Semrush dla agencji – czy warto?

Stworzenie silnego fundamentu SEO i wygenerowanie ruchu organicznego dla klientów to najtrudniejsze zadanie dla każdej agencji. Semrush dla agencji to ekonomiczne rozwiązanie dla wszystkich.

Marketing cyfrowy i usługi SEO to jedne z najbardziej lukratywnych biznesów. Niedawny raport Research and Markets sugeruje, że SEO stanie się branżą o wartości 83,7 miliarda USD w 2025 roku z 40,92 miliarda USD w 2021 roku.

Jednak takie agencje muszą radzić sobie z wyzwaniami, takimi jak badanie danych rynkowych i wgląd. Ich zadania są rozproszone w różnych aplikacjach i narzędziach, a zarządzanie nimi często staje się problemem. Semrush oferuje rozwiązanie typu „wszystko w jednym”, dzięki czemu agencje mogą skoncentrować się na rozwijaniu klientów i zwiększaniu przychodów.

Najlepsze cechy Semrush dla agencji

Agencje SEO i marketingu cyfrowego polegają na setkach oprogramowania do regularnych operacji. W większości przypadków różne zespoły agencji korzystają z różnych aplikacji i rozrzucają zadania wszędzie. Kiedy cała agencja musi usiąść razem do burzy mózgów, sytuacja staje się chaotyczna.

Nie wspominając o tym, że Twoje zespoły stają się mniej produktywne podczas pracy nad różnymi aplikacjami. Ponieważ inwestują część swoich godzin pracy w instalowanie i aktualizowanie narzędzi. Ponadto istnieje duże prawdopodobieństwo, że praca dowolnego klienta utknie w przypadku awarii jednej z takich aplikacji.

Dlatego musisz skonsolidować działania swojej agencji w kilku aplikacjach. Semrush Agency Growth Kit to wygodna i niedroga opcja.

Kiedy zarejestrujesz się w Semrush, możesz połączyć większość przepływów pracy Twojej agencji w tym narzędziu, na przykład:

#1. Kierownictwo

Każda agencja SEO i marketingu cyfrowego używa oprogramowania do śledzenia wszystkiego, co dzieje się w projektach klientów we wszystkich działach. Niezwykle ważne jest śledzenie statusu projektu, aby pracownicy kierowniczy mogli regularnie zgłaszać klienta i odpowiednio rozliczać.

Celem narzędzi zarządzania dla agencji są następujące:

  • Zintegruj różne zasoby projektu, aplikacje, dane itp. w jednej centralnej aplikacji
  • Dziel się wiedzą między zespołami projektowymi i zwiększaj współpracę
  • Monitoruj raportowanie, ludzi i finanse

Systemy zarządzania agencjami, takie jak Monday, Jira, Asana itp., współpracują z Semrush Site Audit Tool poprzez integrację Zappier. Możesz użyć złącza Semrush Site Audit w Zappier, aby zsynchronizować zadania z aplikacji do zarządzania. Dzięki tak solidnej integracji możesz tworzyć zadania na Jira, Asana itp. bezpośrednio z Semrush.

#2. Przetwarzanie ołowiu

Semrush jest wyposażony w niestandardową funkcję generowania i przetwarzania leadów. Niektóre z jego funkcji podrzędnych to:

  • Skorzystaj z platformy Agency Partners, aby zbudować godnego zaufania partnera do marketingu cyfrowego.
  • Firmy i marki, które są zainteresowane agencją, znajdują Cię błyskawicznie.
  • Możesz także tworzyć i osadzać nowoczesne widżety do generowania leadów na swoich stronach internetowych i stronach docelowych.

Dzięki temu możesz pozyskać więcej leadów. Następnie możesz wysłać je bezpośrednio do Hubspot w celu dalszego przetwarzania w dół ścieżki marketingowej.

#3. CRM

CRM to niezastąpione narzędzie każdej agencji zarządzającej klientem B2B. Możesz użyć narzędzia CRM Semrush, aby wprowadzić nowych klientów i zarządzać istniejącymi klientami bezpośrednio z platformy, na której zajmujesz się SEO, marketingiem treści, analizą konkurencji itp.

#4. Zarządzanie projektami

Marketing cyfrowy i zarządzanie projektami SEO są również niezbędne dla każdej agencji. Agencje mogą bezproblemowo wykonywać te zadania na tej samej platformie Semrush, korzystając z narzędzi takich jak My Reports, Calendar, Client Manager itp.

#5. SEO

Agencje potrzebują również różnych lokalnych i globalnych narzędzi SEO do śledzenia, odkrywania i zarządzania popularnymi słowami kluczowymi dla swoich klientów. Ponadto agencje muszą analizować konkurentów swoich klientów i znajdować słowa kluczowe, których używają konkurenci. Semrush ma wszystkie narzędzia do takich obowiązków klienta.

#6. Marketing treści

Content marketing to także wielka odpowiedzialność i wymaga wielu narzędzi do strategii treści, badania treści, lokalizowania luk w treści, audytu treści, tworzenia treści itp. Narzędzie do content marketingu Semrush konsoliduje wszystkie funkcje na jednej platformie.

7. Marketing mediów społecznościowych

W przypadku SMM nie musisz płacić za kolejną aplikację. Możesz tworzyć posty, analizować, porównywać wyniki swoich klientów z konkurencją i prowadzić płatne kampanie.

#8. PPC

Możesz również skonsolidować całe zarządzanie kampaniami PPC, takie jak badania słów kluczowych reklam, badania reklam konkurencji, reklamy zakupowe, reklamy displayowe, reklamy w wyszukiwarce itp. w Semrush.

#9. Marketing Automation

Jeśli chcesz rozwijać swoją agencję i obsługiwać setki klientów, musisz skalować swój przepływ pracy za pomocą automatyzacji marketingu. Semrush oferuje różne zautomatyzowane procesy, aby wprowadzić regularne i powtarzalne przepływy pracy, takie jak SEO, PPC, raportowanie klientów, SMM i generowanie leadów w autopilocie.

Co to jest Semrush?

Do tej pory musiałeś zrozumieć, że Semrush zajmuje się marketingiem cyfrowym, SEO i usługami pokrewnymi. Masz rację! Jest to jedno z wiodących narzędzi na rynku do odkrywania wiedzy marketingowej i poprawy widoczności marek i stron internetowych. To prawie wszystko w jednym narzędziu marketingowym, dzięki któremu Twoje zespoły mogą skupić się na dostarczaniu większej ilości pracy, a nie na nauce nowych aplikacji.

Ponieważ ma wiele funkcji po wyjęciu z pudełka, eksperci uważają również Semrush za najlepszy dla agencji. Dlatego jest to idealne narzędzie dla Twojej agencji, jeśli zajmujesz się PPC, SEO, badaniami słów kluczowych, SMM, PR, badaniami konkurencyjnymi, spostrzeżeniami marketingowymi, marketingiem treści, marketingiem kampanii itp.

To naprawdę fajna aplikacja internetowa, którą można obsługiwać na dowolnym urządzeniu komputerowym, które może otwierać przeglądarki internetowe. Ponadto, wymaga mniej lub nawet żadnej krzywej uczenia się. Dzięki temu Twoi przedstawiciele mogą rozpocząć pracę już od pierwszego dnia i zwiększyć Twój zwrot z inwestycji (ROI).

Interfejs użytkownika Semrush

Interfejs użytkownika Semrush to spacer po parku. Strona główna to strona Projekty, która pokazuje wszystkie projekty klienta w interfejsie przypominającym pulpit nawigacyjny. Jest znany jako Moje projekty i oferuje kluczowe informacje, takie jak:

  • Audyt strony
  • Śledzenie pozycji
  • Sprawdzanie SEO na stronie
  • Śledzenie mediów społecznościowych
  • Plakat mediów społecznościowych
  • Audyt linków zwrotnych
  • Budynek łączący
  • Narzędzie propozycji słów kluczowych PPC
  • Sesje organiczne
  • Analizator treści

Analiza konkurencji znajduje się tuż nad deską rozdzielczą i jest oznaczona jako Moi konkurenci. Wystarczy wpisać adres domeny konkurenta i wybrać kraj, aby śledzić wyniki rywala.

W panelu nawigacyjnym po lewej stronie możesz uzyskać dostęp do wszystkich narzędzi SEO i marketingu firmy Semrush. Popularne funkcjonalności są pogrupowane w następujące kategorie:

  • SEO
  • Lokalne SEO
  • Reklama (marketing w wyszukiwarkach)
  • Media społecznościowe
  • Marketing treści
  • Semrush.Trendy
  • Rozwiązania agencyjne

Możesz uzyskać dostęp do następujących narzędzi do zadań zarządzania agencją z sekcji Zarządzanie, również znajdującej się w lewym okienku. Te narzędzia to:

  • Moje raporty
  • Narzędzie do generowania leadów
  • Kalendarz marketingowy
  • Uwagi

Jeśli jesteś nowym użytkownikiem narzędzia i potrzebujesz szkolenia lub demonstracji online, możesz poprosić o to, klikając opcję Demo online w panelu nawigacyjnym po lewej stronie.

Semrush dla agencji: opłacalne subskrypcje

Spostrzeżenia dotyczące badań rynku nie są tanie, ponieważ dostawcy muszą skonfigurować solidne centra danych i aplikacje do przetwarzania w chmurze, aby gromadzić, analizować i dostarczać dane. Jednak Semrush oferuje wiele funkcji i danych za przystępną cenę. Oto plany, które pasują do użytku na poziomie agencji:

Semrush Guru dla agencji

Plan subskrypcji Guru jest bardzo odpowiedni dla firm i agencji średniego szczebla. Zawiera wszystkie funkcje i zalety subskrypcji Semrush Pro. Ponadto oferuje nowoczesne funkcje marketingowe, takie jak dane historyczne, zestawy narzędzi do marketingu treści, wiele lokalizacji, śledzenie urządzeń i zaawansowane raportowanie.

Ten plan jest dostępny za 379,95 USD/miesiąc. Możesz jednak uzyskać zniżkę do 20%, jeśli otrzymasz roczną subskrypcję. Możesz wypróbować plan przez 7 dni, zanim zapłacisz za miesiąc lub rok.

Oto skonsolidowana lista cech planu Guru:

  • 15 projektów na abonament
  • Jednoczesne śledzenie 1500 słów kluczowych z codziennymi aktualizacjami
  • Moduł content marketingu z pełną obsługą
  • Dostęp do Semrush CRM
  • Zintegruj z Google Data Studio
  • Lista i certyfikacja Partnera Agencji
  • Raporty w formacie PDF z białą etykietą i marką

Możesz uzyskać oddzielne ulepszenia funkcjonalności, takie jak zarządzanie lokalnymi listami SEO, dodatkowi użytkownicy, trendy Semrush, zestaw do rozwoju agencji i ImpactHero.

Semrush Biznes dla Agencji

Jeśli Twoja agencja odnotowuje zwiększoną liczbę nowych klientów lub rozszerzasz swoją agencję na więcej jednostek, możesz przenieść subskrypcję na plan Semrush Business. Wszystkie funkcje stają się natychmiast dostępne. Dlatego proces zwiększania skali jest naprawdę łatwy i bezbolesny.

Subskrypcja jest odpowiednia dla firm z rozbudowanymi przepływami pracy w zakresie marketingu i SEO, witryn e-commerce oraz bardzo aktywnych agencji SEO i marketingowych. Plan jest dostępny za 599,95 USD miesięcznie. Możesz jednak uzyskać 20% zniżki, jeśli planujesz wykupić subskrypcję na cały rok.

Biznes plan zawiera wszystkie funkcje Semrush Pro i Guru. Ponadto dodatkowe funkcjonalności obejmują rozszerzone limity, udział głosu, dostęp do API, migrację z platform innych firm oraz reklamy na liście produktów.

Znajdź poniżej wyselekcjonowaną listę funkcji Biznesplanu:

  • 40 projektów na abonament
  • Jednoczesne śledzenie 5000 słów kluczowych z codziennymi aktualizacjami
  • Moduł content marketingu z pełną obsługą
  • Dostęp do Semrush CRM
  • Zintegruj z Google Data Studio
  • Lista i certyfikacja Partnera Agencji
  • Raporty w formacie PDF z białą etykietą i marką

Podobnie jak w przypadku subskrypcji Guru, musisz dodatkowo zapłacić za funkcje takie jak ImpactHero, Semrush Trends, zestaw do rozwoju agencji, dodatkowi użytkownicy i zarządzanie listami.

Kiedy porównasz cechy Guru i Biznesu z alternatywami Semrush, przekonasz się, że większość konkurentów oferuje coś podobnego do Guru na najwyższym poziomie subskrypcji.

Porównanie z konkurentami

Na przykład Advance Ahrefs kosztuje 399 USD miesięcznie, Pełne API Majestic kosztuje 399 USD miesięcznie, a Cognitive SEO Elite kosztuje 499 USD miesięcznie. Jednak ich usługi w stosunku do podanej ceny nie są tak wyczerpujące jak Semrush.

Stąd porównanie z innymi narzędziami pokazuje, że Semrush jest niedrogi i opłacalny. Co więcej, wykorzystując wszystkie narzędzia Semrush do obsługi klientów, zwiększasz swoją niezawodność i popularność marki. Nie wspominając o tym, że oszczędzasz czas i pieniądze, nie kupując innych narzędzi agencji, takich jak zarządzanie projektami, zarządzanie kalendarzem, rozwiązania do zarządzania klientami itp.

Semrush zawiera ponad 40 narzędzi dla Twojej agencji. Wszystkie narzędzia są podzielone na następujące zestawy narzędzi:

#1. Zestaw narzędzi SEO

Będziesz korzystać z 18 różnych modułów w tej sekcji, aby uzyskać wszystkie informacje dotyczące SEO i optymalizacji treści, aby organicznie zwiększyć ruch i użytkowników. Najważniejsze z nich to magiczne narzędzie słów kluczowych, przegląd słów kluczowych, badania organiczne, szablon treści SEO itp.

#2. Zestaw narzędzi reklamowych

W przypadku wszystkich SEM, od badań po reklamę w Google Ads i mediach społecznościowych, zestaw narzędzi reklamowych jest celem docelowym.

#3. Zestaw narzędzi do marketingu treści

Content Marketing Toolkit i jego moduły pomagają hostować wysokiej jakości treści na stronach internetowych i uzyskiwać lepsze rankingi SEO.

#4. Zestaw narzędzi do badań konkurencyjnych

Jeśli chcesz skoncentrować się na marketingu opartym na danych i analizie konkurencji, skorzystaj z narzędzia Market Explorer, Organic Research itp. z tej sekcji.

#5. Zestaw narzędzi do mediów społecznościowych

W tym zestawie narzędzi znajdziesz narzędzia Social Media Tracker i Social Media Poster w kampaniach marketingowych w mediach społecznościowych.

#6. Zestaw narzędzi do zarządzania

Jeśli zarządzasz wieloma klientami i ich planami marketingowymi, w tym zestawie znajdziesz wszystkie niezbędne narzędzia.

Semrush dla agencji: czy warto?

Tak, zdecydowanie tak! Oto wyjaśnienie poniżej:

Od SEO, przez zarządzanie, po raportowanie dla klientów, Semrush łączy w jednym miejscu wszystkie funkcje, których potrzebuje Twoja agencja. Dodatkowo oferuje konkurencyjny model cenowy.

W trakcie użytkowania odkryjesz, że subskrypcja Semrush jest opłacalna, ponieważ masz natychmiastowy dostęp do nowoczesnych i zaawansowanych narzędzi marketingu cyfrowego.

Mówiąc o liczbach i statystykach:

  • Do tej pory Semrush wypróbowało ponad 10 milionów użytkowników
  • Użytkownicy wyszukali ponad 22,3 miliarda słów kluczowych
  • Obsługuje ponad 142 geobazy danych
  • Semrush utrzymuje ponad 808 milionów profili domen
  • Narzędzie Przegląd słów kluczowych jest dostępne w 120 krajach
  • 500 TB surowych danych zostało przeanalizowanych przez narzędzie do analizy ruchu i rynku

Biorąc pod uwagę statystyki, przystępność cenową i funkcjonalności, Semrush będzie godną inwestycją Twojej agencji.

Wniosek

Optymalizacja wyszukiwarek może być nauką rakietową, jeśli nie masz odpowiednich narzędzi. Możesz zapisać się na wersję próbną Semrush, aby dowiedzieć się, że SEO to tylko bułka z masłem.

Semrush dla agencji sprawia, że ​​pozycjonowanie jest tak łatwe, że możesz obsłużyć setki klientów za pomocą tylko zespołu od 3 do 5 osób i zaoszczędzić dużo na personelu, pracownikach i miejscach pracy.

Możesz również zainteresować się SEO vs. SEM i poprowadzić swoją agencję na właściwą ścieżkę.