z pierwszych rzeczy, które Instagram bierze pod uwagę przy podejmowaniu decyzji o weryfikacji Twojego konta. Upewnij się, że uzupełniłeś biografię zawierającą wszystkie niezbędne dane.

    Skorzystaj z generatora biografii na Instagramie lub uzyskaj pomoc od sztucznej inteligencji, aby stworzyć idealną biografię dla wyróżniającego się i eksperckiego profilu. Jeśli nie jesteś zbyt dobry w posługiwaniu się słowami, możesz skorzystać z wielu dobrych, profesjonalnych biogeneratorów.

    #2. Zostań warty opublikowania

    Twoje konto musi być warte opublikowania, aby spełniać podstawowe wymagania Instagrama dotyczące weryfikacji. Jednym ze sposobów na osiągnięcie tego jest umieszczenie swojego nazwiska w wiadomościach. Aby zaistnieć w mediach, możesz wysłać komunikaty prasowe i zestaw dla mediów.

    Aby uzyskać jeszcze większą ekspozycję, możesz nawiązać kontakt z regionalnymi mediami i innymi znaczącymi publikacjami.

    #3. Popraw swoją obecność w Internecie

    Pracuj nad poprawą swojej obecności w Internecie, aby ułatwić jej wyszukiwanie. Zmniejsza to Twoje szanse na weryfikację konta, jeśli Twoje imię i nazwisko pojawia się tylko na Instagramie.

    Korzystając z usługi takiej jak Thrive Themes w celu optymalizacji swojej witryny i innych kont w mediach społecznościowych, możesz zwiększyć swoją widoczność w Internecie i stać się bardziej zauważalnym w wynikach wyszukiwania w Internecie. Ponadto możesz uczestniczyć jako gość w filmach i podcastach, a także pisać artykuły jako gość do innych renomowanych serwisów internetowych.

    Dobrym pomysłem jest nawiązanie kontaktu ze wszystkimi profesjonalistami, z którymi współpracowałeś w przeszłości na LinkedIn, ponieważ jest to niezwykle ważna sieć zawodowa. Gdy to zrobisz, być może będziesz w stanie nawiązać kontakt z tymi osobami i spersonalizować swoją kampanię informacyjną, korzystając z dowolnego z tych szablonów wiadomości LinkedIn, a także korzystając ze wzrostu sieci dzięki grupom LinkedIn.

    #4. Zwiększ swoją liczbę obserwujących na Instagramie

    Według wielu specjalistów ds. marketingu w mediach społecznościowych założenie konta zweryfikowanego na Instagramie wymaga określonej liczby obserwujących. Instagram jednak tego nie zweryfikował ani nie wyjaśnił.

    Chociaż weryfikacja na Instagramie nie jest obowiązkowa, posiadanie większej liczby obserwujących zapewnia bardziej rozpoznawalny profil. Jeśli chcesz uzyskać niebieski czek na Instagramie, musisz nadal zwiększać swój zasięg i zwiększać liczbę obserwujących.

    #5. Publikuj regularnie

    Wymagania określają, że do weryfikacji niebieskiego czeku wystarczy tylko jeden post, ale teoretycznie powinieneś wstrzymać się ze składaniem wniosku, dopóki nie będziesz mieć bardziej ugruntowanego profilu na Instagramie.

    Jeśli chcesz być dobrze znany w Internecie, potrzebujesz aktywnego konta ze znaczną liczbą obserwujących. Jest to istotny wskaźnik Twoich zasług i znacznie zwiększa Twoje szanse na akceptację.

    Korzystaj z różnych karuzel, zdjęć, filmów, rolek i historii na Instagramie, aby zmieniać typy publikowanych postów. Możesz zwiększyć zasięg swoich postów, dołączając popularne hashtagi.

    #6. Zwiększ zaangażowanie

    Uczestnictwo w programie wraz ze swoimi obserwatorami zwiększy także Twoje szanse na otrzymanie niebieskiej odznaki Instagrama. Większość platform mediów społecznościowych postrzega współczynnik interakcji jako silny wskaźnik autentyczności.

    Aby inni użytkownicy mogli przeglądać posty konsumentów korzystających z Twoich towarów lub usług, Instagram zaleca zachęcanie klientów do oznaczania Twojej marki na swoich zdjęciach. Korzystaj z najnowszych funkcji historii na Instagramie, takich jak ankiety i pytania i odpowiedzi, aby zachęcić obserwujących do częstszego kontaktu z Twoim kontem.

    Werdykt autora

    Bycie użytkownikiem zweryfikowanym na Instagramie ma zalety. Skorzystaj z porad zawartych w tym artykule, aby zwiększyć swoje szanse na zatwierdzenie i zacząć korzystać z licznych korzyści, jakie daje niebieski znacznik wyboru obok Twojego imienia i nazwiska na Instagramie.

    Pamiętaj, że koncentrując się na tworzeniu wysokiej jakości, wciągających treści, które pokochają i docenią Twoi odbiorcy, nadal możesz osiągnąć fantastyczne osiągnięcia na platformie, niezależnie od tego, czy otrzymasz niebieski czek, czy nie.

    Następnie dowiedz się, jak wyciszyć kogoś na Instagramie, aby uzyskać czystszy i bardziej spersonalizowany kanał.