Kontroluj, analizuj i przedstawiaj graficznie wszystkie kluczowe informacje biznesowe pochodzące z Google Analytics, AWS, Twittera, Github i innych źródeł na jednym, przejrzystym panelu.
W obliczu rosnącej liczby narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi, analizy danych i innych, ręczne logowanie do paneli każdego z tych narzędzi w celu monitorowania i wizualizacji danych byłoby nieefektywne i czasochłonne.
Jeżeli znaczną część Twojego czasu pochłania przeskakiwanie między różnymi panelami, z pewnością przyda Ci się scentralizowane rozwiązanie, które umożliwi Ci obserwację wszystkich danych z jednego, spójnego miejsca.
Czy poszukujesz właśnie takiego narzędzia?
Jeśli tak, poniższe propozycje powinny Cię zainteresować.
DashThis
DashThis, firma uznana za jedną z najszybciej rozwijających się w Kanadzie w 2020 roku, to kompleksowa platforma do wizualizacji danych marketingowych. To zautomatyzowane narzędzie do raportowania zostało stworzone, aby usprawnić pracę marketerów i przyspieszyć proces tworzenia raportów.
Możesz dostosować to narzędzie do raportowania do specyficznych wymagań Twojej firmy. DashThis wspiera agencje marketingowe, sieci franczyzowe, małe przedsiębiorstwa oraz freelancerów. Tysiące marketerów cyfrowych i agencji w ponad 122 krajach z powodzeniem korzysta z tego narzędzia, aby szybko i sprawnie generować raporty marketingowe.
Platforma oferuje przejrzysty i intuicyjny panel analityczny, który umożliwia użytkownikom łatwe zarządzanie danymi bez konieczności wykonywania ręcznych obliczeń. Skalowanie Twojej firmy staje się prostsze dzięki zaawansowanym i efektownym raportom, które oferują szereg cennych funkcji. Zapewnia ponad 34 integracje z menedżerami danych, a Twoje dane i kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) są zawsze dostępne na wyciągnięcie ręki.
Możesz korzystać z wbudowanych szablonów marketingowych, zamiast każdorazowo tworzyć nowy raport od podstaw. Wystarczy wybrać preferowany szablon, określić zakres czasowy raportu (miesięczny, kwartalny itp.), połączyć dane i rozpocząć wizualizację. Dodatkowo, funkcja klonowania i grupowania danych pozwala na jeszcze większe uproszczenie procesu.
DashThis oferuje również opcję masowego tworzenia i modyfikacji paneli, co jest szczególnie przydatne w przypadku, gdy masz do edycji setki paneli i importowania duże ilości danych. Ponadto, możesz łatwo udostępniać panele, dodając współpracowników i zapewniając im dostęp do edycji i tworzenia nowych. Możesz też zautomatyzować proces dystrybucji raportów poprzez automatyczne wysyłanie e-maili, co zapewnia klientom dostęp do danych w czasie rzeczywistym.
Uporządkuj swoje dane i przedstaw je za pomocą konfigurowalnych widżetów, nagłówków sekcji, pól komentarzy oraz motywów prezentacji. DashThis bezproblemowo integruje się z Google Analytics, AdWords i Search Console, Facebook Insights i reklamami, Twitterem, LinkedIn Page, Instagram Ads, Yahoo, YouTube, Bing Ads, Moz, SEMrush, Ahrefs i innymi platformami.
Platforma oferuje również funkcję białej etykiety, która pozwala dostosować adres URL pulpitu nawigacyjnego oraz widżety do Twojego brandingu. Dodatkowo, istnieje możliwość importowania danych za pomocą systemu plików CSV.
Improvado
Połącz swoje dane marketingowe z Amazon S3, Google Big Query, arkuszami Google, Tableau, Google Data Studio, Looker i innymi platformami za pomocą Improvado. Platforma obsługuje ponad 200 łączników, zapewniając Twojemu działowi marketingu kompleksowe rozwiązanie bez konieczności angażowania inżynierów.
Wśród obsługiwanych łączników znajdują się również popularne platformy takie jak Facebook Ads, Instagram, HubSpot, LinkedIn, Shopify, Salesforce, MySQL, MariaDB, SQL, Power BI, Excel, Qlik, Domo i wiele innych. Możesz scentralizować wszystkie dane marketingowe na jednym panelu Improvado i wizualizować je za pomocą ulubionych narzędzi.
Ponadto, dzięki systemowi transformacji danych, możesz wykonywać złożone lub proste operacje na danych, dostosowując je do swoich potrzeb biznesowych. Z Improvado masz zawsze dostęp do surowych danych oraz przejrzystych raportów, co pozwala na szybkie uzyskiwanie odpowiedzi i odkrywanie istotnych informacji.
Improvado pozwala zmienić sposób, w jaki Twoja firma wykorzystuje dane, tworząc niestandardowe pulpity nawigacyjne dla reklam displayowych, analizy wydajności Amazon i marketingu YouTube.
FusionCharts
Twórz atrakcyjne pulpity nawigacyjne dla urządzeń mobilnych i przeglądarek internetowych za pomocą FusionCharts. Platforma oferuje responsywne i interaktywne wykresy, spójny interfejs API, obsługę wielu przeglądarek oraz obszerną dokumentację. Zapewnia dostęp do ponad 100 rodzajów wykresów, wskaźników i diagramów, a także ponad 2000 map kartogramów.
FusionTime oferuje wykresy giełdowe oraz zaawansowane funkcje szeregów czasowych, które można bezproblemowo wkomponować w pulpity nawigacyjne nowej generacji. Umożliwia użytkownikom eksportowanie całych paneli do formatu PDF oraz wysyłanie ich kopii mailem. Dostępne są różnorodne typy wykresów, takie jak kolumnowe, kołowe, obszarowe, liniowe oraz słupkowe.
Dodatkowo, dostępne są wykresy specyficzne dla danej branży, takie jak mapy ciepła, wykresy Gantta, wskaźniki, wykresy pająka, wykresy Marimekko, wykresy wodospadowe, mapy drzew i inne. Wykresy szeregów czasowych umożliwiają wizualizację ogromnych ilości danych dla aplikacji IoT.
FusionCharts oferuje różne opcje instalacji, takie jak CDN, bezpośredni JavaScript oraz NPM. Wykorzystuje wtyczki i integracje front-end, aby ułatwić programistom szybsze ukończenie projektów.
FusionCharts oferuje szeroki zakres funkcji w cenie początkowej 499 USD rocznie.
monday.com
Efektywnie podejmuj decyzje biznesowe dzięki oprogramowaniu do zarządzania projektami, które zapewnia przejrzysty obraz sytuacji na pierwszy rzut oka. monday.com to platforma, która oferuje kompletny zestaw narzędzi do monitorowania postępów, budżetów i harmonogramów, umożliwiając łatwe tworzenie niestandardowych paneli. Możesz w prosty sposób wizualizować raporty, uzyskując wgląd w każdy szczegół.
Narzędzia do analizy danych pozwalają podejmować świadome decyzje, przypisywać zadania, ustalać priorytety, sprawdzać, kto jest odpowiedzialny za dane zadanie oraz udostępniać pliki. Konfigurowalna tablica umożliwia wszystkim członkom zespołu skupienie się na wspólnym celu.
Monitoruj postępy za pomocą osi czasu, wykresów, kalendarza i innych widoków. Zdobądź jasny wgląd w zasoby zespołu, aby ocenić możliwości każdego członka i usprawnić przepływ pracy. Pozwól zespołowi skoncentrować się na istotnych zadaniach, eliminując manualne czynności.
Korzystanie z narzędzi Monday.com do zarządzania procesami jest całkowicie darmowe dla maksymalnie dwóch stanowisk. Jeśli potrzebujesz więcej niż dwóch stanowisk, możesz wybrać plan zgodnie ze swoimi wymaganiami, zaczynając od 10 USD miesięcznie za użytkownika, i skorzystać z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego.
Reportz
Przeglądaj i śledź wszystkie swoje dane marketingowe w ramach jednego systemu raportowania. Reportz pozwala zapomnieć o stresie związanym z raportowaniem. Wystarczy utworzyć panel, udostępnić go zespołowi i wizualizować dane. To naprawdę takie proste.
Możesz rozpocząć od pozyskiwania kluczowych wskaźników wydajności (KPI) i danych w czasie rzeczywistym z różnych kanałów marketingowych, a następnie dostosować panele do swoich potrzeb. Reportz oferuje intuicyjny i prosty interfejs, który obsługuje białą etykietę.
Platforma została zaprojektowana z myślą o automatyzacji, dostępie do danych w czasie rzeczywistym oraz integracji z narzędziami marketingowymi. Dzięki tym funkcjom możesz generować raporty w kilka minut, zamiast spędzać na tym całe godziny, jak w przypadku tradycyjnych, ręcznych metod.
Możesz wybierać spośród predefiniowanych zakresów czasowych (dni, tygodnie lub miesiące), lub określić niestandardowe ramy czasowe. W przyszłości mają zostać wprowadzone szablony paneli dla różnych rodzajów raportów, takich jak raporty wydajności content marketingu, raporty aktywności w mediach społecznościowych, raporty SEO KPI, raporty budowania linków i wiele innych.
Reportz integruje się z narzędziami takimi jak Google Analytics, RankRanger, Ahrefs, Google Search Console, SEMrush, Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, Instagram, Salesflare, Google My Business, SERPstat, Google Sheets, SERanking, WooCommerce, Mailchimp itp.
Ponadto, Reportz dba o bezpieczeństwo Twoich danych, umożliwiając zabezpieczenie paneli hasłem. Możesz również generować nowe adresy URL dla paneli i udostępniać je zaufanym osobom, aby zachować poufność danych.
Cyfe
Cyfe to wszechstronny panel, który pozwala na monitorowanie i analizowanie danych z mediów społecznościowych, wsparcia, analiz, infrastruktury i innych obszarów.
Dostępnych jest setki gotowych widżetów, w tym:
- Google Analytics, Google+, Google Adwords, Google AdSense, Google Trends, Gmail
- Facebook, Facebook Ads, LinkedIn, Pinterest, Twitter, Instagram
- WordPress, Shopify, Eventbrite, FreshBooks
Możesz pobierać dane w formatach PNG, JPEG, PDF lub CSV. Możesz rozpocząć korzystanie z Cyfe ZA DARMO, aby sprawdzić, czy spełnia Twoje potrzeby.
Geckoboard
Geckoboard to popularne narzędzie do tworzenia telewizyjnych wyświetlaczy danych na żywo i paneli KPI, które umożliwiają wizualizację niemal wszystkiego, w tym danych z:
- Bufor
- PagerDuty
- Zendesk
- JIRA
- HubSpot
- AWS
- I wiele innych.
Z Geckoboard korzystają takie firmy internetowe jak Airbnb, Slack, Skyscanner, Netflix, HootSuite i inne.
Freeboard
Freeboard pomaga w wizualizacji danych z Internetu Rzeczy (IoT) na atrakcyjnym panelu. Jest to oprogramowanie typu open source, z którego możesz korzystać ZA DARMO, aby tworzyć nieograniczoną liczbę danych, widżetów i paneli.
Możesz zintegrować swoje dane z Freeboard za pośrednictwem dweet.io lub dowolnego interfejsu API.
Zapoznaj się z kilkoma panelami, które zostały utworzone za pomocą Fireboard:
Jakość powietrza – https://freeboard.io/board/538e1374f1776c1c2e000713
Humidor – https://freeboard.io/board/538e1392f1776c1c2e000714
Databox
Zgromadź wszystkie kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) swojej firmy w jednym miejscu dzięki Databox. Databox to rozwiązanie panelowe zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, przeznaczone dla marketerów, menedżerów i analityków.
Jak widać powyżej, możesz połączyć swoje ulubione źródła danych, aby analizować i tworzyć użyteczne panele.
Databox oferuje darmowy plan, w którym można połączyć do 3 źródeł danych, a dane są odświeżane codziennie.
W zaledwie kilka minut udało mi się stworzyć powyższy panel z moich danych Google Analytics.
App Insights
Przechowuj wszystkie swoje dane w jednym miejscu dzięki App Insights. AppInsights oferuje rozwiązania dla marketingu, DevOps, analityki, zarządzania projektami, obsługi klienta i innych dziedzin.
Możesz skonfigurować przesyłanie danych biznesowych z różnych źródeł, w tym:
- GitHub
- Adobe/Google Analytics
- HubSpot
- Mailchimp
- Pingdom
- Zendesk
Tworzenie panelu jest łatwe; możesz wypróbować darmowy plan.
Tableau
Tableau to znane oprogramowanie do wizualizacji danych dostępne w wersjach desktopowej, serwerowej oraz chmurowej. Tableau Cloud to platforma samoobsługowa w chmurze, gdzie możesz importować dane z dowolnego miejsca i zapraszać swój zespół do pracy z interaktywnymi raportami.
Możesz również osadzać interaktywne dane w innych aplikacjach, takich jak Salesforce.
Mam nadzieję, że powyższe rozwiązania pomogą Ci w stworzeniu praktycznych paneli i raportów dla Twojej firmy.
newsblog.pl