Twoje narzędzie do doskonalenia spotkań AI

Platformy do zarządzania spotkaniami oparte na sztucznej inteligencji ułatwiły maksymalne wykorzystanie spotkań, a Twoje notatki i nagrania ze spotkań są przechowywane w miejscu, w którym możesz je znaleźć! Dzięki narzędziu do automatycznych podsumowań spotkań MeetGeek odblokuj skarbnicę danych ukrytych w Twoich regularnych spotkaniach i rozmowach z klientami.

W najprostszej formie MeetGeek to narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które może transkrypować, podsumowywać i wydobywać wnioski oparte na danych ze spotkań audio lub wideo.

Ale supermoce MeetGeek🦸 to coś więcej niż tylko to!

Przeczytaj więcej, aby dowiedzieć się, jak MeetGeek może zmienić zasady gry w Twojej firmie.

Co to jest MeetGeek?

MeetGeek to platforma do zarządzania spotkaniami oparta na sztucznej inteligencji, której zaufały dziesiątki tysięcy zespołów na całym świecie. Wyjątkowe funkcje sztucznej inteligencji umożliwiają transkrypcję, podsumowywanie i monitorowanie wirtualnych spotkań.

Na przykład asystent AI MeetGeek może automatycznie konwertować spotkania audio lub wideo na streszczenia tekstowe!

Koniec z marnowaniem papieru?

Dobrze! Generowanie podsumowań spotkań to dopiero wierzchołek góry lodowej. MeetGeek może być Twoim partnerem w zakresie produktywności, bez względu na to, jak z niego korzystasz.

Na przykład:

  • Zespoły sprzedaży: użyj go, aby uzyskać wnioski z rozmów sprzedażowych. Narzędzie może wyposażyć zespoły w najwyższej jakości dane o klientach, dzięki czemu potencjalni klienci staną się lojalnymi klientami.
  • Firmy: w tym start-upy, agencje, a nawet niezależni profesjonaliści, używają MeetGeek do pomiaru nastrojów uczestników lub zaangażowania w spotkanie.
  • Ulepszenia produktu: MeetGeek AI może także przechwytywać i przeglądać problemy klientów podczas połączeń. Dostęp do informacji od klientów w czasie rzeczywistym pomaga zmienić projekt produktu, UX i jego budowę na przyjazny dla użytkownika.
  • Inne aplikacje: obejmują także nagrywanie i transkrypcję wywiadów z kandydatami, podcastów, zajęć online i nie tylko.

Ponadto MeetGeek zawiera bibliotekę szablonów spotkań zaprojektowanych tak, aby pasowały do ​​różnych programów spotkań.

Kluczowe cechy

MeetGeek wykracza poza generowanie podsumowań spotkań. Oto niektóre z jego kluczowych funkcji, które pomogą Ci w pełni wykorzystać te spotkania!

#1. Generowanie podsumowań AI

Automatyczne podsumowania spotkań MeetGeek wykorzystują moc sztucznej inteligencji w połączeniu z modelami NLP i ML, aby podsumowywać długie spotkania w formie kluczowych wskazówek. Wynik?

Otrzymujesz dokładne podsumowanie składające się z programu spotkania, kluczowych tematów oraz wyników lub działań.

Poza tym masz dostęp do edycji szablony spotkań autorstwa MeetGeek. Niezależnie od tego, czy są to rozmowy kwalifikacyjne, rozmowy sprzedażowe czy recenzje wyników – możesz użyć gotowych szablonów MeetGeek, aby natychmiast wygenerować podsumowania spotkań składające się z:

  • Szczegóły spotkania (data i uczestnicy)
  • Główne poruszane tematy
  • Elementy akcji i zadania do wykonania
  • Link do pełnej transkrypcji wideo

W ten sposób możesz być bardziej produktywny, maksymalnie wykorzystać te spotkania i zaoszczędzić czas! Wszędzie wygrywają-.

#2. Automatyczne nagrywanie i transkrypcja

MeetGeek automatycznie nagrywa i konwertuje spotkania audio lub wideo na tekst. To jakby upiec dwie pieczenie na jednym ogniu.

Po pierwsze, automatycznie dołącza i nagrywa wszystkie dozwolone spotkania. Dzięki temu nie zapomnisz już nacisnąć przycisku nagrywania.

Po drugie, transkrybuje dla Ciebie te spotkania i ma je na talerzu, zanim rozłączysz połączenie.

Obie rzeczy można osiągnąć za pomocą szybkiego przełącznika, umożliwiającego MeetGeek dołączanie do spotkań i korzystanie z procesu bez użycia rąk, od nagrywania do transkrypcji (integruje się z Google Meet, Zoom i Microsoft Teams).

Innym sposobem jest przesłanie wcześniej nagranych spotkań do aplikacji internetowej w celu ich transkrypcji.

Po pobraniu nagranie będzie dostępne jako tekst w repozytorium. Rejestrator spotkań AI MeetGeek umożliwia użytkownikom dostosowywanie zapisanych nagrań spotkań i współpracę nad nimi.

Jako użytkownik możesz:

✔️ Konwertuj spotkania na tekst (wraz z nagrywaniem wideo i ekranu);

✔️ Nakładka wideo z automatycznie wygenerowanymi napisami;

✔️ Nawiguj po transkrypcie według znaczników czasu;

✔️ Pobierz zasoby spotkania (wideo, podpisy lub transkrypcję).

Nagrane spotkania świetnie nadają się do przypomnienia sobie słów lub na wypadek, gdyby ktoś opuścił spotkanie i potrzebował późniejszej transmisji.

#3. Przepływ pracy i integracja

Oprócz integracji z aplikacjami i dialerami do wideokonferencji, MeetGeek udostępnia przestrzeń narzędziom z każdej kategorii, zapewniając płynny przepływ pracy. Niech będzie:

  • Repozytoria dokumentów (np. GDrive)
  • Współpraca (np. Slack)
  • CRM (np. HubSpot)
  • Zarządzanie zadaniami (np. Trello)
  • Zarządzanie projektami (np. Notion)

…I ponad 2000 innych aplikacji za pośrednictwem Zapiera

Co więcej, MeetGeek AI łączy podsumowania spotkań i najważniejsze informacje z odpowiednimi kontaktami, firmami lub transakcjami w Twoim systemie CRM. Jeśli jest to nowy potencjalny klient, MeetGeek tworzy nowy wpis.

Podobnie możesz łatwo udostępniać nagrania, transkrypcje i inne zasoby swojemu zespołowi za pośrednictwem aplikacji Slack, Trello i innych.

#4. Wbudowane repozytorium

MeetGeek oferuje przeszukiwalne repozytorium spotkań dla wszystkich rozmów. Pasek wyszukiwania oparty na sztucznej inteligencji pomaga znajdować nagrania za pomocą słów kluczowych.

Załóżmy, że chcesz udostępnić szczegóły spotkania, podczas którego klienci poprosili o prośbę o dodanie funkcji. Jak możesz to zrobić w sposób AI?

Po prostu wpisz warunki, a MeetGeek wygeneruje listę spotkań z wyszukiwanym hasłem.

Do tego dzięki temu, że każde nagranie i transkrypcja znajdują się pod dachem Automatyczne nagrywanie i transkrypcja MeetGeek funkcja może pomóc:

  • Błyskawicznie przeglądaj ważne szczegóły podczas rozmów z klientem.
  • Zapoznaj się z wcześniejszymi rozmowami kwalifikacyjnymi i odpowiedziami, aby dokonać najlepszego wyboru w zakresie rekrutacji dla Twojej firmy.
  • Uzyskaj dostęp do każdej rozmowy z potencjalnymi klientami, aby szybko odświeżyć pamięć na temat umów lub próśb.

Dlatego nie musisz przeglądać tych notatek, skoro możesz po prostu oglądać i słuchać!

#5. Spostrzeżenia ze spotkania

MeetGeek nie tylko nagrywa i transkrybuje, ale także analizuje Twoje rozmowy. Możliwości platformy w zakresie sztucznej inteligencji pozwalają analizować spotkania w oparciu o ponad 40 wskaźników KPI (kluczowych wskaźników wydajności), w tym:

  • Sentyment
  • Zaangażowanie uczestników
  • Szybkość rozmów
  • Punktualność

I więcej…

Aby uzyskać szczegółową analizę, otrzymasz opcje analizy, jakie tematy lub słowa kluczowe są często używane w rozmowach i pomiaru reakcji na nie.

💡Pomyśl o tym:

Analiza wniosków zebranych podczas spotkań może pomóc w zidentyfikowaniu rozbieżności pomiędzy pozytywnymi i negatywnymi reakcjami klienta. Informacje te można wykorzystać do coachingu swojego zespołu w zakresie skuteczniejszego konwertowania klientów poprzez zrozumienie ich działań i użycie słów.

Widzisz, sztuczna inteligencja potrafi zdziałać cuda🦸‍♂️!

#6. Praca drużynowa

Udostępnianie podsumowań spotkań członkom zespołu nie stanowi żadnego problemu. Polub e-maile, udostępnij współpracownikom udział w spotkaniu i bezpośrednio udostępniaj im spostrzeżenia lub podsumowania spotkań. Możesz dostosować ustawienia udostępniania, aby kontrolować, kto otrzymuje jaką treść, zapewniając dostarczanie odpowiednich treści do działów.

Ponadto możesz przeglądać statystyki zaangażowania, aby zobaczyć, kto wchodził w interakcję z Twoimi udostępnionymi spotkaniami.

Nawet w dni, w których nie chcesz uczestniczyć w spotkaniu, możesz zsynchronizować MeetGeek ze swoim kalendarzem i pozwolić aplikacji automatycznie nagrywać i transkrybować podsumowania spotkań.

Bezpłatny okres próbny i plany cenowe

MeetGeek oferuje plany cenowe dostosowane do Twoich potrzeb!

Możesz wybrać plan bezpłatny na zawsze z 5 godzinami transkrypcji miesięcznie i ograniczonym czasowo miejscem do przechowywania.

Aby jednak jak najlepiej wykorzystać spotkania, wybierz jedno z nich Subskrypcje premium MeetGeek (14-dniowy okres próbny bez ryzyka dla każdego planu):

  • Zawodowiec: 19 USD miesięcznie
  • Biznes: 39 USD miesięcznie
  • Przedsiębiorstwo: 59 USD miesięcznie

Alternatywy MeetGeek

MeetGeek to fantastyczne oprogramowanie do masteringu spotkań. Jednak poniżej wymieniliśmy kilka alternatyw, które mają niezłą moc, chociaż mogą nie mieć wszystkich rozbudowanych funkcji, jakie ma MeetGeek!

#1. Świetliki

Fireflies to notatnik oparty na sztucznej inteligencji, który automatycznie nagrywa i transkrybuje spotkania audio lub wideo. Bogaty w funkcje interfejs i możliwości sztucznej inteligencji sprawiają, że jest popularny wśród ponad 1 00 000 organizacji, takich jak Nike, Uber, Expedia i nie tylko.

Kluczowe cechy:

  • Zintegruj Fireflies Notetaker z kalendarzem spotkań, aby automatycznie nagrywać i transkrybować spotkania. Aplikacja integruje się z dialerami i aplikacjami do wideokonferencji, takimi jak Google Meet, Zoom, RingCentral i innymi.
  • Skorzystaj z wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji, aby znaleźć w rozmowach konkretne informacje. Kliknij rozmowy, aby wyświetlić elementy działania, pytania dotyczące zadań i inne kluczowe wskaźniki.
  • Możliwa jest współpraca między platformami. Używaj komentarzy, pinezek, reakcji i fragmentów dźwiękowych, aby opisywać określone tematy. Ponadto twórz i udostępniaj notatki ze spotkań za pośrednictwem aplikacji innych firm, takich jak Asana, Trello i Slack.
  • Wbudowana analiza konwersacji mierzy nastroje mówiącego, identyfikuje wąskie gardła i szkoli zespoły w oparciu o spostrzeżenia oparte na danych.

Fireflies posiada narzędzia AI do automatyzacji przepływów pracy, takich jak wypełnianie CRM odpowiednimi danymi z rozmów z klientami, tworzenie zadań za pomocą poleceń głosowych i natychmiastowe udostępnianie podsumowań spotkań.

#2. Krisp

Krisp jest wyposażony w sztuczną inteligencję zwiększającą wydajność głosową, która maksymalizuje wpływ każdej rozmowy, eliminując zakłócenia zakłócające, zwiększając wierność komunikacji głosowej oraz transkrypcję i podsumowywanie najważniejszych szczegółów ze spotkań.

Najlepsze światowe marki, w tym Cisco, Accenture, Sony, GitHub i inne, ufają Krisp.

Kluczowe cechy:

  • Czystość głosu AI eliminuje odgłosy tła i echa oraz lokalizuje Twój akcent podczas spotkań online.
  • Asystent spotkań AI pozbawiony botów automatycznie nagrywa i transkrybuje spotkania bez konieczności klikania wyskakujących okienek.
  • Użyj narzędzia do robienia notatek Open-AI, aby generować krótkie lub długie podsumowania spotkań lub bezpośrednio wyodrębniać z nich elementy działań i tematy dyskusji jednym kliknięciem.
  • Krisp AI udostępnia gotowe szablony do generowania i udostępniania punktów dyskusji, podsumowań spotkań i elementów działań innym uczestnikom.

Platforma Krisp płynnie współpracuje z dowolną aplikacją do obsługi głosu i konferencji, bez konieczności stosowania dodatkowych wtyczek i rozszerzeń.

#3. Wydra

Dzięki Otter robienie notatek podczas spotkań nie jest już problemem. Narzędzie zajmuje się transkrypcjami i notatkami, podczas gdy Ty pozostajesz skupiony podczas spotkań. Co najlepsze, Otter może być używany na urządzeniach mobilnych (aplikacje na iOS i Androida) lub jako rozszerzenie do Chrome. Zaufali nam najlepsi w branży, Dropbox, Zoom, IBM i nie tylko.

Kluczowe cechy:

  • Podłącz swój kalendarz Google lub Microsoft i zaplanuj OtterPilotTM, aby automatycznie dołączał do Zoom, Microsoft Teams lub Google Meet w celu robienia i udostępniania notatek ze spotkań. Nawet jeśli się spóźnisz lub nie będziesz mógł uczestniczyć w spotkaniu, nie martw się – OtterPilot nadal będzie robił notatki.
  • Wydra automatycznie przechwytuje slajdy ze spotkań i generuje łatwe do odczytania notatki, dzięki czemu możesz przywoływać i udostępniać szczegóły w odpowiednim kontekście.
  • Czat AI Otter – potężny model konwersacji, który pozwala rozmawiać na żywo z Otter i członkami zespołu oraz natychmiastowo uzyskiwać odpowiedzi na pytania związane ze spotkaniami.
  • Możesz też oznaczyć członków drużyny elementami akcji, a Wydra natychmiast udostępni im pełny kontekst dyskusji na podstawie notatek i slajdów.

Dodatkowo Otter automatycznie wysyła podsumowanie e-mailem do wszystkich uczestników spotkania. Mogą wyszukiwać, czytać notatki i odtwarzać dźwięk.

#4. Awoma

Awoma to wszechstronne narzędzie asystenta spotkań AI. Oferuje szereg funkcji sztucznej inteligencji do automatycznej transkrypcji, robienia notatek i wydobywania spostrzeżeń ze spotkań 1:1 lub grupowych.

Kluczowe cechy:

  • Avoma integruje się z popularnymi aplikacjami do wideokonferencji i dialerami. Zatem za każdym razem, gdy planujesz spotkanie w kalendarzu, Avoma automatycznie nagrywa i transkrybuje spotkanie.
  • Ponadto świadoma prywatności sztuczna inteligencja Avoma inteligentnie dostosowuje ustawienia prywatności. Na przykład dostęp do wewnętrznej rozmowy zwrotnej 1:1 mogli uzyskać tylko uczestnicy spotkania.
  • Współpraca nad transkrypcjami jest jeszcze łatwiejsza. Po prostu skomentuj lub oznacz współpracowników w konkretnym transkrypcie, aby podzielić się swoją tezą.
  • Korzystaj z notatek generowanych przez sztuczną inteligencję, aby podsumowywać długie transkrypcje w krótkie, wypunktowane streszczenia.
  • Z łatwością dodawaj do zakładek kluczowe momenty ze spotkań. Pozwól Avomie automatycznie kategoryzować zakładki ze znacznikami czasu powiązanymi z nagraniami spotkań.
  • Ponad 20 integracji z popularnymi aplikacjami do wideokonferencji, dialerami i systemami CRM zapewniającymi płynny przepływ pracy.

Co więcej, funkcja identyfikacji mówcy Avoma eliminuje zgadywanie, kto co i kiedy powiedział. Automatycznie identyfikuje mówcę i dzieli jego rozmowę na spostrzeżenia.

Podsumowanie

Po dokładnej analizie staje się całkiem jasne, że MeetGeek oferuje kilka unikalnych funkcji sztucznej inteligencji, które pomagają nagrywać i transkrybować spotkania.

Oto podsumowanie korzyści, jakie można uzyskać, korzystając z MeetGeek jako asystenta spotkań:

  • Bez wątpienia automatycznie nagrywaj spotkania audio lub wideo
  • Transkrypuj i podsumowuj spotkania jednym kliknięciem
  • Współpracuj i udostępniaj zespołowi najważniejsze momenty ze spotkań
  • Wydobywaj z rozmów szczegółowe informacje, takie jak nastroje, trafność i inne
  • Szkoluj zespoły sprzedaży na podstawie wniosków generowanych podczas rozmów z klientami

A korzyści są nieograniczone…

Dlaczego nie wypróbować MeetGeek dla siebie?

Następnie przydatne szablony spotkań indywidualnych, umożliwiające udokumentowanie następnego spotkania.