Zoptymalizuj połączenia wychodzące za pomocą oprogramowania przewidującego i automatycznego wybierania numeru

W sprzedaży liczy się każda sekunda.

A wiesz, że czas to pieniądz. Właśnie dlatego obecnie istnieje zapotrzebowanie na oprogramowanie do wybierania predykcyjnego i automatycznego wybierania numerów w chmurze.

Systemy te pomagają zaoszczędzić czas i zoptymalizować połączenia wychodzące, łącząc agentów z potencjalnymi klientami, oferując jednocześnie możliwości zwiększenia zadowolenia klientów, produktywności agentów i przychodów.

Wcześniej agenci musieli ręcznie wybierać każdy numer telefonu, czekać na leady, aby wziąć udział w rozmowie i zarządzać wszystkim w tradycyjnych systemach. W rezultacie większość czasu spędzali na innych rzeczach niż ich podstawowa praca: sprzedawanie. Dlatego codziennie wykonywali mniej połączeń, co może negatywnie wpłynąć na przychody.

Oprogramowanie przewidujące i automatyczne wybieranie numeru rozwiązuje te problemy, automatyzując ręczne, powtarzające się zadania, które obejmują automatyczne wybieranie numerów, zarządzanie listami, planowanie, powiadomienia, raporty i wiele innych z wieloma dodatkowymi funkcjami, które pomogą Tobie i Twoim agentom jeszcze bardziej.

W tym artykule omówię oprogramowanie, w jaki sposób może ono pomóc Twoim agentom i zapewnić większe przychody i wzrost Twojej firmie.

Gotowy?

Chodźmy!

Oprogramowanie do automatycznego wybierania numeru

Oprogramowanie Autodialer to system, który automatycznie wybiera numery telefonów dla agentów. Przypisuje połączenia do dostępnych agentów lub odtwarza nagrane wiadomości, gdy ktoś odbiera połączenia.

Automatyczne dialery zwiększają wydajność agentów dzięki automatyzacji i mogą zarządzać bardziej rozległymi kampaniami wychodzącymi z dużą liczbą połączeń. Mogą również zwiększać współczynniki wybierania, pomagać w monitorowaniu wydajności, zmniejszać nieproduktywne połączenia i pomagać w zwiększeniu współczynników konwersji.

Większość z tych rozwiązań jest oparta na chmurze i jest wykorzystywana przez call center, aby zaoszczędzić czas i usprawnić proces łączenia się z potencjalnymi lub klientami bez metod ręcznych. Ma różne zastosowania, takie jak telemarketing, badania rynku, kampanie polityczne, wysyłanie zimnych wiadomości e-mail i rozgłaszanie przypomnień o płatnościach, przerwy w świadczeniu usług, przypomnienia o spotkaniach i inne.

Korzyści

  • Oprogramowanie skraca czas bezczynności agentów, przypisując tylko wysokiej jakości połączenia, aby zaoszczędzić czas i zwiększyć ich wydajność.
  • Oferuje lepsze współczynniki konwersji, upraszczając i przyspieszając złożone procesy sprzedażowe, jednocześnie pokazując agentom wszystkie niezbędne informacje o kontaktach.
  • Otrzymujesz w czasie rzeczywistym wgląd i raporty dotyczące wydajności połączeń, aktywności agentów i operacji, dzięki czemu możesz ulepszyć każdy aspekt w celu uzyskania lepszej wydajności.
  • Poprawia wydajność operacyjną dzięki mocy automatyzacji wybierania numerów, monitów, przypomnień i tak dalej.
  • Oprogramowanie pomaga zachować zgodność i uniknąć ryzyka kar.

Oprogramowanie do wybierania predykcyjnego

Oprogramowanie do wybierania predykcyjnego to system, który może zautomatyzować wybieranie i dopasowywanie numerów telefonów. Może bezproblemowo zautomatyzować połączenia, aby umożliwić przedstawicielom handlowym śledzenie wszystkich nieodebranych połączeń, sygnałów zajętości, połączeń bez odpowiedzi i tak dalej.

Dialery przewidujące mają więcej możliwości niż tylko automatyczne wybieranie numerów. Przewidują ludzkie działania i działania za pomocą algorytmów matematycznych, aby dowiedzieć się, kiedy potencjalny klient lub klient może odebrać telefon. Oprócz tego możesz za ich pomocą wybierać jednocześnie wiele numerów telefonów.

Podstawowym zastosowaniem tych systemów jest zwiększenie wydajności agentów poprzez podłączenie ich do właściwych kontaktów w odpowiednim czasie w celu uzyskania większej liczby konwersji. Dialery predykcyjne są wykorzystywane w call center, sektorze bankowym i nie tylko.

Korzyści

  • Oferuje inteligentne przydzielanie połączeń tylko do dostępnych agentów
  • Oprogramowanie pozwala bezproblemowo organizować i zarządzać bazą danych klientów oraz ją aktualizować
  • Działa zarówno dla połączeń wychodzących, jak i przychodzących
  • Dzięki doskonałemu raportowaniu możesz śledzić wydajność zespołów i agentów oraz odpowiednio je szkolić.
  • Optymalizuje agentów, zespół sprzedaży i całą organizację, tworząc konkurencyjne, produktywne środowisko dla wszystkich członków.
  • Oferuje automatyczne zarządzanie obciążeniem i przydzielanie zadań bez ingerencji człowieka, uprzedzeń i uprzedzeń.

Porozmawiajmy teraz o jednym z najlepszych dostępnych na rynku programów do przewidywania i automatycznego wybierania numerów.

Zaangażuj Bay

Zautomatyzuj połączenia wychodzące i zwiększ wydajność agentów dzięki Zaangażuj Bayktóremu zaufało ponad 15 tys. klientów na całym świecie.

Rozpocznij wykonywanie połączeń bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego EngageBay dzięki automatycznemu wybieraniu, które ułatwia i przyspiesza wykonywanie serii połączeń z wieloma kontaktami po kolei lub samodzielnego połączenia. Dzięki temu oprogramowaniu nie musisz wychodzić z CRM, aby odbierać połączenia. Zamiast tego korzystaj z cennych informacji o danych rozmówcy, które są łatwo dostępne w trakcie, przed lub po rozmowie.

EngageBay powiadamia o nieodebranych połączeniach za pomocą automatycznych alertów, gdy agenci są niedostępni do odebrania połączeń. Ponadto możesz dodawać różne tagi do swoich kontaktów, aby dokładnie je identyfikować w przyszłości za każdym razem, gdy sprawdzasz historię połączeń.

Użyj funkcji wyciszania, aby zawiesić połączenie, jeśli chcesz zaadresować coś ważnego do współpracowników. Możesz także nagrywać rozmowy do wykorzystania w przyszłości i upewnić się, że koncentrujesz się na rozmowach, a nie na robieniu notatek. Ponadto dzienniki połączeń w czasie rzeczywistym mogą pomóc w śledzeniu rozmów i podejmowaniu odpowiedzialności.

Wykorzystaj czas między rozmowami, aby robić notatki dotyczące poprzedniej rozmowy, przygotowując się do następnej. Regularnie otrzymujesz również raporty e-mail, aby śledzić aktywność połączeń, lepiej zarządzać wydajnością zespołu i poznawać obszary wymagające poprawy. Ponadto narzędzie pomaga skrócić czas bezczynności agentów obsługujących połączenia nieodebrane, zajęte i rozłączone.

Identyfikuj nieproduktywne numery, takie jak linie faksowe i Nie przeszkadzać (DND), oraz z łatwością integruj oparte na chmurze automatyczne wybieranie numerów z systemami CRM. W związku z tym oprogramowanie pomaga nawiązać kontakt z większą liczbą potencjalnych klientów i klientów, aby zoptymalizować generowanie leadów i sprzedaż.

CloudTalk

Dialer predykcyjny autorstwa CloudTalk to skuteczne narzędzie, które pomoże Ci pozostać w kontakcie z klientami. Pomaga zwiększyć liczbę połączeń wykonywanych przez agentów i produktywność zespołu, automatycznie wybierając następny numer w kolejce na podstawie dostępności agenta.

Skonfiguruj czas niedostępności agenta po zakończeniu połączenia dla każdej kampanii. Dzięki automatycznemu wybieraniu możesz zaoszczędzić czas i skrócić czas bezczynności agenta. To narzędzie nadaje się do wielu kampanii wychodzących, takich jak monitorowanie zadowolenia klientów, informacje o wysyłce paczek, telemarketing itp.

Efektywnie zarządzaj listami kontaktów dla oddzielnych kampanii oraz zbieraj i monitoruj dane kampanii, takie jak sprzedaż, popularność produktów, historia połączeń klientów i inne. Oprogramowanie umożliwia również agentom korzystanie z tabeli zorientowanej na użytkownika, planowanie połączeń oraz ustalanie dokładnych godzin i dat w oparciu o dostępność klienta. Dzięki temu mogą zobaczyć preferencje wykonywania połączeń i skontaktować się z odpowiednim klientem na czas.

CloudTalk obsługuje numery telefonów z systemu lub strony internetowej i tworzy kolejki połączeń bezpośrednio w Twojej aplikacji. Dzięki zaawansowanemu dialerowi możesz szybko łączyć się z klientami, monitorować kampanie i w razie potrzeby dostosowywać.

Otrzymujesz takie funkcje, jak automatyczne oddzwanianie, projektant przepływu połączeń do dostosowywania sekwencji kroków dla każdego numeru, wysyłanie wiadomości tekstowych do klientów w celu uzyskania powiadomień oraz IVR, aby nawigować dzwoniących przez wiele opcji, aby dotrzeć do właściwego agenta lub działu.

Zadzwoń

ZadzwońAutoDialer oszczędza Twój czas, umożliwiając odbieranie tylko połączonych połączeń telefonicznych i pomaga zwiększyć sprzedaż poprzez przypisanie większej liczby połączeń do każdego agenta. Możesz przesłać swoją listę kontaktów i użyć oprogramowania do automatycznego wybierania numerów telefonów.

Szybko odrzuć pocztę głosową w przypadku nieodebrania połączenia. Ponadto AutoDialer zawiera wiele przydatnych funkcji ułatwiających pracę agenta. Na przykład możesz także czytać skrypty połączeń podczas odbierania połączeń, oznaczać kontakty, robić notatki i wystawiać oceny po zakończeniu połączenia.

Mierz skuteczność kampanii wraz z agentami, korzystając z ich kompleksowych paneli raportowania i analizy. AutoDialer pomaga również skrócić czas bezczynności agentów i poprawia współczynnik połączeń w celu zwiększenia produktywności. Dodatkowo umożliwia płynne zarządzanie listami kontaktów w jednym miejscu, śledząc ich indywidualną skuteczność.

Importuj kontakty bezpośrednio z CRM lub przesyłaj listy kontaktów, a także ustawiaj kody dyspozycji połączeń i oceny dla każdego połączenia oraz automatycznie wprowadzaj je w CRM. Możesz również skonfigurować przepływy pracy dla kodów dyspozycji, aby uzyskać lepsze wyniki kampanii.

AutoDialer zapewnia większą prywatność numerom telefonów klientów, dzwoniąc do nich automatycznie bez pokazywania agentom rzeczywistych numerów. Oprogramowanie rejestruje również rozmowy w celach szkoleniowych, kontroli jakości i oceny oraz przechowuje nagrania w CRM.

Śledź aktywność agentów w celu predykcyjnego wybierania numerów za pomocą pulpitu AutoDialer i otrzymuj aktualne informacje o stanie agentów oraz bieżących/przeszłych kampaniach. Ponadto, łatwo docieraj do kontaktów z Zoho CRM za pomocą AutoDialer, aby zaoszczędzić czas.

Talkdesk

Talkdesk oferuje szeroki zestaw natywnych aplikacji, które zapewniają doskonałe wrażenia klientów i budują lojalność wobec marki. Działa w kanałach telefonicznych i cyfrowych, dzięki czemu klienci nie będą musieli powtarzać swoich zapytań ani innych informacji.

Utrzymuj zaangażowanie klientów dzięki wyraźnej jakości głosu, personalizacji i niezrównanej niezawodności, aby wyróżnić swoją markę. Talkdesk Omnichannel oferuje efektywne zaangażowanie klientów za pomocą chatbotów, SMS-ów, aplikacji do przesyłania wiadomości i strumieni mediów społecznościowych. Jego jakość połączeń jest jedną z najlepszych w branży dzięki zaawansowanej globalnej architekturze o niskim opóźnieniu, dzięki czemu rozmowy przebiegają płynnie i bez przeszkód.

Oferuje również potężne cyfrowe i głosowe narzędzia do samoobsługi, aby zapewnić niższe koszty i lepsze wrażenia. Poza tym użyj ich Predictive Dialer, aby proaktywnie łączyć się z potencjalnymi klientami i klientami, co wiąże się ze znacznie niższymi stawkami niż wybieranie ręczne.

Otrzymuj powiadomienia, aby automatycznie wysyłać spersonalizowane, terminowe i odpowiednie powiadomienia przez SMS lub telefon w trybie bez agenta. Możesz również zintegrować go z Salesforce Dialer, aby bezproblemowo korzystać z funkcji szybkiego wybierania i natywnego podglądu z Salesforce. Posiada inne funkcje, takie jak konfigurowalny głos i inteligentne kierowanie połączeń.

Kieruj połączenia przychodzące do agentów w zależności od danych rozmówcy, godzin pracy, umiejętności agenta i wyboru IVR, aby zoptymalizować jakość rozmówcy. Możesz skalować głośność połączeń wychodzących i stawki za połączenia nawet do 300%. I docieraj do klientów lub odpowiadaj na ich zapytania poprzez wybrany przez nich kanał komunikacji.

Pięć9

Dzwoń tylko do zidentyfikowanych kontaktów sprawnie i przewidywalnie za pomocą Pięć9. Jego predykcyjny dialer zwiększa liczbę połączeń na żywo dla agentów i wykorzystuje algorytm matematyczny do znajdowania połączeń wysokiej jakości i zmniejszania liczby nieodebranych i zajętych połączeń.

Oprogramowanie może spowolnić lub przyspieszyć tempo wybierania numeru, przewidując dostępność agentów. Synchronizuje również listy wybierania, takie jak listy kontaktów Salesforce, w celu identyfikowania nieudanych połączeń i określania, czy usunąć numer, czy kontynuować.

Five9 oferuje wiele trybów wybierania numeru, dzięki czemu możesz wybrać najlepszy, który będzie pasował do Twojej kampanii. Ich dialer uwzględnia również różne strefy czasowe i można go dostosować w oparciu o wymagania biznesowe i wymagania dotyczące zgodności.

Oprogramowanie obsługuje tryby przewidywania, zasilania, progresywnego, podglądu i ręcznego wybierania numerów, aby zachować zgodność z TCPA. Inne funkcje Five9 to wyskakujący ekran CTI, oddzwanianie przez Internet, zarządzanie listą DNC w czasie rzeczywistym, skrypty agenta, import danych FTP i priorytet połączeń wychodzących.

Co więcej, otrzymujesz również opcje, takie jak liczniki czasu i ponowne wybieranie numeru, automatyczne wiadomości głosowe, wykrywanie automatycznej sekretarki, wybieranie pionowe, lokalne ID dzwoniącego, monitorowanie jakości, zdalni agenci, raporty i integracje CRM z Salesforce, Zendesk, Oracle, Microsoft, ServiceNow i NetSuite .

PhoneBurner

Zamykaj transakcje 4 razy więcej, jednocześnie wzmacniając swoich przedstawicieli TelefonBurner które mogą zwiększyć opłacalność połączeń wychodzących. Umożliwia wykonywanie 60-80 połączeń na godzinę bez opóźnień w połączeniu, co skutkuje wyższą jakością rozmów i sfinalizowanymi transakcjami.

Uzyskaj pełną swobodę poszukiwania bez opłat za minutę, a także umożliwia rejestrowanie notatek i połączeń, wysyłanie kolejnych wiadomości e-mail i pozostawianie wiadomości głosowych bez oczekiwania na sygnał dźwiękowy. Możesz także łączyć pocztę e-mail, telefon i SMS, aby uzyskać usprawniony zasięg sprzedaży wielokanałowej, a także dystrybucję potencjalnych klientów, budowanie kadencji i nie tylko.

Poznaj aktywność swojego zespołu i najlepszych pracowników dzięki automatycznym rejestrom połączeń, analizom i nagrywaniu połączeń, a także uzyskaj solidne dowody na to, aby pociągnąć odpowiednich przedstawicieli do odpowiedzialności za ich działania. PhoneBurner jest łatwy w użyciu i wysoce konfigurowalny, dzięki czemu możesz od razu rozpocząć wybieranie bez specjalnego sprzętu, jednocześnie dodając użytkowników w dowolnym momencie przy niewielkiej konfiguracji.

Wybieraj przy użyciu lokalnych numerów kierunkowych, szybko przekierowuj połączenia na dowolny numer telefonu, uzyskuj dedykowane numery przychodzące i korzystaj z dowolnego oprogramowania lub dowolnego telefonu. Poza tym oferują łączność bez opóźnień w 100% i 99,9% czasu pracy.

Sprzedawaj z dowolnego miejsca na świecie z dostępem do Internetu, ponieważ są to w 100% zdalne organizacje oferujące platformy oparte na chmurze z niezbędnymi narzędziami zwiększającymi komfort sprzedaży. Ponadto zintegruj go z ponad 150 narzędziami, w tym Salesforce, Zapier, Zoom, Zoho i HubSpot. Oferują również 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy.

Blisko

Zwiększ głośność połączeń do wielu zgięć za pomocą Blisko bez wychodzenia z CRM i zbliż się o krok do osiągania większych zysków. Jest to jedno z najlepiej sprawdzających się rozwiązań, dzięki któremu możesz pozyskać więcej leadów przy minimalnym wysiłku.

Dzwoń automatycznie za pomocą Power Dialer, korzystając z list potencjalnych klientów i daj swoim przedstawicielom możliwość łatwego wykonywania ponad 300 połączeń dziennie. Ponadto natychmiast zwiększ stawki zasięgu połączeń dzięki funkcji Predictive Dialer i dzwoń na kilka numerów jednocześnie. Przekierowuje również natychmiast połączenie do dostępnych agentów.

Dostosuj ustawienia połączeń i korzystaj z numerów lokalnych z ponad 200 krajów, aby uzyskać zasięg wychodzący. Zamknij pomaga również śledzić aktywność połączeń, ponieważ rejestruje wszystkie połączenia odebrane i wykonane w czasie ich trwania. Ponadto możesz przekazywać połączenia na inne numery, gdy jesteś z dala od biurka.

Łatwo przekierowuj połączenia, jeśli klienci chcą rozmawiać z innymi członkami, a także możesz włączyć nagrania rozmów, aby przeglądać działania połączeń, monitorować postępy i szkolić nowych dołączających. Dodatkowo pobieraj i słuchaj tych nagrań jednym kliknięciem i udostępniaj je.

Zamknij oferuje automatyzację poczty głosowej, dzięki czemu możesz zostawić nagrane wiadomości i kontynuować następne połączenie. Uzyskaj natychmiastowy wgląd w działania telefoniczne Twojego zespołu sprzedaży, aby poznać liczbę połączeń wychodzących, czas trwania każdego połączenia i rozmowę od agenta.

Nadal używaj bieżącego numeru z Zamknij. Poza tym oprogramowanie oferuje krystalicznie czystą jakość dźwięku, która nigdy nie umknie, i oferuje globalne numery telefonów we wszystkich swoich planach. Close oferuje również niezawodne funkcje nasłuchiwania, wchodzenia i szeptania w aplikacji bez dodatkowych kosztów, a także coaching połączeń w aplikacji w czasie rzeczywistym na potrzeby szkolenia.

LeadDesk

LeadDesk to idealne rozwiązanie do wybierania mocy, aby osiągnąć większą sprzedaż wychodzącą, satysfakcję klientów i wydajność agentów. Umożliwia płynne i wydajne łączenie się z klientami dzięki doskonałemu interfejsowi użytkownika.

Wykonaj automatycznie ustaloną liczbę połączeń wychodzących, a następnie przypisz je do dostępnych agentów. W ten sposób można łatwo zaprojektować współczynnik połączeń do agenta i jednocześnie dostosować liczbę wybieranych numerów. W ten sposób agenci nie muszą czekać, aż potencjalni klienci odbiorą połączenie, oszczędzając czas.

Ten dialer Power najlepiej sprawdza się w małych i średnich zespołach sprzedaży z maksymalnie 15 agentami, w porównaniu z dialerem predykcyjnym, który może obsłużyć dużą pulę agentów. Świetnie sprawdza się również w przypadku dłuższych połączeń i list kontaktów o średniej lub wysokiej jakości, gdzie prawdopodobieństwo uzyskania odpowiedzi jest większe.

LeadDesk posiada bardzo silną infrastrukturę dla Call Center-as-a-Service z 99,95% czasu pracy i wysokiej jakości dźwiękiem. Ponadto przechowują wszystkie Twoje dane w jednym miejscu, niezależnie od używanego trybu dialera, co zapewnia łatwe raportowanie.

Aware

Zoptymalizuj sprzedaż za pomocą Aware, dialer, który może zintegrować się z Twoim CRM, zautomatyzować przepływ pracy i łączyć SMS-y i połączenia. Daje Twoim zespołom możliwości, które pomagają im osiągać nadzwyczajne wyniki, dzięki czemu możesz osiągnąć większe przychody i wzrost.

Jego mocny dialer pozwala łączyć się z większą liczbą leadów dziennie i zwiększać sprzedaż. Oferuje również natychmiastową synchronizację i dobrze integruje się z narzędziami takimi jak Pipedrive, HubSpot i innymi. Następnie może rejestrować tekst i połączenia w CRM, synchronizować etapy kontaktów i właściciela, zarządzać informacjami o potencjalnych klientach i wyzwalać połączenia wychodzące.

Łatwo zautomatyzuj handlowców i zacznij wysyłać SMS-y lub dzwonić zaraz po otrzymaniu formularza kontaktowego. Dodatkowo wysyłaj klientom sekwencję połączeń, SMS-ów i wiadomości głosowych zgodnie z wyzwalaczami lub zdefiniowanymi regułami. Możesz także skonfigurować parametry, aby zautomatyzować przepływy pracy, wyzwalać webhooki lub wysyłać kampanie kroplowe.

Uzyskaj funkcje automatyzacji przepływu pracy, takie jak automatyczne generowanie zainteresowania, aktywacja potencjalnych klientów, spersonalizowane teksty i przepływy pracy bez agentów. Aloware to kompletne oprogramowanie umożliwiające docieranie do klientów w wielu kanałach przy jednoczesnym zarządzaniu potencjalnymi klientami, połączeniami i SMS-ami w jednym miejscu. Co więcej, pozwól im udostępniać zdjęcia, wiadomości na Facebooku lub odpowiadać na przypomnienia o spotkaniach za pośrednictwem tekstu.

Aloware oferuje więcej funkcji, takich jak łatwe przesyłanie i synchronizacja potencjalnych klientów, dialery progresywne i podglądowe, dyspozycja połączeń i kontaktów oraz automatyczne monitorowanie za pośrednictwem wiadomości SMS. Oferują również aplikację mobilną i funkcję połączeń w przeglądarce, automatycznie dopasowując identyfikator dzwoniącego do numeru kierunkowego potencjalnego klienta, interaktywny pulpit nawigacyjny w czasie rzeczywistym, zestaw narzędzi IVR i menedżera kontaktów, jeśli nie korzystasz z CRM.

Połączenie lotnicze

Wzmocnij i pomóż swoim przedstawicielom w Dialer mocy Aircall szybciej dzwonić, jednocześnie redukując ręczne wpisy CRM. Mogą szybko sporządzić wysokiej jakości listę numerów telefonów za pomocą oprogramowania i zadzwonić do nich jednym kliknięciem.

Identyfikuje numery z witryny potencjalnego klienta, aby dodać je do kolejki połączeń, a następnie synchronizuje je jako kontakty w Twoim CRM. Ponadto wyskakujące okienka z danymi z Twojego CRM zapewniają kontekst dla każdego połączenia. Oferuje również szybsze działania następcze, umożliwiając agentom nagrywanie notatek i przechodzenie przez kroki w aplikacji, aby umożliwić automatyzację obsługi reszty.

Oprogramowanie dostarczy wszystkie niezbędne dane, dzięki czemu będziesz mógł śledzić je we właściwym czasie. Otrzymujesz również funkcje, takie jak ciepły transfer, aby umożliwić zespołowi szybką rozmowę przed przekazaniem połączeń na żywo. Ponadto mogą przypisywać połączenia do członków zespołu, zostawiać im komentarze wyjaśniające, a następnie połączenie trafi na ich listę rzeczy do zrobienia.

Nagrywaj rozmowy i przeglądaj je, aby potwierdzić szczegóły, przeszkolić nowo przybyłych i monitorować jakość. Dodatkowo zaoszczędź czas, integrując go z CRM i narzędziami biznesowymi, takimi jak Salesforce, Intercom, Zendesk, HubSpot, Shopify, Slack, Zapier, Freshdesk, Zoho, Kustomer i nie tylko.

Wniosek

Mam nadzieję, że ten artykuł na temat dialerów predykcyjnych i oprogramowania do automatycznego wybierania numerów pomoże Ci wybrać odpowiednie rozwiązanie dla Twojej firmy w oparciu o wielkość organizacji, liczbę agentów i rodzaj kampanii.