Rozmowy wideo awatarów na Instagramie i OpenAI współpracują z Shutterstock

Witam wszystkich! 🙋Mamy dla Was dzisiaj następujące aktualizacje! 📣

Rozmowy wideo w czasie rzeczywistym na Instagramie i Messengerze za pomocą awatara

Meta Awatary mogą teraz wykonywać połączenia w czasie rzeczywistym w komunikatorze i Instagram. Meta ogłosiła aktualizacje swoich awatarów, takie jak rozmowy w czasie rzeczywistym, animowane naklejki, naklejki społecznościowe, uproszczone tworzenie awatarów i ustandaryzowany wygląd awatarów na wszystkich platformach.

Przewiduje się, że zmiany te poprawią wyrażanie siebie i interakcje społeczne w metaverse oraz ulepszą konwersacje i awatary w relacjach na Facebooku i wątkach wiadomości.

Te awatary przydają się, gdy nie jesteś gotowy do użycia kamery lub chcesz lepiej zaprezentować się podczas rozmowy wideo. Naklejki społecznościowe umożliwiają użytkownikom interakcję z awatarami znajomych w relacjach na Facebooku i wątkach wiadomości.

Aby pójść dalej, Meta współpracuje z firmami takimi jak Valentino i Capcom w zakresie odzieży dla awatarów.

Shutterstock ogłosił 6-letnią umowę dotyczącą danych szkoleniowych z OpenAI

Shutterstock ma ponad 600 milionów obrazów, a 2,2 miliona klientów ogłosiło umowę partnerską z OpenAI na sześć lat.

Ta umowa umożliwi OpenAI dostęp do danych szkoleniowych Shutterstock w zakresie bibliotek obrazów, wideo i muzyki oraz metadanych, a Shutterstock uzyska priorytetowy dostęp do technologii OpenAI. Ponadto obaj będą współpracować przy wprowadzaniu generatywnej sztucznej inteligencji na platformę GIPHY.

Ta umowa partnerska pomoże klientom Shutterstock tworzyć nowe treści i edytować istniejące obrazy. Wcześniej Shutterstock współpracował również z firmami NVIDIA i Meta w celu opracowania narzędzi sztucznej inteligencji.

Ta współpraca pokazuje zaangażowanie Shutterstock w generowanie narzędzi i standardów opartych na sztucznej inteligencji dla twórców obrazów 3D i tekstu.

Firma Prolific, która ułatwia pracę przy testowaniu modeli sztucznej inteligencji, przynosi 32 miliony dolarów

Modele AI bardzo często zawodzą, jeśli dane treningowe lub test warunków skrajnych nie odbywają się na odpowiednich i głębokich danych, co powoduje nieprawidłowe działanie całego modelu AI. Aby rozwiązać ten problem, uruchomienie, Płodny wykorzystuje sieć 120 000 ludzkich uczestników do trenowania i testowania modeli AI.

Firmowy blog podaje, że zebrała 25 milionów funtów (32 miliony dolarów) na rozszerzenie swojej działalności. Przed tą rundą firma zebrała 1,4 miliona dolarów w rundzie początkowej.

Zaufało mu ponad 3 tysiące organizacji na całym świecie, a niektórzy z jego wybitnych klientów to Meta, Yale, Google i prestiżowe instytucje, takie jak Uniwersytet Stanforda, Uniwersytet Oksfordzki, King’s College London, Komisja Europejska itp.

Platforma pomaga prowadzić badania lub szkolić następną generację sztucznej inteligencji w zaledwie 2 godziny dzięki sprawdzonej puli ponad 120 000 aktywnych uczestników.

Aby uzyskać więcej aktualizacji, sprawdź kategorię Najnowsze technologie.