11 sposobów na wzrost, aby wypromować firmę bez płatnych reklam

Marketing jest podstawową przyczyną rozwoju każdego produktu lub usługi na rynku.

Marketing jest istotną częścią rozwoju biznesu. Marketing odgrywa kluczową rolę od rosnącej świadomości marki po zdobywanie klientów, od zwiększania sprzedaży po rozszerzanie działalności. Upewnia się, że ludzie znają tajniki produktu i jak dużą różnicę wniesie on w ich życiu.

Co najważniejsze, sprawia, że ​​biznes staje się ulicą dwukierunkową, angażując konsumentów. Poprzez marketing firma zbiera opinie klientów, pracuje nad dostosowywaniem i buduje silną bazę. Stosuje również skuteczne strategie komunikacji i public relations, aby kształtować reputację firmy przez pewien czas.

Każdy ma na celu łatwe i niedrogie techniki marketingu biznesowego. Jednak większość ludzi biznesu korzysta z natychmiastowo płatnych reklam, które kosztują tonę.

Zamiast tego wykaż się kreatywnością dzięki promocji biznesowej dzięki poniższym hackom wzrostu.

Wersja beta Hack

To mniej znany sekret, z którego korzysta wiele firm. Zanim wprowadzisz swoją witrynę lub produkt na rynek, ogłoś jego wersję beta. Choć wydaje się to dziwne, w rzeczywistości pomoże to stworzyć poczucie pragnienia u odbiorców. Podaje również oszacowanie początkowej wydajności produktu.

Użyj swojej wersji beta, aby zebrać początkową bazę klientów, a następnie odpowiednio ukształtuj strategię marketingową swojego produktu. Oprócz rozwijania i dopracowywania produktu, korzystaj z wersji beta do zbierania opinii na temat samych technik marketingowych. To również rozpali atmosferę ekskluzywności wokół produktu, ponieważ klienci będą chcieli go wypróbować.

Co więcej, osoby zaangażowane w testowanie wersji beta poczują się zaszczycone, że mogą być częścią „wtajemniczonych”, którzy dostają pierwszą gałkę lodów przed wszystkimi innymi. Jeśli to zadziała dobrze, możesz nawet oczekiwać lojalnej publiczności zbudowanej ustnie, zanim rzeczywisty produkt pojawi się na obrazie.

Możesz uruchomić swój produkt w wersji beta w Product Hunt i innych.

Zapomniane fora

Najłatwiejszym sposobem na zbudowanie długoterminowej publiczności jest wykorzystanie dedykowanych forów marketingowych do promowania Twojej firmy. Połącz się z innymi przemysłowcami, firmami uzupełniającymi i innymi sprzedawcami. Im więcej łączysz się z najlepszymi w innych branżach, tym większe masz szanse na promocję swojej firmy i rozwój organiczny.

Mając odpowiednią strategię marketingową na forum, możesz brać udział w dyskusjach dotyczących konkretnych domen i udostępniać swoją wiedzę zainteresowanej bazie klientów. Dobra robota, ta publiczność może wkrótce przekształcić się w lojalną publiczność na dłuższą metę!

Platformy publikacyjne

Jeśli chcesz, aby Twój produkt dotarł do zagorzałych czytelników, postaraj się zaistnieć w najważniejszych magazynach marketingowych. Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami i przygotuj szczegółowe raporty do branżowych publikacji reklamowych.

Możesz obejmować takie tematy, jak public relations, branding, możliwości kariery, marketing cyfrowy, automatyzacja, wydarzenia branżowe, studia przypadków i opracowywanie strategii. Dodatkowo, gdy zapewniasz wartość poprzez artykuły redakcyjne, biuletyny i publikacje, Twój produkt zyskuje popularność w elitarnym kręgu przemysłowców.

Użytkownik ostateczny

Ludzie ufają bardziej czynom niż słowom. Bez względu na to, jak głośno lub często powiesz ludziom o swoim produkcie, prawdziwy wpływ dotrze na nich tylko wtedy, gdy zobaczą, że sam go używasz. To proste: zostań głównym użytkownikiem, który stał się ambasadorem własnej marki.

Co więcej, gdy staniesz się największym użytkownikiem produktu, który opracujesz, poznasz jego zalety i ograniczenia oraz ulepszysz go.

Przepis polecający

Jednym z najbardziej przystępnych planów marketingowych jest zbudowanie sieci przekazu szeptanego z udziałem obecnych klientów. Faktycznie, 78% ekspertów B2B korzysta z tego rodzaju marketingu w sieciach społecznościowych, aby generować doskonałe leady.

Polecenia obejmują doświadczonych użytkowników Twojego produktu, którzy rozpowszechniają informacje poprzez swoją sieć przyjaciół i krewnych, aby przyciągnąć więcej klientów. Możesz oferować nagrody za każdą rekomendację przekonwertowaną na klienta, aby go zachęcić.

Jednak, aby wykorzystać ten hack oparty na zaufaniu, skorzystaj z oprogramowania polecającego, takiego jak GrowSurf.

Licz na konkursy

Prowadzenie konkursu, w którym nagrody są Twoimi produktami, to świetny sposób na szerzenie świadomości marki i budowanie angażującej publiczności. Konkursy mogą również pomóc firmom w badaniach rynku i świadomości konkurencji.

Możesz organizować konkursy okolicznościowe w Walentynki, Dzień Darowania Organów lub w święta zgodnie z grupą docelową. Podobnie możesz zorganizować ankiety w celu zebrania bezpośrednich informacji o preferencjach Twojej bazy klientów. W końcu możesz podłączyć nagrodę, aby znowu mogli wybierać spośród wielu opcji.

Bardziej interesującą opcją konkursu jest zorganizowanie quizu z mieszanką łatwych i trudnych pytań, aby przyciągnąć publiczność do Twojej marki i otaczających ją ciekawostek. Co więcej, zorganizuj konkurs w mediach społecznościowych, w którym wyzwania wymagają od ludzi przesłania swojego zdjęcia z Twoim produktem w ramce. Nie tylko lepiej zrozumiesz swoją bazę konsumentów, ale także zdobędziesz klientów za pośrednictwem różnych kanałów społecznościowych.

Uchwyć gotówką

Najlepszą zachętą, jaką możesz dać swoim klientom, jest gotówka. Zaoferuj im nagrody pieniężne lub ekwiwalent, gdy przyciągną do Twojej publiczności nowego członka. Może to być zachęcenie kogoś do zarejestrowania się w Twojej witrynie, pobrania aplikacji mobilnej, zarejestrowania produktu, a nawet opublikowania informacji o Twojej firmie na platformie mediów społecznościowych.

Kiedy zaczniesz nagradzać ludzi za drobne działania promujące markę, takie jak te, automatycznie zainteresują się Twoją firmą i usługami. Ta tajemnica marketingowa zapewnia wysokie zwroty z niewielkiej inwestycji.

Hack sieciowy

Zbuduj silną sieć podobnie myślących ludzi z różnych branż poprzez spotkania handlowe, konferencje, wystawy i pokazy publiczne. Po znalezieniu potencjalnych inwestorów, klientów lub partnerów uzupełniających przedstaw swój produkt i wizjonerskie plany promocji marki.

Nie tylko połączysz się z klientelą, ale możesz także połączyć ręce z programistami, strategami treści, księgowymi i projektantami, którzy mogą pomóc Ci podnieść poziom Twojej firmy dzięki swoim usługom.

Broszury publiczne

Jednym z genialnych sposobów na zapamiętanie Twojej marki jest inwestowanie w rozpowszechniane broszury, broszury, odznaki i naklejki. Zrozum swoją publiczność i oprzyj ulotki na AIDA (uwaga, zainteresowanie, pragnienie i działanie). Dołącz CTA z atrakcyjnymi terminami, aby rozpalić wśród czytelników poczucie pilności. Co najważniejsze, ułatwienie czytelnikom połączenia się z Tobą za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji.

Upewnij się, że korzystasz z najlepszych usług copywritingu, projektowania i wysyłania, aby strategicznie przeprowadzić ten marketingowy hack. Jeśli chcesz pójść o krok dalej, zapewnij czytelników ulotek, że nie ma ryzyka zarejestrowania się w Twoim produkcie, włączając opcję gwarancji zwrotu pieniędzy.

Im wydajniej uda Ci się rozpowszechniać takie broszury publicznie, tym lepsza będzie reakcja. Dodatkowo, ekspozycje promocyjne marki na ścianach i billboardach mogą sprawić, że Twój produkt będzie niezapomniany i ekscytujący w połączeniu.

Kampania na rzecz sprawy

Prowadzenie kampanii o charakterze społecznym, takim jak świadomość dawstwa narządów, eliminowanie głodu dzieci, oszczędzanie wody przed zanieczyszczeniem itp., może przyciągnąć do Twojej marki klientów o dobrych intencjach. Kiedy kojarzysz się z kampanią działającą na rzecz lepszego społeczeństwa, jesteś postrzegany jako firma odpowiedzialna społecznie.

Takie inicjatywy mogą nawet zapewnić Ci wsparcie finansowane z tłumu. W dniu wydarzenia możesz rozdawać koszulki z nazwą Twojej marki lub rozdawać ulotki informujące o tym, jak Twoja firma wpisuje się w sprawę społeczną. W ten sposób zbuduj społeczność, którą możesz później przekształcić w konsumentów.

Wirusowe wideo

Korzystanie z aplikacji społecznościowych, takich jak Instagram, YouTube, Facebook i Twitter, rośnie z dnia na dzień. Dlatego najmądrzejszym sposobem na rozwój marketingu jest stworzenie atrakcyjnego wizualnie filmu, który ma wpływ. 81% firm wybiera wideomarketing, dokładnie wyjaśniając produkt i jego zastosowania w kreatywny sposób.

Możesz sprawić, by film był niezwykle przezabawny lub nienormalnie przerysowany, aby opinia publiczna mogła go rozpowszechniać. Jeśli ten film stanie się wirusowy, Twoja marka stanie się znana w prawie wszystkich kręgach społecznościowych w mgnieniu oka!

Możesz obejrzeć film Intela, aby lepiej to zrozumieć.

Wniosek

Marketing wykracza daleko poza płatne reklamy. Wykorzystaj w pełni strategię promocji marki i świadomości produktu, wykorzystując wszystkie możliwe hacki wzrostu wymienione powyżej. Twoja firma wkrótce wzrośnie!