Jak znaleźć i zwiększyć swój wynik na Snapchacie

Wszyscy użytkownicy Snapchata mają wynik w aplikacji. Twoi znajomi mogą zobaczyć Twój wynik Snapchata i podobnie Ty możesz zobaczyć ich. Ten wynik jest w zasadzie wskaźnikiem twojej aktywności, podobnie jak karma na Reddicie lub jakikolwiek inny rodzaj siły, z której korzysta aplikacja / usługa mediów społecznościowych. Oto, jak możesz znaleźć i zwiększyć swój wynik Snapchata.

Znajdź wynik Snapchata

Otwórz Snapchata i dotknij ikony swojego profilu w lewym górnym rogu ekranu aparatu. Spójrz pod swój kod Snapcode, a zobaczysz swoją nazwę użytkownika i numer obok niej. Ta liczba to Twój wynik Snapchata. Jeśli dotkniesz liczby, ujawnią się dwie inne liczby, które są liczbą wysłanych i odebranych snapów.

Aby wyświetlić wynik Snapchata znajomych, dotknij Znajomi na tym samym ekranie, co powyżej, a zostaniesz przeniesiony do listy wszystkich znajomych ze Snapchata. Stuknij ikonę znajomego, a jego profil zostanie otwarty, pokazując wynik Snapchata. Nie będziesz w stanie go dotknąć i ujawnić, ile snapów wysłali i otrzymali.

Zwiększ wynik Snapchata

Podobnie jak w przypadku większości wpływów mediów społecznościowych, wielu użytkowników jest zainteresowanych zwiększeniem wyniku Snapchata. Aby ją zwiększyć, użytkownicy aplikacji muszą być na niej aktywni. Ich aktywność, tj. Wysyłanie i otwieranie snapów, prowadzi między innymi do zwiększenia wyniku.

Nie ma ostatecznej listy działań, które spowodują wzrost twojego wyniku, ale wysyłanie snapów (które są prawidłowo otwarte) i otwieranie tych, które otrzymałeś, na pewno sprawi, że wzrosną.

Wynik nie wydaje się zależeć od takich czynników, jak liczba „wyświetleń”, które otrzymujesz w danej historii, ale ponieważ nie ma nic oficjalnego w temacie, może to mieć pewien wpływ lub nie. Punktacja polega głównie na pokazaniu, jak aktywny jest użytkownik. Dla niektórych wysoki wynik może być czymś, do czego należy dążyć, aby wziąć pod uwagę otwarty snap jest tym, co liczy się do wyniku i wskazuje na poziom interakcji społecznej, tj. Wysyłana treść jest oglądana. Dla tych, którzy używają Snapchata jako narzędzia biznesowego, wynik jest nieco bezstronnym wskaźnikiem ich aktywności i siły, jaką mają.

Pod koniec dnia jest to tak naprawdę wskaźnik mediów społecznościowych, który nie znaczy tyle. Nie będziesz wspominać o swoim wyniku Snapchata w wznowieniu pracy i na pewno nie wydaje się, aby odblokować żadne specjalne funkcje.