Generuj leady od X za pomocą 8 najlepszych Twitterów / X CRM

Najlepsze oprogramowanie Twitter/X CRM, które ulepszy Twoją strategię marketingową!

Jeden z najbardziej godnych uwagi serwisów społecznościowych, X, wcześniej znany jako Twitter, całkowicie zmienił sposób komunikowania się ludzi i firm. Twitter zapewnia firmom wciągającą platformę do interakcji z odbiorcami dzięki ogólnoświatowemu zasięgowi i zwięzłym przekazom. Ostatnio stała się czymś więcej niż tylko aplikacją do przesyłania wiadomości, a firmy mogą teraz używać jej jako silnego narzędzia do generowania potencjalnych klientów i zarządzania relacjami z klientami.

Istotnym elementem wykorzystania potencjału wzrostu komercyjnego Twittera jest sprawna obsługa instrumentów do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Narzędzia te pomagają społecznościom znajdować, pielęgnować i przekształcać potencjalnych klientów w chętnych konsumentów, a także zmuszają ich do interakcji z obecnymi klientami.

Nic dziwnego, że firmy korzystają z narzędzi Twitter CRM, aby móc przodować w grze w generowanie leadów. Oto rzut oka na najlepsze narzędzia CRM na Twitterze, które omówiliśmy:

Tytuł

Opis

Badać

Czarna magia

Ulepsza profil na Twitterze za pomocą magicznego paska bocznego dla CRM.


Badać

Skrzynki odbiorcze

Twitter DM CRM do pielęgnowania potencjalnych klientów, projektów i relacji.


Badać

Zoho CRM

Zarządza obecnością na Twitterze, angażuje odbiorców i monitoruje interakcje.

Badać

Deks

Kompleksowy system CRM na Twitterze umożliwiający usprawnienie zarządzania relacjami i organizacji.


Badać

Zwinny CRM

Integruje Twittera w celu wielokanałowego marketingu i automatyzacji sprzedaży.


Badać

PierwszyX

Upraszcza generowanie potencjalnych klientów dzięki wyszukiwaniu słów kluczowych i masowemu docieraniu do DM.


Badać

Rozwój CRM

Zamienia Twittera w maszynę do tworzenia leadów z cennymi narzędziami.


Badać

Łowca Tweetów

Maksymalizuje zwrot z inwestycji w tweety dzięki harmonogramowaniu, automatyzacji i odkrywaniu potencjalnych klientów w oparciu o sztuczną inteligencję.


Badać

Co to jest Twitter CRM i jakie korzyści oferuje?

Oczekuje się, że będzie szukać wyjaśnień, gdy po raz pierwszy zetknie się z zarządzaniem relacjami z klientami (CRM). Może wystąpić pewne zamieszanie, ponieważ Twitter formalnie nie uruchomił narzędzia CRM. Trudno jednak zignorować szum wokół integracji platformy Twittera z systemami CRM.

Sieć społecznościowa podkreśla to połączenie jako funkcję, która przemawia do zwykłych użytkowników i właścicieli firm. W rezultacie niektórzy ludzie potrzebują CRM z wbudowanymi funkcjami Twittera, który jest czasami nazywany Twitter CRM.

Twitter CRM to cenne narzędzie do zarządzania obserwatorami, osobami, które obserwujesz i potencjalnymi potencjalnymi klientami. Można go połączyć z narzędziami analitycznymi Twittera, aby zwiększyć zaangażowanie.

Twitter CRM są bardzo korzystne dla:

  • Poszukiwanie sprzedaży.
  • Zwiększanie liczby obserwujących na Twitterze.

Biorąc pod uwagę to rozróżnienie, dlaczego firmy i użytkownicy tak wysoko oceniają integrację systemu CRM Twittera?

  • Według Buffera około 85% specjalistów ds. marketingu korzysta z Twitter CRM w celu promowania swoich firm. Media społecznościowe są idealnym narzędziem do wspierania marki, dlatego nie jest zaskoczeniem, że Twitter jest uważany za ważny dla marketingu.
  • Stosowanie hashtagów, tagów i wzmianek pomaga firmom lepiej zrozumieć, co robią ich klienci, i wykorzystać te informacje do promowania swoich towarów i usług.
  • Twitter CRM współpracuje z angażującymi postami w mediach społecznościowych, aby stworzyć pozytywne wrażenie na temat Twojej firmy lub marki osobistej. Pomaga pielęgnować potencjalnych klientów i zmieniać ich w oddanych klientów.
  • Twitter CRM ułatwia pozostawanie w stałym kontakcie z lojalnymi klientami i tymi, którzy wykazują stałe zainteresowanie Twoją ofertą.

Z powyższych powodów koncepcja społecznego CRM zyskuje coraz większe znaczenie, ponieważ wszystkie one odgrywają rolę w poprawie wyników firmy i zwiększeniu dochodów. Dlatego wiele systemów CRM chętnie łączy funkcje Twittera w swoim oprogramowaniu, aby użytkownicy mogli korzystać z ulepszonej analityki, interakcji z publicznością i spostrzeżeń dotyczących przyszłego rozwoju.

Powiedziawszy to, porozmawiajmy o najlepszych narzędziach CRM na Twitterze, z których mogą korzystać firmy, aby jak najlepiej wykorzystać swoje kampanie generujące leady.

Czarna magia

Czarna magiaKoncentracja programu na zarządzaniu kontaktami i generowaniu potencjalnych klientów jest widoczna w jego wielu funkcjach, których głównym celem jest ulepszenie Twojego profilu na Twitterze poprzez rozwijanie głębszych relacji.

„Magiczny pasek boczny” to wyjątkowa funkcja, która bez wysiłku łączy Twittera, ułatwiając pielęgnowanie relacji z potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi.

Cechy:

  • Obserwuj rozmowy osób, które obserwujesz, a także nowych użytkowników na Twitterze.
  • Otrzymuj przypomnienia, aby mieć pewność, że będziesz w kontakcie ze swoimi ulubionymi kontaktami.
  • Monitoruj skuteczność swoich tweetów na przestrzeni czasu i porównuj je z regularnymi wpisami.
  • Poznaj elementy wpływające na popularność poszczególnych tweetów.
  • Monitoruj istotne dane, takie jak poziom zaangażowania, liczba obserwujących i spójność.

Dla osób, które zamiast tego obsługiwałyby swoje połączenia na Twitterze bez opuszczania platformy, jest to bezcenne narzędzie. Nic dziwnego, że jest to jedna z najlepszych opcji CRM na Twitterze.

Skrzynki odbiorcze

Skrzynki odbiorcze to aplikacja CRM Twitter Direct Message, która zwiększa Twój potencjał sprzedaży poprzez wirtualne pielęgnowanie potencjalnych klientów, zarządzanie projektami, monitorowanie ważnych rozmów, ustanawianie cennych relacji i zapewnianie terminowych dalszych działań z potencjalnymi klientami.

Cechy:

  • Z łatwością sortuj i eksportuj kontakty, korzystając z tagów.
  • Sortuj rozmowy według kategorii, aby zapewnić dobrze zorganizowaną administrację.
  • Skorzystaj z tagów użytkownika, aby ułatwić wyszukiwanie i odwoływanie się do danych.
  • Utrzymuj najważniejsze DM na pierwszym planie, przypinając jak najwięcej dyskusji i oznaczając je jako nieprzeczytane.
  • Uprość swój proces pracy, koncentrując się wyłącznie na nieprzeczytanych czatach i udzielając szybkich odpowiedzi.

Inboxs został precyzyjnie zaprojektowany z myślą o osobach prywatnych, takich jak twórcy treści, freelancerzy, konsultanci, przedsiębiorcy, dyrektorzy generalni, agencje i start-upy, które szukają skutecznego rozwiązania ułatwiającego dyskusje i optymalizującego proces sprzedaży poprzez komunikację.

Zoho CRM

Z pomocą Zoho CRM możesz skutecznie zarządzać obecnością swojej firmy na Twitterze, znajdować potencjalnych klientów i uczestniczyć w rozmowach.

Za pomocą zakładki Społeczności platformy możesz łatwo nawiązać kontakt z odbiorcami na Twitterze za pomocą Zoho CRM, publikując nowe treści oraz odpowiadając na wiadomości i komentarze.

Cechy:

  • Możesz skonfigurować niestandardowe strumienie, aby monitorować informacje z określonymi wyszukiwanymi frazami, wpisami poszczególnych użytkowników i hashtagami.
  • Panel społecznościowy w Zoho CRM oferuje skonsolidowany widok odpowiednich interakcji.
  • Skonfiguruj SalesSignals, aby otrzymywać powiadomienia za każdym razem, gdy potencjalny potencjalny klient skontaktuje się z Tobą lub wspomni o Twojej marce na Twitterze, aby być na bieżąco z interakcją z potencjalnym klientem.
  • Z łatwością odróżnia tweety o Twojej firmie od nowych potencjalnych klientów od tych, które już znajdują się w Twojej bazie danych CRM.

Odkryłem, że dzięki Zoho CRM aktywna obecność na Twitterze jest łatwiejsza, ponieważ jest to punkt kompleksowej obsługi.

Deks

Deks ułatwia zarządzanie relacjami, usprawniając zadania, takie jak nawiązywanie kontaktów z inwestorami i analizowanie sojuszy strategicznych. Jest to pierwszy kompleksowy system CRM Twittera, który umiejętnie łączy znaczne możliwości z przystępnym interfejsem.

Cechy:

  • Możesz oznaczać lub grupować swoje kontakty w oparciu o kryteria organizacji kontaktów.
  • Dodając notatki i nawiązując kontakty — często korzystając z funkcji @wzmianki — możesz ulepszyć swój własny CRM.
  • Za pomocą Dexa możesz wyznaczyć określone rodzaje aktywności, takie jak SMS-y, spotkania lub tworzenie unikalnych interakcji.
  • Zaplanuj cykliczne spotkania ze swoimi kontaktami co tydzień, co miesiąc lub co kwartał.
  • Możesz ustawić okresowe przypomnienia, aby w przyszłości skontaktować się ze swoimi kontaktami w określonych terminach.

Ponadto Dex zapewnia łatwość tworzenia codziennych lub zsynchronizowanych z wydarzeniami przypomnień z możliwością podjęcia działań, dzięki czemu możesz rejestrować swoje interakcje do wykorzystania w przyszłości.

Zwinny CRM

Możesz być na bieżąco z aktywnością swoich kontaktów w mediach społecznościowych, wchodzić z nimi bezpośrednio w interakcję i planować wielokanałowe kampanie marketingowe, integrując Twittera z Zwinny CRM.

Cechy:

  • Z łatwością zarządzaj wielokanałowymi kampaniami marketingowymi, planując e-maile i tweety w oparciu o preferencje konkretnych klientów.
  • Popraw swoje wyniki sprzedaży, wprowadzając najnowocześniejszą funkcję Prospecting.
  • Łatwe ładowanie i synchronizowanie danych w obu kierunkach, automatyzując zadania przy niewielkiej lub żadnej pracy ręcznej.
  • Technologia ta automatycznie kieruje agentów sprzedaży do najbardziej odpowiednich klientów w celu dalszych działań.

Wdrożenie funkcji, które zapobiegają wpadnięciu potencjalnych klientów między szczeliny, ułatwia skuteczne zarządzanie interakcjami z klientami.

PierwszyX

PierwszyX ułatwia generowanie potencjalnych klientów, umożliwiając wyszukiwanie potencjalnych potencjalnych klientów za pomocą wyszukiwania słów kluczowych lub hashtagów i łatwe zapisywanie ich pojedynczo lub w dużych ilościach.

Cechy:

  • Skorzystaj z filtrów, aby szybko znaleźć odpowiednich potencjalnych klientów, dodając ich do ich tweetów i biografii.
  • Śledź wszystkich, którzy wyrażają zainteresowanie tweetami na wybrane przez Ciebie tematy.
  • Uruchom kampanię masowego przekazu bezpośredniego (DM), aby zaangażować potencjalnych klientów w głębszą rozmowę.
  • FirstX dynamicznie aktualizuje etykiety statusu w zależności od tego, jak angażujesz się i wchodzisz w interakcje z potencjalnymi klientami.

Za pomocą kilku kliknięć możesz znaleźć i pozyskać wartościowe leady, a FirstX zajmie się za Ciebie zarządzaniem przedziałami czasowymi, chroniąc Twoje konto i gwarantując płynną i długotrwałą kampanię zasięgową.

Rozwój CRM

Z Rozwój CRM w przypadku Twittera możesz zamienić swoją obecność na Twitterze w maszynę do tworzenia potencjalnych klientów. Nawet jeśli Upsurge CRM nie integruje się bezpośrednio z serwisami społecznościowymi, takimi jak Twitter, dostarcza cennych narzędzi wspomagających tworzenie sieci kontaktów i budowanie relacji, w tym Twitter.

Cechy:

  • Z łatwością importuj dane kontaktowe do Upsurge CRM ze swoich relacji na Twitterze.
  • Uważnie śledź szczegóły wydarzeń, dane dotyczące frekwencji i działania następcze po interakcjach, korzystając z Upsurge CRM.
  • Wykorzystaj funkcje zadań i przypomnień w Upsurge CRM, aby nadzorować zadania związane z Twoimi działaniami sieciowymi na Twitterze.
  • Archiwizuj ważne dokumenty związane z Twoimi działaniami sieciowymi, w tym pokazy slajdów z czatów na Twitterze.

Wykorzystaj narzędzia komunikacyjne w Upsurge CRM, aby wysyłać aktualizacje i spersonalizowane wiadomości do wszystkich swoich kontaktów, w tym tych, z którymi masz połączenie na Twitterze.

Łowca Tweetów

Łowca TweetówFunkcje planowania i automatyzacji pomagają zmaksymalizować zwrot z inwestycji (ROI) każdego opublikowanego tweeta, odzyskać kluczowe godziny w tygodniu i utrzymać stałą obecność w Internecie.

Cechy:

  • Szybko importuj i grupuj użytkowników w listy zgodnie z wcześniejszymi interakcjami lub własnym wyborem.
  • Skorzystaj z naszej oddanej sztucznej inteligencji, aby znaleźć nowych potencjalnych klientów na Twitterze.
  • Uzyskaj dostęp do zaawansowanego panelu analitycznego Twittera, który zawiera wszystkie informacje potrzebne do wspierania wzrostu liczby odbiorców.
  • Obserwuj uważnie, jak rośnie liczba Twoich odbiorców w oparciu o codzienny wzrost liczby obserwujących, których otrzymujesz.

Zaplanuj tygodnie treści, twórz tweety i wątki do publikacji, kiedy chcesz, i skorzystaj z naszej przydatnej opcji „dodaj do kolejki”.

Wniosek

Idealne dla Ciebie narzędzie CRM na Twitterze będzie zależeć od Twojego budżetu, wielkości Twojej firmy i Twoich konkretnych potrzeb. Solidne opcje, takie jak Zoho CRM lub Upsurge CRM Social, mogą być idealne dla większych organizacji z bardziej złożonymi wymaganiami dotyczącymi CRM. Mniejsze firmy wolą Dex lub FirstX lub te, które koncentrują się na zaangażowaniu w Twitterze i planowaniu treści.

Przed podjęciem decyzji należy wziąć pod uwagę swoje unikalne potrzeby i dostępne zasoby. Należy również wziąć pod uwagę skalowalność i integracje zapewniane przez te rozwiązania, aby upewnić się, że wspierają one Twoje długoterminowe ambicje.

Następnie nadszedł czas, aby udoskonalić te strategie za pomocą najlepszych strategii marketingowych w mediach społecznościowych, które zapewnią sukces i rozwój małych i średnich firm.