12 najlepszych programów do e-mail marketingu premium dla rozwijającego się biznesu

E-mail marketing jest wiecznie zielony. Nawet w dobie mediów społecznościowych ta jedna z najwcześniejszych form kanałów marketingowych nadal króluje.

Więcej niż 4 miliardy ludzi korzysta z e-maili obecnie, więc zdecydowanie nie jest przestarzały; zamiast tego rośnie i staje się bardziej zaawansowany i silniejszy niż kiedykolwiek.

Wysyłanie e-maili nie tylko wygląda profesjonalnie, ale również odgrywa zasadniczą rolę w generowaniu leadów, napędzaniu sprzedaży i budowaniu solidnych relacji z klientami i subskrybentami.

A dzięki zaawansowanym technologiom e-maile stały się wyrafinowane. Masz oprogramowanie do e-mail marketingu z niesamowitymi funkcjami i możliwościami, dzięki którym e-mail marketing jest łatwiejszy i przyjemniejszy.

W tym artykule omówimy kilka rzeczy na temat marketingu e-mailowego, w jaki sposób może on pomóc Twojej firmie i sprawdzimy niektóre z najlepszych programów do e-mail marketingu.

Zaczynajmy!

Co to jest marketing e-mailowy?

Marketing e-mailowy to technika marketingu cyfrowego, która wykorzystuje e-maile do promowania produktów lub usług marki. Jego celem jest informowanie i edukowanie grupy docelowej na temat Twojej marki, promowanie produktów i usług, budowanie silnej społeczności i zwiększanie sprzedaży Twojej marki. Oprogramowanie do marketingu e-mailowego pomaga wysyłać, planować, odpowiadać, śledzić i śledzić e-maile marketingowe.

To skuteczny sposób na budowanie i pielęgnowanie relacji z subskrybentami, którzy mogą stać się Twoimi lojalnymi klientami. Oprócz dostarczania treści informacyjnych pomaga również czytelnikom zapoznać się z najnowszymi ofertami Twojej marki, promocjami i rabatami, ofertami specjalnymi i tak dalej.

Dobrze wykonany e-mail marketing może odegrać kluczową rolę w generowaniu leadów, lepszych współczynnikach konwersji, utrzymywaniu silnych relacji, tworzeniu świadomości marki i utrzymaniu zaangażowania klientów w zwiększanie lojalności wobec marki. Są dwojakiego rodzaju:

  • Informacyjny e-mail marketing polega na wysyłaniu wiadomości e-mail do klientów lub subskrybentów w celu informowania lub edukowania ich o Twojej marce, nowych ofertach, najnowszych wiadomościach itp. Może to być za pośrednictwem biuletynów wysyłanych co tydzień, co miesiąc lub dwa razy w miesiącu lub poprzez ogłoszenia dotyczące nowych wydań, ważnych zmiany itp.
  • Promocyjny marketing e-mail polega na wysyłaniu wiadomości e-mail w ciągu dni lub tygodni w celu promowania Twojego produktu, usługi, ofert specjalnych, seminariów internetowych lub premier e-booków. Zawiera wyraźne wezwanie do działania, którego oczekujesz od czytelników, takie jak udział w sesji, zakup czegoś, odwiedzenie strony internetowej itp.

Korzyści z marketingu e-mailowego

E-mail marketing jest nadal widoczny w dobie mediów społecznościowych, płatnych kampanii i innych kanałów marketingu cyfrowego. W rzeczywistości stał się dziś bardziej zaawansowany, obejmując technologie takie jak oprogramowanie do e-mail marketingu, automatyzacja, integracja z innymi narzędziami itp., które pomagają usprawnić i ułatwić ten proces.

Znajdźmy różne korzyści z e-mail marketingu.

Świadomość marki

Nic nie wygląda bardziej profesjonalnie podczas wysyłania wiadomości przez e-maile niż inne kanały, takie jak media społecznościowe, SMS-y itp. Masz ich e-mail, co oznacza, że ​​​​mogli mieć z Tobą kontakt lub są już Twoim klientem. A kiedy wyślesz im e-mail z wartością dla nich, prawdopodobnie to docenią.

Możesz pozostać w ich pamięci na dłużej, a gdy będą potrzebować podobnych usług i produktów, jako pierwszy przyjdziesz im do głowy. Tworzy świadomość Twojej marki wśród docelowych odbiorców, że istniejesz i chętnie pomożesz im rozwiązać ich problem.

Zwiększone współczynniki konwersji

Średnia współczynnik klikalności wynosi około 3% w przypadku e-maili, większa niż w przypadku niektórych innych kanałów cyfrowych, takich jak tweety. A wraz z rosnącym wykorzystaniem telefonów komórkowych, czytanie e-maili stało się dla użytkowników jeszcze łatwiejsze. Zwiększyło to współczynniki otwarć i współczynniki klikalności.

Ponieważ ostatecznym celem każdego kanału marketingowego jest konwersja, e-maile są na to skutecznym sposobem. Możesz informować odbiorców i klientów o swoich produktach i usługach oraz kontaktować się z marką za pośrednictwem e-maili. Pomaga zwiększyć liczbę potencjalnych klientów i współczynniki konwersji.

Utrzymanie klientów

Kiedy przekazujesz mocne przesłanie swoim poprzednim klientom, nadal jesteś na ich radarze. Możesz rozpowszechniać przydatne, informacyjne treści za pośrednictwem wiadomości e-mail do swoich klientów, aby nadal korzystali z Twoich produktów i usług.

Możesz również dać im spersonalizowane bonusy lojalnościowe, kupony, rabaty i inne oferty, aby mogli regularnie być z Twoją marką. Pomaga budować z nimi relacje i zatrzymać tych klientów, którzy już Ci zaufali. Teraz nadszedł czas, aby utrzymać to zaufanie za pomocą e-maili.

Wyższy zwrot z inwestycji

Jeśli porównasz koszt e-mail marketingu do zwrotów, które z niego otrzymasz, te drugie będą wyższe, jeśli zrobisz to dobrze. Średni zwrot z inwestycji (ROI) dla rynku poczty elektronicznej wynosi 38 USD za każdego wydanego dolara.

Wystarczy wydać na oprogramowanie do e-mail marketingu i siłę roboczą, aby stworzyć silną wiadomość w imieniu Twojej marki, a możesz zachwycić swoich klientów spersonalizowanymi, wartościowymi wiadomościami e-mail, które mogą budować relacje i zwiększać sprzedaż.

Funkcje, których należy szukać w narzędziu do e-mail marketingu

Poszukaj tych wskazówek, wybierając narzędzie do e-mail marketingu:

  • Upewnij się, że uzyskasz doskonały wskaźnik dostarczalności wiadomości e-mail, aby zapewnić, że dotrą one do klientów bez awarii. Porównaj różne narzędzia i wybierz najlepsze.
  • Zapytaj o automatyzację poczty e-mail, aby wysyłać automatyczne sekwencje wiadomości e-mail, gdy użytkownicy się rejestrują, a także wiadomości i powiadomienia zgodnie z ich działaniami.
  • Zawsze sprawdzaj, ile i jak dobre są ich gotowe szablony i układy wiadomości e-mail. Musi uzupełniać Twoją firmę i branżę oraz ułatwiać ich łatwe dostosowywanie.
  • Narzędzie musi oferować opcje analizy i raportowania umożliwiające śledzenie kluczowych wskaźników, takich jak kliknięcia, otwarcia, sprzedaż, odbicia itp.
  • Musi umożliwiać segmentację subskrybentów według ich zainteresowań, zachowań i innych aspektów.
  • Narzędzie musi oferować formularze zgody do umieszczenia w witrynie i przechwytywania większej liczby adresów e-mail.
  • Sprawdź inne funkcje, takie jak opcje eCommerce, podgląd wielu skrzynek odbiorczych, narzędzia do tworzenia stron docelowych, wiele kanałów wiadomości za pośrednictwem mediów społecznościowych, wiadomości tekstowych itp.

Czy jesteś gotowy na rozpoczęcie kampanii e-mail marketingowej?

Te narzędzia do e-mail marketingu mogą Ci pomóc.

E-mail marketing i inne prace są teraz łatwe dzięki Constant Contact. Zrobi to wszystko dla Twojej firmy, abyś mógł się zrelaksować i zobaczyć różnicę. Rozwijaj swoją markę, wysyłając e-maile do swoich klientów o nowościach produktowych, ofertach, potwierdzeniu zamówienia i nie tylko, co pomoże Twojej marce stać w pierwszym rzędzie i rozwijać swój biznes.

Promuj swoją sprzedaż za pomocą łatwego w użyciu Kreatora szablonów wiadomości e-mail. Możesz wyszukiwać różne szablony zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, aby spełnić swoje cele. Ponadto otrzymujesz narzędzia do edycji umożliwiające wprowadzanie zmian zgodnie z wymaganiami biznesowymi.

Ponadto śledź swój sukces dzięki solidnej analizie i raportowaniu w czasie rzeczywistym. Lepsza komunikacja doprowadzi do lepszego wzrostu, a automatyzacja pomoże przyspieszyć sprzedaż, utrzymując zaangażowanie klientów. Ponadto możesz zautomatyzować wiadomości e-mail, aby zaoszczędzić czas i zbudować dobre relacje z klientami, takie jak wiadomość powitalna, serie wiadomości e-mail, segmentacja kontaktów, ponowne wysyłanie wiadomości e-mail i wiele innych.

Możesz wypróbować nowe sposoby, takie jak wydarzenia na żywo, kupony, darowizny, ankiety online i nie tylko. Uzyskaj idealny plan marketingu e-mailowego w oparciu o Twoje potrzeby i rozpocznij BEZPŁATNY okres próbny.

Omnisend

Docieraj do klientów tam, gdzie są, na preferowanym przez nich kanale, dzięki platformie marketingu e-mail i SMS firmy Omnisend, która jest ukierunkowana na e-commerce. Omnisend oferuje mnóstwo intuicyjnych, łatwych w użyciu funkcji, które usprawnią Twój marketing eCommerce.

Zacznij od automatycznej funkcji Zasób marki, która automatycznie importuje logo marki, kolory i czcionki do swojej dużej biblioteki szablonów wiadomości e-mail. Ich kreator wiadomości e-mail typu „przeciągnij i upuść” ułatwia tworzenie wiadomości e-mail, nawet od zera, i umożliwia importowanie produktów do wiadomości e-mail bez konieczności opuszczania kreatora.

Co więcej, możesz użyć ich potężnego i elastycznego edytora przepływu pracy, aby skonfigurować automatyczne wiadomości e-mail, które wychodzą na podstawie ustawionego wyzwalacza. Obejmuje to powitalny e-mail, porzucony koszyk, potwierdzenie zamówienia i wiele, wiele więcej. Możesz także użyć ich zaawansowanych funkcji segmentacji, aby hipertargetować swoich klientów, dzięki czemu możesz wysyłać bardziej trafne wiadomości.

Ze względu na omnichannel, Omnisend umożliwia wykorzystanie nie tylko wiadomości e-mail, ale także powiadomień SMS i push w przepływach pracy i kampaniach, dzięki czemu możesz docierać do klientów na różne sposoby.

Dogłębne raportowanie pomoże Ci śledzić sprzedaż, zobaczyć sukces kampanii i automatyzacji, zrozumieć, na jakim etapie podróży znajdują się klienci, i wiele więcej.

Możesz uzyskać nieograniczoną liczbę funkcji, w tym darmowe kredyty SMS, za DARMO dla maksymalnie 250 kontaktów każdego miesiąca. Płatne plany zaczynają się od 16 USD miesięcznie i obejmują dedykowanego Menedżera ds. Sukcesu Klienta, wsparcie na żywo i nie tylko.

Mailmodo

Mailmodo sprawia, że ​​e-maile zachwycają swoimi interaktywnymi elementami, dzięki czemu Twoje kampanie marketingowe nie zawiodą.

E-maile wysyłane za pomocą Mailmodo mogą zrobić o wiele więcej niż tradycyjne wiadomości.

Dokładnie, możesz:

  • Zbieraj opinie,
  • Przeprowadzaj quizy i ankiety,
  • Zarezerwuj demo i zrób rejestracje,
  • Odzyskaj porzucone wózki itp.

A wszystko to dzieje się bez pisania ani jednej linii kodu do tworzenia e-maili obsługujących HTML i AMP.

Poza tym możesz łatwo importować i zarządzać listami kontaktów z opcją zbiorczego i wyzwalanego wysyłania obsługującego zautomatyzowane przepływy pracy.

A najlepsze jest to, że możesz łatwo zintegrować Mailmodo z istniejącym stosem marketingowym.

Wreszcie, możesz skorzystać z przyjaznego dla startupów planu Mailmodo z bezpłatną subskrypcją na zawsze zawierającą 10 000 wiadomości e-mail miesięcznie.

KonwertujKit

Rozwijaj swoją firmę, łącząc się z klientami za pomocą oprogramowania do e-mail marketingu ConvertKit. Zaoszczędzi to Twój czas marketingowy, dzięki czemu będziesz mógł poświęcić więcej czasu na tworzenie nowych rzeczy. Jego projektant e-maili może pomóc Ci pominąć część edycyjną i skupić się na pisaniu treści e-maila, co jest najważniejszą częścią.

Otrzymasz wiele szablonów, które możesz wybrać i ustawić jako domyślny. Ponadto użyj wbudowanych opcji stylizacji, aby dodać filmy, obrazy i przyciski do wiadomości e-mail i uzyskaj wspaniałe wrażenia podczas pisania dzięki uproszczonemu interfejsowi. Ma również wskaźnik dostarczania 98%, co oznacza, że ​​Twoje e-maile trafiały do ​​właściwej skrzynki odbiorczej, a nie do folderu spamu.

Zautomatyzuj swoje e-maile, konfigurując ścieżkę subskrybenta i pisząc treści, które chcesz dodać do serii. Możesz otrzymać dane klienta za pomocą formularza rejestracji lub strony docelowej i podzielić się swoją kreatywnością w ciągu kilku minut. Ponadto zorganizuj wszystkich subskrybentów z jednej listy za pomocą segmentów i tagów, aby wysyłać ukierunkowane e-maile na podstawie zainteresowań klienta.

Sprawdź statystyki i wykresy swoich subskrybentów, aby zrozumieć, w jaki sposób Twoi klienci wchodzą w interakcję z e-mailami i podejmować właściwe decyzje, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki. Twoi klienci zasługują na lepsze, a ConvertKit pomoże Ci zapewnić wyjątkowe wrażenia, dzięki czemu będą zachwyceni, a Twoja firma się rozwinie.

ConvertKit oferuje BEZPŁATNĄ subskrypcję dla nowych twórców z ograniczonymi funkcjami i korzyściami. Rozpocznij płatną subskrypcję zgodnie ze swoimi potrzebami już za 9 USD miesięcznie.

Sendinblue

Skorzystaj z pięknie zaprojektowanych szablonów wiadomości e-mail Sendinblue, aby promować swoją markę i rozwijać firmę. Stwórz znakomitą i profesjonalnie wyglądającą wiadomość e-mail w ciągu minuty i wybierz preferowany szablon z biblioteki lub utwórz nowy od podstaw.

Użyj narzędzia przeciągnij i upuść, aby dodać styl i bloki, które idealnie pasują do Twojej firmy. Dodaj tekst dynamicznie, na przykład nazwę kontaktu, za pomocą narzędzia do personalizacji, i rozwijaj się lepiej dzięki innym opcjom personalizacji poczty e-mail.

Funkcje Sendinblue zapewniają profesjonalną obsługę. Możesz pogrupować swoje kontakty, aby stworzyć dobrą strategię marketingową, wybierając mniejsze segmenty według historii zakupów, lokalizacji geograficznej, płci i innych. Zakończ wpisywanie wiadomości e-mail i pozwól Sensinblue zająć się resztą. Co więcej, dzięki narzędziu do optymalizacji czasu wysyłania opartemu na uczeniu maszynowym możesz wysłać treść wiadomości e-mail w idealnym czasie.

W każdym planie znajdziesz nieograniczone miejsce na kontakty, niezależnie od tego, czy jest to BEZPŁATNY plan na maksymalnie 300 e-maili dziennie, czy plan premium na 20 000 e-maili miesięcznie.

Otrzymać odpowiedź

GetResponse zapewnia potężne i uproszczone narzędzia do tworzenia stron, wysyłania e-maili i automatyzacji marketingu. Otrzymasz wszystkie rozwiązania marketingowe, które musisz zrobić, aby rozwijać swój biznes. Użyj go, aby zbudować swoją listę kontaktów za pomocą narzędzia do generowania leadów, aby przekształcić odbiorców w lojalnych fanów.

Kontaktuj się z potencjalnymi klientami i klientami za pośrednictwem komunikacji online, aby zapewnić im lepsze wrażenia. Pozwala również dobrze promować swoją firmę, aby przekształcić odwiedzających w lojalnych i powracających klientów. Ciesz się profesjonalnymi szablonami wiadomości e-mail, sprawdzoną dostarczalnością i narzędziami do projektowania z ułatwieniami dostępu i bądź na bieżąco ze swoją kreatywnością.

Wyślij pojedynczą transmisję e-mail ze specjalnymi ofertami i aktualizacjami oraz twórz sekwencje e-maili, aby zautomatyzować przepływ, aby móc śledzić i kontaktować się z subskrybentami. Ponadto projektuj automatyczne wiadomości e-mail, aby sprzedawać więcej i szybciej.

Korzystaj z narzędzi Time Travel i Perfect Timing, aby dostarczać e-maile swoim klientom we właściwym czasie. Ponadto projektuj piękne e-maile za pomocą układów, sekcji, jednego łatwego widoku, urządzeń mobilnych i ulepszaj każdy projekt za pomocą GIF-ów i bezpłatnych zdjęć.

Wypróbuj oprogramowanie GetResponse ZA DARMO przez okres do 30 dni i wybierz idealny plan już od 12,30 USD miesięcznie.

Aktywna kampania

Dostarczaj właściwe wiadomości e-mail właściwym osobom w mgnieniu oka dzięki narzędziu do e-mail marketingu ActiveCampaign i szybciej rozwijaj swoją firmę. Pomaga tworzyć kampanie, budować biuletyny e-mailowe, wysyłać przyciągające wzrok e-maile do klientów i wyświetlać im atrakcyjne oferty.

Sprawdź, co działa lepiej, korzystając z raportów lub użyj prostych testów A/B, aby określić, który e-mail ma więcej kliknięć, otwarć lub zakupów, a którego brakuje. ActiveCampaign integruje się z wieloma narzędziami, aby ułatwić Ci pracę i podejmować właściwe decyzje, wykorzystując spostrzeżenia do dalszego rozwoju.

Zobaczmy, ile rodzajów e-maili możesz wysłać:

  • Wysyłaj e-maile: wyślij je, gdy wymyślisz oferty lub nowo wprowadzone produkty, którymi chcesz się podzielić z każdym subskrybentem. Śmiało i wysyłaj e-maile rozgłoszeniowe, co oznacza, że ​​wyślesz jeden e-mail, ale wszyscy subskrybenci otrzymają go w swoich e-mailach.
  • Wyzwalane wiadomości e-mail: zautomatyzuj niektóre wiadomości e-mail, aby klient, który odwiedzi i dokona zakupu w Twoim sklepie eCommerce lub dokona płatności, otrzymał wiadomość e-mail z powiadomieniem. Szybka obsługa prowadzi do zadowolonych klientów, co prowadzi do Twojego rozwoju.
  • Ukierunkowane e-maile: w oparciu o dowolny czynnik, podziel kontakty, pogrupuj je, aby wysłać odpowiednią wiadomość e-mail do właściwych osób.
  • Autorespondery e-mail: Wysyłaj powitalne wiadomości e-mail, dostarczaj magnesy na leady lub automatycznie rozpoczynaj serię powitalną zgodnie z działaniami klienta.
  • Ścieżki e-mail: e-maile o automatyzacji pomagają zmienić zainteresowanych odbiorców w płacących klientów.
  • Planuje e-maile: Zaplanuj e-maile na konkretną godzinę i datę, co jest idealne na święta, wyprzedaże, urodziny i wydarzenia.

ActiveCampaign zapewnia kilka narzędzi, takich jak edycja dla wielu użytkowników, historia zmian, zarządzana dostarczalność, integracje, treści warunkowe, zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych, działania linków, dane niestandardowe, śledzenie geograficzne i wiele innych.

Oferuje prostą wycenę bez opłat instalacyjnych. Zdobądź 500 kontaktów na swojej liście za jedyne 6,75 USD/miesiąc.

Elastyczny e-mail

Wykorzystaj moc inteligentnych rozwiązań i nowoczesnych narzędzi, aby skalować swój biznes i budować dobre relacje z korzystającymi z niego klientami Elastyczny e-mail. Oferuje projektantów e-maili, twórców kampanii i autoresponderów, dzięki czemu możesz wnieść swoją kreatywność, efektywnie zarządzać odbiorcami i wysyłać e-maile bez kiwnięcia palcem.

Twórz nieograniczoną liczbę formularzy internetowych i zdobywaj więcej kontaktów w niezawodny sposób, aby rozwijać swoją firmę. Nowoczesne strony docelowe pomagają szybciej budować połączenia, a także możesz wybierać spośród różnych szablonów lub rozwijać własny pomysł. Uzyskaj odpowiednie narzędzia z elastycznych wiadomości e-mail, takie jak pola niestandardowe, segmentacja i subkonta.

Zwiększaj zaangażowanie klientów dzięki opcji spersonalizowanego przepływu wiadomości e-mail, wysyłaj wiadomości e-mail z dostępnych opcji i automatyzuj przepływ, aby przyciągnąć więcej odbiorców. Możesz także wykorzystać moc testów A/X, aby dowiedzieć się, który e-mail działa i przekonwertować potencjalnych klientów. Dodatkowo przejrzyj różne wersje szablonów, treści itp. i podejmij właściwą decyzję. Pomaga również ulepszyć Twoje dzieło, podejmując mądrzejsze kroki z wynikami w czasie rzeczywistym.

Wypróbuj Elastic Email ZA DARMO lub uzyskaj nieograniczony plan za jedyne 15 USD miesięcznie dla maksymalnie 5000 kontaktów.

MailerLite

Przenieś swoją strategię e-mail marketingu poza skrzynkę odbiorczą dzięki swojej kreatywności, korzystając z zaawansowanych narzędzi MailerLite, które zapewniają wszystkie funkcje potrzebne do odniesienia sukcesu w e-mail marketingu. Oferuje wstępnie zdefiniowane szablony, bogaty tekst, niestandardowy kod HTML, narzędzia do przeciągania i upuszczania oraz pozwala tworzyć profesjonalne i dobrze wyglądające kampanie, które dostarczają odpowiednie komunikaty Twoim klientom.

Przyciągnij nowych użytkowników za pośrednictwem swojej witryny, osadzonych formularzy, wyskakujących okienek i stron docelowych. Wykorzystaj szerszą kreatywność, aby uzyskać zdrowy przepływ klientów i rozwój firmy. Możesz także zoptymalizować swoje treści, wiedząc, czego naprawdę chcą subskrybenci, testować kampanie i nie tylko.

Funkcje takie jak segmentacja, ankiety i testy A/B mogą sprawić, że Twoja następna kampania będzie bardziej skuteczna. Możesz także zwiększyć zaangażowanie i zbudować zaufanie poprzez automatyzację wiadomości e-mail, która skutkuje spersonalizowanymi i ukierunkowanymi wiadomościami e-mail.

Otrzymuj 12000 e-maili co miesiąc ZA DARMO dla maksymalnie 1000 subskrybentów. Wybierz płatną wersję, aby korzystać z nieograniczonej liczby e-maili za 10 USD miesięcznie.

AWeber

AWeber oferuje platformę, na której możesz łatwo kontaktować się z klientami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Otrzymujesz e-mail marketing, szablony stron docelowych, automatyzację wiadomości e-mail, strony eCommerce i powiadomienia web push. Korzystaj z tylu rozwiązań, ile chcesz, aby szybciej odnieść sukces i szybko osiągnąć swoje cele.

Zacznij tworzyć treść wiadomości e-mail za pomocą gotowych szablonów i edytora przeciągnij i upuść. Narzędzie pomaga pozyskiwać więcej potencjalnych klientów za pomocą formularzy rejestracyjnych i powiększać silną bazę klientów. Wysyłaj powiadomienia web push i e-maile na podstawie zainteresowań klienta, aby budować zaufanie i lojalność.

AWeber kontroluje kompleksowe procesy, aby upewnić się, że Twoje e-maile nigdy nie znajdą się w folderze śmieci. Pozwala zautomatyzować niektóre przepływy pracy, aby uzyskać większą sprzedaż i wyższe wskaźniki otwarć dzięki biuletynom i kampaniom e-mailowym. Możesz także połączyć swoją firmę z ponad 100 integracjami, aby uzyskać więcej korzyści i narzędzi oszczędzających czas.

Ceny zaczynają się już od 16,15 USD/miesiąc.

Mailchimp

Utrzymuj zaangażowanie odbiorców i rozwijaj swoją firmę z Mailchimp do tworzenia angażujących e-maili, zwiększania sprzedaży i rozwijania marki. Zacznij od różnych szablonów lub zakoduj swój projekt w kreatorze poczty e-mail Mailchimps. Jego Creative Assistant może stworzyć dla Ciebie projekty uzupełniające Twoją markę.

Użyj atrakcyjnego wiersza tematu w narzędziu Subject Line Helper, aby przyciągnąć więcej klientów. Wypróbuj różne wersje treści wiadomości e-mail z testami A/B i spraw, aby Twoje wiadomości e-mail były trafne dzięki automatycznym ścieżkom za pomocą narzędzia Customer Journey Builder.

Możesz wysyłać e-maile na podstawie interakcji i zachowań klientów, zwiększając zaangażowanie i zapewniając lepsze doświadczenia. Mailchimp zajmie się wszystkimi technicznymi sprawami, aby mieć czas na budowanie dobrych relacji.

Śledź sprzedaż, aby zobaczyć, co działa w Twoich kampaniach za pomocą raportów, przekształć statystyki w wyniki w czasie rzeczywistym i zwiększ wyniki w wiadomościach e-mail dzięki integracji z innymi narzędziami.

Otrzymasz wszystkie potrzebne narzędzia ZA DARMO do 2000 kontaktów.

E-mailOśmiornica

Marketing e-mailowy jest teraz łatwy dzięki EmailOctopus, który oferuje proste i wydajne narzędzia do angażowania klientów i doskonalenia się w rozwijaniu firmy za pomocą wiadomości e-mail.

Zachwyć swoich klientów dostosowanymi szablonami i edytorem typu „przeciągnij i upuść”, wykorzystaj spostrzeżenia i dane do segmentacji listy i personalizacji wiadomości e-mail w celu zwiększenia konwersji. Rozwijaj się dzięki dostosowywanym formularzom i importuj istniejących subskrybentów lub twórz strony docelowe, aby zdobywać leady.

Wysyłaj e-maile powitalne automatycznie, aby zaangażować ich od momentu dołączenia. Zacznij od wstępnie zaprojektowanych szablonów i dostosuj je za pomocą edytora wiadomości e-mail lub stwórz własne od podstaw. Możesz także importować szablony HTML, aby mieć pełną kontrolę nad kreacją. Ponadto śledź współczynniki otwarć, odrzuceń i kliknięć dzięki raportom kampanii i sprawdzaj, co działa, aby poprawić przepływ.

EmailOctopus jest całkowicie BEZPŁATNY dla maksymalnie 2500 subskrybentów i 10000 e-maili miesięcznie lub możesz zapłacić 24 USD miesięcznie, aby otrzymać 50000 e-maili.

Kilka szybkich wskazówek dotyczących skutecznego e-mail marketingu

Rozważ kilka najlepszych praktyk dotyczących marketingu e-mailowego, aby jak najlepiej je wykorzystać.

  • Personalizacja jest kluczem w tym nowoczesnym świecie. Klienci doceniają to, jeśli zwracasz się do nich po imieniu, zamiast pisać ogólne pozdrowienia.
  • Spersonalizuj treść i napisz wiadomość e-mail w oparciu o ich potrzeby i preferencje. Musi również mieć chwytliwy temat, aby przyciągnąć uwagę, a następnie dostarczyć mocny komunikat.
  • Wybierz odpowiednią długość e-maili i sformatuj je profesjonalnie. Upewnij się, że czcionki, obrazy i treść uzupełniają się nawzajem i podkreśl swoje logo i markę, aby się wyróżniać.
  • Wyślij odpowiednią wiadomość we właściwym czasie, aby Twoi klienci i oboje mogli czerpać z tego korzyści. Ponadto zoptymalizuj dostarczalność wiadomości e-mail i jej wygląd na różnych urządzeniach, aby zapewnić użytkownikom spójne wrażenia.
  • Powstrzymaj się od kupowania list e-mail, ponieważ może to prowadzić do kar i utraty reputacji.

Wniosek 👩‍💻

E-mail marketing wciąż króluje, a jeśli zrobisz to dobrze, może pomóc w budowaniu silnych relacji z odbiorcami, przekształcaniu ich w płacących klientów, zwiększaniu sprzedaży i przychodów oraz budowaniu lojalności wobec marki. Skorzystaj więc z oprogramowania do e-mail marketingu, które właśnie omówiliśmy, i zobacz, jakie korzyści przynosi dla Twojej firmy.