12 najlepszych narzędzi analitycznych TikTok do zmiany strategii dotyczącej treści

W świecie mediów społecznościowych TikTok stał się gigantem mediów społecznościowych, który podbił serca milionów użytkowników na całym świecie. Platforma przewyższyła niektóre główne platformy mediów społecznościowych, takie jak Facebook, Instagram, WhatsApp i inne pod względem zaangażowania użytkowników. Co więcej, ostatnie statystyki mówią, że to zdumiewające 1,02 miliarda osób mieści się w potencjalnej komercyjnej publiczności TikTok.

TikTok jest dobrze znany z tworzenia i rozpowszechniania krótkich treści wideo, które wykraczają poza zwykłą rozrywkę. Stał się idealnym miejscem zarówno dla twórców, jak i firm, aby wyrazić wartość swojej marki w niekonwencjonalny sposób.

Jednak firmy mogą oceniać wydajność treści za pomocą proaktywnej strategii i systemów częstego monitorowania. W tym miejscu wkracza narzędzie analityczne TikTok, oferujące bezcenne informacje w celu dopracowania działań marketingowych. W tym artykule opiszemy znaczenie narzędzia analitycznego TikTok i przedstawimy wybór najlepszych narzędzi analitycznych.

Znaczenie narzędzia analitycznego TikTok

Aby opracować kolejną strategię marketingową, narzędzie analityczne TikTok może przynieść kilka korzyści dzięki cennym wskazówkom opartym na danych. Oto kilka powodów przemawiających za tym, że analizy TikTok są niezbędne do opracowania skutecznej strategii marketingowej:

Szczegółowa analiza odbiorców

Narzędzie analityczne zapewnia twórcom i firmom szczegółowy przegląd ich treści TikTok. Oceniając kluczowe wskaźniki, w tym wyświetlenia, polubienia, udostępnienia i komentarze, mogą zbierać informacje i określać, czego chcą odbiorcy. W ten sposób mogą ostrożnie skoncentrować swoje wysiłki na tworzeniu treści, które faktycznie zaangażują większą liczbę odbiorców.

Odblokowywanie taktyk konkurencji

Firmy mogą wykorzystać możliwości narzędzi analitycznych do zbadania skuteczności treści tworzonych przez ich rywali. Te wnikliwe informacje zapewniają wgląd w skuteczne metody marketingu niszowego. Dzięki temu firmy mogą udoskonalić swoje plany i znaleźć niewykorzystane wcześniej rynki.

Monitorowanie wzrostu i postępu

Narzędzia analityczne zapewniają użytkownikom spojrzenie wstecz na to, jak konto TikTok ewoluowało w czasie. Firmy mogą więc ocenić te dane, aby określić skuteczność swojej obecnej strategii. Ponadto mogą zidentyfikować nowe obszary wymagające poprawy, stymulując przyszły rozwój.

Analiza skuteczności reklam

Firmy obsługujące kampanie reklamowe TikTok mają dostęp do ważnych danych dotyczących wydajności dzięki narzędziom analitycznym. Oceniając efekty sponsorowanych promocji, twórcy mogą dokonywać wyborów opartych na danych, które poprawiają skuteczność ich kampanii reklamowych.

Poprawa interakcji z odbiorcami

Narzędzie analityczne TikTok śledzi zaangażowanie odbiorców, zliczając zarówno wyświetlenia, jak i czas oglądania. Dzięki temu twórcy mogą ocenić długość zaangażowania widza w ich wideo.

Ponadto mogą zidentyfikować najpopularniejsze sekcje i momenty, w których widzowie stracili zainteresowanie. Pomaga to w ulepszaniu treści, aby utrzymać zainteresowanie widzów przez cały film.

Wdrażanie iteracyjnej strategii treści

Przyjęcie iteracyjnej strategii dotyczącej treści jest możliwe dzięki regularnemu uwzględnianiu spostrzeżeń uzyskanych z analiz TikTok przez firmy i artystów. Mogą zachować autentyczność i stale przemawiać do docelowych odbiorców, stale ulepszając swoją strategię, wykorzystując informacje w czasie rzeczywistym.

Aby opracować kolejny plan marketingowy, narzędzie analityczne TikTok jest oczywiście kluczowe. Ponieważ dzięki wszystkim zebranym danym firmy mogą dokonywać mądrych wyborów. Dlatego powinieneś sprawdzić następujące narzędzia, aby Twoja podróż w zakresie marketingu treści TikTok była opłacalna:

mavekit

MaveKite jest jednym z najlepszych narzędzi, jeśli szukasz prostego rozwiązania analitycznego TikTok oferującego wnikliwe dane o odbiorcach. Daje ci możliwość dowiedzenia się więcej o wydajności dowolnej nazwy użytkownika TikTok. Dzięki analizom w czasie rzeczywistym i udoskonalonej bazie danych influencerów zawierającej ponad 250 000 influencerów, temu narzędziu zaufało ponad 100 agencji na całym świecie.

Kluczowe cechy:

  • Uzyskaj pełny wgląd w profile, filmy, piosenki i hashtagi, korzystając z danych w czasie rzeczywistym.
  • Codziennie monitoruj podstawowe wskaźniki, takie jak media, polubienia, obserwujący i liczba obserwujących.
  • Elastyczny eksport pełnych spostrzeżeń w formatach CSV w celu głębszej analizy i raportowania.
  • Szybko zmierz swój wskaźnik zaangażowania za pomocą bezpłatnego kalkulatora zaangażowania.
  • Szybko oceń poziom zaangażowania najpopularniejszych utworów w swoim kanale TikTok.
  • Wykorzystaj interfejsy API narzędzia, aby bezproblemowo zintegrować analitykę TikTok z istniejącymi systemami.

HypeAudytor

Przedstawiamy HypeAudytor, najlepsze narzędzie, które zapewnia dogłębną analizę na wyciągnięcie ręki. Umożliwia dostęp do sporej bazy danych zawierającej 10,1 miliona influencerów TikTok. W ten sposób uzyskasz wszystkie niezbędne dane, które pomogą Ci zintensyfikować działania marketingowe.

Ponadto uzyskasz wnikliwe informacje na temat danych demograficznych odbiorców, poziomu zaangażowania oraz skuteczności Twoich treści i wyzwań związanych z hashtagami.

Kluczowe cechy:

  • Oceń sukces influencera w skali od 1 do 100 na podstawie współczynnika obserwujących, wyświetleń treści, współczynnika zaangażowania i innych.
  • Monitoruj wzrost liczby odbiorców i porównuj wskaźniki z identycznymi influencerami.
  • Zaawansowana analiza wydajności wideo w najczęściej oglądanych i wirusowych filmach twórcy.
  • Mierz codzienne polubienia, komentarze, udostępnienia i wyświetlenia, aby ocenić zaangażowanie odbiorców.
  • Wiarygodne informacje o kraju odbiorców, wieku, płci i języku.
  • Poznaj angażujące wyzwania hashtagowe, w których biorą udział influencerzy.

egzolit

Z egzolit, uzyskasz wszystkie niezbędne i praktyczne informacje na temat TikTok. Spędzając czas z tym narzędziem, możesz bez wysiłku odblokować najnowsze trendy. Pomaga w automatyzacji monitorowania całych kampanii marketingowych TikTok. Niezliczone renomowane marki polegają na tym narzędziu, aby odnieść sukces w swojej podróży TikTok.

Kluczowe cechy:

  • Śledź nieograniczoną liczbę kont TikTok, w tym influencerów, konkurentów i nie tylko. Śledź ich posty, historię i wzmianki oraz korzystaj z analiz opartych na danych.
  • Uzyskaj pełne informacje i historię wzrostu dla poszczególnych filmów TikTok.
  • Śledzenie i analiza kampanii influencerów w czasie rzeczywistym.
  • Informacje zwrotne na żywo na temat Twoich marek i analiza nastrojów.
  • Analizuj i śledź hashtagi, treść i wzrost w czasie.
  • Szpieguj reklamy konkurencji, aby zidentyfikować skuteczne strategie reklamowe.
  • Grupuj konta, filmy i hashtagi w folderach.
  • Zautomatyzowana synchronizacja danych z Arkuszami Google i Airtable w celu uzyskania aktualnych raportów BI.
  • Eksportuj obszerne dane TikTok w pliku CSV.

Starcie opowieści

Starcie opowieści pozwala naładować grę marketingową TikTok z influencerami na wyższy poziom. Pozwala wyprzedzić konkurencję, analizując skuteczność kampanii marketingowej. Możesz dokładniej przyjrzeć się swojej pozycji w porównaniu z konkurencją za pomocą testów porównawczych. Ponadto możesz odkryć najnowsze trendy w treści dzięki dogłębnym wglądom i metrykom.

Kluczowe cechy:

  • Odkrywaj nowych influencerów, śledź istniejących i bez wysiłku oceniaj najważniejsze wskaźniki.
  • Dowiedz się o współpracy influencerów i technikach marketingowych stosowanych przez rywali.
  • Analizuj KPI dla firm i twórców na TikTok i poznaj opinię influencera na temat Twoich rywali.
  • Bądź na bieżąco z marketingiem, uzyskując dostęp do popularnych treści, pomysłów i wskaźników zaangażowania.
  • Oferuje dostosowane raporty kampanii z etykietami dla agencji.
  • Pełne monitorowanie i raportowanie TikTok, które obejmuje wzmianki o marce, słowa kluczowe wyszukiwania i raporty.

SocialInsider

SocialInsider to przyjazna dla użytkownika platforma, która wykracza poza tradycyjne narzędzia analityczne TikTok. Oferuje solidne funkcje, które umożliwiają markom uzyskanie przewagi konkurencyjnej w krajobrazie TikTok.

Dzięki dogłębnej analizie treści, profilowi ​​i analityce post-level, a także danym konkurencji, możesz skutecznie mierzyć wydajność swojego konta TikTok. Zacznij więc od 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego już dziś i przekonaj się, jaką różnicę może to zrobić dla sukcesu Twojej marki TikTok.

Kluczowe cechy:

  • Dostarcza dokładnych informacji o wynikach, takich jak współczynnik zaangażowania, wyświetlenia wideo, wzrost obserwujących i inne.
  • Przeprowadza pełny audyt TikTok, aby uzyskać dostęp do starych danych postów, zmian w wydajności konta, fluktuacji wyświetleń i przyczyny.
  • Uzyskaj wnikliwe informacje za pomocą wykresów i danych zgodnie ze wskaźnikami KPI i najskuteczniejszymi treściami na TIkTok.
  • Oceń skuteczność swoich kampanii TikTok, organizując filmy w oparciu o filary treści.
  • Umożliwia użytkownikom łatwe manipulowanie i zagłębianie się w zebrane dane za pośrednictwem pulpitu nawigacyjnego.
  • Monitoruje i ocenia skuteczność sponsorowanych kampanii reklamowych
  • Dostępna opcja eksportu raportów produktowych do plików xsl, csv lub pdf.
  • Wykorzystuje sztuczną inteligencję na podstawie słów kluczowych i fraz, aby precyzyjnie określić nastrój treści w mediach społecznościowych.

Pomiar.studio

Zmierzone.studio to niezawodne narzędzie, jeśli chodzi o tworzenie strategii TikTok w oparciu o poinformowane dane. Wydawcy treści cyfrowych, agencje i firmy mogą analizować swoje dane TikTok za pomocą silnika tej platformy.

W rezultacie możesz przenieść swoje treści TikTok na nowy poziom, korzystając z danych godzinowych, porównań postów, testów porównawczych wydajności i wglądu w raporty dotyczące konta.

Kluczowe cechy:

  • Szybko oceniaj wydajność postów i uzyskuj wnikliwe dane dzięki automatycznym testom porównawczym wydajności TikTok i analityce konta dla najnowszych postów.
  • Analityka oparta na sztucznej inteligencji w celu poprawy strategii dotyczącej treści. Na przykład komputerowa analiza wizyjna do odkrywania ludzi, lokalizacji, zwierząt domowych i wzorców dla każdego postu, aby pomóc Ci znaleźć to, co działa najlepiej.
  • Usprawnia ten proces, łącząc wszystkie dane TikTok w jedną kompleksową platformę analityczną.
  • Miary statystyczne dotyczące kampanii, marek i towarów obejmują liczbę dyskusji, czas rozmowy i głos Twojej marki.
  • Określa, kto wspomina o Twojej firmie i jej wpływie na społeczności społeczne.
  • Wykrywa i ocenia odbiorców, hashtagi i aktualne trendy, aby pomóc marketerom w przewidywaniu zmian w nastawieniu klientów.
  • Zastanawia się nad częstotliwością i jakością dyskusji na temat marki lub produktu podczas monitorowania wzmianek o marce.
  • Analiza nastrojów pozwala ustalić, czy wzmianki o Twojej marce są pozytywne, negatywne czy neutralne.

Społeczność.io

Społeczność.io to potęga, która podnosi poziom zarządzania TikTok dzięki analityce. To idealne narzędzie dla agencji i marek do minimalizacji ich działań, w tym monitorowania, planowania, raportowania i nie tylko. Obecnie posiada globalny zespół zarządzający ponad 12000 kont w mediach społecznościowych.

Kluczowe cechy:

  • Rozbudowany pulpit nawigacyjny, aby odkryć możliwości, które ukrywały Twoje statystyki TikTok.
  • Śledź, porównuj i monitoruj statystyki TikTok, aby usprawnić administrowanie TikTokiem.
  • Skorzystaj z tabel dystrybucji, aby znaleźć najbardziej efektywne czasy publikowania treści TikTok i osiągnąć swój cel.
  • Stwórz strategię contentową w oparciu o tabele pokazujące rozkład wyświetleń i interakcji dla postów.
  • Znajduje najskuteczniejsze hashtagi, aby poszerzyć grono odbiorców i wchodzić z nimi w interakcję z treściami TikTok.

Analisa.io

Analisa.io to narzędzie do analizy społecznościowej dla TikTok, które jest obsługiwane przez sztuczną inteligencję. Zapewnia analitykę dla różnych typów firm o różnej wielkości.

To narzędzie jest pionierem, jeśli chodzi o narzędzia do analizy społecznościowej oparte na sztucznej inteligencji, które mogą badać dowolny profil publiczny, a także hashtagi. Ponadto cieszą się zaufaniem wpływowych osób, wydawców mediów i różnych firm w ponad 57 krajach.

Kluczowe cechy:

  • Zanurz się głęboko w aktywność i wyniki społecznościowe dzięki kompleksowej analizie profili i hashtagów własnych i konkurencji.
  • Zapewnia cenny wgląd w obserwujących Twój profil TikTok, w tym wiek, płeć i lokalizację.
  • Minimalizuje ryzyko oszustwa, mierząc jakość i autentyczność obserwujących.
  • Oszczędza czas, szybko eksportując informacje o profilu i hashtagu z TikTok do pliku PDF lub CSV
  • Wykorzystaj dane z poprzednich postów z określonych przedziałów czasowych, aby zebrać informacje społecznościowe.
  • Wyszukuje odpowiednie treści i wpływowe osoby w czasie rzeczywistym oraz sortuje najpopularniejsze posty, podpisy, hashtagi i harmonogramy publikowania.

Dziurka

Dziurka to rozwiązanie do analizy i raportowania mediów społecznościowych na żywo, które umożliwia firmom uzyskiwanie cennych informacji. Firmy mogą więc uzyskiwać wymagane analizy TIkTok bez spędzania godzin na ręcznym zbieraniu danych z różnych platform. Możesz szybko analizować wiele profili, wzmianek o marce, kampaniach i influencerów ze scentralizowanej przestrzeni.

Kluczowe cechy:

  • Monitoruj, jak dobrze działa Twój profil TikTok i jak ludzie na niego reagują.
  • Oferuje rekomendacje dotyczące publikowania w celu zwiększenia zaangażowania.
  • Śledzi Twoje najpopularniejsze hashtagi według zaangażowania i idealnej liczby do zaimplementowania w następnym poście.
  • Zawiera sugestie dotyczące zwiększania liczby wyświetleń postów, polubień i komentarzy zgodnie z popularnymi czasami publikowania.
  • Ujawnia strategie stosowane przez rywali poprzez grupę porównawczą, aby podkreślić Twoją pozycję w stosunku do nich.
  • Dowiedz się, jakie są preferencje i antypatie odbiorców oraz jak często powinieneś je stosować w swoich treściach.

Minter.io

Minter.io to aplikacja do analizy mediów społecznościowych, która oferuje szczegółowe analizy dla TikTok i innych platform. Zapewnia solidny i łatwy w użyciu interfejs, wspaniałe raporty i dokładne dane.

Firmy korzystające z kilku platform mediów społecznościowych pokochają możliwość obsługi wielu kont z jednego pulpitu nawigacyjnego. Dodatkowo możesz go wykorzystać do monitorowania kilku rywali z różnych kont TikTok.

Kluczowe cechy:

  • Oferuje przydatne wskaźniki do oceny sukcesu treści TikTok. W związku z tym zbiera informacje o Twoich poglądach, wskaźniku zaangażowania, polubieniach, komentarzach i udostępnieniach.
  • Dokładne dane dotyczące wydajności treści z częstymi aktualizacjami danych.
  • Pełne zestawienia zaangażowania w Twoje treści w ciągu pierwszych 24 godzin po publikacji.
  • Zwiększ efekt swoich postów TikTok, poznając idealne czasy publikacji i popularne hashtagi.
  • Sortuje odmiany postów, które są najbardziej korzystne dla odbiorców i firmy.
  • Oszczędza Twój czas dzięki możliwościom szybkiego eksportu danych, takich jak XLS, CSV lub raportom we wspaniałym formacie PDF i PPTX. Umożliwia również automatyczne udostępnianie danych przez e-mail.

kwintesencja

kwintesencja pozwala Ci wyprzedzić konkurencję i pozwala Ci dotrzymywać tempa swoim naśladowcom. Oferuje potężne funkcje analityczne do śledzenia, analizowania i optymalizowania wielu kont TikTok za pomocą automatycznych raportów i wiarygodnych danych. W ten sposób marki, agencje i influencerzy mogą pewnie kształtować swoje strategie.

Kluczowe cechy:

  • Zamień swoje dane TikTok w fascynującą wizualizację na żywo.
  • Śledź kluczowe wskaźniki, aby w pełni zrozumieć swoich odbiorców, uzyskiwać wgląd i identyfikować pojawiające się trendy.
  • Ocenia informacje profilowe, takie jak obserwujący, polubienia i wyświetlenia wideo, aby zwiększyć sukces Twoich treści.
  • Prosty do odczytania pulpit nawigacyjny do monitorowania stanu kampanii, demonstrowania atrybucji lub zapewniania kierownictwu, klientom lub potencjalnym klientom.
  • Twórz szczegółowe raporty lub modyfikuj gotowe pulpity nawigacyjne, aby monitorować ważne wskaźniki KPI.
  • Uprość gromadzenie danych i skoncentruj się na zrozumieniu odbiorców dzięki ujednoliconym danym z mediów społecznościowych.
  • Pojedynczy interfejs do kontrolowania wielu kont, oceniania wydajności i porównywania jej.
  • Twórz okresowe, automatyczne raporty za pomocą analizy TikTok.

TikBuddy

TikBuddy to kompleksowe rozwiązanie do marketingu opartego na danych i zarządzania w TikTok. Jest dostarczany z bezpłatnym rozszerzeniem przeglądarki, które bezbłędnie integruje się z TikTok. Dlatego możesz elastycznie prowadzić swoje konto TikTok i odblokować pełny potencjał tego narzędzia, aby ulepszyć swoją grę TikTok.

Kluczowe cechy:

  • Oferuje podstawowe dane o popularnych filmach, hashtagach i muzyce do śledzenia wydajności z monitorowaniem.
  • Marki i twórcy otrzymują wystarczającą ilość danych, aby zbudować swój kanał TikTok i zwiększyć zwrot z inwestycji.
  • Regularne zarządzanie danymi i śledzenie na koncie własnym z analizą raportów.
  • W razie potrzeby dostosowanie treści i planu wykonania.
  • Przeglądanie całej listy twórców na podstawie kategorii.
  • Zidentyfikuj najbardziej obiecujących twórców, popularne kategorie i status konta.
  • Znajdź największych twórców, przeszukując wszystkie kanały, aby uzyskać powiązania i kontakty.
  • Śledź aktualizacje danych na żywo w świeżo opublikowanych filmach i szybkie wprowadzanie danych, aby pomóc w planie marketingowym

Wniosek

Aby Twoja podróż TikTok zakończyła się sukcesem, musisz monitorować i utrzymywać swoje konta. Narzędzia analityczne TikTok mogą pomóc Ci zachować porządek w trendach i zoptymalizować dostarczanie treści.

Wspomniana powyżej lista narzędzi analitycznych TikTok jest wyposażona w funkcje, które są kluczowe dla uzyskania cennych informacji. Możesz po prostu przejrzeć funkcje, aby wybrać tę, która odpowiada Twoim celom. W rezultacie możesz zacząć podejmować decyzje poparte danymi i obserwować, jak Twoje kampanie TikTok wznoszą się na nowe wyżyny!

Możesz także zapoznać się z najlepszymi narzędziami wyszukiwania TikTok Influencer, aby zwiększyć zasięg swojej marki.