11 alternatyw oprogramowania Jira do wypróbowania w celu bezproblemowego zarządzania projektami

Jira Software oferuje nowy sposób zarządzania projektami i komunikacji między członkami zespołu, dzięki czemu mogą oni efektywnie wykonywać każde zadanie i szybko realizować projekty.

Jest to jedno z najlepszych narzędzi do zarządzania projektami z niesamowitymi funkcjami, zaprojektowane specjalnie dla zwinnych zespołów do tworzenia przepływów pracy, śledzenia postępów i wdrażania ostatecznego projektu na czas.

Ale co, jeśli szukasz czegoś, czego Jira Software nie oferuje?

Ponieważ różne firmy mają różne potrzeby, budżety i cele, jedno narzędzie może nie wystarczyć dla wszystkich.

Dlatego opracowałem kilka najlepszych alternatyw Jira Software, aby pomóc Ci wybrać idealne narzędzie spełniające Twoje potrzeby w zakresie zarządzania projektami.

Zunifikowana platforma, szybsza konfiguracja, automatyzacja, współpraca, integracje

poniedziałek.com

Koncentracja na zadaniach, elastyczne planowanie, współpraca w czasie rzeczywistym, automatyzacja, wizualizacje

Kliknij w górę

Scentralizowane centrum projektów, planowanie wspomagane przez sztuczną inteligencję, konfigurowalne widoki, współpraca

Zoho Sprinty

Zwinna współpraca, przejrzystość, integracja, śledzenie osi czasu, powiadomienia

Nulab

Zarządzanie projektami i błędami, tablice, wykresy wypalenia, powiadomienia, kategoryzacja

nZadanie

Zintegrowane zadania, zwinne planowanie, komunikacja, przejrzystość, personalizacja

Trello

Wizualizowane przepływy pracy, automatyzacja, niestandardowe pola, szablony, integracje

Pojęcie

Przejrzystość oparta na sztucznej inteligencji, śledzenie osi czasu, szczegółowa wizualizacja danych, współpraca

Asany

Dopasowanie międzyfunkcyjne, wgląd w czasie rzeczywistym, zarządzanie zadaniami, śledzenie potencjalnych klientów

Ora

Zarządzanie zadaniami, personalizacja, śledzenie czasu, automatyzacja, integracje

Ul

Współpraca hybrydowa, narzędzia do adnotacji, automatyzacja, wiele widoków, integracja

Zanim to nastąpi, porozmawiajmy o;

Co to jest oprogramowanie Jira?

Jira Software to zaawansowane oprogramowanie do zarządzania projektami, które pomaga zwinnym zespołom obsługiwać złożone projekty i upraszczać je. Ponadto pozwala Twojemu zespołowi organizować zadania, współpracować z innymi członkami i wydajnie pracować nad projektem.

Cechy oprogramowania Jira:

  • Osie czasu: możesz użyć osi czasu, aby dodać epiki i mapować elementy pracy, wydania i zależności. Zapewnia synchronizację interesariuszy i zespołów.
  • Tablice Scrum: pomagają zespołom dzielić złożone i duże projekty na proste, łatwe do zarządzania części zadań, dzięki czemu zespoły mogą pracować w sprintach i szybciej wysyłać projekty.
  • Tablice Kanban: DevOps i zespoły zwinne często używają tych tablic, aby szybko rozpocząć pracę nad swoimi projektami, wizualizować przepływ pracy i maksymalizować wydajność.
  • Raporty i spostrzeżenia: Pulpity nawigacyjne i raporty w tym oprogramowaniu zapewniają krytyczny wgląd w Twoją pracę, dzięki czemu Twoje zespoły mogą być na bieżąco ze wszystkim.
  • Elastyczność: Jira Software oferuje anatomię i strukturę, konfigurowalne przepływy pracy, integracje i aplikacje, zapewniając pełną elastyczność zarządzania każdym zadaniem.
  • Bezpieczeństwo: bezpieczeństwo Jira Software jest wspierane przez wymuszoną weryfikację dwuetapową, SAML SSO, automatyczną obsługę administracyjną użytkowników itp. Dzięki temu Twoja organizacja ma 99,9% bezawaryjnej pracy i nieograniczoną przestrzeń dyskową bez żadnego ryzyka.

Chociaż Jira Software oferuje wspaniałe funkcje, proces uczenia się może być trudny. Jest specjalnie zaprojektowany dla programistów, co oznacza, że ​​nie wszystkim innym łatwo jest zarządzać swoimi projektami. Małe firmy z kilkoma członkami zespołu mogą uznać, że korzystanie z nich jest przytłaczające. Dlatego ważne jest, aby wiedzieć o niektórych alternatywach dla Jira Software, które mogą ułatwić ten proces i spełnić określone wymagania.

Czego szukać w oprogramowaniu do zarządzania projektami?

Wybór najlepszej alternatywy Jira Software dla Twojej firmy nie jest taki trudny. Po prostu wybierz narzędzie, które oferuje odpowiednią funkcję, której potrzebujesz w swoim przedziale cenowym.

  • Łatwość użytkowania: niezależnie od tego, czy jesteś małą, dużą firmą, czy osobą prywatną, wybierz platformę, która jest łatwa do zrozumienia i łatwa w użyciu. Pomoże to zaoszczędzić wysiłek i czas.
  • Szablony: Prawie każde oprogramowanie do zarządzania projektami oferuje szablony, które pomagają dostosować przepływ pracy i pulpit nawigacyjny do potrzeb.
  • Podstawowe funkcje: produkt musi oferować funkcje, takie jak konfigurowalne przepływy pracy, sprawne raportowanie, integracje, przejrzyste pulpity nawigacyjne i inne.
  • Ceny: niektóre narzędzia oferują bezpłatną subskrypcję dla osób fizycznych, podczas gdy inne są płatne. Podobnie, niektóre są przystępne cenowo dla małych firm, podczas gdy inne są bardziej odpowiednie dla dużych firm. Wybierz więc taki, który mieści się w Twoim budżecie.

A teraz przyjrzyjmy się najlepszym alternatywom dla Jira Software.

Inteligentny arkusz

Pozwól swojemu zespołowi lepiej współpracować, łącząc odpowiednie procesy, ludzi i informacje Smartsheet pojedyncza platforma. Oferuje 60-krotnie krótszy czas konfiguracji projektu, zmniejsza wysiłek ręczny i zwiększa wydajność w wielu projektach.

Twój projekt może wydawać się skomplikowany, ale Smartsheet go upraszcza. Możesz łatwo zjednoczyć ludzi w swoim zespole wokół wspólnego celu, aby wszyscy mogli pracować w czasie rzeczywistym. Narzędzie zapewnia również, że każdy członek rozumie postęp projektu i swój wkład w jego realizację.

Smartsheet umożliwia wyeliminowanie starszych i odizolowanych podejść dzięki wykorzystaniu platformy zarządzania projektami do wszystkich Twoich potrzeb. Oferuje nowoczesne podejście do zarządzania projektami niezależnie od metodologii, procesu i rodzaju. Obsługuje również pracę hybrydową, która napędza lepszą współpracę, procesy i komunikację, aby wzmocnić zespoły i osoby.

To pomaga:

  • Wykorzystaj elastyczną i konfigurowalną platformę
  • Wyeliminuj ręczne i powtarzalne procesy dzięki automatyzacji
  • Standaryzuj swoją pracę, aby odnieść sukces
  • Stwórz lepszą współpracę, która pozwoli Ci pracować mądrzej i zwiększyć widoczność.

Bezproblemowo integruj Smartsheet z różnymi usługami i platformami, z których korzystasz. Dzięki najnowocześniejszym integracjom, w tym Google Workspace, Microsoft Teams, Slack i Jira Software, możesz zebrać wszystkie dane i kontekst na jednej platformie. Pomaga to w wykonywaniu pracy z większą wydajnością.

Narzędzie jest bezpłatne dla ogólnych potrzeb. Możesz także skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej płatnych wersji, zaczynając od 7 USD/miesiąc/użytkownika, aby uzyskać dostęp do zaawansowanych funkcji.

poniedziałek.com

Przenieś całą swoją pracę na jedną platformę i pozwól swoim zespołom skupić się na swoich zadaniach, projektach i procesach, aby osiągnąć wspólny cel. Od burzy mózgów Twoich unikalnych pomysłów po ich skuteczną realizację, poniedziałek.com pomaga wyznaczać cele, poruszać się po procesach i projektach oraz skutecznie wykonywać codzienne zadania.

monday.com pomaga z łatwością planować, zarządzać i wykonywać strategiczne zadania. Zapewnia również wspólny i zorganizowany sposób zarządzania projektami. Ponadto możesz łatwo przydzielać i planować zasoby, aby zmaksymalizować wydajność pracy.

Co więcej, możesz śledzić, współpracować i planować portfolio lub projekt z jednego miejsca dzięki elastycznemu oprogramowaniu do zarządzania projektami monday.com. Możesz także wybrać swoje sposoby wizualizacji projektów i zadań w oparciu o przepływy pracy z ponad 10 widokami monday.com, w tym Kanban, Gantt i inne.

Za pomocą pulpitów nawigacyjnych w czasie rzeczywistym możesz podejmować świadome decyzje za pomocą ponad 30 widżetów, które mogą wyświetlać określone informacje na pulpicie nawigacyjnym. Co więcej, możesz stworzyć przepływ pracy dla swoich potrzeb biznesowych za pomocą bloków konstrukcyjnych bez kodu. Ponadto wybierz spośród ponad 200 gotowych receptur automatyzacji, aby zwiększyć wydajność pracy.

Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś i korzystaj z nieograniczonej liczby tablic i użytkowników. Platforma oferuje bezpłatny plan wraz z płatnymi planami już od 8 USD/miejsce/miesiąc.

Kliknij w górę

Połącz swoje zespoły projektowe, aby śledzić, planować i współpracować nad projektem w jednym miejscu — Kliknij w górę. Pomaga organizować projekty, śledzić cele i postępy, współpracować z zespołami i optymalizować zasoby zespołu.

Przyspiesz nowe plany i realizację swojego projektu za pomocą technologii ClickUp AI. Ponadto generuj konspekty, podsumowuj notatki, szkice dokumentów i nie tylko za pomocą narzędzi AI. Śledź swój projekt za pomocą różnych widoków, takich jak wykres Gantta, tablica, lista i inne, aby ułatwić planowanie projektu.

Ponadto możesz dodawać komentarze do dokumentu lub zadania, efektywnie współpracować ze swoim zespołem i dostosowywać projekt. Narzędzie ułatwia udostępnianie załączników, czatowanie i przypisywanie komentarzy do wielu działań. Ponadto nigdy niczego nie przegapisz dzięki funkcji powiadomień.

ClickUp oferuje takie funkcje, jak obciążenie pracą, priorytety, dom, niestandardowe statusy, listy kontrolne, szablony zadań, dokumenty i strony wiki, zależności zadań, śledzenie celów i wiele innych. Dodatkowo możesz śledzić czas za pomocą globalnego timera obsługiwanego przez komputer, Chrome lub urządzenie mobilne, dzięki czemu łatwo będzie określić jasne oczekiwania.

Korzystaj z ClickUp za darmo lub wybierz płatny plan już od 7 USD/miesiąc/członka, aby uzyskać dostęp do bardziej zaawansowanych funkcji z nieograniczonym dostępem.

Zoho Sprinty

Pozwól swojemu zespołowi przyjąć wspólne i iteracyjne podejście do pracy nad projektami za pomocą zwinnego narzędzia do zarządzania projektami — Zoho Sprinty. Umożliwia Twoim rozproszonym zespołom przeprowadzanie burzy mózgów i współpracę zdalną na dowolnym urządzeniu oraz zapewnia ważne powiadomienia o wydarzeniach w czasie rzeczywistym za pośrednictwem kanału społecznościowego.

Zoho Sprints oferuje przejrzystość i produktywność, które pozwalają członkom zespołu identyfikować wąskie gardła i rozumieć sposoby wytwarzania większej wartości przy jednoczesnym ograniczeniu nieproduktywnych działań. Ponadto umożliwia połączenie zwinnych zespołów i narzędzi biznesowych na jednej platformie. Możesz synchronizować repozytoria kodu, otrzymywać raporty kontekstowe i integrować się z narzędziami CI/CD.

Uzyskaj 360-stopniowy widok postępów i śledź harmonogramy. Możesz także porównać rzeczywistą oś czasu sprintów z oryginalną osią czasu; a zatem uzyskaj przewidywaną oś czasu w oparciu o średnią prędkość. Ponadto możesz zintegrować go z narzędziami Zoho i innymi narzędziami biznesowymi, w tym Github, Bitbucket, Zapier, Jenkins i innymi.

Skorzystaj z wiecznie bezpłatnych korzyści lub wybierz plan już od 70 USD/użytkownika/miesiąc.

Nulab

Wydawaj mniej, planuj mniej i rób więcej Nulab, oprogramowanie do zarządzania projektami, zarządzania błędami i śledzenia błędów, które pomaga skupić się na rzeczach, które mają znaczenie. Zbierz wszystkie swoje projekty, zespoły, zadania i pliki wraz ze współpracownikami w jednym miejscu.

Możesz szybko edytować plany i uzyskiwać dostęp do postępu za pomocą kilku kliknięć oraz z łatwością wizualizować oś czasu całego projektu. Nulab pozwala zarządzać zadaniami i przepływami pracy za pomocą tablic. Zapewnia również wykresy wypalania, które pozwalają na pierwszy rzut oka zobaczyć pracę do wykonania i pozostały czas.

Co więcej, możesz umieścić zadania podrzędne pod głównymi zadaniami, aby Twój zespół pozostał zorganizowany. Tworzenie niestandardowych kategorii jest teraz łatwe dzięki Nulab, który po prostu pasuje do przepływu pracy Twojego zespołu. Pozwól swojemu zespołowi otrzymywać powiadomienia o najnowszych aktualizacjach przepływu pracy.

Wypróbuj Nulab za darmo dla małych projektów do 10 członków lub wybierz płatny plan zaczynający się od 35 USD miesięcznie dla maksymalnie 35 użytkowników, 1 GB przestrzeni dyskowej, opcję podzadań i 5 projektów.

nZadanie

Dostarczaj projekty szybciej dzięki nZadanie – w pełni zintegrowane i wydajne rozwiązanie do zarządzania projektami, które pomoże zwiększyć efektywność i produktywność Twojej pracy. Z łatwością wprowadzi Twój plan w życie, analizując wszystkie szczegóły projektu w kilku krokach.

Pozwala zdefiniować cel projektu, ustawić metodę rozliczeń, przydzielić zasoby i zdecydować o stawce projektu. Dzięki funkcjom czatu umożliwia połączenie i komunikację Twoim sprawnym zespołom. Udostępniaj aktualizacje projektu członkom swojego zespołu za pomocą czatu zespołowego i wypełnij lukę komunikacyjną.

Co więcej, możesz natychmiast planować, przydzielać i organizować zadania w swoich projektach, aby zobaczyć postęp i czas pozostały do ​​wykonania każdego zadania. Do tego możesz tworzyć listy rzeczy do zrobienia, nieograniczoną liczbę podzadań. Dzięki nTask możesz zyskać przejrzystość, stać się elastycznym i zorganizować, ustawiając zależności zadań i kamienie milowe, optymalizując postępy i nie tylko.

Ponadto oferuje niekończące się funkcje, w tym podsumowanie finansowe, widok stacji dokującej, zarządzanie dokumentami, niestandardowe kolory, alerty i powiadomienia. Współpracuje z wieloma innymi programami, aby zapewnić wyższą jakość usług.

Wypróbuj bezpłatnie przez 7 dni lub wybierz płatny plan od 3 USD miesięcznie.

Trello

Od początku projektu do jego zakończenia, Trello pozwala na zarządzanie projektem, śledzenie realizacji zadań oraz pełny wgląd w statystyki.

Niezależnie od tego, czy chodzi o listy rzeczy do zrobienia, czy złożone przepływy pracy, niestandardowe pola Trello zapewniają skuteczny sposób spełnienia Twoich potrzeb i zaoszczędzenia czasu.

Możesz łączyć niestandardowe pola z wbudowaną automatyzacją Trello i doładowywać swoje tablice projektowe. Może obsłużyć powtarzalne zadania, takie jak dodawanie członków zespołu, tworzenie kart lub śledzenie terminów.

Znajdziesz kilka sposobów wizualizacji projektów, takich jak oś czasu, tabela, pulpit nawigacyjny i inne. Pomaga to przeglądać postęp prac i pozostałe zadania, zapewniając elastyczność w sprawdzaniu stanu projektu.

Szybko uruchom swoją tablicę, korzystając z szablonu zaprojektowanego przez zespół Trello. Ponadto Trello oferuje ponad 200 integracji, które umożliwiają utrzymanie i organizację pracy w jednym miejscu.

Trello oferuje bezpłatny plan dla osób indywidualnych lub małych zespołów. Możesz też wybrać płatny plan zaczynający się od $/użytkownika/miesiąc.

Pojęcie

Poznaj potężne oprogramowanie do zarządzania projektami — Pojęciei ciesz się zarządzaniem projektami bez chaosu.

Notion zapewnia przejrzystość projektów i przyspiesza ich realizację dzięki połączonym narzędziom opartym na sztucznej inteligencji, dzięki czemu złożone projekty wyglądają na prostsze.

Oprogramowanie umożliwia przeglądanie stanu projektu na osi czasu, dzięki czemu można zobaczyć większy obraz i rozwiązać zależności, aby dotrzymać terminów. Ponadto możesz uchwycić każdy szczegół swojego projektu w tabeli i wyświetlić termin w kalendarzu.

Dzięki Notion łatwo jest wybrać dokładnie te dane, które chcesz monitorować. Pozwól swoim zespołom wyświetlać tylko pojedyncze zadania lub elementy oznaczone jako priorytetowe. Niezależnie od tego, czy jest to zadanie, podzadanie, status, zależności, widoki bazy danych, pasek postępu czy termin, Notion pozwala z łatwością uchwycić duże i małe szczegóły.

Korzystaj z Notion za darmo i ciesz się nieograniczoną liczbą bloków. Lub wybierz płatny plan zaczynający się od 8 USD/miesiąc/użytkownika, aby uzyskać więcej funkcji.

Asany

Efektywnie zarządzaj wieloma projektami jednocześnie Asany. Umożliwia Twoim wielofunkcyjnym zespołom dostosowanie się do celów o znaczeniu krytycznym oraz przyspiesza burzę mózgów i planowanie strategiczne, aby pomóc Ci osiągnąć cele.

Pozwala ustalać priorytety pracy na podstawie wglądu w czasie rzeczywistym. Umożliwia tworzenie powtarzalnych procesów i utrzymywanie wszystkich na tej samej ścieżce za pomocą narzędzi. Dodatkowo możesz śledzić postęp swojego projektu niezależnie od tego, kto z kim pracuje.

Możesz zobaczyć wszystkie zadania w jednym miejscu, od planowania projektu po wdrożenie produktu. Pozwala identyfikować przeszkody i zapobiegać im, zanim się pojawią. Pomaga to zawsze trafić w czas dostawy. Ponadto w jednym systemie możesz śledzić potencjalnych klientów, relacje z klientami, szczegóły konta i nie tylko.

Pobierz Asanę za darmo lub wybierz płatny plan zaczynający się od 10,99 USD/miesiąc/użytkownika za zaawansowane funkcje.

Ora

Spraw, aby Twój zespół był lepiej zorganizowany dzięki Ora menadżer zadań. Możesz łatwo zarządzać projektem od początku do końca i zgromadzić zespół projektowy na jednej platformie, aby usprawnić zadania przy użyciu różnych kart.

Ora pozwala wybierać spośród szerokiej gamy przypisanych etykiet, układów i kart typu „przeciągnij i upuść”, aby uzyskać kompleksowy i przejrzysty widok zadań do wykonania na danej osi czasu. Zapewnia również rozwiązania dla wysoce konfigurowalnych i adaptacyjnych projektów, dzięki czemu można szybko rozpocząć i wybierać spośród dodatków w zależności od potrzeb projektu.

Dzięki Ora uzyskasz takie funkcje, jak śledzenie i szacowanie czasu, automatyzacja, adnotacje do obrazów lub wideo, relacje między zadaniami, powtarzające się zadania, kamienie milowe, pola niestandardowe i wiele innych. Wbudowane integracje i automatyzacja pozwalają zachować spokój i szybciej wykonywać swoją pracę.

Korzystaj z Ora za darmo lub wybieraj spośród planów już od 6 USD/miesiąc/użytkownika.

Ul

Zarządzaj pracą hybrydową na jednej platformie — Uli łatwo współpracuj ze swoimi zespołami, aby ukończyć projekty.

Hive upraszcza przepływy pracy w przypadku złożonych projektów, oferując zaawansowane narzędzia do adnotacji i sprawdzania. Możesz użyć szablonów działań i projektów dla powtarzalnych zadań, aby zmniejszyć nakład pracy.

Platforma oferuje różne widoki, w tym Gantta, Kanban, kalendarz, tabelę, portfolio i moje działania, aby śledzić linie bazowe, wyznaczać harmonogramy i realizować plany. Ponadto możesz śledzić postępy w czasie rzeczywistym i zautomatyzować śledzenie celów.

Ponadto uzyskaj lepszą przejrzystość w całej organizacji, twórz plany działania i integruj Hive z narzędziami biznesowymi, aby uzyskać większą elastyczność w zarządzaniu projektami. Znajdziesz wszystkie informacje w jednym scentralizowanym pulpicie nawigacyjnym, aby zwiększyć produktywność.

Pobierz to oprogramowanie za darmo lub wybierz plan już od 12 USD/użytkownika/miesiąc.

Ostatnie słowa

Jira Software to bez wątpienia solidne narzędzie do zarządzania projektami, które umożliwia zarządzanie projektami, wybieranie i konfigurowanie tablic, dostosowywanie przepływu pracy i nie tylko.

Jednak Jira Software może nie pasować do każdej firmy, czy to ze względu na złożoność użytkowania, budżet czy cokolwiek innego.

Jeśli tak jest w Twoim przypadku, możesz wybrać dowolną z wyżej wymienionych alternatyw Jira Software, aby efektywnie i łatwo zarządzać projektami.

Następnie sprawdź przełomowe podcasty dotyczące zarządzania projektami dotyczące zaawansowanego przywództwa i strategii.