11 najlepszych narzędzi sprawdzających do szybkiego zatwierdzania i przesyłania opinii

Bez względu na to, jak doświadczony jest zespół kreatywny, praca nad projektem mającym na celu uzyskanie jak najlepszego wyniku może czasem stać się wyczerpująca.

Ciągłe śledzenie informacji zawartych w wielu e-mailach/wiadomościach w połączeniu z procesami feedbacku i akceptacji jest czasochłonne. W tym przypadku narzędzia sprawdzające online mogą być wybawieniem.

Takie narzędzia ułatwiają proces recenzji i pomagają bardziej skupić się na procesie twórczym. Obecnie dostępnych jest wiele narzędzi sprawdzających online. W tym artykule zestawiliśmy niektóre z najlepszych narzędzi sprawdzających do szybkiego zatwierdzania i przesyłania opinii.

Co to jest oprogramowanie sprawdzające?

Oprogramowanie sprawdzające, znane również jako oprogramowanie do recenzji i zatwierdzania, to narzędzie, które umożliwia bezproblemowe udostępnianie zasobów cyfrowych i zbieranie opinii.

Metoda ta zyskała uznanie jako łatwiejszy i wydajniejszy sposób radzenia sobie z procesami recenzji i zatwierdzania w stosunku do typowych metod, takich jak poczta, wydruki itp.

Dzieje się tak, ponieważ narzędzie sprawdzające wykorzystuje scentralizowaną informację zwrotną na temat projektów, co skutkuje dokładniejszą i skuteczniejszą współpracą.

Zalety korzystania z narzędzi sprawdzających

Korzystanie z oprogramowania do sprawdzania online ma wiele zalet. Tutaj są niektóre z nich:

  • Umożliwia członkom zespołu przeglądanie, porównywanie lub opisywanie dowodów z dowolnego miejsca iw dowolnym czasie.
  • Narzędzie do sprawdzania online pomaga zebrać wszystkie opinie i zatwierdzenia w jednej centralnej lokalizacji, eliminując potrzebę przeszukiwania przepełnionej skrzynki pocztowej.
  • Wysyłając automatyczne przypomnienia, pomaga twórcom dotrzymać terminu.
  • Poprawia ogólną jakość projektu, ponieważ przejrzysty system sprawdzania online radykalnie zmniejsza ryzyko wystąpienia błędów.
  • Narzędzie do sprawdzania zmniejsza koszty i czas projektu, zapewniając efektywny przepływ pracy zatwierdzania.

Jak działa narzędzie sprawdzające?

Narzędzie sprawdzające działa systematycznie. Najpierw użytkownicy przesyłają swoje treści — czy to pliki PDF, strony internetowe, czy cokolwiek innego — na bezpieczny serwer. Następnie udostępniają go współpracownikom i przydzielają im określone role, w tym recenzentów.

Po ustawieniu recenzentów i wygenerowaniu dowodu każdy członek zespołu otrzymuje alert i może uzyskać dostęp do dowodu. Od tego momentu recenzenci mogą rozpocząć współpracę, komentując, odpowiadając i zaznaczając określone fragmenty treści, przekazując jasne informacje zwrotne.

Oprogramowanie proofingowe powiadamia wszystkich członków zespołu o każdym nowym komentarzu i wszelkich decyzjach podjętych na proofie. Kreacje mogą tworzyć nowe wersje i porównywać je z wcześniejszymi wersjami, aby członkowie zespołu mogli potwierdzić, czy wszystkie niezbędne zmiany zostały wprowadzone, czy nie.

Funkcje, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania sprawdzającego

Obecnie na rynku dostępnych jest wiele narzędzi sprawdzających online, z których każde twierdzi, że jest najbardziej wydajne. Ale zanim zdecydujesz się na konkretne narzędzie sprawdzające, powinieneś sprawdzić, czy ma ono następujące funkcje:

  • Obsługuje każdy istniejący typ pliku
  • Ma konfigurowalne szablony wiadomości e-mail
  • Oferuje przegląd strony internetowej na żywo
  • Pozwala użytkownikom porównywać nowe wersje proofów z ich starszymi wersjami
  • Pozwala na nieograniczoną liczbę użytkowników
  • Zapewnia opcje dla wielu integracji innych firm
  • Jest dostępny w przystępnej cenie

Jak wspomnieliśmy wcześniej, narzędzia do sprawdzania znacznie ułatwiają proces recenzji i pomagają zachować kreatywność. Oto niektóre z najlepszych narzędzi sprawdzających online.

Filestage

Filestage to oprogramowanie do sprawdzania online, które umożliwia zespołom marketingowym lepsze zarządzanie projektami cyfrowymi i zbieranie opinii. Pozwala użytkownikom udostępniać, omawiać i zatwierdzać swoje pliki w ramach narzędzia.

Narzędzie automatyzuje proces kreatywnego sprawdzania i daje zespołom marketingowym więcej czasu na realizację projektów w wyznaczonych terminach.

Niektóre z kluczowych funkcji Filestage obejmują nieograniczoną liczbę wersji, nieograniczoną liczbę plików, przypomnienia o terminach, znaczniki czasu, adnotacje, komentarze, listy rzeczy do zrobienia, liczne integracje itp.

Poza tym Filestage pomaga użytkownikom porównywać dwie wersje projektów obok siebie, zwiększając wygodę sprawdzania komentarzy i obserwowania zmian.

Filestage ma plany roczne i miesięczne zaczynające się odpowiednio od 19 USD/miejsce/miesiąc i 24 USD/miejsce/miesiąc.

Odporny na strony

PageProof to narzędzie sprawdzające online, które eliminuje kłopoty z przeglądaniem i zatwierdzaniem projektu. Usprawnia wszystkie Twoje opinie. Więc nie musisz już zajmować się długimi ścieżkami e-maili.

To narzędzie jest znane ze swoich solidnych zabezpieczeń, ponieważ wykorzystuje trójwarstwowe szyfrowanie do procesów sprawdzania i zatwierdzania online. Główne funkcje oprogramowania to proste narzędzia do oznaczania, inteligentne porównywanie dowodów, odprawy, bezproblemowe integracje i tak dalej.

Obecnie PageProof jest bezpłatny dla recenzentów, a plany zespołowe zaczynają się od 199 USD miesięcznie.

GoProof

GoProof firmy Oppolis to oparte na chmurze oprogramowanie do sprawdzania, które pomaga zespołom zarządzać klientami, zadaniami, projektami itp. w jednym miejscu.

To rozwiązanie sprawdzające pozwala administratorom łatwo przypisać określoną rolę każdemu współpracownikowi. Umożliwia także szybkie udostępnianie klientom próbek, usprawniając przepływ pracy w agencji.

GoProof jest wyposażony w mnóstwo przydatnych funkcji, w tym import/eksport danych, wzmianki, alerty, szyfrowanie ruchu, niestandardowe szablony, integracje, nieograniczoną liczbę współpracowników, tworzenie oddzielnych zespołów do oddzielnej recenzji i nie tylko.

Ponadto unikalne rozszerzenie GoProof umożliwia udostępnianie dowodów i zbieranie opinii bez opuszczania aplikacji Adobe Creative Cloud.

Obecnie GoProof oferuje wielopoziomowe licencje dla wielu użytkowników z cenami zależnymi od liczby wymaganych kreatywnych nadawców proofów. Jednak recenzenci mogą korzystać z narzędzia za darmo.

ZipBoard

zipBoard to idealne rozwiązanie umożliwiające wielu interesariuszom przeglądanie stron internetowych, plików, dokumentów i nie tylko w jednym miejscu. Ponieważ zespoły mogą bezproblemowo przekazywać informacje zwrotne od swoich interesariuszy, poprawia się ich przepływ pracy.

zipBoard umożliwia kreatywnym zespołom robienie zrzutów ekranu, dodawanie adnotacji i lepszą współpracę, zapewniając bezproblemowe wizualne śledzenie błędów.

zipBoard oferuje swoim użytkownikom wiele przydatnych funkcji, w tym śledzenie błędów, narzędzie do oznaczania zgłoszeń, adnotacje, wbudowany widżet, nieograniczoną liczbę komentarzy/zadań, faz, powiadomień, integracji, otwartą mapę drogową itp.

Obecnie ceny zipBoard zaczynają się już od 99 USD miesięcznie.

Ziflow

Ziflow to narzędzie sprawdzające online, które umożliwia zespołom kreatywnym otrzymywanie informacji zwrotnych i dostarczanie projektów w terminach. Co ciekawe, to narzędzie obsługuje ponad 1200 typów zasobów kreatywnych. Automatyzując wszystkie etapy kreatywnego przepływu pracy, Ziflow zwiększa wydajność zespołu.

Chociaż funkcja komentarzy narzędzia jest na najwyższym poziomie, ma więcej funkcji w rękawie. Obejmują one bogate wątki dyskusyjne, szablony przepływu pracy, zaawansowane narzędzia do oznaczania, uproszczone zarządzanie wersjami, autoporównywanie, integracje itp.

Ziflow ma obecnie bezpłatny plan na zawsze do użytku osobistego. W przypadku agencji ceny zaczynają się od 40 USD/miejsce/miesiąc.

Szybki recenzent

Quick Reviewer ułatwia twórcom otrzymywanie opinii i zatwierdzeń ich projektów. To oparte na chmurze narzędzie wykorzystuje kodowanie kolorami w celu łatwego rozróżnienia recenzentów.

Usprawniając przepływ pracy twórczej, Quick Reviewer pomaga zespołom łatwo zrozumieć, czego interesariusze oczekują od kreacji. Eliminuje to niepotrzebne zamieszanie i zapewnia jakość projektu.

Najbardziej przydatne funkcje Quick Reviewer to alerty, przesyłanie wielu wersji, podzielony ekran do porównywania poprzednich wersji, integracje, niestandardowe powiadomienia e-mail, niestandardowe statusy przepływów pracy i tak dalej.

Obecnie Quick Reviewer ma bezpłatny plan na zawsze z ograniczonymi funkcjami. Aby uzyskać więcej funkcji, użytkownicy mogą wybrać jeden z planów premium już od 29 USD miesięcznie.

Przejdź Wizualnie

GoVisually upraszcza procesy przeglądu i zatwierdzania projektów, dzięki czemu zespoły marketingowe mogą je szybciej ukończyć.

Jest to jeden, skoncentrowany obszar roboczy dla wszystkich projektów i opinii. Nie musisz więc ręcznie zajmować się tymi długimi, irytującymi śladami wiadomości e-mail. Wykorzystując łącza, które można udostępniać, GoVisually ułatwia proces recenzji również dla klientów.

Poza tym to narzędzie oferuje kilka funkcji, które sprawiają, że GoVisually jest świetną opcją. Obejmują one udostępnianie nieograniczonej liczbie recenzentów, adnotacje, prywatne komentarze tylko dla zespołu, integracje, niestandardowe oznakowanie w Internecie i e-mailach, pełną kontrolę wersji i wiele innych.

Obecnie GoVisually oferuje plany roczne i miesięczne już od odpowiednio 20 USD/miesiąc i 25 USD/miesiąc.

Studio recenzji

ReviewStudio pomaga zespołom kreatywnym w łatwym uzyskiwaniu krystalicznie czystych informacji zwrotnych i płynnych zatwierdzeń dla wszystkich ich projektów.

Zapewniając możliwości skutecznej komunikacji, ReviewStudio zapewnia, że ​​wszyscy zaangażowani w projekt są na tej samej stronie. Upraszcza kreatywną współpracę, usprawniając przepływy pracy.

Kluczowe funkcje ReviewStudio obejmują zarządzanie zadaniami, tryb porównywania, wątki komentarzy, precyzyjne narzędzia do oznaczania, elastyczne ustawienia recenzji, nieograniczone wersjonowanie, widoczność specyficzną dla użytkownika, automatyczne przypomnienia, niestandardowe integracje itp.

Ceny ReviewStudio zaczynają się od 20 USD miesięcznie i 24 USD miesięcznie odpowiednio za plany roczne i miesięczne.

Studio zatwierdzania

Approval Studio stara się przyspieszyć i usprawnić proces recenzji. Narzędzie jest wyposażone w cztery tryby porównania. Ponadto dostępna jest wyszukiwarka różnic, która umożliwia twórcom śledzenie zmian w każdej nowej wersji i dostarczanie klientom bezbłędnych projektów.

Ponadto każdy członek zespołu może wybrać preferowany język spośród siedmiu dostępnych języków, dzięki czemu bariera językowa nigdy nie utrudnia procesu twórczego.

Integracje innych firm, weryfikacja zewnętrzna, skaner kodów kreskowych, linijka ekranowa, przydział zadań, historia projektu itp. to tylko niektóre z kluczowych funkcji Approval Studio.

W tej chwili ceny Approval Studio zaczynają się już od 9 USD/użytkownika/miesiąc.

WebProof

WebProof to oprogramowanie sprawdzające online, które ułatwia współpracę między agencjami i przeglądanie projektów. Zapewnia płynną komunikację między współpracującymi organami.

Ponieważ to narzędzie pomaga zespołom marketingowym wyeliminować wszelkie komplikacje z ich przepływu pracy, koszty i czas projektu w naturalny sposób spadają. Korzystając z WebProof, zespoły mogą udostępniać swoje projekty bezpośrednio klientom, aby mogli je natychmiast zatwierdzić lub w razie potrzeby przekazać opinię na stronie.

Główne funkcje WebProof obejmują narzędzie do komentowania, narzędzie do rysowania pól, historię wersji, załączniki do plików, przewracanie stron online, natychmiastowe powiadomienia, tłumaczenie, widok projektu typu Eagle Eye, liczne integracje itp.

To oprogramowanie sprawdzające ma trzy pakiety, a mianowicie Pageflip, Enterprise i Platinum, w różnych cenach. Co więcej, użytkownicy mogą zarezerwować wersję demonstracyjną przed podjęciem decyzji, czy ją kupić, czy nie.

Pastel

Pastel to solidne narzędzie sprawdzające online, które umożliwia zespołom marketingowym szybsze przeglądanie i zatwierdzanie materiałów marketingowych. Udostępniane linki Pastel przenoszą wszystkich na tę samą stronę i umożliwiają zainteresowanym stronom przeglądanie i komentowanie cyfrowych zasobów marketingowych.

Niezależnie od tego, czy jest to działająca witryna internetowa, plik PDF czy zasób obrazu — narzędzie umożliwia efektywną współpracę w zakresie wszystkich materiałów marketingowych.

Główne funkcje Pastel to nieograniczona liczba gości, komentarze w czasie rzeczywistym, wizualna informacja zwrotna, załącznik obrazu, etykiety zwrotne, zmiany kopiowania jednym kliknięciem i tak dalej.

Pastel ma bezpłatny plan na zawsze dla indywidualnych użytkowników z ograniczonymi funkcjami. Płatne plany zaczynają się od 24 USD miesięcznie.

Ostatnie słowa

Teraz, gdy znasz te najlepsze narzędzia sprawdzające do szybkiego zatwierdzania i przesyłania opinii, co Cię powstrzymuje? Określ swoje specyficzne potrzeby i zapoznaj się z naszym artykułem, aby wybrać narzędzie, które będzie dla Ciebie najlepsze.

Teraz możesz przeczytać o najlepszych narzędziach do zarządzania projektami.