10 najlepszych programów do webinarów, które pomogą rozwinąć Twój biznes

Platformy do webinarów stanowią nieskomplikowane i efektywne narzędzie do organizacji wydarzeń online oraz umożliwiania współpracy.

Ułatwiają one budowanie relacji z odbiorcami, pozwalają zrozumieć ich potrzeby i obawy oraz prezentować im korzystniejsze rozwiązania. W efekcie wspomaga to generowanie większej liczby potencjalnych klientów i rozwój przedsiębiorstwa, zapewniając długotrwały, pozytywny wpływ marki.

Jednak bezproblemowe prowadzenie webinarów niesie ze sobą pewne wyzwania.

Problemy mogą wynikać ze słabego połączenia internetowego, ograniczonych funkcjonalności popularnych platform do wideokonferencji, trudności z analizą efektywności oraz wielu innych kwestii. Często zdarza się, że zapominamy o nagrywaniu sesji, czego później żałujemy.

Prostym rozwiązaniem jest zastosowanie specjalistycznego oprogramowania do webinarów.

Łączy ono funkcje wideokonferencji z automatyzacją marketingu, co przekłada się na lepsze wyniki w zakresie budowania marki, generowania leadów, zwiększania zaangażowania i poprawy przychodów.

Ale,

Czym dokładnie jest webinar?

Mówiąc najprościej:

Webinar = seminarium internetowe

Prawdopodobnie brałeś udział w tradycyjnych seminariach, gdzie odbywały się wykłady, warsztaty czy prezentacje. Takie wydarzenia często dotyczą biznesu i służą wymianie myśli, wiedzy i informacji na dany temat.

Ten sam typ wydarzeń odbywa się teraz w środowisku online i właśnie to nazywamy webinarami. Termin „webinar” powstał z połączenia słów „web” (sieć) i „seminar” (seminarium). Myślę, że teraz rozumiesz jego znaczenie!

Jakie korzyści niesie za sobą organizacja webinaru?

Obecnie firmy, specjaliści od marketingu i niezależni przedsiębiorcy chętnie wykorzystują webinary. Ma to na celu nawiązywanie i umacnianie relacji z grupą docelową oraz kreowanie wizerunku eksperta w danej dziedzinie.

Po zdobyciu zaufania odbiorców, webinary można również wykorzystać do promocji własnych produktów lub usług, które mogą ich zainteresować.

Oto kilka zalet:

Większa wygoda

W przeciwieństwie do tradycyjnych seminariów, uczestnicy webinarów nie muszą podróżować ani ponosić kosztów związanych z uczestnictwem w stacjonarnym wydarzeniu. Wystarczy im komputer, smartfon lub telewizor z dostępem do internetu.

Jest to wygodne, ekonomiczne i proste w obsłudze zarówno dla uczestników, jak i organizatorów. Co najważniejsze, można zaprosić uczestników z dowolnego miejsca na świecie, bez ograniczeń liczbowych.

Pozycjonowanie jako eksperta

Gdy dzielisz się wiedzą z zakresu swojej specjalizacji i pomagasz ludziom rozwiązywać problemy, kreujesz swój wizerunek jako eksperta i lidera opinii w danej dziedzinie. Jeżeli twoje treści okażą się wartościowe i pomocne, coraz więcej osób będzie cię słuchać.

Większe zaangażowanie odbiorców

Regularne organizowanie webinarów i dostarczanie wartościowych treści pomaga utrzymać wysokie zaangażowanie odbiorców. Zapobiega to również przechodzeniu do konkurencyjnych marek, gdyż konkurencja staje się coraz bardziej zacięta. Wykorzystując oprogramowanie do webinarów, możesz udostępniać interesujące materiały, zadawać pytania, przeprowadzać ankiety i sondy, aby utrzymać ich uwagę.

Generowanie większej liczby leadów

Webinar to skuteczna strategia marketingowa, która pozwala budować głębszą relację z odbiorcami, dając twojej marce ludzką twarz. Uczestnicy zaczynają ci ufać, a w konsekwencji również twoim produktom lub usługom. Możesz zdobyć więcej rejestracji i przekierować ludzi na stronę docelową, generując w ten sposób więcej wartościowych leadów.

Wszystkie te korzyści są kluczowe dla rozwoju firmy. Spójrzmy teraz na niektóre z najlepszych platform do webinarów dostępnych na rynku i zrozummy, dlaczego webinary cieszą się tak ogromną popularnością.

Demio

Organizuj efektywne webinary z Demio, eliminując zbędne komplikacje. Ta platforma umożliwia bezproblemowe prowadzenie webinarów bez konieczności pobierania dodatkowego oprogramowania, oferując nowoczesne narzędzia marketingowe i zwiększając frekwencję uczestników.

Demio zostało zaprojektowane z myślą o rozwoju Twojego biznesu i promocji marki poprzez personalizację stron webinarowych, dodanie własnego logo i motywów. Możesz zarządzać wszystkim w jednym miejscu, od automatycznych webinarów na żywo, przez powtórki, po strony rejestracyjne i wiele więcej.

Demio oferuje narzędzia niezbędne do tworzenia prostego procesu rejestracji, pozyskiwania uczestników i promocji wydarzenia. Intuicyjny, przejrzysty interfejs w przeglądarce umożliwia udostępnianie ekranu, przesyłanie strumieniowe w HD, prezentowanie slajdów, dzielenie się filmami i nie tylko, wszystko to bezpośrednio z platformy Demio.

Utrzymuj kontakt z zarejestrowanymi uczestnikami poprzez personalizowane powiadomienia e-mail, przypominając im o zbliżających się sesjach. Zwiększ efektywność, oferując elastyczne nagrania HD i strony do odtwarzania. Zwiększ zaangażowanie, wykorzystując pytania, czaty, interaktywne ankiety, wezwania do działania oraz udostępniając bonusy, prezenty i materiały informacyjne do pobrania.

Demio ułatwia zarządzanie sesjami pytań i odpowiedzi dzięki dedykowanym funkcjom. Możesz w dowolnym momencie przełączać się między czatem publicznym i prywatnym, aby prowadzić dyskusję. Uczestnicy mogą wchodzić w interakcję, używając @wzmianek i emotikonów oraz mogą korzystać z kamery internetowej lub mikrofonu, o ile im to udostępnisz.

Platforma umożliwia analizę efektywności webinarów, dzięki szczegółowym raportom. Możesz planować różnorodne webinary: na żywo, automatyczne, cykliczne, na żądanie i hybrydowe. Demio obsługuje wiele urządzeń i przeglądarek, takich jak Android, iOS, Chrome, Firefox, Edge i inne. Bez problemu zintegrujesz Demio z narzędziami takimi jak Mailchimp, Drip, ConvertKit, Ontraport, Zapier i innymi.

Webinarium na żywo

Zaawansowana platforma Webinarium na żywo została stworzona z myślą o potrzebach Twojego biznesu. Oferuje łatwy dostęp z poziomu przeglądarki, umożliwia tworzenie unikalnych webinarów i swobodę dodawania/usuwania funkcji, zgodnie z własnymi preferencjami.

LiveWebinar został zbudowany z wykorzystaniem najnowszych technologii, zapewniając wysoką jakość połączenia i wyraźny obraz HD, co gwarantuje płynne webinary, zarówno dla Ciebie, jak i dla uczestników. LiveWebinar można łatwo osadzić na stronie internetowej, korzystając z intuicyjnych opcji integracji.

LiveWebinar wyróżnia się w wielu aspektach: personalizacja marki, analiza zaangażowania czy transmisja w mediach społecznościowych. Umożliwia tysiącom liderów biznesu i przedsiębiorców z całego świata prowadzenie płynnych seminariów internetowych z automatyzacją marketingu, bezpłatnymi numerami i zaawansowaną integracją API.

Platforma działa bez problemu na dowolnym urządzeniu, takim jak smartfony, komputery i telewizory Smart TV. Organizuj webinary, prezentacje sprzedażowe, spotkania i szkolenia w różnych formatach. Możesz je nagrywać i udostępniać w jakości HD oraz korzystać z wirtualnej tablicy do pisania, rysowania i wyjaśniania swoich koncepcji.

LiveWebinar posiada ponad 42 centra danych z ponad 99% dostępnością i niezawodną infrastrukturą. Prowadź transmisje na żywo i udostępniaj je w mediach społecznościowych. Analizuj swoje rezultaty dzięki zaawansowanym raportom, śledzeniu i analizie. Platformę możesz zintegrować z systemami CRM i narzędziami do automatyzacji, takimi jak Mailchimp, Moodle, ActiveCampaign, AWeber, Zapier, HubSpot i innymi.

ClickMeeting

ClickMeeting pomaga usprawnić organizację webinarów, wideokonferencji i spotkań online, umożliwiając zgromadzenie członków zespołu, klientów i uczniów. W prosty sposób zaprezentujesz swoje usługi i produkty, prezentacje oraz materiały marketingowe, co zwiększy szanse na sprzedaż.

ClickMeeting pozwala na dzielenie się wiedzą z społecznością i prowadzenie szkoleń online, ułatwiając organizowanie zajęć i kursów z dowolnego miejsca na ziemi. Platforma pomaga w sprawnym zarządzaniu projektami i wydarzeniami, ułatwia współpracę i prowadzenie spotkań biznesowych online, przyczyniając się do rozwoju Twojego biznesu.

Platforma umożliwia łatwe skalowanie webinarów, docierając do tysięcy odbiorców na całym świecie. Oprócz opcji udostępniania ekranu, możesz korzystać z konferencji internetowych, nowego trybu prezentacji, strumieniowania na YouTube lub Facebook, audio i wideo, tablicy, prezentacji, sond i ankiet, moderowanych pytań i odpowiedzi, tłumaczeń czatów i wielu innych funkcji.

Nagrywaj swoje webinary, przeprowadzaj testy i ankiety, aby twoje wydarzenie było angażujące. Możesz zacząć korzystać z ClickMeeting w kilka chwil i spersonalizować swój pokój webinarowy, aby wywrzeć niezapomniane pierwsze wrażenie, które przyciągnie większą publiczność.

ClickMeeting oferuje płatne webinary, subkonta, automatyczne webinary, wydarzenia wirtualne, funkcję wielu użytkowników, książkę adresową, stronę profilową, poczekalnię, personalizowane zaproszenia i strony rejestracyjne, możliwość dodania własnego brandingu oraz szereg przydatnych dodatków. Twórz prognozy i analizuj trendy, monitorując swoje webinary za pomocą statystyk, oceny wydajności, strony z podziękowaniami i opcji udostępniania w mediach społecznościowych.

Adobe Connect

Proste i nowoczesne narzędzie do webinarów od Adobe Connect to świetna opcja zapewniająca doskonałe doświadczenia z webinarów, większą kontrolę dla prowadzącego i lepszą dostępność. Pozwala na bezproblemowe opowiadanie historii, dzięki wszechstronnej platformie, która zapewnia doskonałą wydajność podczas prezentacji.

Możesz użyć paneli, aby zaprojektować indywidualny scenariusz wirtualny w pokojach webinarowych, dodając nazwę i pozycję. Przyciągnij uwagę uczestników, umieszczając obrazy, interaktywne kursy, multimedia, ankiety, czaty, notatki i quizy.

Personalizuj swoje pokoje, używając elementów marki i tematu prezentacji. Wykorzystaj szablony, aby oszczędzić czas podczas projektowania webinarów i ponownego ich użycia. Korzystaj z rysunków i adnotacji za pomocą wirtualnej tablicy; pasek boczny oferuje rozbudowane opcje dla prezentera; podziel główną salę na mniejsze pokoje i prowadź wiele czatów, aby zwiększyć zaangażowanie.

Adobe obsługuje ankiety wielowymiarowe, takie jak pytania wielokrotnego wyboru, otwarte krótkie odpowiedzi i odpowiedzi wielokrotne. Platforma ułatwia moderowanie pytań i odpowiedzi oraz pozwala na wyłączenie kamery internetowej, jeśli to konieczne. Możesz też skorzystać z wirtualnego zaplecza, aby efektywnie współpracować z wieloma prowadzącymi i prezenterami.

Dodatkowo dostępne są funkcje takie jak tryb przygotowania, pulpity nawigacyjne oraz obsługa dźwięku opisowego i osadzonych napisów MP4, które uwzględniają szerszą grupę odbiorców. Oprócz tego możesz użyć biblioteki treści w chmurze, aby udostępniać dokumenty, wykorzystywać promocje e-mailowe, przypomnienia i potwierdzenia; a także eksportować dane i analizować zdarzenia. Nie martw się, wszystkie Twoje dane są bezpieczne dzięki infrastrukturze Adobe.

Przejdź do webinaru

Poczuj się pewniej podczas prezentacji dzięki Przejdź do webinaru. Jest używane przez ponad 50 000 klientów, którzy organizują około 2,7 miliona webinarów rocznie. Platforma pomaga dotrzeć do większej liczby osób, budować markę i rozwijać firmę.

To narzędzie doskonale sprawdza się dla marketerów, którzy chcą efektywnie generować popyt i zwiększać liczbę potencjalnych klientów. Trenerzy korporacyjni i zespoły obsługi klienta mogą je wykorzystać do prowadzenia angażujących szkoleń online. Komunikatorzy wewnętrzni ufają GoToWebinar przy prowadzeniu bezproblemowych spotkań online, aby informować i inspirować swoich pracowników.

Platforma zmniejsza trudności związane z prowadzeniem webinarów, niezależnie od poziomu umiejętności użytkownika czy celu. GoToWebinar upraszcza proces, od przygotowania po prezentację webinaru, w kilku prostych krokach. Platforma oferuje przydatne funkcje i prosty interfejs, gdzie wystarczy wybrać datę wydarzenia, a ona poprowadzi Cię przez cały proces.

Możesz zarządzać wydarzeniami, przeglądając je i dostosowując ustawienia, a także planować webinary na żywo, na żądanie lub serie za pomocą elastycznego harmonogramu. Możesz skorzystać z szablonów z poprzednich webinarów i zmodyfikować je, aby stworzyć nowe wydarzenie, oszczędzając w ten sposób czas.

Promuj swoje webinary, wykorzystując dedykowaną stronę rejestracyjną, automatyczne przypomnienia e-mail i zaproszenia. Prezentuj swoją markę, dodając logo, kolory i powiązane obrazy na stronach webinarów. Użyj panelu zaangażowania, aby monitorować uczestników, czas trwania i zgłaszane pytania.

Wykorzystaj kamery internetowe prezenterów, aby zaprezentować siebie i panelistów przed uczestnikami. Możesz również tworzyć ankiety i sondy, aby utrzymać zaangażowanie odbiorców. Nagrywaj wydarzenia i używaj ich ponownie, aby dotrzeć do większej liczby widzów.

Wykorzystaj integracje z systemami CRM i innymi systemami automatyzacji marketingu, aby przesyłać informacje o uczestnikach, dzięki czemu będziesz wiedział, do kogo się zwracasz i zwiększysz szansę na owocną dalszą komunikację. Generuj szczegółowe raporty dotyczące uczestników, ich poziomu zainteresowania, zadawanych pytań podczas webinaru i wielu innych.

Możesz pobrać raporty z cennymi danymi i dowiedzieć się, które kanały przyniosły najwięcej rejestracji na webinary. Możesz również zintegrować GoToWebinar z narzędziami takimi jak Marketo, Odbij, Zapier, Zoho CRM, Salesforce i inne.

Zoho

Edukuj i oddziałuj na odbiorców na całym świecie, korzystając z oprogramowania do webinarów od Zoho. Platforma pomaga w łatwym nawiązywaniu kontaktu, rozpowszechnianiu wiedzy, prowadzeniu zajęć online, rekrutacji pracowników, sprzedaży produktów i usług oraz współpracy z profesjonalistami.

Organizacja webinarów jest prosta dzięki Zoho, gdzie możesz zaplanować pojedyncze wydarzenie lub ustawić powtarzające się webinary zgodnie z własnym harmonogramem. Możesz utrzymać zaangażowanie odbiorców, prowadząc wideokonferencje i udostępniając ekran.

Dodawaj zaproszonych prelegentów lub współpracowników jako współorganizatorów webinarów. Pozwala im to na wspólne prowadzenie prezentacji, uruchamianie ankiet, odpowiadanie na pytania, włączanie mikrofonów uczestnikom i nagrywanie webinaru. Zoho umożliwia promocję marki poprzez dodanie logo i nazwy firmy w formularzach rejestracyjnych oraz personalizację pytań i pól do gromadzenia szczegółowych danych uczestników.

Możesz również dostosować wygląd i treść zaproszeń, e-maili i potwierdzeń rejestracji. Wysyłaj przypomnienia przed rozpoczęciem webinaru i promuj webinary online w mediach społecznościowych, na blogach lub stronach internetowych, umieszczając linki lub formularze rejestracyjne.

Moderuj uczestników, zarządzając nimi w profesjonalny sposób; zatwierdzaj, anuluj lub odrzucaj rejestracje i filtruj odbiorców o wysokiej jakości. W efekcie możesz zapobiegać udziałowi spamerów oraz osób niespełniających wymagań, takich jak dokonanie płatności czy wypełnienie ankiet.

Użyj rejestratora webinarów i trzymaj go w chmurze, aby nagrywać, udostępniać i odtwarzać nagranie online. Możesz je również pobrać do użytku offline. Zoho Meeting, wideo i audio są w pełni chronione dzięki silnemu szyfrowaniu DTLS-SRTP.

W przypadku słabego połączenia internetowego, użyj bezpłatnych numerów telefonicznych, aby dołączyć do webinarów. Platforma obsługuje uczestników z ponad 100 krajów. Zadbaj o komfort swoich odbiorców, umożliwiając im dołączanie do webinaru bezpośrednio z poziomu przeglądarki.

Wysyłaj ważne linki i wiadomości do uczestników za pomocą funkcji Broadcast message. Możesz również odpowiadać na pytania w trybie prywatnym lub udostępniać je wszystkim. Zoho oferuje też funkcję Podnieś rękę, dzięki której uczestnicy mogą zwrócić uwagę prezentera i uzyskać odpowiedzi na pytania.

Po zakończeniu webinaru możesz skierować uczestników na stronę z podziękowaniami, witrynę internetową, link do ankiety, formularz opinii, itd., aby zachęcić ich do podjęcia określonego działania. Analizuj wyniki webinaru za pomocą szczegółowych raportów w formatach CSV i XLS. Możesz pobrać raporty dotyczące osób rejestrujących się z ich adresem e-mail, krajem, czasem rejestracji, statusem uczestnictwa i innymi.

Powiększenie

W ostatnim czasie nastąpił gwałtowny wzrost liczby użytkowników Powiększenie. Platforma jest znana z rozmów wideo, ale świetnie nadaje się również do webinarów. Pomaga w budowaniu bardziej ludzkich relacji z dużą grupą odbiorców.

Możesz z dumą zaprezentować swoich prelegentów w centrum uwagi podczas webinaru, zamiast skupiać się wyłącznie na slajdach prezentacji. Możesz łączyć się zarówno z zewnętrznymi, jak i wewnętrznymi odbiorcami, udostępniając wideo HD na żywo.

Zoom umożliwia korzystanie z wirtualnego tła, tłumienia szumów i efektów studyjnych, zapewniając doskonałą jakość dźwięku i obrazu. Zapewnia pełną kontrolę nad środowiskiem webinaru, minimalizując zakłócenia dla odbiorców. Podczas webinaru możesz bezpiecznie i niezawodnie obsłużyć do 50 tys. osób.

Oprócz tego, możesz rozszerzyć grono odbiorców, transmitując wydarzenie na żywo w serwisach Facebook Live, YouTube Live i innych platformach streamingowych. Zoom daje możliwość personalizacji e-maili z przypomnieniami i strony rejestracyjnej, umożliwia promocję udostępnień w mediach społecznościowych, dodanie znaku wodnego z marką na transmisji wideo na żywo oraz pomaga w stworzeniu strony docelowej po webinarze.

Utrzymuj motywację odbiorców i dawaj im powody do pozostania zaangażowanymi dzięki sesjom pytań i odpowiedzi, funkcjom zgłaszania pytań, pozwalaj im korzystać z wideo lub audio, zbieraj opinie za pomocą automatycznej ankiety po webinarze.

Gromadź dane kontaktowe osób rejestrujących się, pielęgnuj relacje z nimi za pomocą automatyzacji marketingu, przekształcaj ich w leady, wprowadzaj ich dane do systemu CRM oraz zarabiaj na webinarach dzięki płatnej rejestracji. Mierz sukces wydarzenia, wykorzystując pełny raport z webinaru, analizuj poziom zaangażowania, sesje pytań i odpowiedzi, ankiety i sondy, a także eksportuj dane do formatu CSV.

Zaplanuj webinary z pomocą ekspertów Zoom i przygotuj idealny webinar. Przeprowadź próbę przed wydarzeniem, wykorzystując najlepsze praktyki. Nie martw się, jeśli coś pójdzie nie tak, ponieważ platforma oferuje dedykowaną obsługę i moderację wydarzeń na żywo. Dodatkowo możesz zintegrować Zoom z Marketo, HubSpot, PayPal, Zapier, Salesforce, Eventbrite i innymi.

BigMarker

Prowadzenie webinarów, które inspirują odbiorców do podejmowania skutecznych działań, jest łatwe dzięki BigMarker. To unikalne oprogramowanie do webinarów podkreśla treści, które są ważne dla odbiorców, i zostało stworzone, aby zaspokoić potrzeby szerszej grupy w zakresie szkoleń i marketingu.

Wybierz spośród wielu formatów; możesz przesyłać strumieniowo za pomocą RTMP lub korzystać z ich studia, a także organizować wydarzenia na żywo lub planować je i wstępnie nagrywać. Otrzymujesz niezawodność na poziomie korporacyjnym, zaawansowane funkcje, możliwość obsługi do 50 tys. uczestników i najwyższej klasy zabezpieczenia. BigMarker oferuje kompleksowe rozwiązanie do hostingu wideo i webinarów.

Platforma obsługuje nieograniczoną liczbę webinarów na żywo, zautomatyzowanych, na żądanie i cyklicznych. Otrzymujesz do wyboru ponad 15 szablonów stron docelowych, które można dostosować i dopasować do własnej marki. Wysyłaj spersonalizowane wiadomości e-mail i łatwo je automatyzuj.

BigMarker jest kompatybilny z urządzeniami takimi jak Mac, iOS, PC i Android. Działa w chmurze i oferuje funkcje angażujące, takie jak pytania i odpowiedzi z głosowaniem, quizy i ankiety, materiały informacyjne, wyświetlane oferty, czat publiczny i prywatny oraz możliwość zapraszania uczestników na ekran.

BigMarker pozwala na jednoczesne przesyłanie wideo i audio w jakości HD przez maksymalnie 9 prezenterów. Inne funkcje to udostępnianie ekranu w HD, obsługa do 5 tys. uczestników, możliwość dostosowania kolorów motywu i logo oraz nagrywanie webinarów z dostępnością na żądanie.

Możesz odtwarzać filmy MP4 lub YouTube podczas webinarów, sterować nimi w dowolny sposób i prezentować pliki w pokoju webinarowym. Wyróżniaj ważne punkty i dodawaj adnotacje do prezentacji za pomocą tablicy. Umożliwiaj prezenterom i uczestnikom korzystanie z połączeń telefonicznych podczas webinarów.

Możesz łatwo osadzić formularze rejestracyjne na webinary, filmy na żądanie i webinary na żywo w swojej witrynie, wywoływać wyskakujące okienka produktów i zachęcać odbiorców do podjęcia określonego działania. Analizuj wydajność, korzystając ze szczegółowych, łatwych do zrozumienia raportów. Ponadto możesz prowadzić czaty na Twitterze, YouTube lub Facebook Live.

Żywa burza

Zapewnij niezapomniane wrażenia z webinarów dzięki Żywa burza i organizuj nieograniczoną liczbę webinarów w jakości HD. Platforma umożliwia łatwy czat podczas webinarów, co pozwala szybko zbierać opinie od uczestników. Zacznij udostępniać cały ekran w jakości HD jednym kliknięciem.

Livestorm działa w przeglądarce internetowej i nie ma ograniczeń co do liczby uczestników, bez względu na to, czy korzystają z komputera stacjonarnego, czy telefonu komórkowego, Livestorm gwarantuje wysoką wydajność.

Platformę można spersonalizować i dostosować do indywidualnych potrzeb, dzięki czemu możesz wykorzystać swój webinar do generowania leadów, sprzedaży produktów lub usług i wielu innych celów. Skaluj szkolenia za pomocą automatycznych funkcji i komunikuj się z klientami, prowadząc sesje wdrażania na żywo.

Nagrywaj i prowadź kursy online, angażując uczniów w pytania i ankiety, nagrywaj wywiady na żywo do paneli dyskusyjnych i podcastów. Korzystaj z Livestorm, aby organizować wydarzenia na żywo, prowadzić sesje pytań i odpowiedzi, budować swój autorytet i wiedzę specjalistyczną w swojej niszy, jednocześnie budując społeczność opartą na dyskusjach w czasie rzeczywistym.

Możesz również użyć Livestorm, aby zorganizować wprowadzenie dla nowych pracowników, a także szkolić nowych członków zespołu. Ponadto platforma może być wykorzystywana przez działy HR do skalowania procesów rekrutacji zdalnej i zwiększania interakcji z kandydatami.

Niebieskie dżinsy

Prowadź interaktywne i angażujące webinary za pomocą Niebieskie dżinsy. Zwiększ zasięg swoich webinarów, korzystając z elastycznych opcji przesyłania strumieniowego z dowolnego urządzenia. Możesz moderować i zarządzać każdym aspektem webinaru za pomocą wirtualnego pulpitu nawigacyjnego i mieć nad nim pełną kontrolę.

Zwiększ zainteresowanie marką i produktem, dzięki możliwościom zbiorowego uczestnictwa, interaktywnemu wideo i doskonałej łączności. Użyj bogatych dokumentów i treści multimedialnych, aby zwiększyć rozpoznawalność marki i zaangażować uczestników. Możesz udostępniać webinary na żądanie lub przesyłać je na żywo z udziałem do 150 prezenterów z wideo HD, które można również nagrać na później.

Zintegruj swój webinar z partnerami streamingowymi, aby zwiększyć swój zasięg. Możesz w prosty sposób wybrać czas transmisji, ustawienia, czas i opcje potwierdzeń e-mail. Użyj wskaźników zaangażowania uczestników, aby ocenić