10 najlepszych programów do webinarów, które pomogą rozwinąć Twój biznes

Oprogramowanie do webinarów zapewnia prosty i łatwy sposób zarządzania wydarzeniami online i współpracą.

Pomaga w nawiązaniu kontaktu z odbiorcami, zrozumieniu ich problemów i obaw oraz zaoferowaniu im lepszego rozwiązania. To z kolei pomaga generować więcej potencjalnych klientów i rozwijać firmę z głębszym i długotrwałym wpływem marki na odbiorców.

Jednak bezproblemowe prowadzenie webinarów wiąże się z wieloma wyzwaniami.

Może to być spowodowane słabym połączeniem sieciowym, zbyt ograniczonymi funkcjami na ogólnych platformach wideokonferencyjnych, trudnościami z pomiarem wydajności i wieloma innymi. I jest wiele scenariuszy, w których ludzie zapominają o nagraniu wideo i później tego żałują.

Prostym rozwiązaniem tego problemu jest oprogramowanie do webinarów.

Łączy funkcje wideokonferencji z automatyzacją marketingu, aby zapewnić doskonałe wyniki pod względem brandingu, liczby potencjalnych klientów, większego zaangażowania i lepszych przychodów.

Ale,

Czym jest webinarium?

W prostych słowach

Webinar = Seminarium online

Mogłeś pójść na jedno z tych fizycznie organizowanych seminariów, na których odbywał się wykład, warsztat lub prezentacja, a przynajmniej słyszałeś o nich. Te seminaria są często związane z biznesem i są organizowane w celu wymiany pomysłów, wiedzy i aktualizacji dotyczących określonego tematu.

Ten sam rodzaj wydarzeń odbywa się teraz online i to właśnie nazywamy webinariami. Słowo „webinar” pochodzi od dwóch słów: „sieć” i „seminarium”. I jestem pewien, że teraz znasz powód!

Jakie są korzyści z przeprowadzenia webinaru?

Firmy, marketerzy i indywidualni przedsiębiorcy prowadzą obecnie seminaria internetowe na szeroką skalę. Ma to na celu nawiązanie i pielęgnowanie relacji z grupą docelową oraz budowanie autorytetu wokół Twojej marki.

Po wykazaniu się swoją wiarygodnością, możesz również skorzystać z webinarów, aby promować swoje produkty i/lub usługi, z których prawdopodobnie skorzystają Twoi odbiorcy.

Oto kilka jego zalet:

Większa wygoda

W przeciwieństwie do webinariów fizycznych, ludzie nie muszą podróżować na duże odległości i wydawać pieniędzy na udział w seminarium. Aby dołączyć do webinaru, wystarczy laptop, telefon komórkowy lub telewizor Smart TV z połączeniem internetowym.

Jest wygodny, ekonomiczny i łatwy w zarządzaniu zarówno dla uczestników, jak i organizatorów. A najlepsze jest to, że możesz zaprosić każdego z dowolnego miejsca na świecie, bez względu na ich liczbę.

Pomaga pozycjonować Cię jako eksperta

Kiedy mówisz o swojej specjalizacji i pomagasz ludziom z trudnościami, pozycjonujesz się jako ekspert i lider myśli w kosmosie. Coraz więcej osób będzie Cię słuchać, jeśli Twoje treści pomogą im rozwiązać ich problemy.

Lepsze zaangażowanie odbiorców

Konsekwentne prowadzenie webinarów i dostarczanie wartości utrzymuje zaangażowanie odbiorców. Uniemożliwia im również przejście do innych marek, ponieważ konkurencja jest obecnie coraz bardziej zaostrzona. Możesz udostępniać interesujące treści, zadawać pytania pomiędzy nimi, przeprowadzać szybkie ankiety i ankiety za pomocą oprogramowania do webinarów, aby utrzymać ich zaangażowanie.

Pomaga generować więcej leadów

Webinar to świetna strategia marketingowa, która głęboko wpływa na odbiorców, umieszczając na nim Twoją twarz. Zaczynają ufać Tobie, a ostatecznie Twojemu produktowi lub usługom. Możesz uzyskać więcej rejestracji i umieścić ludzi na swojej stronie docelowej, aby wygenerować więcej wysokiej jakości leadów.

Wszystkie te korzyści są kluczowymi czynnikami rozwoju Twojej firmy. Przyjrzyjmy się więc niektórym z najlepszych programów do webinarów dla Twojej firmy i zrozum, dlaczego webinary są obecnie tak wielkim trendem.

Demio

Efektywnie organizuj webinary za pomocą Demio bez zawracania sobie głowy mnóstwem pracy w tle. Zapewnia proste prowadzenie webinaru bez konieczności pobierania, wykorzystując nowoczesne narzędzia marketingowe i zwiększając frekwencję na webinarze.

Demio został zaprojektowany, aby rozwijać Twój biznes i pomóc Ci wypromować Twoją markę za pomocą Twojego logo i dostosowywanych stron w pokojach webinarowych. Zarządzaj wszystkim w jednym miejscu, na przykład zautomatyzowanymi webinariami na żywo, powtórkami, stronami rejestracji i nie tylko.

Demio zapewnia niezbędne narzędzia do tworzenia bezproblemowego procesu rejestracji, przechwytywania rejestracji i promowania wydarzenia. Otrzymujesz intuicyjny i czysty pokój bezpośrednio za pomocą przeglądarki z udostępnianiem ekranu, przesyłaniem strumieniowym HD, slajdami prezentacji, udostępnianiem wideo bezpośrednio z Demio i nie tylko.

Przypomnij automatycznie swoim rejestrującym o nadchodzących sesjach, korzystając z dostosowywanych powiadomień e-mailem. Osiągaj lepsze wyniki dzięki elastycznym nagraniom HD i stronom odtwarzania. Zwiększ zaangażowanie, zadając pytania, czaty, interaktywne ankiety, wezwania do działania oraz udostępniając bonusy, prezenty i materiały informacyjne, umożliwiając odbiorcom ich pobranie.

Demio umożliwia łatwe zarządzanie sesjami pytań i odpowiedzi dzięki dedykowanym funkcjom. W dowolnym momencie możesz przełączać się między czatem publicznym a prywatnym, aby rozpocząć konwersacje. Pozwól swoim odbiorcom na interakcję za pomocą @wzmianek i emotikonów, a także uprawnień do kamery internetowej lub mikrofonu.

Możesz także mierzyć skuteczność swoich webinarów za pomocą praktycznej, dogłębnej analizy. Zaplanuj dowolne webinaria, takie jak na żywo, zautomatyzowane, seryjne, na żądanie i hybrydowe. Obsługuje wiele urządzeń i przeglądarek, w tym Android, iOS, Chrome, Firefox, Edge itp. Z łatwością zintegruj Demio z narzędziami takimi jak Mailchimp, Drip, ConvertKit, Ontraport, Zapier i innymi.

Webinarium na żywo

Zaawansowana platforma Webinarium na żywo jest dostosowany do wymagań Twojej firmy. Ułatwia łatwy dostęp do przeglądarki, pozwala tworzyć unikalne webinary i ma swobodę dodawania/usuwania funkcji, jak chcesz.

LiveWebinar jest zbudowany przy użyciu najnowocześniejszych technologii i jakości połączenia z wyraźnymi filmami HD, dzięki czemu Ty i uczestnicy nie odczuwacie żadnych problemów podczas webinaru. LiveWebinar można łatwo osadzić na Twojej stronie internetowej, korzystając z łatwych i szybkich opcji integracji.

Niezależnie od tego, czy chodzi o personalizację marki, analizę zaangażowania, czy transmisję w mediach społecznościowych, LiveWebinar wyróżnia się we wszystkich dziedzinach. Umożliwia tysiącom liderów biznesu i przedsiębiorców na całym świecie prowadzenie płynnych seminariów internetowych z automatyzacją marketingu, bezpłatnymi numerami i zaawansowaną integracją API.

Działa bezproblemowo z dowolnym urządzeniem, w tym telefonami komórkowymi, komputerami i telewizorami Smart TV. Organizuj webinaria, prezentacje sprzedażowe, spotkania i szkolenia w różnych formatach. Możesz je nagrywać i udostępniać w jakości HD oraz używać wirtualnej tablicy do pisania, rysowania i wyjaśniania swoich myśli.

Mają ponad 42 centra danych z ponad 99% dostępnością i odporną infrastrukturą. Przeprowadzaj transmisje na żywo i udostępniaj je w mediach społecznościowych. Popraw swoje wyniki dzięki zaawansowanym raportom, śledzeniu i analizom. Zintegruj go z CRM i narzędziami do automatyzacji, takimi jak Mailchimp, Moodle, ActiveCampaign, AWeber, Zapier, HubSpot i innymi.

ClickMeeting

ClickMeeting pomaga usprawnić wydarzenia webinarowe, wideokonferencje i spotkania online, aby zgromadzić członków zespołu, klientów i uczniów. Możesz łatwo zaprezentować swoje usługi i produkty, prezentacje i materiały marketingowe, aby zwiększyć szanse sprzedaży.

Dziel się wiedzą ze swoją społecznością i ucz uczniów online poprzez sesje szkoleniowe i kursy z łatwością z dowolnego miejsca. ClickMeeting pomaga sprawnie prowadzić wszystkie projekty i wydarzenia, współpracować z ludźmi i prowadzić spotkania biznesowe online, aby rozwijać swój biznes.

Ta platforma umożliwia łatwe skalowanie webinariów, aby dotrzeć do tysięcy osób na całym świecie. Oprócz udostępniania ekranu korzystaj z konferencji internetowych, nowego pokoju, przesyłania strumieniowego na YouTube lub Facebook, audio i wideo, tablicy, prezentacji, ankiet i ankiet, moderowanych pytań i odpowiedzi, tłumaczeń czatów, różnych typów wydarzeń i nie tylko.

Nagrywaj swoje webinaria i przeprowadzaj testy oraz ankiety, aby wydarzenie było atrakcyjne. Zacznij korzystać z ClickMeeting w ciągu kilku chwil i zacznij dostosowywać swój pokój webinarowy, aby zrobić nienaganne pierwsze wrażenie, które przyciągnie większą publiczność.

Korzystaj z płatnych webinariów, subkont, automatycznych webinariów, wydarzeń wirtualnych, funkcji wielu użytkowników, książki adresowej, strony profilu, poczekalni, dostosowywanych zaproszeń i strony rejestracji, niestandardowego brandingu i przydatnych dodatków. Opracuj przydatne trendy i prognozy, analizując swoje webinaria ze statystykami, oceną wydajności, stroną z podziękowaniami i wykorzystując udostępnianie w mediach społecznościowych.

Adobe Connect

Proste i nowoczesne narzędzie do webinarów firmy Adobe Connect to niesamowita opcja, która zapewnia lepsze wrażenia z webinarów, lepsze sterowanie gospodarzem i lepszą dostępność. Umożliwia opowiadanie historii bez przerw dzięki wszechstronnej scenie, która zapewnia gwiezdną wydajność przed publicznością.

Możesz użyć podów do zaprojektowania niestandardowego wirtualnego scenorysu w swoich pokojach webinarowych, dodając nazwę i pozycję. Możesz kierować wzrokową uwagę uczestników w dowolne miejsce, korzystając z obrazów, interaktywnych kursów, multimediów, ankiet, czatów, notatek i quizów.

Dostosuj swoje pokoje za pomocą elementów swojej marki i tematu swojej historii. Użyj szablonów do zaprojektowania swojego webinaru i wykorzystaj go ponownie, aby zaoszczędzić czas. Używaj rysunków i adnotacji za pomocą wirtualnej tablicy; pasek boczny zwiększający możliwości prezentera; podziel główną klasę na mniejsze pokoje i prowadź wiele czatów, aby zwiększyć zaangażowanie.

Firma Adobe obsługuje wielowymiarowe ankiety, takie jak wielokrotnego wyboru, otwarte krótkie odpowiedzi i odpowiedzi wielokrotne. Ułatwiają moderowane pytania i odpowiedzi i pozwalają zatrzymać kamerę internetową, jeśli jej potrzebujesz. Możesz także użyć wirtualnego backstage do efektywnej współpracy z wieloma gospodarzami i prezenterami.

Inne funkcje to tryb przygotowany, pulpity nawigacyjne i obsługa opisowego dźwięku i osadzonych napisów MP4, aby uwzględnić szerszą publiczność. Oprócz tego użyj biblioteki treści w chmurze, aby udostępnić dokument, wykorzystać promocje e-mailowe, przypomnienia, potwierdzenia; eksport na zamówienie; i analityka zdarzeń. I nie martw się; wszystkie Twoje dane są zabezpieczone w ciasnej infrastrukturze Adobe.

Przejdź do webinaru

Poczuj się bardziej wzmocniony i pewny siebie, aby opowiedzieć swoją historię Przejdź do webinaru. Jest już używany przez ponad 50 000 klientów i co roku organizuje około 2,7 miliona webinariów. Pomaga dotrzeć do większej liczby osób, budować markę i rozwijać firmę.

To narzędzie doskonale nadaje się dla marketerów do skutecznego i łatwego generowania popytu oraz zwiększania potencjalnych klientów. Trenerzy korporacyjni i zespoły obsługi klienta mogą również wykorzystać go do zapewnienia wciągającego doświadczenia edukacyjnego online. Nawet wewnętrzni komunikatorzy ufają GoToWebinar, że przeprowadzi bezproblemowe spotkania online z wykorzystaniem wszystkich rąk, aby inspirować i informować swoich pracowników.

Zmniejsza to kłopoty z prowadzeniem webinarów bez względu na poziom umiejętności lub cel. GoToWebinar usprawnia wszystkie czynności od przygotowania do prezentacji webinaru w kilku krokach. Platforma jest wyposażona w przydatne funkcje i prosty interfejs, w którym musisz wybrać datę wydarzenia, a one pomogą Ci przejść przez to, jak to działa.

Możesz zarządzać wydarzeniami, przeglądając je i dostosowując ustawienia, a także konfigurować wydarzenia na żywo, seminaria internetowe na żądanie lub serie za pomocą elastycznego harmonogramu. Możesz użyć szablonów webinarów z poprzednich webinariów i nieco je zmodyfikować, aby stworzyć nowe wydarzenie i zaoszczędzić czas.

Promuj swoje webinary, korzystając z ich niestandardowej strony rejestracji na webinary, automatycznych przypomnień w wiadomościach e-mail i zaproszeń. Zaprezentuj swoją markę z dumą, używając swojego logo, kolorów marki i powiązanych obrazów na stronach webinarów. Użyj panelu zaangażowania, aby monitorować uczestników, upływ czasu i podniesione ręce.

Wykorzystaj kamery internetowe prezenterów, aby zaprezentować siebie i panelistów przed uczestnikami. Możesz nawet tworzyć ankiety i ankiety, aby utrzymać zaangażowanie odbiorców. Nagrywaj wydarzenia i wykorzystuj je ponownie, aby zwiększyć liczbę widzów.

Wykorzystaj integracje CRM i inne integracje systemów automatyzacji marketingu, aby przesyłać informacje o uczestnikach, dzięki czemu będziesz informowany o tym, do kogo się zwracasz, i zwiększ prawdopodobieństwo owocnych kolejnych kroków. Generuj szczegółowe raporty na temat uczestników, ich poziomu zainteresowania, pytań zadawanych i udzielanych podczas webinaru i nie tylko.

Możesz pobrać raporty z przydatnymi danymi i dowiedzieć się, które kanały przyniosły więcej zapisów na webinary. Możesz także zintegrować GoToWebinar z takimi narzędziami jak Marketo, OdbijZapier, Zoho CRMSalesforce i nie tylko.

Zoho

Edukuj i wpływaj na swoich odbiorców na całym świecie, korzystając z oprogramowania do webinarów przez Zoho. Pomaga w łatwy sposób nawiązać z nimi kontakt, aby szerzyć dobrą wolę i świadomość, prowadzić zajęcia online, zatrudniać pracowników, sprzedawać produkty i/lub usługi lub współpracować z profesjonalistami w Twojej domenie.

Zorganizowanie webinaru jest łatwe dzięki Zoho, gdzie możesz zaplanować go raz, a następnie ustawić go tak, aby powtarzał się w oparciu o wybrany harmonogram za pomocą funkcji cyklicznego webinaru. Masz możliwość utrzymania zaangażowania odbiorców dzięki wideokonferencji i udostępnianiu ekranu.

Dodaj zaproszonych prelegentów lub współpracowników jako współorganizatorów webinarów. Umożliwi im współprowadzenie prezentacji, uruchomienie ankiet, odpowiadanie na pytania, umożliwienie uczestnikom wypowiadania się i nagrywanie trwającego webinaru. Zoho umożliwia promocję Twojej marki poprzez umieszczenie logo i nazwy firmy w formularzach rejestracyjnych, dostosowywanie pytań i pól w celu zbierania wnikliwych danych uczestników.

Możesz także dostosować wygląd i treść zaproszeń, e-maili uzupełniających i potwierdzeń rejestracji. Wysyłaj łatwo przypomnienia przed rozpoczęciem webinaru i promuj webinary online w mediach społecznościowych, blogach lub stronach internetowych, osadzając linki lub formularze rejestracyjne.

Moderuj uczestników, zarządzając nimi jak profesjonalista; zatwierdzać, anulować lub odmawiać rejestracji i filtrować odbiorców wysokiej jakości. W rezultacie możesz uniemożliwić spamerom udział w Twoim webinarze oprócz tych, którzy nie spełniają warunków wstępnych, takich jak dokonywanie płatności, wypełnianie ankiet itp.

Użyj ich rejestratora webinarów i trzymaj go w chmurze, aby nagrywać, udostępniać i odtwarzać nagranie webinaru online. Możesz go nawet pobrać, aby używać go w trybie offline. Zoho Meeting, wideo i audio są w pełni bezpieczne dzięki silnemu szyfrowaniu DTLS-SRTP.

W przypadku słabego połączenia internetowego skorzystaj z ich numerów bezpłatnych i telefonicznych, aby dołączyć do webinarów. Może przyjmować uczestników z ponad 100 krajów. Pozbądź się kłopotów swoich odbiorców i pozwól im dołączyć do Twojego webinaru bezpośrednio z przeglądarki, której używają.

Wysyłanie ważnych linków i wiadomości do uczestników za pomocą funkcji Broadcast message. Możesz nawet odpowiadać na pytania w trybie prywatnym lub wyświetlać je wszystkim uczestnikom. Zoho wzbogaca się również o funkcję Podnieś rękę, dzięki czemu uczestnicy mogą przyciągnąć uwagę prezentera i uzyskać odpowiedzi na pytania.

Na koniec webinaru pozwól odbiorcom wykonać określone działanie, kierując ich na stronę z podziękowaniami, witrynę, link do ankiety, formularz opinii itp. Analizuj wyniki swojego webinaru za pomocą szczegółowych raportów w formatach CSV i XLS. Pobierz te raporty dla rejestrujących się z ich adresem e-mail, krajem, czasem rejestracji, statusem uczestnictwa itp.

Powiększenie

Nastąpił gwałtowny wzrost liczby Powiększenie użytkowników w dzisiejszych czasach. Jest dość znany z rozmów wideo, ale świetnie nadaje się również do webinarów. Pomaga uczłowieczyć interakcje z dużą pulą odbiorców.

Możesz z dumą wyprowadzić swoich prezenterów na pierwszy plan podczas webinaru, aby uzyskać lepszy efekt, zamiast tylko slajdów prezentacji. Możesz łączyć się zarówno z zewnętrznymi, jak i wewnętrznymi odbiorcami, udostępniając wideo HD na żywo.

Zoom umożliwia korzystanie z wirtualnego tła, tłumienia szumów tła i efektów studyjnych, aby zapewnić najlepszą w swojej klasie jakość dźwięku i wyświetlania. Uzyskaj w pełni kontrolowane środowisko, minimalizując przerwy odbiorców. Podczas webinaru możesz bezpiecznie i niezawodnie skalować do 50 tys. osób.

Oprócz tego poszerz swoją publiczność na zewnątrz, transmitując wydarzenie na żywo w serwisach Facebook Live, YouTube Live i innych dostosowanych usługach przesyłania strumieniowego. W celu promocji marki Zoom pozwala dostosować e-maile z przypomnieniami i stronę rejestracji, promować udostępnianie społecznościowe, znak wodny strumieniowego wideo na żywo z marką i pomóc w tworzeniu strony docelowej po webinarze.

Utrzymuj motywację swoich odbiorców i daj im wiele powodów, aby zostali z Tobą poprzez angażujące sesje pytań i odpowiedzi oraz podniesienia rąk, pozwól im korzystać z wideo lub audio i wyróżniać się oraz zbierać ich opinie za pomocą automatycznej ankiety po webinarze.

Zbieraj dane kontaktowe rejestrujących, pielęgnuj ich dzięki automatyzacji marketingu, wprowadzaj ich jako leady i wprowadzaj ich dane do swojego CRM oraz zarabiaj na webinariach dzięki płatnej rejestracji. Mierz sukces wydarzenia za pomocą pełnego raportu z seminarium internetowego, zaangażowania odbiorców, analizuj sesje pytań i odpowiedzi wraz z ankietami i ankietami oraz eksportuj dane do formatu CSV.

Zaplanuj webinary z pomocą eksperta Zoom i stwórz webinar. Przeprowadź próbę przed wydarzeniem, wykorzystując wiedzę o najlepszych praktykach Zoom. Nie martw się, jeśli coś pójdzie nie tak, ponieważ oferuje dedykowaną obsługę wydarzeń na żywo oraz moderację i monitorowanie. Aby uzyskać dodatkowe usługi, zintegruj Zoom z Marketo, HubSpot, PayPal, Zapier, Salesforce, Eventbrite i innymi.

BigMarker

Prowadzenie webinarów, które mogą zainspirować odbiorców do podejmowania dochodowych działań, jest łatwe dzięki BigMarker. To wyjątkowe oprogramowanie do webinarów podkreśla Twoje treści, na których zależy Twoim odbiorcom, i zostało stworzone, aby zaspokoić potrzeby większej liczby odbiorców w zakresie szkoleń i marketingu.

Wybierz spośród wielu formatów; możesz przesyłać strumieniowo za pomocą RTMP lub korzystać z ich studia, a także organizować wydarzenia na żywo lub planować je i wstępnie nagrywać. Zyskujesz niezawodność na poziomie korporacyjnym z zaawansowanymi funkcjami, do 50 tys. uczestników i najwyższej klasy zabezpieczenia, aby czerpać większe zyski. BigMarker oferuje kompleksowe rozwiązanie do hostingu wideo i webinarów, w przeciwieństwie do innych.

Obsługuje nieograniczoną liczbę webinarów na żywo, zautomatyzowanych, na żądanie i cyklicznych. Dostajesz ponad 15 szablonów stron docelowych do wyboru z elementami brandingu i dostosowaniami. Wysyłaj spersonalizowane wiadomości e-mail i łatwo je zautomatyzuj.

BigMarker jest niezawodny na urządzeniach takich jak Mac, iOS, PC i Android. Działa w chmurze i zapewnia wspólne, ale potężne narzędzia angażujące, takie jak pytania i odpowiedzi z głosowaniem, quizy i ankiety, materiały informacyjne, oferty wyświetlania, czat publiczny i prywatny oraz zapraszanie uczestników na ekran.

BigMarker pozwala maksymalnie 9 prezenterom jednocześnie na strumieniowanie wideo i audio w jakości HD. Inne funkcje zawarte w nim to udostępnianie ekranu HD, do 5 tys. uczestników, dostosowywanie koloru motywu i logo oraz nagrania webinarów z dostępnością na żądanie.

Możesz odtwarzać filmy MP4 lub YouTube podczas webinarów, sterować nimi w dowolny sposób i bezproblemowo prezentować pliki w swoim pokoju webinarowym. Wyróżniaj ważne punkty i zaznaczaj prezentacje za pomocą tablicy i pozwól prezenterom i uczestnikom korzystać z połączeń telefonicznych podczas webinarów.

Możesz łatwo osadzić formularze rejestracyjne na webinary, filmy na żądanie i webinary na żywo w swojej witrynie, wywołać wyskakujące okienka produktów i zachęcić odbiorców do podjęcia działań. Analizuj wydajność za pomocą zaawansowanych analiz, korzystając ze szczegółowych, łatwych do zrozumienia raportów. Oprócz tego możesz prowadzić czaty na Twitterze i YouTube lub Facebook Live.

Żywa burza

Przeżyj niezapomniane webinarium z Żywa burza i organizuj nieograniczoną liczbę webinariów w jakości HD. Umożliwia łatwy czat podczas webinarów, dzięki czemu możesz szybko zebrać informacje zwrotne od uczestników. Zacznij udostępniać cały ekran w jakości HD jednym kliknięciem.

Livestorm działa w Twojej przeglądarce bez ograniczeń liczby uczestników, niezależnie od tego, czy korzystają z komputera stacjonarnego, czy telefonu komórkowego, Livestorm zapewnia najwyższą wydajność.

Łatwo jest spersonalizować i dostosować do swoich specjalnych potrzeb, dzięki czemu możesz wykorzystać swój webinar do generowania potencjalnych klientów, sprzedaży produktów lub usług i nie tylko. Skaluj swoje szkolenie za pomocą automatycznych funkcji i komunikuj się z klientami poprzez wdrażanie na żywo.

Nagrywaj i prowadź kursy online, jednocześnie angażując uczniów w pytania i ankiety — nagrywaj zdalnie wywiady na żywo na potrzeby dyskusji panelowych i podcastów. Korzystaj z Livestorm, aby organizować wydarzenia na żywo, przeprowadzać na żywo pytania i odpowiedzi, aby budować swój autorytet i wiedzę specjalistyczną w swojej niszy, jednocześnie budując społeczność napędzaną dyskusjami w czasie rzeczywistym.

Możesz także użyć Livestorm, aby zorganizować wspaniałą sesję wprowadzającą dla pracowników, oprócz szkolenia nowych członków swojego zespołu. Ponadto platforma ta może być również wykorzystywana przez działy HR do skalowania procesów rekrutacji zdalnej i zwiększania interakcji z kandydatami.

Niebieskie dżinsy

Prowadź interaktywne i wciągające webinary za pomocą Niebieskie dżinsy. Rozszerz zasięg swojego webinaru w dowolne miejsce dzięki łatwym i elastycznym opcjom przesyłania strumieniowego do/z dowolnego urządzenia. Możesz moderować i zarządzać kątem każdego webinaru za pomocą wirtualnego pulpitu nawigacyjnego i przejąć nad nim pełną kontrolę.

Stymuluj zainteresowanie marką i produktem, korzystając z możliwości kolektywnego uczestnictwa, interaktywnego wideo i doskonałej łączności. Korzystaj z bogatych dokumentów i treści multimedialnych, aby zwiększyć rozpoznawalność marki i zainteresować uczestników. Możesz udostępniać na żądanie lub transmitować webinaria na żywo z maksymalnie 150 prezenterami z filmami HD, które możesz również nagrać później.

Zintegruj swój webinar z partnerami streamingowymi, aby zwiększyć swój zasięg. Możesz łatwo wybrać czas transmisji internetowej, ustawienia, czas i opcje potwierdzeń e-mail. Użyj wskaźników zaangażowania uczestników, aby zmierzyć wyniki swojego webinaru i ich uwagę w oparciu o skupienie, uczestnictwo i czas trwania.

Oceń zachowanie kupujących, zadając ankiety dotyczące konkretnych produktów i odpowiadając na gorące tematy za pomocą głosowania na górę. Miej dodatkową kontrolę nad swoimi webinariami, moderując i zarządzając komunikacją z uczestnikami i prezenterami. Zintegruj BlueJeans z Salesforce, Facebook Live, Marketo, Splash i innymi.

Wniosek

To było najlepsze oprogramowanie do webinarów, które może pomóc w rozwoju Twojej firmy. Wybierz więc jedną z nich na podstawie swojego budżetu i porównaj ją z dostępnymi funkcjami, biorąc pod uwagę wielkość grupy odbiorców.