Kompleksowe rozwiązanie problemów związanych z obsługą klienta

Dla każdej firmy zapewnienie satysfakcji klienta poprzez usługi wsparcia jest wyzwaniem. Zoho Desk sprawia, że ​​obsługa klienta jest łatwa i wygodna.

Typowe wyzwania obsługi klienta

Prowadzenie obsługi klienta jest zdecydowanie trudniejsze niż się wydaje. Musi oferować terminowe i skuteczne rozwiązania zapytań klientów w celu ogólnego sukcesu firmy. Inne wspólne wyzwania stojące przed tym sektorem to m.in

  • Zarządzanie zapytaniami pochodzącymi z różnych kanałów
  • Radzenie sobie z trudnymi i emocjonalnymi klientami
  • Oferując dokładną rozdzielczość przy dużej prędkości
  • Zarządzanie danymi i integracja z innymi systemami
  • Pomiar satysfakcji klienta
  • Szkolenie pracowników z obsługi aplikacji help desk

Jak Zoho Desk może rozwiązać problemy z obsługą klienta

Jeśli należysz do organizacji, która szuka rozwiązania wszystkich wyżej wymienionych problemów, Zoho Desk jest dla Ciebie.

Ta platforma pomocy technicznej umożliwia oferowanie klientom najwyższej jakości pomocy technicznej poprzez uproszczenie operacji. Zapewnia agentom przydatne funkcje, które sprawiają, że klienci są szczęśliwsi.

Oprogramowanie to oferuje wielokanałowe wsparcie dla adresowania zgłoszeń pochodzących ze wszystkich kanałów w jednym miejscu. Wykorzystuje również sztuczną inteligencję do analizowania nastrojów klientów i dodaje odpowiednie tagi do zgłoszeń dla wygody agentów.

Automatyzacja przepływu pracy i integracja z firmami zewnętrznymi ułatwiają agentom szybkie oferowanie rozwiązania klientom. To narzędzie jest również w stanie pokazać wskaźniki zadowolenia klientów, dzięki czemu wiesz, na której dziedzinie musisz się bardziej skoncentrować.

Zoho Desk pozwala stworzyć konfigurowalny obszar roboczy, który działa w każdym dziale. Oferuje nawet dedykowany program szkoleniowy z krótką krzywą uczenia się dla kierowników ds. wsparcia. Co więcej, szybkość wdrażania oprogramowania jest znacznie szybsza niż w przypadku pozostałych i można do niego migrować bez żadnych problemów.

Korzyści z używania Zoho Desk

  • Oferuje scentralizowaną platformę do zarządzania zgłoszeniami do pomocy technicznej, w której można kategoryzować, ustalać priorytety i przydzielać zgłoszenia odpowiednim kierownikom klientów.
  • Pozwala personelowi pomocy technicznej bezproblemowo obsługiwać zapytania dotyczące pomocy technicznej pochodzące z różnych kanałów.
  • Zoho Desk pozwala stworzyć bazę wiedzy z często zadawanymi pytaniami, artykułami pomocy i samouczkami, aby wzmocnić pozycję klientów i mężczyzn.
  • Możesz go również użyć do automatyzacji powtarzalnych zadań, aby usprawnić przepływ pracy wsparcia i poprawić produktywność zespołu wsparcia.
  • Zoho Desk to ekonomiczne rozwiązanie z przejrzystymi planami abonamentowymi. Konkurencyjne ceny sprawiają, że jest dostępny dla firm każdej wielkości.
  • Zapewnia raporty i analizy oparte na danych, dzięki czemu firmy mogą łatwo śledzić kluczowe wskaźniki dla swojej działalności.
  • To rozwiązanie pomocy technicznej jest w pełni konfigurowalne i można je zwiększać wraz z rozwojem firmy.

Czym Zoho Desk różni się od swoich konkurentów

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego powinieneś wybrać Zoho Desk, a nie inne rozwiązania pomocy technicznej dostępne na rynku, oto unikalne cechy Zoho Desk:

# 1. Wielodziałowe zarządzanie biletami

Jeśli Twoja organizacja ma wiele działów, możesz użyć tej unikalnej funkcji do utworzenia oddzielnych działów w ramach rozwiązania pomocy technicznej.

Każdy dział może pracować na swój własny sposób i dostosowywać go za pomocą umów SLA, kanałów, zespołów itp. Każdy z nich może mieć osobne portale samoobsługowe, takie jak widżety czatu i społeczności.

#2. Asystent odpowiedzi oparty na sztucznej inteligencji

Zoho Desk jest również wyposażony w kontekstową sztuczną inteligencję o nazwie Zia. Może identyfikować nastroje użytkowników i dodaje je do kontekstu zgłoszenia dla agentów. Zia może również zasugerować odpowiednie rozwiązania z bazy wiedzy, aby szybko zareagować.

#3. Tryby pracy dla lepszego skupienia

Zoho Desk oferuje funkcję trybów pracy, która umożliwia organizowanie zgłoszeń na cztery różne sposoby. Korzystając z tego, możesz organizować bilety na podstawie priorytetu, terminu, statusu lub statusu CRM. W rezultacie agenci mogą łatwo zrozumieć, który bilet należy zająć w pierwszej kolejności.

#4. Aplikacja mobilna do wglądu

Zoho Desk ma również aplikację o nazwie Radar, która może wyświetlać szybki przegląd kluczowych wskaźników i powiadamiać o wszelkich anomaliach lub wyjątkach. Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem, czy agentem, możesz dostosować jego pulpit nawigacyjny zgodnie z ważnymi dla Ciebie wskaźnikami.

#5. Centrala do monitorowania wydajności zespołu

Funkcja HQ tej platformy upraszcza obowiązki kierownika obsługi klienta, udostępniając istotne parametry. Oferuje dostępność agenta w czasie rzeczywistym i pozwala monitorować ruch zgłoszeń Twojego zespołu. Co więcej, obsługuje śledzenie negatywnych opinii, które pomaga naprawić sytuację i uszczęśliwić klienta.

Wyróżnione funkcje biurka Zoho

Wielokanałowe zarządzanie biletami

Wielokanałowy system sprzedaży biletów Zoho Desk pozwala organizować zgłoszenia wsparcia z poczty e-mail, czatu na żywo, telefonu, formularza internetowego i mediów społecznościowych w jednym interfejsie. Poprawia produktywność agentów i przyczynia się do szybkiej reakcji.

Integracja mediów społecznościowych

To rozwiązanie pozwala zintegrować konta społecznościowe na Facebooku, Twitterze, Instagramie itp. z kanałami obsługi klienta. W ten sposób możesz śledzić działania w tych uchwytach społecznościowych z poziomu interfejsu pomocy technicznej.

Automatyczne tagowanie i analiza nastrojów

Jego kontekstowy asystent AI, Zia, może wychwycić nastrój zgłoszenia i dodać do niego znaczniki dla wygody agentów klienta.

Baza wiedzy i społeczność

Korzystając z Zoho Desk, firmy mogą tworzyć bogatą w informacje bazę wiedzy dla swoich klientów, aby zmniejszyć liczbę zgłoszeń. Istnieje również opcja stworzenia w pełni kontrolowanej platformy społecznościowej.

Współpraca

Dostępny jest również kanał zespołu, w którym można oznaczać członków zespołu i zespoły, prowadzić z nimi rozmowy w aplikacji i udostępniać zgłoszenia między działami.

Wydajna sprzedaż biletów

Automatyczne przypisywanie zgłoszeń do odpowiedniego agenta, filtr zgłoszeń, pobieranie danych klientów i szybkie kliknięcia w celu wykonania regularnych działań to dodatkowe funkcje związane z biletami tej platformy.

Modyfikacje

Dla użytkowników Zoho Desk dostępne są różne opcje dostosowywania. Możesz spersonalizować jego wygląd i dodać niestandardowe funkcje do swoich unikalnych potrzeb biznesowych.

Automatyzacja przepływu pracy

Pozwala to firmom zautomatyzować swoje zadania, aby natychmiast reagować na potrzeby klientów. Możesz skonfigurować reguły z określonymi warunkami i ograniczyć ręczne czynności swoich agentów.

Śledzenie czasu

Pulpit Zoho pozwala automatycznie śledzić ilość czasu spędzonego na każdym bilecie. Może to być pomocne dla agentów rozliczeniowych na podstawie czasu. Możesz nawet wybrać określone działania, takie jak odpowiadanie i komentowanie, aby śledzić czas.

Pulpit nawigacyjny i analityka

Platforma ma wbudowany pulpit nawigacyjny, w którym można uzyskać pełny obraz wszystkich popularnych wskaźników. Tutaj możesz nawet generować szczegółowe i dostosowane raporty.

Ochrona danych

Zoho Desk pomaga zachować zgodność z RODO, HIPAA i CCPA. Ponadto przestrzega szeregu środków bezpieczeństwa, takich jak certyfikacja bezpieczeństwa, szyfrowanie danych i zasady kontrolowanego dostępu do danych, aby zapewnić bezpieczeństwo danych użytkownika.

Szablony

Korzystając z Zoho Desk, agenci mogą tworzyć szablony zgłoszeń, szablony wiadomości e-mail i szablony odpowiedzi. Można je odpowiednio spersonalizować i uniknąć ciągłego wpisywania ogólnych informacji. Tutaj możesz także tworzyć formularze internetowe i osadzać je w swojej witrynie.

Zarządzanie rolami wewnętrznymi

Istnieje również możliwość ustrukturyzowania organizacji i przypisania uprawnień członkom zespołu zgodnie z ich rolami. W ten sposób możesz zastosować zabezpieczenia na poziomie pola, aby chronić swoje dane.

API i SDK

Dostępne są również interfejsy API REST i internetowe zestawy SDK Zoho Desk. Możesz ich użyć do integracji jego modułów z innymi usługami i tworzenia niestandardowych aplikacji mobilnych dla swojej firmy.

Narzędzie integracji innych firm w Zoho Desk

Wsparcie Zoho Desk dla integracji stron trzecich umożliwia rozszerzenie funkcjonalności pomocy technicznej. Możesz używać innych aplikacji z Zoho Desk do konfiguracji telefonii, zarządzania kontaktami, powiadomień SMS i wielu innych.

Firmy mogą łatwo integrować Zoho Desk z innymi aplikacjami Zoho, takimi jak Zoho CRM, Zoho Assist, Zoho Cliq, Zoho Inventory, Zoho Analytics itp. Jego partnerami usług telefonicznych są RingCentral, Twillo, Amazon Connect, Exotel, JustCall i MyOperator.

Inne obsługiwane popularne aplikacje to Google Apps, Microsoft Teams, Slack, Salesforce, Jira, Trello, HubSpot, MailChimp, Pipedrive, Screen Magic i Asana.

Przypadki użycia biurka Zoho

Edukacja

Instytucje edukacyjne korzystają z Zoho Desk, aby odpowiadać na pytania uczniów, rodziców i zainteresowanych użytkowników.

Handel elektroniczny

Funkcje takie jak obsługa wielu kanałów, integracja z mediami społecznościowymi i automatyzacja procesów sprawiają, że Zoho Desk jest idealnym rozwiązaniem dla platform eCommerce.

Finanse

Instytucje finansowe, takie jak banki i firmy hipoteczne, mogą w pełni wykorzystać tę platformę dzięki bezpiecznej obsłudze poufnych informacji i samoobsłudze w zakresie standardowych procedur.

Gościnność

Organizacje należące do branży turystycznej i hotelarskiej wykorzystują Zoho Desk do zadań takich jak potwierdzanie rezerwacji, zameldowanie, obsługa klienta podczas pobytu, wymeldowanie itp.

SaaS

Platformy SaaS korzystające z Zoho Desk korzystają z takich funkcji, jak automatyzacja zadań, ustalanie priorytetów potencjalnych klientów, natychmiastowe wsparcie i wdrażanie narzędzi AI.

IT/ITES

Zoho Desk umożliwia firmom IT natychmiastową obsługę klientów obeznanych z technologią. Nie tylko pomaga szybko rozwiązywać problemy, ale także ułatwia współpracę w razie potrzeby.

Telekomunikacja

Firmy telekomunikacyjne mogą zmniejszyć swoją siłę roboczą i obciążenie biletami, jednocześnie zatrzymując więcej klientów korzystających z Zoho Desk.

Zoho Desk dla pełnej obsługi klienta

Obsługa klienta może być uważana za rzecznika Twojej firmy. Tylko zapewniając płynne wsparcie przy użyciu wydajnego oprogramowania pomocy technicznej, możesz utrzymać bazę klientów i przekształcić potencjalnych klientów w klientów.

Zoho Desk jest wyposażony we wszystkie niezbędne funkcje potrzebne w różnych branżach. Zwłaszcza jeśli szukasz niedrogiego rozwiązania pomocy technicznej, powinno to być Twoim najlepszym wyborem.

Możesz również zapoznać się z naszą recenzją obsługi klienta Freshdesk.