10 najlepszych narzędzi Sales Intelligence dla firm w 2023 roku

Na dynamicznym polu bitwy sprzedaży B2B liczy się każdy cios. W tym miejscu wkraczają narzędzia do analizy sprzedaży, niczym elitarna eskadra myśliwców stealth. Wyobraź sobie taką sytuację: wyposaż swój zespół sprzedaży w najnowocześniejsze narzędzia, które mogą pomóc odkryć niewykorzystany potencjał, odblokować przydatne informacje i przyspieszyć wzrost przychodów. To jest zwycięska strategia!

W tym artykule zagłębiamy się w świat oprogramowania do analizy sprzedaży — przełomowych narzędzi, które mogą wynieść sprzedaż na zupełnie nowy poziom. Odkryjemy sekrety tego, czym jest inteligencja sprzedażowa, w jaki sposób napędza ona sukces i dlaczego firmy o różnych kształtach i rozmiarach powinny wykorzystać jej moc.

Przygotuj się na zdominowanie krajobrazu sprzedaży i uzbrój się w najlepsze narzędzia analizy sprzedaży, wybrane specjalnie dla Ciebie. Podbijmy razem świat sprzedaży B2B!

Czym jest inteligencja sprzedażowa

Inteligencja sprzedażowa koncentruje się wokół wykorzystania najnowocześniejszych technologii, metodologii i danych w celu zwiększenia wydajności sprzedaży B2B. Wszystko sprowadza się do wykorzystania oprogramowania do analizy sprzedaży do zestawiania danych wewnętrznych i zewnętrznych, umożliwiając firmom zwiększenie sprzedaży. Pomaga to w optymalizacji narzędzi, z których firmy mogą już korzystać, w tym platform zaangażowania w sprzedaż.

Narzędzia te mają możliwość analizowania niezliczonych punktów danych, ciągłego monitorowania kluczowych wyzwalaczy sprzedaży, takich jak nowe rundy finansowania lub fuzje i przejęcia. Wyprzedzając konkurencję dzięki informacjom sprzedażowym, firmy mogą odblokować nowe możliwości i osiągnąć niezwykły sukces w sprzedaży.

Korzyści z narzędzi Sales Intelligence

Przyjrzyjmy się bliżej, dlaczego korzystanie z oprogramowania do analizy sprzedaży jest tajną bronią, która oddziela zwycięzców od reszty. W dynamicznym świecie sprzedaży B2B poleganie wyłącznie na instynkcie i myśleniu życzeniowym to szybka droga do przeciętności. Dlatego musisz wykorzystać moc narzędzi do analizy sprzedaży, aby wznieść sukces sprzedaży na nowe wyżyny.

# 1. Laserowa precyzja celowania

Narzędzia do analizy sprzedaży umożliwiają identyfikację i poszukiwanie odpowiednich potencjalnych klientów poprzez analizę danych demograficznych, firmograficznych i zachowań online, takich jak intencje kupujących. To precyzyjne kierowanie pomaga odkryć ukryte możliwości i perspektywy o dużej wartości, które wcześniej były ukryte, maksymalizując efektywność sprzedaży.

#2. Inteligentne spostrzeżenia ułatwiające świadome podejmowanie decyzji

Narzędzia analizy sprzedaży zapewniają dostęp do danych w czasie rzeczywistym i przydatnych spostrzeżeń. Od śledzenia kluczowych wskaźników wydajności po zrozumienie trendów rynkowych, narzędzia te zapewniają wgląd w celu dopracowania podejścia do sprzedaży.

Na przykład wraz z pojawieniem się sprzedaży internetowej coraz więcej firm korzysta z narzędzi takich jak skrobaki do mediów społecznościowych, aby być bardziej świadomym tego, czego chce ich docelowa baza klientów. Narzędzia do analizy sprzedaży są jak kryształowa kula, która kieruje każdym Twoim ruchem, dzięki czemu zawsze jesteś o krok przed konkurencją.

#3. Automatyzacja czasochłonnych zadań

Oprogramowanie Sales Intelligence automatyzuje zadania, takie jak ocenianie potencjalnych klientów, wzbogacanie kontaktów i wprowadzanie danych, uwalniając cenny czas zespołu sprzedaży. Dysponując większą ilością czasu, zespół może bardziej skoncentrować się na angażowaniu potencjalnych klientów w celu zawarcia transakcji. Wzbogacone profile klientów i dane klientów w czasie rzeczywistym pomagają w dostarczaniu spersonalizowanych, skutecznych ofert, pozostawiając konkurencję w tyle.

Jak wybrać najlepsze oprogramowanie do analizy sprzedaży

Wybór odpowiedniego oprogramowania do analizy sprzedaży jest kluczem do poprawy przewagi konkurencyjnej zapewnianej przez zespół sprzedaży. Właściwy zestaw narzędzi może pomóc zwiększyć sprzedaż, zapewnić wgląd w czasie rzeczywistym, poprawić jakość obsługi klienta i zwiększyć przychody. Wykonaj poniższe kroki, aby podjąć świadomą decyzję zgodną z celami biznesowymi.

#1.Oceń swoje potrzeby: Zrozum procesy sprzedaży w organizacji i zidentyfikuj obszary, w których analiza sprzedaży może mieć największy wpływ. Oceń kluczowe punkty danych, które musisz śledzić, aby podejmować świadome decyzje.

Zasadniczo musisz mieć gotowy biznesplan, w którym określasz pożądane wyniki i cele, które oprogramowanie powinno pomóc Ci osiągnąć. Rozważ swój budżet, aby znaleźć rozwiązanie pasujące do Twoich zasobów finansowych.

#2. Zbadaj swoje opcje: czytaj recenzje i sprawdzaj recenzje dotyczące poszczególnych sektorów, aby uzyskać obiektywne rekomendacje i dogłębną analizę. Porównaj ceny i funkcje, aby znaleźć produkt najlepiej dopasowany do Twoich wymagań. Oceń opcje obsługi klienta, aby uzyskać niezawodną pomoc.

#3. Rozważ integracje: Upewnij się, że oprogramowanie dobrze integruje się z istniejącym stosem technologii. Sprawdź opcje zgodności, aby dostosować oprogramowanie do swoich potrzeb.

#4. Sprawdź skalowalność: oceń, w jaki sposób oprogramowanie może się skalować wraz z rozwojem Twojej firmy.

#5. Oceń możliwości raportowania: określ swoje potrzeby w zakresie raportowania na podstawie planowania strategicznego i celów. Oceń opcje raportowania oprogramowania, w tym gotowe raporty i możliwości dostosowywania.

Apollo

Apollo jest reklamowany jako najlepsze narzędzie do analizy sprzedaży, które szczyci się jedną z największych baz danych potencjalnych klientów, aby zrewolucjonizować Twoje wyzwanie związane z pozyskiwaniem klientów. Daje Ci możliwość dopracowania klienta, który idealnie pasuje do Twojej firmy.

Kluczowe cechy:

  • Zapewnia jedną z największych baz danych potencjalnych klientów, zapewniając użytkownikom dostęp do ogromnej puli potencjalnych klientów dla ich działalności.
  • Bezproblemowo integruje się z popularnymi systemami CRM, takimi jak Salesforce i HubSpot, oraz narzędziami zwiększającymi produktywność, takimi jak Zapier i Salesloft.
  • Rozszerzenie Apollo Chrome umożliwia pozyskiwanie klientów bezpośrednio z LinkedIn lub witryn głównych marek.
  • Apollo Sequences pozwala Twojemu zespołowi realizować dedykowane plany zasięgu, wraz z konfigurowalnymi punktami kontaktu i automatycznym lub ręcznym planowaniem zadań.
  • Narzędzia Apollo Enrichment umożliwiają wydobywanie cennych informacji z bazy danych Apollo do plików CSV, Twojego CRM lub innych narzędzi wykorzystujących API Apollo.

Dysponując ponad 60 filtrami, możesz szybko przebić się przez szum i dotrzeć do odpowiednich osób i firm w rekordowym czasie. I tu jest kicker – Apollo nie poprzestaje tylko na znajdowaniu perspektyw; wyposaża Cię w sztuczki i narzędzia do podjęcia natychmiastowych działań w celu nawiązania kontaktu z klientami bezpośrednio z aplikacji!

Clearbit

Clearbitfirma zajmująca się bazą danych, od momentu powstania w 2015 r. wstrząsa światem B2B. Mieli jedną misję: stworzyć najbardziej niesamowite zbiory danych B2B znane ludzkości, obejmujące wszystko, od firm i kontaktów po sygnały zamiaru zakupu.

Ale o to chodzi – oni nie tylko dołączyli do gry; zakłócili to. Weszli do kategorii rządzonej przez tradycyjnych operatorów zasiedziałych dzięki wyszukiwaniu danych w czasie rzeczywistym, elastycznym interfejsom API i bezproblemowym integracjom. I zgadnij co? Innowatorzy świata biznesu zakochali się w Clearbit. Wielkie nazwiska, takie jak Segment, Stripe, Zendesk, Asana, HubSpot i ponad tysiąc innych, polegały na Clearbit, aby napędzać ich gwałtowny wzrost.

Kluczowe cechy:

  • Posiada niezwykle precyzyjne i niezawodne możliwości wzbogacania danych. Dzięki temu działania marketingowe i sprzedażowe mogą być skutecznie ukierunkowane. Dostarcza wnikliwych informacji o potencjalnych klientach i klientach, takich jak tytuły stanowisk, wielkość firmy i zastosowana technologia.
  • Łączy się z różnymi platformami, w tym HubSpot i Salesforce, ułatwiając dodawanie danych i spostrzeżeń do bieżących procesów.
  • Obsługa klienta jest oceniana w Clearbit na najwyższym poziomie, a przyjazny i doświadczony personel pomaga klientom w przypadku jakichkolwiek problemów lub zapytań.
  • Wprowadzane dane pomagają w tworzeniu spersonalizowanych komunikatów i treści dla niszowych odbiorców, personalizując inicjatywy marketingowe. Zwiększone zaangażowanie i konwersje w wyniku tej personalizacji zwiększają przychody ze sprzedaży.

Dzięki temu Clearbit zapewnia dość kompleksowy pakiet ukierunkowany na jak najlepsze wykorzystanie sprzedaży.

Baza popytu

Baza popytu, znana jako firma Smarter GTM™ w obszarze B2B, oferuje kompleksowe rozwiązanie, które odpowiada na wyzwania stojące przed zespołami sprzedaży i marketingu. Koncentrując się na wyeliminowaniu fragmentacji danych i technologii, Demandbase umożliwia firmom uzyskiwanie cennych informacji poprzez unikanie nieefektywnego spamowania potencjalnych klientów.

Kluczowe cechy:

  • Dzięki rewolucyjnej platformie Demandbase One™ połącz swoje dane z solidnymi danymi B2B i poznaj prawdziwy potencjał najnowocześniejszej sztucznej inteligencji. dla inteligentniejszego rozwiązania GTM™ opartego na wiodących spostrzeżeniach branżowych.
  • Miesięcznie wykorzystuje zdumiewającą liczbę 1 bilionów sygnałów identyfikacji kont na rozległej platformie DSP, sieciach klientów i ekosystemach partnerów. Oparte na superinteligentnej sztucznej inteligencji sygnały są analizowane pod kątem wzorców wolumenu, zastrzeżonych adresów IP i danych plików cookie.
  • Wykorzystuje dane z ponad 40 000 zaufanych źródeł, w tym renomowanych dostawców, takich jak S&P Global Market Intelligence i Equifax; triangulacja z wielu źródeł jest stosowana w celu osiągnięcia precyzji na dużą skalę. Użytkownicy mają również możliwość oznaczania nieścisłości. Zespół redakcyjny szybko weryfikuje i aktualizuje rekordy w ciągu maksymalnie 48 godzin, zapewniając najwyższą integralność danych.
  • Zespół ekspertów Demandbase stale monitoruje jakość danych, skrupulatnie porównując dokładność i udoskonalając modele uczenia maszynowego. Użytkownicy otrzymują prostą flagę „błędnych informacji”, co pozwala im wnosić wkład i dzielić się swoją indywidualną wiedzą specjalistyczną. Dane wejściowe są następnie weryfikowane w wielu źródłach i publikowane, jeśli spełniają rygorystyczne standardy.

Dostarczając analizę konta w każdym punkcie kontaktu z klientem, Demandbase zapewnia optymalizację interakcji z klientami. Ich holistyczne podejście pomaga koordynować bezproblemowe działania w różnych systemach i kanałach, które zawierają reklamy, doświadczenie oparte na kontach i ruchy sprzedażowe. Ostateczny wynik? Firmy mogą wcześniej identyfikować możliwości, bardziej inteligentnie nawiązywać kontakty z potencjalnymi klientami i przyspieszać zamykanie transakcji.

Jeśli chcesz usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe dzięki usprawnionemu podejściu, które zapewnia lepsze wyniki, Demandbase oferuje atrakcyjne rozwiązanie!

kognizm

kognizm to narzędzie sprzedaży B2B, które przenosi Twoją grę w poszukiwanie klienta na zupełnie nowy poziom.

Kluczowe cechy:

  • Ekskluzywny mobilny zestaw danych firmy Cognism zapewnia siedmiokrotny wzrost wskaźnika wybierania numeru, aby połączyć, ponieważ wszystkie zostały ręcznie zweryfikowane za pomocą podpisu Diamond Data®.
  • Pomaga potencjalnemu zespołowi sprzedaży, porównując biznesowe wiadomości e-mail i czyszczenie danych z odpowiednimi listami zakazów dzwonienia, zapewniając zgodność w różnych regionach.
  • Cognism stosuje model cenowy oparty na indywidualnych potrzebach zespołu sprzedaży.
  • Ma szeroki zasięg w regionie EMEA i najlepszy zasięg numerów telefonów komórkowych w USA; Cognism obsługuje mnóstwo międzynarodowych firm.
  • Bezproblemowo integruje się z istniejącymi rozwiązaniami sprzedażowymi, umożliwiając użytkownikom dostęp do niezbędnych danych w ramach preferowanego stosu technologii, w tym narzędzi CRM i zaangażowania sprzedaży.

Cognism ma sygnały intencji kupującego, które dają ci wewnętrzną wiedzę, zanim konkurenci będą mieli szansę. Cognism dostarcza świeżych, dokładnych i zgodnych informacji o ludziach i kontach, dzięki czemu Twoja baza danych jest zawsze aktualna i gotowa do implozji wraz z przychodami ze sprzedaży.

SprzedażIntel

SprzedażInteljeden z pionierów analityki sprzedaży B2B, pomaga w znajdowaniu idealnych docelowych klientów, utrzymywaniu silnych relacji z potencjalnymi klientami i osiąganiu celów w zakresie przychodów.

Kluczowe cechy:

  • RevDriver, rozszerzenie Chrome firmy SalesIntel, to potężne narzędzie do analizy potencjalnych klientów z usprawnionymi możliwościami docierania do potencjalnych klientów, które może dostarczać w 95% dokładnych, zweryfikowanych przez ludzi danych z kanałów mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn, Navigator, Recruiter i witryn korporacyjnych. Użytkownicy mogą łatwo uzyskać informacje kontaktowe, takie jak numery telefonów bezpośrednich i adresy e-mail, a wszystko to w wygodnej karcie przeglądarki.
  • Wydajna integracja danych dotyczących zamiarów: SalesIntel bezproblemowo integruje dane dotyczące zamiarów firmy Bombora i bardzo szczegółowe filtry wyszukiwania z funkcją Company Surge®. Korzystając z tego, użytkownicy mogą monitorować firmy w oparciu o określone zainteresowania, oceniać poziomy ich aktywności i przypisywać próg Company Surge® Intent Score.
  • Zapewnia użytkownikom etycznie pozyskiwane, własne dane B2B do 17 milionów zweryfikowanych przez ludzi kontaktów w 22 milionach firm w całych Stanach Zjednoczonych. Warto zauważyć, że firma SalesIntel szczyci się największą w branży kolekcją bezpośrednich numerów wybierania i numerów telefonów komórkowych zweryfikowanych przez ludzi, zapewniając niezwykłą dokładność na poziomie 95%. Te dane kontaktowe są ponownie weryfikowane co 90 dni, co gwarantuje aktualne i rzetelne informacje.
  • Jego funkcje technograficzne i firmograficzne zapewniają najwyższą dokładność stosów technologii Twoich potencjalnych klientów.

Co więcej, dane firmograficzne SalesIntel umożliwiają skupienie się na idealnej grupie docelowej, wykorzystując krytyczne dane firmy, takie jak SIC, NAIC, wielkość firmy, przychody i inne, dzięki czemu jest to narzędzie, z którym warto się liczyć.

Gong

Gong, potęga w analizie sprzedaży, jest preferowana przez tysiące dużych i małych firm, przysięgając na jej możliwości. To, co wyróżnia Gong, to opanowanie sztuki analizowania każdej interakcji między przedstawicielami handlowymi a potencjalnymi/klientami, obejmującej rozmowy, e-maile i konferencje internetowe za pomocą Gong AI.

Dzięki oprogramowaniu Gong do analizy sprzedaży uzyskujesz wgląd niż zwykłe dane przy użyciu technologii AI. Gong AI kopie dogłębnie, rozumiejąc rozmowy i odkrywa oszałamiające spostrzeżenia, które dają solidny obraz twoich transakcji, rurociągów i prognoz.

Kluczowe cechy:

  • Zapewnia wgląd w sposób postrzegania inicjatyw przez potencjalnego klienta, a następnie przechwytuje te dane w czasie rzeczywistym, aby pomóc w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących dostosowania strategii.
  • Bezproblemowo integrując się ze stosem technologii, usprawnia przepływy pracy w sprzedaży i automatyzuje ręczne zadania w celu zwiększenia produktywności zespołu.
  • Dzięki zamykaniu transakcji opartemu na sztucznej inteligencji technologia sztucznej inteligencji jest wykorzystywana do zapewniania przejrzystego wglądu w otwarte potoki transakcji w czasie rzeczywistym. Informacje wspierane przez sztuczną inteligencję doskonale sprawdzają się w identyfikowaniu zagrożeń związanych z rurociągami, odkrywaniu zwycięskich zachowań i zapewnianiu sukcesu inicjatyw na rynku.

Gong bezproblemowo integruje się z systemami CRM, takimi jak Salesforce, automatycznie wiążąc wszystkie te cenne dane z rekordami klientów i kontaktów.

Klejnoty użytkowników

Narzędzie sprzedaży B2B, Klejnoty użytkownikówoferuje bezproblemową integrację z systemem CRM, istniejącymi narzędziami, logiką kierowania i przepływami pracy do zespołu, dzięki czemu rozpoczęcie pracy i szkolenie zespołu jest dziecinnie proste.

UserGems łączą dane najwyższego poziomu z LinkedIn i publicznie dostępnych źródeł, zapewniając dokładność, trafność i wyjątkowy współczynnik odrzuceń poniżej 5%. Oznacza to, że zawsze będziesz mieć najbardziej aktualne informacje na wyciągnięcie ręki.

Kluczowe cechy:

  • Generowanie potoku: UserGems pomaga wygenerować kwalifikowany potok, który konwertuje z trzykrotnie wyższą szybkością.
  • Zapobieganie odejściu i rozszerzanie konta: UserGems pozwala proaktywnie zapobiegać ryzyku odejścia, powiadamiając Cię o kluczowych zmianach zadań na Twoich kontach. Ten wgląd umożliwia podejmowanie niezbędnych działań i identyfikowanie innych interesariuszy, aby stymulować rozwój konta.
  • Dokładny CRM: UserGems zapewnia dokładność danych CRM poprzez oznaczanie nieaktualnych kontaktów i dodawanie brakujących kontaktów do kont.

UserGems przekształcają żmudne ręczne procesy w zautomatyzowaną magię, oszczędzając co najmniej 30 minut cennego czasu każdego dnia. UserGems oferuje również najwyższej klasy obsługę klienta i bezproblemowo integruje się z istniejącymi przepływami pracy.

Nawigator sprzedaży LinkedIn

Nawigator sprzedaży LinkedIn to tajna broń, której potrzebujesz, aby wykorzystać moc ogromnej sieci LinkedIn liczącej ponad 800 milionów członków, z czego aż 190 milionów w samym regionie Azji i Pacyfiku. To zmieniające reguły gry narzędzie dotyczy nowoczesnej sprzedaży, pomagając znaleźć i pielęgnować relacje zarówno z potencjalnymi, jak i klientami.

LinkedIn Sales Navigator umożliwia sprzedaż wirtualną i pomaga specjalistom ds. sprzedaży zarządzać relacjami z nabywcami na dużą skalę. Działa jako centralne centrum dla nowoczesnych zespołów sprzedaży B2B, bezproblemowo integrując się z systemami CRM, aby zapewnić niezawodne podstawy zaufanych danych w czasie rzeczywistym.

Kluczowe cechy:

  • Dostęp do sieci LinkedIn za pośrednictwem Sales Navigator, który oferuje nieograniczony dostęp i funkcje wyszukiwania do rozległej globalnej sieci profesjonalistów LinkedIn.
  • Priorytetyzacja potencjalnych klientów/potencjalnych klientów, aby pomóc Ci zidentyfikować możliwości o wysokim priorytecie za pomocą Sales Spotlights, które zwracają uwagę na profesjonalistów, którzy zmienili pracę lub opublikowali nowe treści.
  • Docieraj i wysyłaj wiadomości za pomocą dodatkowych funkcji, takich jak natywne narzędzie do przesyłania wiadomości LinkedIn, InMail, do inicjowania spersonalizowanych rozmów w celu zwiększenia zaangażowania.
  • Użytkownicy mogą otrzymywać aktualizacje i alerty w czasie rzeczywistym, śledzić kluczowe działania i współpracować z członkami zespołu za pomocą niestandardowych list Sales Navigator i udostępnionych notatek.

Wykorzystując obszerne dane, spostrzeżenia i możliwości budowania relacji LinkedIn, Sales Navigator wyposaża sprzedawców w narzędzia niezbędne do doskonalenia się w swoich rolach i osiągania celów sprzedażowych.

6 zmysł

W świecie dostawców danych intencji B2B, 6 zmysł wyłoniła się jako lider, zyskując uznanie firmy Forrester w jej cenionym raporcie Forrester Wave™. Według raportu, 6sense wyróżnia się wyjątkowymi możliwościami w zakresie głębokiej analizy, silnymi integracjami i imponującym zasięgiem geograficznym obejmującym ponad 40 języków.

Kluczowe cechy:

  • Revenue AI™, kluczowy element platformy sprzedażowej 6sense, wykrywa anonimowych kupujących, ukrywając ich intencje wyszukiwania, rozumie ich zachowanie i pomaga sprzedawcom nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami, którzy najprawdopodobniej dokonają zakupu. Revenue AI™ bezproblemowo integruje się z innymi funkcjami 6sense, takimi jak analiza konta, wyszukiwanie firm i osób, dane dotyczące zamiarów nabywcy, analizy predykcyjne, pulpity nawigacyjne ustalania priorytetów i pozyskiwanie potencjalnych klientów.
  • Analityka konta: pomaga uzyskać przejrzystość kont i kontaktów, aby pomóc w proaktywnym poszukiwaniu i spersonalizowanym zasięgu.
  • Wyszukiwanie firm i osób: szybko docieraj do idealnych klientów, korzystając z intuicyjnego konta B2B i wyszukiwarki kontaktów opartej na najdokładniejszych i odpowiednich danych, w tym zweryfikowanych adresach e-mail i numerach telefonów.
  • Dane dotyczące zamiarów kupującego: identyfikuj anonimowych kupujących, którzy aktywnie wyszukują rozwiązania podobne do Twoich, ale ukrywają zamiar wyszukiwania.
  • Pulpity nawigacyjne ustalania priorytetów: udostępniają ukierunkowane listy kont i kontaktów w oparciu o zachowania kupujących i prognozy 6sense.

Oprócz tego 6sense zapewnia również rozszerzenie Chrome! Umożliwia to użytkownikom dostęp do szczegółowych informacji 6sense podczas przeglądania witryn firmowych za pomocą rozszerzenia 6sense do przeglądarki Chrome.

Roztopiona woda

The Apartament Meltwater może wzbogacić Twoje zrozumienie, przyspieszyć Twoje tempo i wywrzeć rzeczywisty wpływ, który poruszy igłę sprzedaży. Zacznijmy od potęgi danych – do platformy dodano oszałamiającą liczbę 1,3 miliarda nowych dokumentów oraz przetwarzanych jest ponad 6 miliardów działań związanych z zaangażowaniem; Meltwater zapewnia dostęp do najbardziej wszechstronnego zestawu danych.

Kluczowe cechy:

  • Narzędzie Media Intelligence do uzyskiwania cennych informacji w celu śledzenia wartości marki, zarządzania SEO i monitorowania konkurencji.
  • Media relations w celu budowania i wzmacniania relacji z dziennikarzami.
  • Słuchanie i analizy społecznościowe w celu rejestrowania wzmianek o marce w mediach społecznościowych w czasie rzeczywistym.
  • Consumer Intelligence do prowadzenia badań rynkowych z wykorzystaniem nowoczesnej analityki.
  • Analityka sprzedaży, aby zmaksymalizować zasięg sprzedaży dzięki analizie konkurencji, alertom w czasie rzeczywistym i danym kontaktowym.
  • Meltwater API i integracja danych w celu uzyskania scentralizowanego wglądu w celu monitorowania trendów i raportowania.

Meltwater Suite to potęga produktów, które wykorzystują moc solidnych danych z ośmiu kluczowych obszarów, w tym mediów, społeczności, influencerów, sprzedaży i informacji konsumenckich.

Czas osiągnąć szczyt sprzedaży 🗻

I masz to! W błyskawicznym polu bitwy sprzedaży B2B wykorzystanie mocy oprogramowania do analizy sprzedaży nie jest już tylko opcją — jest to niezbędna konieczność. Te skrupulatnie dobrane narzędzia reprezentują śmietankę kremu🍦, zapewniając wiedzę potrzebną do podboju krajobrazu sprzedaży i pomagając w niebotycznym zwiększeniu przychodów.

Chociaż każde narzędzie ma własny zestaw funkcji i samo w sobie jest klejnotem, musisz zachować wymagania biznesowe jako ostateczną miarę, ponieważ potrzeby każdej firmy są inne. Możesz także wykorzystać moc sztucznej inteligencji poprzez dodatkowe wykorzystanie narzędzi sprzedażowych opartych na sztucznej inteligencji.

Wybierz więc oprogramowanie do analizy sprzedaży, które idealnie pasuje do Twoich celów biznesowych, abyś mógł wkroczyć na pole bitwy z niezachwianą pewnością siebie i ostrą jak brzytwa precyzją. Nadszedł właściwy moment, abyś zdominował świat sprzedaży B2B. Przygotowania do bitwy!

Następnie szablony lejków sprzedaży, które usprawnią Twój proces sprzedaży!