Kursy i zasoby ułatwiające rozpoczęcie kariery w projektowaniu konwersacji

Planujesz rozpocząć karierę w projektowaniu rozmów? Jeśli tak, to trafiłeś we właściwe miejsce. Przeprowadzimy Cię przez kilka kursów i zasobów, które mogą być Twoimi najważniejszymi zasobami.

Najpierw zrozummy, czym jest projektowanie rozmowy, jak możesz nią zostać i jakie są opcje kariery w przyszłości.

Projektanci konwersacji są zwykle znani jako copywriterzy konwersacji, projektanci chatbotów i projektanci VUI. Ucieleśnia jednak zjednoczenie copywriterów, projektantów i ekspertów VUI. Dla centralnego zespołu konwersacyjnego AI odzwierciedla to konsolidację branż.

Kanały konwersacyjne zarządzają asystentami głosowymi, chatbotami i IVR z dedykowanymi zespołami Android i iOS. Konwersacje Projektanci muszą stosować podejście, które może odmiennie obejmować prace projektowe i copywriterskie.

Projekt konwersacyjny łączy technologię, heurystykę i lingwistykę, ułatwiając komunikację z innymi. Projektanci zapewnili przetwarzanie języka naturalnego, rozpoznawanie mowy i rozumienie języka naturalnego, aby zaoferować alternatywy dla rozwiązań.

Treść została wzbogacona o chatboty i asystentów głosowych, aby zapewnić spersonalizowane wrażenia. Projektowanie z wykorzystaniem planów, czatu tekstowego, zaangażowania wizualnego i głosowego. Psychologia, technologia i copywriting to podstawa Conversation Designer do pracy nad inteligentnymi robotami.

Mając to na uwadze, pozwól nam przeprowadzić Cię przez sposoby rozpoczęcia kariery w projektowaniu konwersacji dzięki najlepszym kursom i zasobom.

Stwórz karierę w projektowaniu konwersacji dzięki tym kursom

Projektowanie konwersacji zwykle otwiera karierę w projektowaniu UX, szkoleniu/lingwistyce AI, projektowaniu produktów i copywritingu. Projekty rozwiązują problem i są zorientowane na użytkownika dla użytkownika końcowego. Pomaga stworzyć przyjazne dla użytkownika i spójne środowisko, skoncentrowane na zaangażowaniu, przejrzystości i szybkości.

Oto niektóre z kursów, które mogą pomóc w rozpoczęciu kariery w projektowaniu konwersacji.

Certyfikacja projektanta konwersacji

Pakiet certyfikacji projektanta rozmów Conversation Design Institute obejmuje przykładowe dialogi, projektowanie długiego ogona, testowanie kreatora oz i projektowanie schematów blokowych. Celem jest zwrócenie uwagi na projektowanie zorientowane na człowieka, oferując zupełnie nowe wrażenia z interfejsu konwersacyjnego.

Ten kurs jest idealny dla Ciebie, jeśli jesteś początkującym w projektowaniu konwersacyjnym, rozumiesz asystentów głosowych lub chatboty, masz doświadczenie w obsłudze klienta, projektowaniu doświadczeń, marketingu, zarządzaniu treścią, obsłudze klienta, projektowaniu produktów itp.

Kurs obejmie:

  • Akwizycja potrzeb botów i potrzeb użytkowników
  • Proces projektowania konwersacji
  • Schemat blokowy
  • Przykładowy dialog
  • Podstawy pisania
  • Testy Czarnoksiężnika z Krainy Oz

Kursy oferują dogłębne zrozumienie projektowania konwersacji, sprawdzony przepływ pracy, praktyczne porady, nowe wykłady, dostęp online do ponad 130 wykładów wideo, materiałów edukacyjnych itp.

Certyfikacja Botsociety

Certyfikacja Botsociety – kurs projektowania konwersacji, dostępny na Udemy, obejmuje podstawy projektowania konwersacji. Kurs pomoże zaprojektować głos i chatboty, które przeniosą popularność na nowy poziom. Ten kurs obejmuje:

  • Zrozumienie botsospołeczności
  • Projektowanie, podgląd, testowanie, eksportowanie i prototypowanie projektów
  • Wykorzystaj funkcje współpracy w czasie rzeczywistym
  • Podstawy konwersacyjnej AI
  • Test użyteczności
  • Projektowanie i prototypowanie voicebotów i chatbotów
  • Podstawy projektowania dla voicebotów i chatbotów
  • Najlepsze praktyki dotyczące UX i projektowania konwersacyjnego

6-godzinny kurs oferuje małe tutoriale i zarejestrowane straty przez ekspertów Head of Evangelism – Caio Calado, CEO Botsociety – Vittorio Banfi i Account Executive – Dylana Wilczkowiaka. Po ukończeniu tego kursu kandydaci będą mogli stworzyć konwersacyjny prototyp, zrozumieć jego koncepcje, rzeczywiste projekty, zastosować procesy za pomocą Botsociety i poznać wskazówki projektowe.

Kurs jest idealny dla naukowców zajmujących się danymi, copywriterów konwersacyjnych, projektantów konwersacyjnych, programistów, menedżerów produktów, projektantów UX, inżynierów, trenerów AI, pisarzy i kandydatów zainteresowanych pracą nad projektami konwersacyjnymi.

Contact Center AI

The Contact Center AI: Kurs podstaw projektowania konwersacyjnego oferuje zrozumienie projektowania rozwiązań dla klientów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i jej trzech filarów – Agent Assist, Dialogflow i Insights. Profesjonaliści stworzą wirtualnych agentów i inteligentne rozmowy, które mogą pomóc firmom.

Profesjonaliści dowiedzą się:

  • Przepływy dialogu w celu przetłumaczenia wymagań biznesowych
  • Projektowanie doświadczeń użytkownika wirtualnego asystenta
  • Monitoruj, rozwiązuj i obsługuj problemy
  • Tworzy aplikacje biznesowe z wykorzystaniem środowiska uruchomieniowego i wysokiego poziomu rozwoju
  • Wsparcie, instalacja i konserwacja narzędzi systemowych i sieciowych
  • Koduj oprogramowanie komputerowe przy użyciu JavaScript, Python, C++ i API/SDK

Kurs oferuje podstawy projektowania konwersacji przy użyciu narzędzi, obiektów i metod do tworzenia i uruchamiania niezbędnych wirtualnych agentów.

Kurs projektowania konwersacji

Kurs projektowania konwersacji może być Twoim sposobem na stworzenie doskonałego doświadczenia konwersacyjnego. Pomaga w projektowaniu wysokiej jakości chatbotów i botów głosowych przy zachowaniu doświadczenia użytkownika. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym, czy początkującym konstruktorem botów, ten kurs może być dla Ciebie drogą naprzód.

Kurs oferuje kandydatom wiedzę na temat budowania botów, pomagając im w podnoszeniu umiejętności projektowania rozmów. Zawiera kilka zasad, które pozwalają profesjonalistom uzyskać dogłębną wiedzę na ten temat. Bezpłatny kurs online oferuje podstawowe umiejętności, które mogą podnieść kwalifikacje profesjonalistów.

Obejmuje proces i teorię przedmiotu, umożliwiając profesjonalistom zagłębienie się w niego i zrozumienie projektu konwersacyjnego. Kurs obejmuje podstawy dotyczące konwersacyjnej sztucznej inteligencji, praktyki projektowania rozmów, projektowania rozmów, modeli procesów, outro oraz projektowania na telefon i głos.

Szkolenie z projektowania konwersacji

Projektanci VoiceTech Global, Szkolenie z projektowania konwersacji może pomóc w stworzeniu portfolio, zdobyciu doświadczenia w świecie rzeczywistym i ustanowieniu zaawansowanej kariery. Koncentruje się na pracy nad praktycznymi umiejętnościami profesjonalistów w zakresie podstaw, środowisk i poziomów.

Kurs online obejmuje zaawansowane projektowanie doświadczeń konwersacyjnych i podstawy projektowania doświadczeń konwersacyjnych. Zawiera cotygodniowe szkolenia na żywo, mentoring 1:1, praktyki grupowe, obszerne materiały szkoleniowe, takie jak zeszyty ćwiczeń, materiały wideo, czytanie, szablony i unikalne, multimodalne studium przypadku projektu Capstone.

Wprowadzenie do projektowania konwersacyjnego

Voxable specjalnie projekty Wprowadzenie do projektowania konwersacyjnego stworzyć fundament dla profesjonalistów. Kurs obejmuje zasady projektowania, które mogą pomóc profesjonalistom w poznaniu asystentów głosowych, chatbotów i procesów. Oferuje doświadczenie projektowania dla Samsung Bixby, Google Assistant, Amazon Alexa i Web.

Kurs opiera się na technologii głosowej i czatowej, która jest potrzebna, aby usprawnić procesy wewnętrzne, obsługiwać klientów, rozszerzać produkty i rozwijać marki. Kandydaci dowiedzą się:

  • Budowanie marki konwersacyjnej
  • Konceptualizacja
  • Stosowanie rozumienia języka naturalnego (NLU)
  • Identyfikacja i praca nad podstawowymi technologiami
  • Pisanie struktur konwersacyjnych i przykładowych schematów przepływu skryptów
  • Przetłumacz badania użytkowników
  • Przekazanie aktywów
  • Poszukiwanie tematu
  • Dopracowanie elementów do budowy interfejsu

Kurs jest idealny dla profesjonalistów UX, studentów, projektantów, osób zajmujących się produktami, strategii treści, copywriterów itp.

Zasoby do projektowania rozmów

Praca w branży projektowania rozmów może być trudna, jeśli nie zdajesz sobie sprawy z jej innowacyjnych i ekscytujących możliwości. Wskaźniki adopcji i postępy w branży osiągają szczyt, dlatego ważne jest, aby być przygotowanym na każdy wgląd, innowację i pomysł.

Oto niektóre ze znaczących zasobów, które mogą pomóc w zdobyciu solidnej bazy na rynku.

Konwersacyjne projektowanie UX

Conversational UX Design: A Practitioner’s Guide to the Natural Conversation Framework (ACM Books) autorstwa Roberta J. Moore’a i Raphaela Arara jest dostępny na Amazon. Książka obejmuje interfejs w języku naturalnym, rozległą macierz mikrofonów oraz techniki rozumienia języka naturalnego dla chatbotów i asystentów głosowych.

Książka mówi o:

  • Rozwijalna sekwencja i jej model interakcji
  • Odpowiedni format treści
  • Sześć podstawowych działań użytkownika powiązanych z ich metodą nawigacji
  • 100 ogólnych wzorców UX z językiem wzorców

W dzisiejszym świecie chatboty i asystenci głosowi stali się podstawowym sposobem interakcji z komputerami. Obecnie jest szeroko rozpowszechniony w laboratoriach w samochodach, komputerach stacjonarnych, salonach i telefonach. Książki podkreślają analizę konwersacji (CA) i zarysowują ramy naturalnej konwersacji (NCF).

Łączy również kontekst interfejsu konwersacyjnego, prezentując projektowanie doświadczeń użytkownika, takie jak nowe zasady, słownictwo i wzorce interakcji.

Studia w zakresie konwersacyjnego projektowania UX

Studia w zakresie konwersacyjnego projektowania UX Margaret H. Szymanski, Guang-Jie Ren, Raphael Arar i Robert J. Moore. Książka eksportuje naukę i projektowanie UX, zawiera artykuły od naukowców i badaczy akademickich i porusza fundamentalne kwestie.

Książka obejmuje kilka rozdziałów, w tym:

  • Osoby zajmujące się konwersacją i agentami konwersacyjnymi obejmujące dostosowywanie się do inicjatywy klienta i agentów konwersacyjnych dla opieki zdrowotnej.
  • Wiedza o agentach obejmująca pomaganie użytkownikom w refleksji nad zachowaniami i agentami konwersacji do nawigacji.
  • Niezrozumienie agentów obejmujące odzyskiwanie błędów dialogu i nauczanie agentów w agentach konwersacyjnych zorientowanych na cel.
  • Agent Design obejmujący naturalne ramy i styl konwersacji.

Zawiera również studia przypadków dotyczące zasad projektowania i demonstruje podejścia oparte na interfejsie tekstowym i głosowym. Książka mówi również o ograniczeniu technologii przetwarzania języka naturalnego i mikrofonów w celu zrozumienia tego procesu.

Pomaga czytelnikom dogłębnie zrozumieć skrzyżowanie projektowania UX i przeanalizować ludzką rozmowę. Podkreślił zróżnicowane tło, wyeksportował konwersacyjny projekt UX, stworzył wirtualnych agentów i znalazł nowy rodzaj projektu UX.

Projektowanie głosowych interfejsów użytkownika

Projektowanie głosowych interfejsów użytkownika: Zasady rozmów Cathy Pearly, dostępne na Amazon, dotyczą głosowych interfejsów użytkownika (VUI). Książka obejmuje zasady projektowania wszystkich produktów, takich jak pomocnicy domowi, urządzenia, zabawki, aplikacje mobilne i inne.

Książka oferuje:

  • Monitorowanie aplikacji i poprawianie jej wydajności podczas analizy danych,
  • Zawiera rzeczywiste przykłady VUI,
  • Zrozumienie koncepcji projektowej VUI, w tym systemów konwersacyjnych i dowodzenia,
  • Nauka praktycznych sposobów testowania,
  • Odkrywanie technologii rozpoznawania mowy,
  • I decydując o reprezentacji wizualnej.

Czytelnik będzie mógł zagłębić się w pomiary wydajności VUI, silnika rozpoznawania mowy i poprawy jakości.

Podręcznik

Podręcznik projektowania konwersacji do zastosowań instruktażowych Rocci Luppicini przedstawia wielodyscyplinarny konwersację, krytyczne spojrzenie na projekt i jego popularne praktyki. Oferuje najnowocześniejsze wyzwania i problemy dotyczące multimodalnych programistów instruktażowych i projektantów.

Książka obejmuje takie tematy jak:

  • Inteligentni agenci
  • Systemy adaptacyjne
  • Nauka opowiadania historii
  • Testowanie wiedzy
  • Społeczności edukacyjne online
  • Projekt rozmowy
  • Centralność człowieka
  • Nauka konwersacyjnie artykułowana
  • Dyskusja elektroniczna
  • Teorie świadomości i wiele innych.

Zapewnia praktyczne i teoretyczne podejście do projektu ramowego lub konwersacji, wprowadza krytyczne obszary zastosowań, wprowadza techniki nauczania i omawia kilka trendów lub obszarów. Książka podkreślała rozwój i projektowanie aplikacji instruktażowych z praktyczną i teoretyczną wiedzą na temat projektowania rozmów.

Zasady projektowania konwersacji

Zasady projektowania konwersacji – Lightning Talk z Peterem Hodgsonem mówi o języku projektowania opartym na ludzkiej rozmowie. Pokazuje ograniczenia technologiczne, potrzeby użytkowników i projekt konwersacyjny. Film jest podzielony na różne rozdziały, takie jak:

  • Zasady projektowania konwersacji
  • Wzorce i prymitywne UX wykorzystujące zasady
  • Projektowanie kontekstów użytkownika
  • Osobowość marki
  • Naprawa kontekstowa
  • Przykładowe dialogi od końca do końca
  • Rozwój wieloplatformowy

Projektowanie działań w Google

Projektowanie działań w Google kładzie nacisk na wiedzę projektową, taką jak projektowanie interakcji, pisanie UX, projektowanie ruchu i projektowanie wizualne. Skaluje rozmowy na urządzeniu i tworzy je intuicyjnie i naturalnie.

Zasób wyjaśni wszystko na temat projektowania konwersacji, jak można rozpocząć karierę, użytkowników, osoby, przewodników stylu, projektowania wielu urządzeń, tworzenia konwersacji, komponentów wizualnych, obsługi błędów i komponentów konwersacyjnych.

Wniosek

Jeśli chodzi o znalezienie pracy w projektowaniu konwersacyjnym, profesjonaliści mają wiele możliwości. Zawiera Chatbot Product Owner, Conversation Designer, AI Conversation Designer i wiele innych. Specjaliści są odpowiedzialni za projektowanie zorientowanych na użytkownika i innowacyjnych interfejsów oferujących multimodalne wrażenia użytkownika.

Te kursy i zasoby pomogą zaprojektować konwersację w celu stworzenia i udoskonalenia produktu. Ułatwia projektantom UX współpracę z programistami i pracę nad produktem według własnego uznania.