Napraw filtry powiększenia, które nie wyświetlają się na komputerze

Zoom to usługa komunikacji wideo dla osób lub organizacji. Możesz uczestniczyć w spotkaniach swojego biura lub spotkać się ze znajomymi. Możesz także użyć filtrów wideo na spotkaniu, aby mieć zabawne i interesujące spotkania. Ale wielu użytkowników napotkało problem filtrów Zoom, które nie wyświetlają się na ich komputerze. Dajemy Ci doskonały przewodnik, który nauczy Cię, jak naprawić filtry wideo, aby Zoom nie wyświetlał problemu. Więc czytaj dalej!

Jak naprawić filtry powiększenia, które nie wyświetlają się na komputerze?

Wielu użytkowników zgłosiło, że napotykają problem z brakiem tła i zakładki filtrów na komputerze z systemem Windows. Istnieje wiele możliwych przyczyn tego problemu i w tym artykule omówiliśmy wszystkie rozwiązania problemu. Metody są uporządkowane od podstawowego do zaawansowanego, więc musisz postępować zgodnie z nimi krok po kroku, aby uzyskać filtr Zoom wideo na spotkaniach.

Oto metody rozwiązywania problemów, aby naprawić problem z brakiem tła powiększenia i zakładki filtrów.

Metoda 1: Dołącz do spotkania w starej wersji

Możesz rozwiązać ten problem, rozpoczynając spotkanie Zoom ze starej wersji. Uruchom spotkanie w starszej wersji aplikacji Zoom i sprawdź, czy brakuje zakładki Zoom tła i filtrów, czy nie.

Metoda 2: Zarejestruj się, aby powiększyć

Następną metodą, która jest łatwą poprawką dla filtrów Zoom Video, które nie są wyświetlane na komputerze, jest ponowne zalogowanie się do Zoom. Korzystanie z aplikacji Zoom na wielu urządzeniach jest całkowicie w porządku, ale czasami, szczególnie podczas dołączania do webinaru, mogą wystąpić filtry wideo dla problemu z niewyświetlaniem Zoomu. Dlatego, aby naprawić wszelkie tymczasowe usterki lub błędy, musisz ponownie zalogować się na swoje konto Zoom.

Przed dołączeniem do spotkania możesz spróbować zalogować się do klienta Zoom, aby rozwiązać problem z niewyświetlaniem filtrów Zoom. Jeśli nie utworzyłeś konta Zoom, to Zapisać się aby powiększyć i zalogować się na swoje konto.

Metoda 3: Włącz filtry wideo

Jeśli funkcja filtrów wideo jest wyłączona w ustawieniach, może to być główny powód, dla którego masz do czynienia z filtrami powiększenia, które nie pokazują problemu. Filtry wideo pomagają zezwolić na funkcję powiększania tła i filtrów z zakładki. Ale jeśli ta funkcja jest wyłączona, może to spowodować, że filtry wideo dla Zoom nie będą wyświetlane. Dlatego ważne jest, aby włączyć funkcje filtrów wideo, które można wykonać za pomocą następujących kroków:

1. Zaloguj się aby powiększyć klienta w przeglądarce.

2. Kliknij opcję Ustawienia.

3. W ustawieniach spotkania wybierz opcję W spotkaniu (zaawansowane).

4. Przewiń w dół do funkcji Filtry wideo i włącz ją.

Metoda 4: Zaktualizuj aplikację Zoom

Korzystanie z przestarzałej wersji Zoom spowoduje tak wiele problemów, w tym, że filtry Zoom nie wyświetlają problemu. Jeśli używasz klienta Zoom Desktop, powinieneś aktualizować aplikację, aby uniknąć błędów lub błędów. Dlatego zaleca się korzystanie z najnowszej zaktualizowanej wersji Zoom zgodnie z instrukcjami podanymi poniżej.

1. Uruchom Zoom i kliknij zdjęcie profilowe.

2. Następnie wybierz z listy rozwijanej opcję Sprawdź aktualizacje.

3. Tutaj otrzymasz komunikat z informacją, że jesteś na bieżąco, jeśli aplikacja jest aktualizowana. Jeśli jakieś aktualizacje oczekują, możesz postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby zaktualizować aplikację Zoom.

Uwaga: Jeśli nie chcesz ręcznie aktualizować klienta Zoom Desktop, możesz włączyć aktualizacje Zoom automatycznie, włączając opcję Automatycznie utrzymuj aktualizację klienta Zoom Desktop w Ustawieniach, jak pokazano na poniższym rysunku.

Na koniec sprawdź, czy naprawiłeś filtry wideo, aby Zoom nie wyświetlał problemu.

Metoda 5: Zainstaluj ponownie aplikację Zoom

Inną metodą, która może pomóc w braku wyświetlania filtrów Zoom, jest odinstalowanie, a następnie ponowne zainstalowanie aplikacji Zoom. Świeża instalacja klienta Zoom Desktop zwykle pomaga w usunięciu wszystkich problemów i usterek, które powodują, że filtry tła pokazują teraz błąd. Poniżej wymieniliśmy kroki, aby ponownie zainstalować klienta Zoom Desktop na komputerze;

1. Naciśnij klawisz Windows, wpisz Panel sterowania i kliknij Otwórz.

2. Ustaw Widok według > Duże ikony, a następnie kliknij ustawienie Programy i funkcje na liście Wszystkie elementy Panelu sterowania.

3. Teraz kliknij program Zoom i wybierz opcję Odinstaluj, aby usunąć aplikację z komputera.

4. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie i odinstaluj klienta Zoom Desktop, a następnie uruchom ponownie komputer.

5. Teraz, gdy aplikacja została odinstalowana, otwórz przeglądarkę i Pobierz Zoom ponownie na pulpicie.

6. Następnie uruchom plik ZoomInstaller na dole ekranu.

7. Teraz poczekaj na zakończenie procesu instalacji i zaloguj się na swoje konto Zoom, aby sprawdzić, czy problem z filtrami wideo dla Zoomu, który nie jest wyświetlany, został rozwiązany.

Metoda 6: Użyj wersji internetowej Zoom

Jeśli masz do czynienia z filtrami Zoom, które nie wyświetlają problemu podczas korzystania z klienta Desktop, możesz rozwiązać problem, używając klienta Zoom na swoim przeglądarka internetowa. Możesz również korzystać z usługi Zoom w swojej przeglądarce internetowej. Korzystanie z wersji internetowej nadal umożliwia dołączanie do spotkań z poziomu przeglądarki internetowej. Może to rozwiązać problem z wyświetlaniem filtrów wideo Zoom na komputerze.

Metoda 7: Skontaktuj się z pomocą techniczną Zoom

Na koniec spróbuj skontaktować się z Obsługa powiększania zespół do naprawienia filtrów Zoom Video, które nie wyświetlają się na komputerze. Jest to ostatnia deska ratunku do rozwiązania filtrów wideo dla Zoomu, który nie wyświetla problemu w twoim systemie. Możesz wyszukać wspólne przewodniki rozwiązywania problemów, aby znaleźć rozwiązanie swojego problemu. Możesz również przejść do Powiększ stronę społeczności i przedyskutuj swój błąd.

Często zadawane pytania (FAQ)

Q1. Co powoduje, że filtry powiększenia nie wyświetlają problemu?

Odp. Ten problem może wystąpić głównie w przypadku korzystania z klienta Zoom w przeglądarce internetowej.

Q2. Jak naprawić brak tła Zoom i zakładki filtrów?

Odp. Możesz użyć klienta Zoom Desktop, aby uzyskać filtry wideo na spotkaniach. Musisz także włączyć funkcję Filtry wideo.

Q3. Jak dodać wirtualne filtry na spotkaniach Zoom?

Odp. Kiedy dołączasz do spotkania, kliknij ikonę strzałki obok ikony Zatrzymaj i wybierz opcję Filtr wideo i wybierz filtr do zastosowania.

***

Mamy nadzieję, że nasz dokument dotyczący naprawiania filtrów Zoom, które nie wyświetlają się na komputerze, pomógł Ci we wszystkich możliwych sposobach naprawienia filtrów wideo dla problemu z niewyświetlaniem Zoom. Poza tym, jeśli masz więcej pytań lub sugestii, możesz je zostawić w sekcji komentarzy poniżej.