Ponad 20 statystyk LinkedIn, które dowodzą, że nie jest to rozwiązanie przeznaczone tylko dla pracujących profesjonalistów

Zazwyczaj uważamy, że LinkedIn jest platformą, na której ludzie szukają pracy i zatrudniają odpowiednie talenty. Ale jest tego o wiele więcej. Zestawiłem ponad 20 najlepszych statystyk LinkedIn, które pokazują, że jest to idealna platforma dla marketerów B2B, współzałożycieli, przedsiębiorców, rekruterów, a także pracujących profesjonalistów.

Niech poniższe statystyki LinkedIn pokażą, dlaczego LinkedIn jest jedną z najskuteczniejszych sieci, na których polegają marketerzy B2B i decydenci biznesowi:

5 maja 2003 r. uruchomiono LinkedIn, pierwszą na świecie profesjonalną sieć. Przejdźmy szybko do roku 2023 – jest to największa profesjonalna platforma sieciowa, obecna w 200 krajach.

LinkedIn ma ponad 950 milionów użytkowników na całym świecie

Źródło: Statystyki LinkedIn

LinkedIn to profesjonalna platforma networkingowa. Z Ponad 950 milionów użytkowników w 200 krajach, nadal pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych, nawet 20 lat po jego pierwszym uruchomieniu.

Ponad 206 milionów użytkowników znajduje się w USA, ponad 36 milionów użytkowników w Wielkiej Brytanii. Francja ma 27 milionów użytkowników, Włochy – kolejne 18 milionów, Australia – 14 milionów, Filipiny – 12 milionów użytkowników, a Republika Południowej Afryki – 11 milionów użytkowników.

Nawet Indonezja ma 24 miliony użytkowników LinkedIn, a Meksyk jest tuż za nią z 21 milionami użytkowników więcej. Brazylia ma 67 milionów, Singapur ma 3 miliony użytkowników LinkedIn, a wszystkie pozostałe kraje mają bazę użytkowników liczącą od 2 do 8 milionów użytkowników.

Stany Zjednoczone mają największą liczbę użytkowników LinkedIn

Tam są 200 milionów Użytkownicy LinkedIn w samych Stanach Zjednoczonych, co czyni ten kraj wiodącym rynkiem platformy. Dzieje się tak dlatego, że na LinkedIn notowana jest coraz większa liczba firm.

Co więcej, 75% lub więcej rekruterów chce obsadzić odpowiednie stanowiska za pośrednictwem LinkedIn. Dlatego platforma ma 200 milionów użytkowników w USA i dużą liczbę aktywnych użytkowników, którzy ubiegają się o pracę.

Indie zajmują drugie miejsce pod względem zasięgu odbiorców z 99 milionami użytkowników LinkedIn w kwietniu 2023 r. Popularność LinkedIn w Indiach wzrosła od czasu przejęcia firmy Microsoft.

W rzeczywistości LinkedIn uruchomił także kilka przydatnych zestawów narzędzi kariery, aby przyciągnąć rekruterów i kandydatów na platformę. Oferował bezpłatne wersje próbne Premium przez okres do 3 miesięcy, aby przyciągnąć nowych użytkowników i utrzymać ich aktywność. Chiny zajmują trzecie miejsce w statystykach LinkedIn.

43% użytkowników LinkedIn to kobiety

LinkedIn jest drugą wiodącą platformą sieciową B2B i według stanu na styczeń 2023 r. Statista to zauważył 43% użytkowników LinkedIn to kobiety. Mężczyźni i kobiety w różny sposób korzystają z serwisów społecznościowych.

Jako twórczyni Born on Instagram zauważyłam, że kobiety są coraz popularniejszymi użytkownikami serwisów społecznościowych takich jak Instagram, Facebook, Pinterest czy Snapchat.

Podczas gdy te serwisy społecznościowe w dalszym ciągu przyciągają więcej kobiet, LinkedIn, z 57% użytkowników płci męskiej, wydaje się być jedną z platform mediów społecznościowych, które przyciągają więcej mężczyzn, jak YouTube czy Twitter (obecnie X).

LinkedIn odnotował najwyższy wzrost przychodów w 2022 r

Źródło: Statysta

LinkedIn powstał w 2003 r. i zaczął poważnie myśleć o generowaniu przychodów dopiero w 2005 r. Kiedy w 2011 r. złożył wniosek o pierwszą ofertę publiczną, generował 500 milionów dolarów w przychodach. Została później przejęta przez Microsoft w 2016 roku. Od tego czasu stara się być czymś więcej niż platformą do poszukiwania pracy. Przejmując Lynda.com, rozszerzyła swoją działalność na sektor edukacyjny dzięki LinkedIn Learning.

Wracając do niektórych ważnych statystyk LinkedIn, wygenerował on przychody w wysokości 14,5 miliarda dolarów w 2022 r., co oznacza wzrost o 26,2%. Jest to najwyższy procentowy wzrost, jaki LinkedIn odnotował od jego powstania w 2003 roku.

49,16 miliona użytkowników ma LinkedIn Premium

Jako użytkownik LinkedIn Premium mogę potwierdzić, że LinkedIn Premium jest lepszy od zwykłego LinkedIn. Dzięki subskrypcji premium możesz zobaczyć, kto oglądał Twój profil, a także możesz wysyłać wiadomości (inMail) do użytkowników, którzy nie są jeszcze Twoimi kontaktami.

LinkedIn Career, LinkedIn Business, LinkedIn Sales Navigator Core i LinkedIn Recruiter to różne rodzaje istniejących usług premium.

49,16 mln użytkowników korzystał z LinkedIn Premium w 2021 r., aby zdobywać lepsze oferty pracy, generować więcej potencjalnych klientów i zatrudniać odpowiednie talenty. Liczba ta z pewnością już wzrosła.

60% użytkowników LinkedIn to milenialsi lub pokolenie Z

Źródło: Statysta

Statista przyjrzał się rozkładowi użytkowników LinkedIn według grup wiekowych i znalazł 60% użytkowników znajdować się w przedziale wiekowym 25-34 lata. Poszedłem dalej i sklasyfikowałem grupy wiekowe jako popularne dla nas kohorty demograficzne, takie jak pokolenie Y lub pokolenie Z.

The Spis powszechny Stanów Zjednoczonych definiuje pokolenie Z jako „najmłodsze pokolenie z dorosłymi członkami (ur. 1997–2013)”. Jeśli chodzi o milenialsów, czyli pokolenie Y, są oni definiowani przez „każdego, kto urodził się w latach 1981–1996”. Centrum badawcze Pew. Będąc przedstawicielem pokolenia Y, widzę, że LinkedIn nadal jest na wyciągnięcie ręki.

Ponadto użytkownicy w wieku 18–24 lat stanowili 22%, podczas gdy użytkownicy powyżej 55. roku życia stanowili zaledwie 3% odbiorców.

LinkedIn uzyskuje 16% ruchu internetowego od 2 najlepszych osób odsyłających

Źródło: Statysta

16% całkowitego ruchu internetowego LinkedIn to ruch z witryn odsyłających, generowany przez 2 strony odsyłające o największym ruchu internetowym: click.appcast.io i statics.teams.cdn.office.net. Czym jednak jest ruch z witryn odsyłających?

Pomoc Google Analytics definiuje ruch z witryn odsyłających jako ruch trafiający do Twojej witryny „poprzez inne źródło, np. poprzez link w innej domenie”. Wracając do statystyk LinkedIn, oto podział pomiędzy dwoma najważniejszymi źródłami ruchu z witryn LinkedIn na temat ruchu z witryn odsyłających:

  • click.appcast.io uzyskuje LinkedIn 9% swojego ruchu internetowego
  • statics.teams.cdn.office.net przynosi kolejne 6%

4/5 Członkowie biznesowi LinkedIn podejmują decyzje

LinkedIn jest domem dla Ponad 65 milionów decydentów biznesowych. Co więcej, ponad 63 miliony firm ma swoje strony biznesowe na LinkedIn. To sprawia, że ​​jest to świetne miejsce na znalezienie kolejnych potencjalnych klientów lub wyprzedzenie konkurencji. Zawsze możesz wyprzedzić konkurencję, wiedząc, jaka będzie kolejna wielka rzecz w Twojej branży.

W rzeczywistości sprawia to, że LinkedIn jest doskonałym miejscem również dla marketerów. Niezależnie od tego, czy szukasz konwersji, zaangażowania czy świadomości marki, LinkedIn nadal jest najskuteczniejszym kanałem.

Co więcej, LinkedIn został również oceniony jako platforma nr 1 do generowania leadów B2B. Możesz bezpłatnie budować swoją markę, wykorzystywać trendy sprzedaży w mediach społecznościowych i zwiększać swoje przychody.

LinkedIn ma ponad 950 milionów użytkowników, 63 miliony notowań firm131 tysięcy szkół i 40 000 umiejętności.

Chociaż są to imponujące statystyki LinkedIn, niezwykłe jest to, że pomagają 45% rekruterów w identyfikowaniu odpowiednich talentów i obsadzaniu stanowisk odpowiednimi kandydatami. Szkoły średnie i uczelnie korzystają z LinkedIn, aby budować świadomość marki wśród potencjalnych rekruterów i zwiększać liczbę staży i przyjęć na stanowiska.

Jednak możesz być zaskoczony, wiedząc, że LinkedIn nigdy nie reklamował się jako społeczność. Zawsze jednak działała jako silna wspólnota ludzi. Dzieje się tak dlatego, że na LinkedIn pomagamy sobie nawzajem w znajdowaniu odpowiednich ofert pracy, podejmowaniu właściwych decyzji i kierowaniu decyzjami biznesowymi.

Pomagamy sobie również nawzajem, przekazując odpowiednie opinie na temat produktów lub usług, wykorzystujemy platformę do zgłaszania skarg, nawiązywania kontaktu z klientami, promowania naszych produktów i znajdowania odpowiednich mentorów.

Co tydzień publikowanych jest 2,7 miliona firmowych stron LinkedIn

LinkedIn to platforma nr 1 dla marketerów B2B. Spośród 63 milionów firm, które mają swoje strony biznesowe na LinkedIn, 2,7 miliona są aktywni co tydzień!

To jest ponieważ:

  • Strony LinkedIn, które publikują co tydzień, odnotowują 5,6-krotny wzrost liczby obserwujących
  • Strony biznesowe LinkedIn to świetny sposób na bezpłatne budowanie świadomości biznesowej
  • Statystyki LinkedIn pokazują 75% wzrost liczby wydarzeń na żywo
  • Zaangażowanie członków LinkedIn jest najwyższe – wzrost o 25% rok do roku

Oprócz statystyk LinkedIn na LinkedIn znajduje się więcej treści niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki kulturze twórców i influencer marketingowi 11 milionów użytkowników włączyło tryb twórcy, a z LinkedIn wychodzi 36 tysięcy newsletterów. Jeśli zastanawiasz się nad utworzeniem takiego konta, może to być strategiczny moment, aby to zrobić, ponieważ 29 milionów osób subskrybuje biuletyn na LinkedIn.

Z tych wszystkich powodów jest to idealny moment, aby strony biznesowe mogły czerpać korzyści z zaangażowania, świadomości marki i konwersji dzięki aktywności na LinkedIn.

Na LinkedIn odbywa się o 25% więcej rozmów publicznych

Źródło: Blog reklamowy LinkedIn

Twój kanał LinkedIn zawiera teraz więcej treści niż kiedykolwiek wcześniej, a liczba twórców, biuletynów i wydarzeń na żywo wzrosła i wzrosła. 25% na platformie toczy się więcej rozmów publicznych.

Co więcej, LinkedIn ogłosił niedawno wspólne artykuły generowane przez sztuczną inteligencję, w których zapraszani są eksperci do wnoszenia wkładu w te tematy. W miarę jak artykuły te zaczynają pojawiać się w rankingach ponad 10 000 najpopularniejszych słów kluczowych, LinkedIn zaprasza kolejnych ekspertów, obiecując twórców, których wkład jest najważniejszy.

Nie tylko zwiększają liczbę publicznych rozmów na LinkedIn, ale także pomagają platformie w rankingu milionów artykułów opartych na SEO. Jest to szczególnie ważne, ponieważ wszystkie inne witryny wydawnicze nadal cieszą się dużym powodzeniem po aktualizacji Pomocnej zawartości Google.

Innowacyjne podejścia do angażowania LinkedIn (takie jak to, o którym właśnie wspomnieliśmy) pomagają zwiększyć liczbę publicznych rozmów i zachęcić użytkowników do spędzania większej ilości czasu na platformie.

Popularność LinkedIn wśród 51% dorosłych z wyższym wykształceniem

LinkedIn przyciąga 51% więcej dorosłych posiada tytuł licencjata lub stopień zaawansowany, taki jak MBA, doktorat, PGDM lub ME.

Co więcej, LinkedIn Learning zachęca specjalistów z branży do ciągłego podnoszenia kwalifikacji. Jeśli nie ukończyli szkoły średniej, rzadziej znajdują się na LinkedIn. W rzeczywistości zaledwie 10% pojawia się na LinkedIn w porównaniu z aż 70% w przypadku YouTube i kolejnych 64% w przypadku Facebooka.

Chociaż trudno określić, w jakim celu ta grupa demograficzna korzysta z YouTube, jest to interesujące porównanie, ponieważ YouTube udostępnia odpowiednie materiały edukacyjne na poziomie LinkedIn Learning.

LinkedIn jest numerem 1 dla 40% wszystkich marketerów B2B

Źródło: Blog reklamowy LinkedIn

40% marketerów B2B uważa LinkedIn za najlepszy kanał pozyskiwania wysokiej jakości leadów. Dzieje się tak dlatego, że LinkedIn jest jedną z takich platform sieciowych, która umożliwia marketerom dotarcie do użytkowników za pomocą marketingu demograficznego i dotarcie do odbiorców zaangażowanych w decyzję o zakupie.

Co więcej, LinkedIn Ads umożliwia dotarcie do docelowej grupy odbiorców na każdym etapie lejka. Możesz używać wiadomości LinkedIn, reklam natywnych lub dynamicznych, formularzy generowania leadów i treści sponsorowanych.

Reklamy konwersacyjne zapewniają 4 razy wyższy współczynnik otwarć, podwajając jednocześnie zaangażowanie, jakie uzyskujesz dzięki tradycyjnym opcjom e-mailowym.

2-3-krotny wzrost atrybutów marki sprawia, że ​​LinkedIn jest miejscem dla B2B

Źródło: biznes.linkedin.com

Reklamy LinkedIn mogą pomóc Twojej marce osiągnąć sukces 2-3x wyciąg w atrybutach marki za pomocą a Wzrost o 33%. w zamiarze zakupu. Możesz dotrzeć do szerszego grona odbiorców dzięki reklamom LinkedIn — znanym jako sieć odbiorców LinkedIn — w aplikacjach i witrynach innych firm.

Marketerzy B2B uwielbiają funkcję targetowania LinkedIn, która umożliwia docieranie i poszerzanie grona profesjonalnych odbiorców. Możesz także znaleźć swoją docelową grupę odbiorców na LinkedIn, korzystając z funkcji Dopasowani odbiorcy i badać zachowania podobnych odbiorców za pomocą funkcji Lookalike Targeting. Te unikalne funkcje w połączeniu z zaawansowanymi narzędziami do targetowania i pomiaru B2B sprawiają, że LinkedIn jest wymarzoną przestrzenią marketera B2B.

Około 50% marketerów w USA korzysta z LinkedIn

Źródło: Blog reklamowy LinkedIn

Od 2019 r. 48,8% marketerów mieszkających w USA korzystało z LinkedIn do generowania wysokiej jakości leadów i finalizowania transakcji.

W tym roku odsetek ten z pewnością wzrósł. Dzieje się tak dlatego, że marketerzy korzystający z LinkedIn zauważają 2-krotny wzrost konwersji. Co więcej, koszt leada w LinkedIn jest taki sam 27% niższy niż reklamy Google.

LinkedIn ma największą liczbę użytkowników w USA. Marketerzy B2B mają szansę dotrzeć do 200 milionów użytkowników w USA za pośrednictwem sieci LinkedIn. Co więcej, LinkedIn odnotowuje większą liczbę aktywnych użytkowników w kraju niż kiedykolwiek wcześniej. Marketerzy mogą wykorzystać 9 punktów styku, aby zamienić je w leady, a następnie w konwersje.

LinkedIn jest dostępny w 26 językach

Gdy platforma społecznościowa jest dostępna w lokalnych językach, zapewnia bardziej spersonalizowane doświadczenia użytkownika. Twoi użytkownicy czują, że Ci zależy, a Twoja reputacja jako marki zostaje ugruntowana. Pomoże także dotrzeć do nowych odbiorców i nawiązać głębsze relacje.

Oprócz języka angielskiego LinkedIn jest obecnie dostępny w następujących językach:

ArabskiChiński uproszczonyChiński tradycyjnyHiszpańskiCzeskiDuńskiHolenderskiFrancuskiNiemieckiHindiIndonezyjskiWłoskiJapońskiKoreańskiMalajskiNorweskiPolskiPortugalskiRumuńskiRosyjskiSzwedzkiTagalogTajskiTureckiUkraiński

LinkedIn zatrudnia ponad 19 500 pracowników pełnoetatowych

LinkedIn ma 36 biur Ponad 19 500 pracowników pełnoetatowych aby zapewnić bezproblemową obsługę platformy.

Jej siedziba znajduje się w San Francisco w Stanach Zjednoczonych i posiada międzynarodowe biura w 30 miastach na całym świecie. 188 redaktorów z 15 krajów pracuje wyłącznie nad wiadomościami LinkedIn, aby mieć pewność, że w Twoich kanałach pojawi się więcej treści niż kiedykolwiek wcześniej, dzięki czemu LinkedIn jest wysoce interaktywną i wciągającą platformą sieciową.

Co sekundę na LinkedIn przesyłanych jest 117 podań o pracę

61 milionów użytkowników korzystaj z LinkedIn co tydzień, aby szukać nowych ofert pracy. Jednak jedną z najbardziej niezwykłych statystyk LinkedIn jest to, że co minutę zatrudnianych jest 8 osób.

Dzieje się tak dlatego, że 63 miliony firm poszukuje na platformie odpowiednich kandydatów. Co więcej, rekruterzy szybciej obsadzają stanowiska dzięki wykazowi 40 tys. umiejętności.

33,97% ruchu na LinkedIn pochodzi z YouTube

Źródło: Statysta

Wcześniej wspominaliśmy o ruchu z witryn polecających na LinkedIn. Istnieje jeszcze inny ruch z poleceń społecznościowych, który oznacza ilość ruchu, jaki platforma mediów społecznościowych generuje w Twojej witrynie.

W przypadku LinkedIn 34% z nich pochodzi z YouTube, kolejna platforma mediów społecznościowych oparta na wideo. Twitter, obecnie X, generuje również 18% ruchu na LinkedIn. Jednak biorąc pod uwagę wszystkie inne wskaźniki, ruch w mediach społecznościowych stanowi tylko 0,89% ruchu na LinkedIn.

Jej głównym źródłem ruchu pozostaje połączenie bezpośrednie – odpowiada za około 75% ruchu bezpośredniego ze względu na swoją popularność jako wiodącej sieci profesjonalnej od 20 lat.

47% kadry kierowniczej LinkedIn to kobiety

Źródło: Statysta

Role kierownicze na LinkedIn są zdominowane przez mężczyzn, choć rok do roku można zauważyć niewielki spadek.

W 2022 r. 54,5% liderów LinkedIn stanowili mężczyźni, mając na uwadze, że w 2021 r. liczba ta wyniosła 57,9%. W 2020 r. było to 58,1%, co oznacza spadek z 59,2% w 2019 r. LinkedIn powoli zmierza w kierunku wyeliminowania dysproporcji ze względu na płeć na stanowiskach kierowniczych i odnotowano niewielki wzrost liczby stanowisk kierowniczych kobiet rok do roku , uzupełnione redukcją stanowisk kierowniczych mężczyzn.

Około 2% pracowników LinkedIn nie czuło się komfortowo, ujawniając swoją płeć na potrzeby tego badania.

LinkedIn zarządza ponad 80% wszystkich leadów B2B

Źródło: SlideShare

92% marketerów B2B uważa LinkedIn za swoje strategie generowania leadów w porównaniu z innymi platformami mediów społecznościowych. Dzieje się tak dlatego, że w kanale postów LinkedIn znajduje się 9 miliardów wyświetleń treści. Więc wiesz, grupa docelowa jest tutaj!

80% wszystkich leadów B2B również pochodzi z LinkedIn, ponieważ ludzie poważnie podchodzą do czasu spędzanego na LinkedIn. Dlatego też intencją kupującego jest bardziej skupienie się na platformie.

LinkedIn jest dla każdego

Jak pokazują statystyki LinkedIn, LinkedIn to miejsce, w którym warto być. Niezależnie od tego, czy jesteś marketerem B2B, studentem college’u szukającym pracy, czy rekruterem poszukującym odpowiednich kandydatów, LinkedIn pomoże Ci znaleźć coś dla siebie.

Możesz także wykorzystać reklamy LinkedIn Ads do budowania swojej marki i jej zaawansowanych narzędzi B2B, aby dotrzeć do większej liczby odbiorców. Ponieważ LinkedIn stale się rozwija, być może nadszedł czas, abyś wykorzystał grupy LinkedIn i został ninja sieci!