12 najlepszych platform Helpdesk SaaS dla Twojej firmy

Poznaj jedne z najlepszych rozwiązań pomocy technicznej opartych na chmurze do zarządzania obsługą klienta.

Istnieje wiele potężnych systemów pomocy w chmurze, których możesz użyć zamiast tradycyjnej metody samodzielnej instalacji i zarządzania oprogramowaniem.

Oprogramowanie jako usługa (SaaS) ma wiele zalet i brzmi idealnie dla startupów oraz małych i średnich firm. Z biegiem czasu korzystanie z SaaS zostało rozszerzone w wielu sferach, takich jak zarządzanie zasobami ludzkimi, SEO, ankiety, biuletyny, bezpieczeństwo sieci itp.

Zanim przejdziemy do listy, rzućmy okiem na zalety korzystania z SaaS.

Opłacalne

SaaS jest dostępny dla jego użytkowników, głównie na zasadzie subskrypcji. Wynajmujesz, a dostawca zarządza oprogramowaniem i wszystkim w zapleczu. Koszt subskrypcji jest niższy niż w przypadku tradycyjnych modeli licencji.

Większość dostawców oferuje okres próbny i płatność zgodnie z rzeczywistym użyciem, więc nie musisz inwestować i blokować swoich pieniędzy.

Szybkie wdrożenie

Oprogramowanie jest już zainstalowane i skonfigurowane na platformie chmurowej. Dlatego musisz zapłacić za subskrypcję lub rozpocząć okres próbny, aby zacząć z niego korzystać. Nie musisz przechodzić przez instalację i konfigurację oprogramowania, gdzie spędzasz kilka tygodni.

Bezpieczeństwo i konserwacja

Zarządzanie oprogramowaniem, serwerem, bezpieczeństwem jest zawsze wyzwaniem. Musisz być wykwalifikowany lub zatrudnić kogoś, kto zrobi dla Ciebie. Zwiększa to dodatkowe koszty biznesowe i obciążenie wsparcia operacyjnego. Dzięki modelowi SaaS nie musisz martwić się administracją systemu, poprawkami bezpieczeństwa, tworzeniem kopii zapasowych i regularnymi aktualizacjami.

Skalowalny

Większość rozwiązań SaaS jest skalowalna. Daje to elastyczność, aby zacząć od niższego planu i rozwijać się wraz ze wzrostem popytu. Możesz łatwo uaktualnić swój plan bez zakłócania systemu produkcyjnego.

SaaS to doskonałe rozwiązanie dla każdego, kto chce zacząć od minimum inwestycji. Co myślisz?

Oprogramowanie Helpdesk pozwala szybciej zarządzać zapytaniami klientów. Wsparcie jest zawsze kluczem do sukcesu biznesowego, a wybór odpowiedniego rozwiązania helpdesku może zmienić frustrację w zadowolonych klientów. Prowadzi to do większej satysfakcji klienta.

Pomaga również Twojemu zespołowi wsparcia w szybkim rozwiązywaniu problemów, zapytań i informacji zwrotnych.

Przyjrzyjmy się następującym dostępnym rozwiązaniom.

Gorgiasz

Gorgiasz jest wiodącym Helpdeskiem dla sklepów Shopify, Magento i BigCommerce. Skaluje się wraz z rozwojem dzięki możliwościom uczenia maszynowego, gdzie 20-25% najczęściej zadawanych pytań można zautomatyzować dzięki dokładnym danym klientów i personalizacji. Integruje się również z mediami społecznościowymi i najlepszymi aplikacjami w ekosystemie, aby scentralizować wszystkie informacje o klientach.

Kluczowe cechy:

  • Scentralizuj wszystkie zgłoszenia pomocy technicznej w jednym miejscu: Zarządzaj wszystkimi kanałami komunikacji w jednym scentralizowanym panelu, w tym e-mailem, mediami społecznościowymi, SMS-ami, czatem na żywo i telefonem.
  • Wyświetlaj wszystkie dane swoich klientów, gdy z nimi rozmawiasz. Edytuj zamówienia, modyfikuj subskrypcje i zwracaj płatności bez opuszczania swojego helpdesku.
  • Od automatyzacji często zadawanych pytań po pełną automatyzację i zamykanie zgłoszeń, Twój zespół pomocy technicznej będzie spędzał mniej czasu na szukaniu zajęcia, a więcej na rozmowach z klientami.
  • Zmień obsługę klienta w centrum zysku: odblokuj sprzedaż ze wsparcia za pośrednictwem czatu na żywo, wiadomości tekstowych i mediów społecznościowych oraz śledź całą sprzedaż i wydajność agentów pomocy technicznej.
  • Integruje się z popularnymi aplikacjami, aby zapewnić lepszą obsługę, takimi jak Klaviyo, Yotpo, Attentive, LoyaltyLion, Aircall i inne.

Dżitbit

Centrum pomocy Jitbit to system zgłoszeń SaaS z wbudowanym czatem na żywo, bazą wiedzy i potężnym silnikiem automatyzacji. Zaufany przez tysiące firm, doskonale integruje się z Twoją skrzynką wsparcia.

Kluczowe cechy

  • Bilety e-mailowe
  • Integruje się z JIRA, GitHub, Active Directory, MS Exchange, Dropbox i dziesiątkami innych narzędzi
  • Nauczanie maszynowe
  • Chatboty oparte na regułach i automatyzacja

Freshdesk

Freshdesk to jedna z wiodących platform, jeśli chodzi o branżę obsługi klienta. Jest ekonomiczny, szybki i łatwy w użyciu. Ponadto oferuje doskonałe opcje integracji i oferuje wiele sposobów na podniesienie biletów. Dostosowanie jest możliwe zgodnie z potrzebami Twojej marki.

Niektóre z funkcji to:

  • Śledź rozmowy według priorytetów i kategorii.
  • Razem rozwiązuje problemy jako zespół
  • Obsługa wielu kanałów
  • Automatyzuje powtarzalne zadania helpdesku
  • Twórz fora i inne samoobsługowe platformy dla klientów
  • Mierz i popraw wydajność
  • Dostosowanie i bezpieczeństwo

Zarządzaj zapytaniami klientów z telefonu komórkowego. Aplikacja Freshdesk jest dostępna na Androida i iOS.

Siły sprzedaży

Salesforce zapewnia, że ​​klient pozostaje zadowolony z usługi wsparcia opartej na sztucznej inteligencji. A dzięki spersonalizowanej interakcji z klientem i inteligentnej sprzedaży dodatkowej Salesforce jest najlepszym wyborem dla platformy SaaS zwiększającej przychody.

Niektóre kluczowe funkcje obejmują:

  • Wizualne przepływy pracy dla lepszej wydajności
  • Połącz się na kanałach społecznościowych
  • Zobacz wszystko w jednym pulpicie nawigacyjnym
  • Automatyczne planowanie

Możesz sprawdzić ich pełną ofertę w wersji demonstracyjnej lub bezpłatnej wersji próbnej, aby sprawdzić, czy są one odpowiednie.

Zendesk

Zendesk to przyjazne dla konsumenta oprogramowanie, które oferuje doskonałe pakiety w swoim pakiecie, które odróżniają je od konkurencji. Bezproblemowe usługi ułatwiają firmie pracę nad tym.

Przegląd najważniejszych wydarzeń:

  • Zintegrowana obsługa klienta
  • Chatbot, czat na żywo.
  • Baza wiedzy i inteligentna samoobsługa
  • Oprogramowanie call center

Zendesk cieszy się zaufaniem Tesco, Shopify, Slack i innych.

Wesoły Lis

Wygrane najlepsze oprogramowanie helpdeskowe od wielu lat, Wesoły Lis zapewnia kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pytaniami i opiniami klientów.

Jest wyposażony w narzędzia do automatyzacji, które zmniejszają obciążenie związane z biletami i integrują się z Twoimi ulubionymi narzędziami.

  • Jira
  • Magento
  • Świeże książki
  • Baremetryka
  • GitHub
  • i wiele więcej…

Możesz używać Happyfox do HR, działu pomocy IT, marketingu, obsługi klienta, obiektów i nie tylko.

LiveAgent

Możesz zacząć już od 15 USD miesięcznie z LiveAgent zarządzać całą Twoją komunikacją.

Dzięki ponad 150 funkcjom możesz sobie wyobrazić, że może spełnić prawie każde wymagania.

Biurko Zoho

Zaufany przez wiodące marki, takie jak Intel, Sears, Mercedes Benz i inne.

Chcesz wypróbować przed zapłaceniem?

Śmiało i wypróbuj Biurko Zoho DARMOWY plan.

Pakiety z wieloma funkcjami:

  • Wielokanałowy
  • E-mail, telefon lub czat na żywo
  • Automatyzacja – przepływy pracy, przypisywanie zgłoszeń, eskalacje itp
  • Potężne raportowanie
  • Dostosuj wszystko
  • Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, w tym RODO

Zoho niedawno wprowadził Zia – rozwiązanie do obsługi klienta oparte na sztucznej inteligencji.

Pomóż Skautowi

Lepszy sposób na rozmowę z klientem, Help Scout to oprogramowanie do obsługi klienta, któremu zaufało ponad 8000 firm. Oferują wiadomości, dokumentację, czat na żywo, współpracę zespołową, bazę wiedzy, wspólną skrzynkę odbiorczą i integrację z wieloma rozwiązaniami innych firm.

Rowek

Rowek jest łatwy w użyciu, skoncentrowany na małych i średnich firmach, ze wszystkimi podstawowymi funkcjami, jakich można oczekiwać od oprogramowania helpdesk.

  • Profile niestandardowe
  • Kasy biletowe i skrzynki pocztowe
  • Odpowiedzi w puszkach
  • Zautomatyzowane reguły
  • Oceny

Możesz zacząć od 30-dniowego okresu próbnego, aby zobaczyć, jak Groove może pomóc Twojej firmie.

PomocCrunch

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep eCommerce, czy firmę opartą na SaaS, PomocCrunch może pomóc w sukcesie zadowolonych klientów. Możesz zarządzać wielokanałową komunikacją od klientów za pomocą jednego pulpitu nawigacyjnego.

Za pomocą funkcji automatycznych wiadomości możesz zautomatyzować wiadomości w aplikacji, e-maile, aby zwiększyć konwersję.

Przegląd najważniejszych wydarzeń

  • Ukierunkowane czaty
  • Spersonalizowana wiadomość do właściwych osób we właściwym czasie
  • Dostosuj wygląd i styl czatu do swojej marki
  • Udostępniona skrzynka odbiorcza
  • Szybkie wyszukiwanie
  • Intuicyjny system sprzedaży biletów

Możesz zacząć od BEZPŁATNEGO planu, aby doświadczyć ich platformy. Jestem pewien; to ci się spodoba.

Profesorowie

Solidne narzędzie obsługi klienta pomaga firmom dostarczać swoim klientom doskonałe usługi. Oparty na wspólnej poczcie e-mail system zgłoszeń do pomocy technicznej upraszcza pracę agentów dzięki łatwemu śledzeniu problemów i szybszemu rozwiązywaniu zgłoszeń.

Kluczowe cechy:

  • E-mail do współpracy
  • Śledzenie problemów
  • Gotowe odpowiedzi
  • Inteligentne raporty i oceny
  • Wielokanałowy
  • Kreator bazy wiedzy, czatu i ankiet

Możesz zacząć od 15-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, aby zobaczyć, jak to zrobić Biuro pomocy ProProfs może zdziałać cuda dla Twojej firmy.

Zarządzanie obsługą klienta jest zawsze wyzwaniem i mam nadzieję, że powyższe rozwiązanie pomocy technicznej w chmurze pomoże Ci osiągnąć sukces klienta.