Konwertuj swoje leady do klientów za pomocą tych 11 narzędzi do mapowania podróży

Czy wiesz, jak ważne jest Mapowanie Podróży Klienta? Jeśli tak, być może planujesz konwersję potencjalnych klientów za pomocą narzędzi do mapowania podróży. Oto coś, co może ci bardzo pomóc.

Jeśli jesteś fanem cytatów, być może słyszałeś powiedzenie: „Nie możesz kogoś zrozumieć, dopóki nie przejdziesz mili w jego butach”.

Mapowanie ścieżki klienta pozwala właścicielom zrozumieć biznes z punktu widzenia klienta. Noszą różne buty, aby zobaczyć, jak wygląda i czuje się jak klient korzystający z produktu.

Co to jest mapowanie podróży klienta?

Rozważ mapę przedstawiającą różne etapy klienta, od poznania produktu po jego zakup, korzystanie z niego i przeglądanie go. Customer Journey Mapping obejmuje przeglądanie, porównywanie, rozwój i zakupy jako zbiór punktów styku i kanałów cyfrowych klientów.

Dlaczego podróż klienta? Co zyskają klienci z produktu? Jakie jest doświadczenie klientów – zadowoleni, czy wyrzucenie do kosza po użyciu produktu?

Aby zrozumieć, w jaki sposób wpływa to na życie odbiorców docelowych, pytania te zadaje się różnym typom klientów, takim jak sprzedawca, gospodyni domowa, właściciel firmy, inżynier, lekarz, szef kuchni itp.

Dlaczego Mapowanie Podróży Klienta jest niezbędne?

Podróż mapowania pomaga firmom zidentyfikować obszary, które należy zmienić, ulepszyć, zaktualizować lub zoptymalizować. Celem jest poprawa doświadczenia użytkownika i przekazanie odpowiedniego komunikatu klientom bez uszczerbku dla jakości produktu. Oferuje wspólne zrozumienie produktu dla klienta w zespole wielofunkcyjnym.

Ale po co w ogóle decydować się na podróż klienta?

  • Pomaga właścicielom firm dotrzeć do klientów i zwiększyć sprzedaż.
  • Buduj świadomość użytkowników i ignij z nimi za pośrednictwem platform mediów społecznościowych i stron internetowych.
  • Rozwiązywanie głównych problemów, które mogą mieć negatywny wpływ na biznes.

Mając to na uwadze, oto najważniejsze narzędzia do mapowania podróży klientów, na które należy uważać.

Bohater map

Bohater map to kompleksowe narzędzie do optymalizacji szybkości rozmów dla właścicieli firm, które pozwala generować wymierny wzrost i zwiększać przychody. Narzędzie zawiera kilka funkcji, takich jak:

  • Dynamiczne mapy sterty do uzyskiwania aktualnych danych o źródłach ruchu, kliknięciach, czynnościach przewijania itp.
  • Nagrywanie sesji w celu uzyskania doświadczenia klienta w serwisie.
  • Testy A/B, aby zobaczyć, co należy zaktualizować w następnej kolejności i jaki może to mieć wpływ.

Łatwo też efektywnie pracować z zespołem i wypracować idealną strategię. Oferuje również informacje zwrotne, aby poprawić wrażenia użytkownika i odpowiednio zoptymalizować produkty.

UżytkownikExperior

UżytkownikExperior ułatwia analizę, jak będzie wyglądała nawigacja między zdarzeniami lub ekranami dla użytkowników. Narzędzie umożliwia właścicielom lub zespołom produktowym wizualizację ścieżki nawigacji dla użytkowników między zdarzeniami i ekranami. Łatwo jest dostrzec podróż, zrozumieć górną nawigację i uzyskać szczegółowy dostęp do problemów.

Narzędzie ułatwia również filtrowanie ruchu przy jednoczesnym zmniejszeniu lub dodaniu kroków, obserwowaniu podróży i analizowaniu filtrów, takich jak zdarzenia, ekrany, dni i wersje aplikacji. Jest zgodny z RODO i zapewnia zgodność z zabezpieczeniami klasy korporacyjnej.

UXPressia

UXPressia zapewnia wyjątkowe wrażenia użytkowników, ułatwiając zespołom produktowym zrozumienie podróży i jej mapowanie. Internetowe narzędzie do mapowania ścieżki klienta zawiera kilka najważniejszych funkcji. Oferuje współpracę w czasie rzeczywistym, dzięki której klienci, interesariusze i współpracownicy współpracują ze sobą w czasie rzeczywistym.

Wielokanałowe doświadczenie zwiększa doświadczenie użytkownika w punkcie styku. Łatwo jest zidentyfikować możliwości i pożądane ścieżki, które pasują do wymagań biznesowych. Można również wizualizować emocje klienta i identyfikować wskaźniki bólu, aby zrozumieć, co czuje klient.

Tramwaje produktowe mogą również eksportować doświadczenia w formatach do druku, takich jak CSV, PNG, PDF i pliki PowePoint, w tym kolory marki, linki do stron internetowych i logo, aby zapewnić spójność. Można nawet zaprezentować podróż innym, przełączając się między zasobami CX/UX podczas powiększania i pomniejszania, dopasowując ekran za pierwszym kliknięciem i zmieniając motyw.

Użytkownicy mogą łatwo zintegrować analitykę internetową podczas mapowania podróży klientów za pomocą Mixpanel i Google Analytics. Twórz kopie zapasowe map podróży za pomocą dokumentów, filmów, tabel, obrazów, wyników badań, dokumentów, cytatów i tak dalej.

Niezrozumiały

Niezrozumiały Narzędzie do mapowania ścieżki klienta pomaga zespołom produktowym wyjaśnić klientom wygląd usługi i produktu. Doświadczenie użytkownika jest dobrze opracowane i rozumie wymagania, uczucia i punkty bólu.

Tworzy szczegółową mapę podróży klienta z różnymi personami użytkownika, aby przeanalizować doświadczenie usługi i zwizualizować usługę lub produkt, takie jak kanały komunikacji, emocje, teksty i obrazy, żeby wymienić tylko kilka.

Zespoły lub właściciele produktów mogą zrozumieć każdy krok podczas rozmieszczania punktów styku i działań na różnych etapach, aby zrozumieć doświadczenia związane z personą. Ułatwia również podkreślenie istotnych problemów, faktów i pomysłów, aby zanotować istotne rzeczy w planie działania.

Storyboard wczuwa się w doświadczenie osobowości i łączy je z obrazami, aby zrozumieć określone momenty. Celem jest zrozumienie zaangażowania użytkowników, satysfakcji klienta i kanału komunikacji.

Autopilot

Zapewnij niezwykłe wrażenia użytkownika za pomocą Autopilot do automatyzacji działań i wiadomości. Płótno może prezentować lub podkreślać wszystko, co dotyczy doświadczenia użytkownika za pomocą persony. Korzystając z automatyzacji marketingu wizualnego, można łatwo zautomatyzować doświadczenie użytkownika lub podróż.

To osobista podróż za pomocą filtrów i warunkowych, aby zrozumieć zachowanie użytkowników i dane demograficzne. Wraz z nim wizualizuje całą podróż użytkownika, w inny sposób tworząc i automatyzując powtarzalne zadania. Powtarzające się zadania są zautomatyzowane w celu tworzenia zadań, przypisywania leadów, tagowania pól, wysyłania powiadomień, aktualizacji pól itp.

Wizualne narzędzia do tworzenia ścieżek klientów mogą natychmiast tworzyć ścieżki klientów, aby zautomatyzować powtarzające się zadania i doświadczenia klientów, aby dostarczać wiadomości wielokanałowe na dużą skalę. Testy A/B, sugestie AI i przewijana historia ułatwiają uruchamianie szablonów eksperckich.

Kupowanie

Utwórz mapę podróży za pomocą Kupowanie przy minimalnym wysiłku. Oferuje intuicyjny interfejs użytkownika do budowania idealnej mapy klienta. Zapewnia również plany usług, mapy użytkowników, mapy podróży klientów i mapy doświadczeń dla małych i dużych organizacji.

Zespół produktowy może również łatwo dodawać karty za pomocą metody „przeciągnij i upuść” i płynnego przepływu pracy, zapewniając inteligentniejszą podróż. Tworzy empatię i krzywe pasy z elastyczną strukturą mapy pokazującą wysiłki i emocje klientów.

Wyselekcjonowane ikony ułatwiają mapowanie użytkownika i upraszczają dopasowywanie. Wykorzystuje formaty, style i ikony do tworzenia map i unikalnych kolekcji obrazów w skoncentrowanym sposobie myślenia. Zespół produktowy może łatwo dodawać pliki, obrazy lub dokumenty, aby odwzorować podróż, korzystając z wszechstronnej palety kolorów.

Miro

Miro oferuje kilka szablonów map podróży klienta, które mogą zaprojektować doświadczenie, uzasadnienie podróży i spełnić wymagania klientów. Zapewnia wizualną reprezentację lub przegląd wiedzy o usługach lub produktach dla działów inżynierii, rozwoju, marketingu, sprzedaży i innych.

Narzędzie zapewnia użytkownikom spersonalizowane wrażenia, aby zrozumieć grupę docelową i wiedzieć, co pasuje do niej. Szablony mają na celu określenie działań, punktów styku, uczuć, przemyśleń klientów i właścicieli procesów, aby lepiej zrozumieć możliwości wizualizacji.

Mapa przepływu

Mapa przepływu to potężne narzędzie, które usprawnia komunikację i wykorzystuje momenty opowiadania historii, aby uchwycić istotę użytkowników. Oferuje cenne ogólne wrażenia użytkownika i odblokowuje atrakcyjne doświadczenie, które pomaga właścicielom firm. Jest skompilowany z kilkoma funkcjami, takimi jak tworzenie osobowości, używanie gotowych bloków, dostosowywanie map, opowiadanie historii itp.

Zespoły mogą korzystać z gotowych szablonów, udostępniać wiele map i eksportować pliki, aby zrozumieć mapowanie podróży klienta. Narzędzie ma na celu identyfikację obszarów problemowych, punktów bólu, aby uzyskać cykl życia klienta dewelopera. Poprawia również komunikację, aby uzyskać wyraźny obraz i zrozumieć kontekst użytkownika.

FlowMap ułatwił budowanie wyższych współczynników konwersji klientów, aby wzmocnić lejek konwersji i zmaksymalizować sprzedaż w punktach decyzyjnych. Zwiększa retencję czołowych twórców i projektantów, aby dostosować cykl życia klienta i opowiedzieć pełne historie. Celem jest zdefiniowanie wizji, aby odkryć znaczące możliwości zbudowania nowego produktu i lepszego doświadczenia.

Oni robią

Zrozumieć Oni robią jako wymóg nowoczesnego zespołu narzędzia do mapowania podróży klienta. Szybko i wydajnie dopasowuje zespoły do ​​standardowych wzorców, aby skalować podróże klientów. Narzędzie pomaga stworzyć wspólne zrozumienie klienta zdobywającego persony, spostrzeżenia na temat map, rozwiązania i możliwości.

Narzędzie jest wyposażone w kilka funkcji, takich jak przeciąganie i upuszczanie w podróżach, aby tworzyć repozytoria szans, osobowości i rozwiązań. Wychwytuje możliwości i śledzi właściwą podróż, aby objąć punkty styku i punkty bólu, aby odblokować ukryte powiązania między produktami, procesami i ludźmi.

Narzędzie łączy podróże klientów i widzi, jak wpływa to na całą organizację. Jest to współpraca między zespołami w zespole przy użyciu niestandardowych szablonów, ról lub uprawnień, komentarzy, łączy na żywo i aktywności.

Punkt dotknięcia

Punkt dotknięcia może szybko tworzyć mapy podróży i łączyć typy klientów, aby dowiedzieć się, o co chodzi w produkcie lub usłudze. Oprogramowanie do zarządzania podróżami może zrozumieć, rozwinąć lub przetestować podróż, aby zrozumieć klientów. Tworzy również praktyczne mapy, aby zapewnić właściwe wyniki.

Zespół produktowy może również współpracować, analizować i udostępniać punkty widzenia, wykorzystywać gotowe dane wyjściowe i łączyć się ze współpracownikami w czasie rzeczywistym. Celem jest zaprojektowanie intuicyjnych planów działania w zakresie raportowania, zarządzania inicjatywami i informacji zwrotnych od klientów. Użytkownicy mogą polegać na dostosowywanych szablonach do tworzenia map podróży.

Mlekomap

Mlekomap może łatwo wizualizować podróże klientów, aby ulepszać, udostępniać i projektować doświadczenia klientów. Celem jest wzmocnienie współpracy i budowanie biznesu z klientami. Pomaga w wizualizacji doświadczeń klienta w sposób intuicyjny, prosty i projektowy. Może łatwo tworzyć wiele map podróży, aby tworzyć szablony, pola danych, konfigurować standardowe etykiety i zarządzać użytkownikami.

Wniosek

Motto firm stało się teraz „zbudować właściwy produkt” zamiast „zbudować właściwy produkt”. Zmieniło się priorytet właścicieli firm, aby zatrzymać klientów i upewnić się, że nie odchodzą. Customer Journey Mapping to sposób na zapewnienie, że właściwy produkt jest głównym celem właścicieli firm. Rozpocznij mapowanie podróży klienta za pomocą najlepszego narzędzia, aby uzyskać najlepsze wyniki.

Możesz również zainteresować się jednym z najlepszych programów obsługi klienta.

Być może chcesz obejrzeć wersję wideo tego artykułu.
Polub i zasubskrybuj newsblog.pl kanał Youtube.