15 oprogramowania do śledzenia czasu dla zespołów

Mówią – „Czas to pieniądz”.

I nie mogłem się zgodzić!

W tym szybko szybkim i konkurencyjnym świecie liczy się każda sekunda. Ma znaczenie wszędzie, czy to w życiu osobistym, czy zawodowym. Jeśli potrafisz dobrze zarządzać swoim czasem, decyduje to o wielu ważnych aspektach twojego życia.

Przekłada się to nawet na prowadzenie firmy lub organizacji. Właściwe zarządzanie czasem może wpłynąć na wskaźnik sukcesu Twojej organizacji. Czemu nie; im bardziej produktywny może być Twój zespół, tym większy będzie potencjał zarobkowy.

Dlatego nowoczesne organizacje przywiązują obecnie dużą wagę do właściwego zarządzania i wykorzystania swojego czasu. Decydują się na sposoby odmierzania czasu, które pracownik bierze, aby wykonać określone zadanie w tej sprawie.

Czy powinieneś w pierwszej kolejności zdecydować się na śledzenie czasu pracy pracowników?

Ogólnie rzecz biorąc, śledzenie czasu jest uważane za bliski krewny produktywności, który oblicza, jak wydajnie dana osoba wykonuje swoją pracę. Menedżerowie usprawniają operacje i obniżają koszty w oparciu o te dane wejściowe w celu maksymalizacji zysków.

Według raport według Harvard Business Review gospodarka USA traci około 50 milionów godzin dziennie, co stanowi 7,4 miliarda dolarów.

Powodów może być tak wiele, że istnieje wiele czynników rozpraszających, takich jak media społecznościowe, swobodne rozmowy ze współpracownikami, czytanie wiadomości i tak dalej. Wierzcie lub nie – śledzenie czasu w rzeczywistości jest zgodne z prawem Parkinsona, mówiącym, że praca rozszerza się wraz z dostępnym czasem, który jest przeznaczony na jej ukończenie.

Być może kiedyś tego doświadczyłeś. Na przykład dajesz pracownikowi dwa dni czasu na wykonanie 5-godzinnego zadania, a następnie zajmuje mu to pełne dwa dni. Dzieje się tak, ponieważ ludzie zakładają, że potrzebują więcej czasu na wykonanie zadania, a nawet jeśli mogliby to zrobić szybciej, kontynuują dopracowywanie pracy, aż nadejdzie termin.

Poza tym śledzenie czasu również stało się ważne, zwłaszcza gdy zarządzasz zdalnym zespołem. Tutaj nie możesz mieć na oku każdego pracownika i nie możesz podsłuchiwać ich komputera rozmowami wideo lub telefonicznymi, które dodatkowo rozpraszają ich uwagę.

Jakie jest więc rozwiązanie?

Cóż, narzędzie do śledzenia czasu zostało zaprojektowane właśnie do rozwiązywania takich problemów i może pomóc w utrzymaniu produktywności.

Co to jest oprogramowanie do śledzenia czasu?

Program komputerowy, który umożliwia śledzenie Twojego czasu poprzez rejestrowanie całkowitego czasu, jaki pracownik spędza na wykonaniu określonego zadania. Może dostarczać raporty i statystyki.

Głównym celem tego oprogramowania jest zwiększenie produktywności i pilnowanie pożeraczy czasu. Ten proces śledzenia czasu rozpoczął się głównie w branżach usługowych, a teraz rozszerzył się na firmy o dowolnej skali i niszach.

Obecnie duże firmy, agencje, a nawet freelancerzy zaczynają wykorzystywać oprogramowanie do śledzenia czasu, aby utrzymać produktywność w godzinach pracy.

Jak to pomaga?

Jeśli możesz śledzić czas, możesz zmierzyć rzeczywisty i przydzielony czas na wykonanie zadania. A jeśli możesz to zmierzyć i znaleźć czynniki wpływające na wydajność, możesz nad tym popracować i poprawić.

Dowiedz się, kiedy, gdzie i jak spędza się czas ⁉️

Oprogramowanie do śledzenia czasu pomaga uzyskać pełny obraz tego, kiedy, gdzie i jak Twoi pracownicy spędzają czas. Jeśli zauważysz jakąkolwiek rozbieżność, możesz z nimi porozmawiać, ustawić właściwe priorytety i pomóc im tam, gdzie ich brakuje.

Zwiększ zyski 📈

Dzięki dokładnemu śledzeniu czasu i obserwowaniu, jak i gdzie wykorzystywane są Twoje zasoby, możesz zrozumieć, co się opłaca, a co nie. Na tej podstawie możesz monitorować i planować budżety projektów, zmieniając priorytety zadań.

W zależności od tego, ile godzin zajmie wykonanie zadania, menedżerowie mogą podać cenę swoim klientom. Śledzenie czasu pomaga ludziom zachować poświęcenie i produktywność podczas pracy nad bieżącymi zadaniami. Zawsze mogą zmierzyć, ile czasu trzeba poświęcić na konkretne zadania i odpowiednio zaplanować ich realizację, zamiast pracować na chybił trafił, bez jasnych celów.

Przekaż postęp 🚧

Każdy może czasem popełnić błędy lub stracić rytm; w końcu jesteśmy ludźmi. Tak więc, jeśli ktoś nie jest w stanie wykonać zadania w określonym czasie lub zajmuje więcej czasu niż oczekiwano, może przekazać tę wiadomość swoim menedżerom, śledząc swój czas przed nadejściem terminu.

Podżega do dyscypliny

Śledzenie czasu daje poczucie odpowiedzialności i pobudza do dyscypliny. Dzięki temu, zamiast zwlekać, zmotywujesz się do wykonania danego zadania w określonym czasie.

Nadszedł czas, aby przyjrzeć się jednemu z najlepszych dostępnych na rynku programów do śledzenia czasu, które mogą pomóc Twojemu zespołowi zachować produktywność, usprawnić projekty i ukończyć je na czas.

DeskTime

Zwiększ produktywność swoich zespołów i monitoruj postępy swoich projektów dzięki bezpiecznej i prostej aplikacji do śledzenia czasu — DeskTime.

Oprogramowanie pomaga w łatwym zarządzaniu projektami oraz fakturami. Możesz z łatwością zaplanować dni wolne i czas wakacji pod jednym parasolem. Poza tym DeskTime ułatwia monitorowanie zwolnień lekarskich, codziennych czynności i w miarę upływu czasu, aby zrozumieć przepływ pracy.

Możesz dostosowywać raporty, wysyłać je klientom w celu uzyskania większej przejrzystości i pobierać je w dowolnym momencie. Obsługuje integrację z aplikacjami takimi jak Asana, JIRA, Zapier, Basecamp, Trello, GitLab i innymi.

DeskTime oferuje najwyższe bezpieczeństwo danych dzięki przestrzeganiu standardów branżowych poprzez szyfrowanie, zapory ogniowe, certyfikację centrum danych zgodnie z ISO 27001 9001, ochronę loginem i hasłem oraz przechowywanie danych na serwerach Tier-3.

Inne funkcje zawarte to:

  • Automatyczne zrzuty ekranu i śledzenie aktywności
  • Śledzenie adresów URL i aplikacji
  • Kalkulacja kosztów
  • Śledzenie tytułu dokumentu
  • Śledzenie projektu

Ponadto mają dedykowany zespół wsparcia za pośrednictwem poczty e-mail i czatu.

Bonsai

(Witaj) Bonsai to zestaw narzędzi dla samodzielnych profesjonalistów, w tym doskonałe śledzenie czasu.

To narzędzie pozwala jednym kliknięciem ustawić niestandardową stawkę godzinową dla różnych projektów i godzin fakturowania dla klientów. Poza tym możesz zaokrąglić czas, aby obliczenia wyglądały na łatwe.

Ale Bonsai naprawdę błyszczy, gdy śledzisz czas całego zespołu. W takim przypadku otrzymasz podsumowanie czasu pracy wskazujące łączną liczbę godzin i naliczaną kwotę.

Kolejną dobrą rzeczą jest to, że Bonsai działa na wielu platformach, w tym na macOS, iOS, Andriod i jako rozszerzenie przeglądarki Chrome.

Nie ma bezpłatnej wersji na zawsze, ale możesz skorzystać z w pełni funkcjonalnej, bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej.

A subskrypcje nie ograniczają Cię tylko do śledzenia czasu, ale zawierają przydatne zintegrowane narzędzia do fakturowania, księgowości, zarządzania zadaniami, planowania podatkowego itp.

Czas Ratowania

Wielokrotnie nagradzane narzędzie do śledzenia czasu od Czas Ratowania pozwala dosłownie „ocalić” swój cenny czas i zamienić go na produktywne godziny.

RescueTime automatycznie śledzi czas bez włączonego ręcznego wprowadzania danych. Prosi o dodanie do śledzenia czasu offline jednym kliknięciem, ponieważ nie wszystko dzieje się online. Tak więc, nawet jeśli jesteś daleko, możesz uzyskać pełny obraz tego, co dzieje się wokół ciebie.

Możesz użyć FocusTime, aby zablokować rozpraszające aplikacje i strony internetowe w godzinach pracy. Zintegruj RescueTime z przydatnymi aplikacjami, takimi jak Kalendarz Google, Slack i setkami innych aplikacji. Działa bezproblemowo z systemami macOS, Windows, Android, iOS i Chrome.

Możesz wypróbować to oprogramowanie bezpłatnie przez 14 dni, aby zobaczyć, jak może Ci pomóc.

Teamdeck

Monitoruj pracę swojego zespołu za pomocą grafików i oprogramowania do śledzenia czasu pracy — Teamdeck. Umożliwia śledzenie rozliczanych godzin w działach organizacji i różnych projektach. Pozwala również porównać harmonogramy projektu z kartami czasu pracy rejestratora i wykryć właściwą część przed omówieniem budżetu.

Teamdeck pozwala monitorować wydajność swojego zespołu i porównywać szacunki z rzeczywistymi. Dzięki dostępnym informacjom możesz łatwo tworzyć raporty na podstawie grafików, obliczając wskaźniki KPI.

Ponadto Teamdeck jest pomocny w śledzeniu wyników i łatwym zarządzaniu obciążeniem zespołu. Jest to doskonałe narzędzie dla agencji kreatywnych, software house’ów, zespołów produktowych, OP i finansów.

Oprogramowanie jest bezpłatne dla maksymalnie dwóch członków. Płać za ludzi korzystających z Teamdeck i dodawaj więcej w przyszłości, gdy Twój zespół będzie się powiększał za 3,99 USD za członka miesięcznie. Skorzystaj z 7-dniowego bezpłatnego okresu próbnego z planem, dowiedz się, co działa z Tobą i zaoszczędź swój czas.

Obóz czasu

Potężne, ale proste oprogramowanie do śledzenia czasu – Timecamp jest idealne dla wielu branż, firm i profesjonalistów.

Zapomnij o mikrozarządzaniu i bądź na tej samej stronie, co Twoi pracownicy, dając im możliwość korzystania z Timecamp. Korzystając z oprogramowania, mogą samodzielnie śledzić swoje działania i pracować zgodnie ze swoimi obowiązkami, wiedząc, że mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności za marnowanie czasu.

Może automatycznie skanować nazwy domen aplikacji i organizować je w różne kategorie. Wnikliwe raporty pomagają mierzyć rentowność i śledzić budżety. Jego funkcja rozliczeń umożliwia oznaczenie śledzonego czasu jako niepodlegającego rozliczeniu lub rozliczeniu i przyspiesza proces fakturowania.

Pozbądź się nudnej frekwencji i grafików, ponieważ to narzędzie pomaga zautomatyzować te czynności za pomocą jednego kliknięcia. Timecamp integruje się z ponad 100 aplikacjami, w tym Trello, Asana, Slack, Outlook, Kalendarz Google, Xero i innymi.

Skorzystaj z Timecampa za jedyne 5,25 USD miesięcznie przy rozliczaniu rocznym.

Lekarz czasu

Nie, nie mówimy o Władcy Czasu, Doktorze Who!

Lekarz czasu to oprogramowanie do śledzenia czasu, które pomaga natychmiast poprawić produktywność i koncentrację Twojego zespołu. Codzienne raporty i rozliczenia czasu pracy prezentują dane z całego dnia, aby pomóc Ci zrozumieć, jak wydajnie utrzymałeś się przez cały dzień. Wygląda na to, że możesz sam ustawić cel i spróbować go pokonać.

Intuicyjny pulpit nawigacyjny ułatwia śledzenie czasu, w którym możesz zobaczyć zadania, klientów i rozpraszacze, które pochłaniają Twój czas. Time Doctor jest w pełni konfigurowalny, dzięki czemu możesz korzystać tylko z potrzebnych funkcji i wyłączać inne funkcje, gdy ich nie potrzebujesz.

Śledź użycie określonej aplikacji lub programu wraz z czasem, jaki pracownicy spędzają w określonych witrynach internetowych. Od razu dowiesz się, czy ktoś spędza zbyt dużo czasu na YouTube lub Facebooku. Dzięki Time Doctor możliwe jest również robienie zrzutów ekranu monitorów pracowników, dzięki czemu możesz dokładnie wiedzieć, co robią, aby zidentyfikować czynniki rozpraszające, nieefektywne i zapobiegać marnowaniu czasu.

Poza tym możesz oznaczać klientów białą etykietą, umożliwiając im dostęp do raportów zadań i zrzutów ekranu w celu mapowania postępów. Automatycznie obliczaj listy płac na podstawie stałych godzin lub wynagrodzeń, a także zarządzaj płacami pracowników i rozliczeniami klientów. Oprogramowanie jest kompatybilne z systemami Windows, Android, Mac, Linux, iPhone i Chrome.

Zintegruj go z GitHub, JIRA, Trello, Slack, Google Apps, Salesforce, Zoho i innymi. Inną interesującą funkcją jest to, że wyświetla wyskakujące alerty i podskakuje, gdy pracownicy używają zbyt wielu niepracujących aplikacji lub długo siedzą bezczynnie. Możesz także śledzić frekwencję, aby zidentyfikować osoby spóźnione, a także śledzić czas przerwy.

Skorzystaj z lekarza czasowego za jedyne 10 USD miesięcznie. Jeśli okaże się to nieprzydatne, anuluj w dowolnym momencie, ponieważ nie ma umów.

Zbiór

Śledzenie czasu jest łatwe dzięki przyjaznemu interfejsowi użytkownika Zbiór. Została założona w 2006 roku, a dziś ponad 50 tysięcy firm na całym świecie ufa temu oprogramowaniu.

Harvest zestawia surowe dane z grafików w podsumowanie, w którym możesz zobaczyć, jak radzi sobie Twój zespół. Możesz korzystać z tych wizualnych raportów z odpowiedziami na ważne pytania i śledzić projekty i zadania.

Przekształć swoje wydatki i rozliczany czas w profesjonalnie wyglądające faktury, przekaż je klientom i bezproblemowo odbieraj płatności online. Prognoza to siostrzana aplikacja Harvest, która pozwala zaplanować czas do wykorzystania w przyszłości. Możesz przenieść te informacje do Harvest i lepiej zarządzać swoimi projektami.

Wypróbuj w pełni funkcjonalną 30-dniową wersję próbną, aby zmierzyć skuteczność oprogramowania.

Przełącz

Przełącz to jedno z najprostszych programów do śledzenia czasu, które pomaga w wykonywaniu zadań na czas.

Wszystko, czego potrzebujesz, to tylko jedno kliknięcie, aby rozpocząć wprowadzanie nowego czasu i kontynuować śledzenie poprzednich zadań. W przypadku zapomnienia o uruchomieniu narzędzia do śledzenia czasu, przypominają o tym aplikacje Toggl Desktop i przycisk Toggle. Podobnie pomaga również, gdy zapomnisz zatrzymać stoper, wykrywając czas bezczynności.

Toggl jest zdolny do ponad 100 popularnych integracji. Umożliwia ręczne wprowadzanie czasu po zakończeniu tygodnia lub dnia, a także przekształcanie wydarzeń w kalendarzu we wpisy czasu.

Filtruj informacje o śledzeniu czasu, aby w razie potrzeby wyodrębnić określone dane. Raporty można eksportować do różnych formatów plików, w tym PDF, CSV i Excel. Pulpit nawigacyjny programu Project jest przejrzysty i łatwy do zrozumienia dzięki danym wizualnym, co pozwala na wykrywanie problemów na wczesnym etapie i ich zwalczanie.

Przydziel stawki rozliczane bezpośrednio do wszystkich swoich projektów, upewniając się, że otrzymujesz uczciwe wynagrodzenie. Nie ma znaczenia, na jakim urządzeniu się „przełączasz”; synchronizuje dane w czasie rzeczywistym. Z łatwością uruchamiaj i zatrzymuj czas w przeglądarce, telefonie lub laptopie.

TMetric

Uwolnij się od nudnego raportowania czasu i wybierz TMetric jako aplikacja do rozliczania czasu pracy w Twojej organizacji. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w dostarczaniu doskonałych usług firmom na całym świecie.

TMetric może skutecznie śledzić Twoje zadania z minuty na minutę, jednocześnie analizując produktywność na dużą skalę. Ustaw budżet zadań, śledź wydatki na rozwój i uzyskaj jasny wgląd w swoje zarobki.

Nie martw się podczas zarządzania pracownikami, zarówno na miejscu, jak i zdalnie. Dzieje się tak, ponieważ TMetric pozwala monitorować dni pracy, frekwencję, godziny pracy, nadgodziny, poziomy aktywności, rozliczane godziny itp. Twórz profesjonalne i dokładne faktury.

Zintegruj TMetric z aplikacjami, z których często korzystasz. Możesz skorzystać z bezpłatnego planu TMetric, aby śledzić swój zespół składający się z maksymalnie 5 członków lub wybrać płatne plany lub więcej funkcji.

BeeBole

BeeBole oferuje elastyczne i bezproblemowe śledzenie czasu, które mogą wykorzystać wszystkie rodzaje działalności. Mogą śledzić czas co miesiąc, co tydzień lub codziennie, a także zarządzać urlopami i nieobecnościami.

Możesz zablokować wpisy; używaj go z dowolnego miejsca, ponieważ oprogramowanie jest dostępne dla wielu przeglądarek i urządzeń. Zintegruj BeeBole z oprogramowaniem rozliczeniowym i ERP za pośrednictwem ich interfejsu API. Obsługuje również integrację Office 365 i Google Suite przy użyciu aplikacji Google do ewidencji czasu pracy.

Uzyskaj lepszą kontrolę dzięki przepływowi zatwierdzania, dostępowi menedżerskiemu i automatycznym przypomnieniom. Jego pulpit nawigacyjny jest konfigurowalny, gdzie można generować raporty dotyczące obecności, rozliczanych godzin, budżetu, zysku i marży. Możesz je eksportować, kontrolować i drukować w dowolnym momencie.

Ze względów bezpieczeństwa BeeBole utrzymuje 256-bitowe szyfrowanie, codzienne kopie zapasowe, zaszyfrowane hasła, ścieżki audytu i restrykcyjne lokalizacje serwerów w celu zabezpieczenia danych klientów.

Aplikacja BeeBole Timesheet ma zatwierdzenie DCAA i jest zgodna z RODO. Jest dostępny w wielu językach, w tym angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim, włoskim, holenderskim, polskim i portugalskim. Gwarantują 99,9% czasu pracy, aby służyć Ci jak najlepiej i są dostępne do wypróbowania za darmo przez 30 dni.

Puls pracy

Miej oko na swoją produktywność, wybierając Puls pracy.

Zarządzaj projektami z łatwością i uzyskaj dostęp do wszystkich danych projektów z przejrzystej tablicy Kanban. Otrzymuj powiadomienia o witrynach i aplikacjach, z których pracownicy często korzystają podczas realizacji projektów. Pomaga również w zrzutach ekranu, aby uzyskać dowody dotyczące ich pracy.

Śledź pracowników w czasie rzeczywistym, automatycznie mierz obecność i analizuj produktywność za pomocą wnikliwych raportów. Narzędzie umożliwia dostęp do danych nie starszych niż 2 lata. Możesz zdecydować się na otrzymywanie raportów co miesiąc, co tydzień lub codziennie za pośrednictwem poczty e-mail.

Workpuls umożliwia ręczne wprowadzanie czasu, etykietowanie produktywności na stronach internetowych i aplikacjach oraz dokładne zarządzanie rachunkami w celu zapewnienia rentowności. Wzmocnij swoich klientów, umożliwiając im dostęp do danych dotyczących ich projektów, aby mogli śledzić postępy.

Możesz wybrać przechowywanie danych w chmurze lub lokalnie. Wykorzystują solidną infrastrukturę Google Cloud do przechowywania danych w celu zwiększenia bezpieczeństwa.

Hubstaff

Skoncentruj się na produktywności dzięki śledzeniu czasu pracowników Hubstaff.

Oferuje bogaty w funkcje pulpit nawigacyjny, który można wykorzystać do podziału godzin pracy, łatwego zarządzania czasem i przeglądania szczegółowych grafików pracy. Zobacz, co robią Twoi pracownicy, korzystając z GPS firmy Hubstaff oraz urządzeń do śledzenia czasu geofence. Możesz ustawić aplikacje mobilne na Androida i iOS, aby automatycznie włączały się i wyłączały.

Możesz także wysyłać przypomnienia swoim zespołom, gdy uzyskują dostęp do nieproduktywnych witryn internetowych. Hubstaff oferuje opcjonalne zrzuty ekranu, dzięki czemu możesz wybrać wyświetlanie monitorów pracowników i pozwala rejestrować lokalizację i godziny pracy każdego członka zespołu, aby upewnić się, że wszystko jest zrobione prawidłowo.

Śledź stawki płac i godziny, aby zapłacić im za ich pracę, i ustaw maksymalne godziny lub budżet, aby otrzymywać alerty w przypadku przekroczenia limitów.

Zegarować

Aplikacja do ewidencji czasu pracy i minimalistyczny tracker czasu – Zegarować jest skuteczny w utrzymaniu produktywności przez cały dzień.

Jest to darmowe oprogramowanie, z którego możesz korzystać na zawsze dla nieograniczonej liczby użytkowników, śledzenia i projektów. Możesz go bezproblemowo używać zarówno na komputerze stacjonarnym, jak i telefonie komórkowym. Uruchamiaj i zatrzymuj stoper, kiedy chcesz, i wprowadzaj godziny ręcznie.

Zaloguj się do swojego tygodniowego grafiku w ciągu minuty, zobacz całkowity czas/aktywność w ciągu dnia, szybko ładuj aktywności i dodawaj notatki, aby uzyskać więcej informacji. Jego niesamowity pulpit nawigacyjny pozwala zobaczyć najważniejsze działania podkreślające, gdzie członkowie zespołu spędzali większość czasu. Wizualne wykresy pozwalają zobaczyć pieniądze i czas spędzony wraz z aktualnym statusem Twojej pracy.

Filtruj raporty według użytkownika, aktywności i dnia; eksportuj raporty przez Excel, CSV lub PDF; i udostępnij je swoim klientom za pomocą linku. Zaproś swój zespół do rejestrowania obecności, nadaj dodatkowe uprawnienia i ustal stawki na użytkownika.

Aktualny

Zautomatyzuj śledzenie czasu i robienie notatek za pomocą Aktualny dla większej dokładności.

Rejestruj swoją pracę wraz z czasem spędzonym na różnych aplikacjach. Następnie pozwól, aby szkice grafików AI były dla Ciebie z dużą precyzją. Zsynchronizowane harmonogramy i pulpit nawigacyjny w czasie rzeczywistym zapewniają widoczność pracy każdego członka zespołu.

Uzyskaj szybki przegląd zarejestrowanych godzin, brakujących godzin, aktywności tygodniowych i pojemności, w czasie i tak dalej. Zarządzaj projektami z łatwością, wizualizując i planując zasoby projektowe z jednej inteligentnej przestrzeni.

Następnie możesz śledzić swoje budżety i pobrać raport, aby zobaczyć, jak ludzie spędzają czas w projekcie. Timely nie wymaga zrzutów ekranu stron trzecich ani inwazyjnych zrzutów ekranu, aby zachować prywatność danych. Obsługuje szeroki zakres integracji i umożliwia śledzenie lokalizacji.

Czas śledzenia

Czas śledzenia to łatwa w użyciu aplikacja do ewidencji czasu pracy, która pomaga rejestrować całkowity czas pracy i wyświetlać status projektów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu można mierzyć produktywność.

Wykazuje doskonałą elastyczność w zakresie budżetowania projektów, płac, rozliczania klientów, analizy pracy i nie tylko. TrackingTime jest bezbłędnie kompatybilny z wieloma aplikacjami, takimi jak Todoist, Smartsheet, Trello, Microsoft Teams i nie tylko.

Dodatkowe wskazówki, jak zachęcić zespoły do ​​śledzenia ich czasu

  • Nigdy nie zostawiaj pracowników w ciemności; bądź uczciwy, aby wyjaśnić im z góry potrzebę śledzenia czasu i korzyści z niego dla siebie i firmy.
  • Spraw, aby była dla nich elastyczna i łatwa, aby nie czuli się wyczerpani. Zautomatyzuj proces za pomocą łatwego w obsłudze i intuicyjnego narzędzia do automatyzacji procesu
  • Twórz jasne wytyczne bez zamieszania i bałaganu, ponieważ wykonanie zadań jest ważne, ale prawidłowe ich wypełnienie jest jeszcze ważniejsze.
  • Wszyscy w zespole muszą przestrzegać tych samych wytycznych; czy to pracownicy, czy menedżer. Kiedy widzą menedżerów śledzących ich czas, pracownicy postrzegają to jako nieinwazyjne i traktują to jako wartościową praktykę.
  • Zbieraj informacje zwrotne na temat ogólnego wrażenia ze śledzenia czasu. Zrozum ich problemy, pomóż im i chętnie przyjmuj sugestie, jeśli mają sens.

Wniosek

Zarządzanie czasem nie jest łatwym zadaniem. Wymaga poświęcenia, wytrwałości i osiągnięcia celu, który można osiągnąć. Korzystając z oprogramowania do śledzenia czasu, możesz nieco ułatwić pracę członkom zespołu, aby mogli być bardziej produktywni i zdyscyplinowani, co okazuje się sytuacją, w której wszyscy wygrywają.