5 najlepszych narzędzi e-mail AMP do interakcji z listą subskrybentów

Te najlepsze narzędzia e-mail AMP bez kodu i z niskim kodem umożliwiają wysyłanie dynamicznych i interaktywnych e-maili marketingowych do subskrybentów.

Twórcy produktów do marketingu e-mailowego zawsze poszukują nowych technologii, aby uatrakcyjnić te promocyjne wiadomości e-mail. Dlatego ten niedrogi proces marketingowy zwiększy liczbę kliknięć, otwarć i przekierowań w wiadomościach e-mail.

Jedną z takich zaawansowanych technologii jest integracja Google AMP z e-mailami. Jeśli prowadzisz również agresywne kampanie e-mail marketingowe i chcesz zmienić swoje strategie, możesz wypróbować AMP dla e-maili.

Czytaj dalej, aby uzyskać wszechstronną wiedzę na temat e-maili AMP, aby zacząć korzystać z najlepszych narzędzi używanych przez ekspertów od marketingu e-mailowego.

Co to jest AMP?

AMP to skrót oznaczający strony mobilne z akceleracją HTML o otwartym kodzie źródłowym. Google rozpoczęło wdrażanie tej technologii dostarczania witryn mobilnych w 2016 r.

Kiedy zoptymalizujesz swoją stronę zgodnie z frameworkiem AMP, ładuje się ona szybciej na różnych urządzeniach mobilnych w responsywny sposób.

Od momentu pojawienia się w domenie internetowej wiele produktów ma zintegrowane AMP. Na przykład istnieją historie internetowe AMP Google, reklamy AMP, witryny AMP, nie wspominając o e-mailach AMP w celach marketingowych.

Struktura AMP musi zawierać następujące trzy komponenty programistyczne:

#1. AMP JavaScript

Ten składnik kodu JavaScript zapewnia, że ​​podstawowe zalety oryginalnej witryny będą dostępne dla użytkowników urządzeń mobilnych bez żadnych usterek. AMP JavaScript oblicza wszystkie składniki strony i ich rozmiary przed załadowaniem zasobów na telefon komórkowy.

#2. AMP HTML

AMP HTML składa się z niestandardowych tagów i właściwości skoncentrowanych na urządzeniach mobilnych. Ostatecznie treść ładuje się szybciej, wydłużając w ten sposób czas spędzony w witrynie (czas trwania sesji) i zmniejszając współczynnik odrzuceń.

#3. Pamięć podręczna AMP

Pamięć podręczna AMP jest podstawową cechą technologii AMP. Różne sieci CDN z obsługą pamięci podręcznej AMP wstępnie ładują witryny oznaczone tagami AMP, historie internetowe i reklamy, dzięki czemu urządzenie mobilne, które w końcu uzyska dostęp do treści, może je szybciej załadować. Ze względów bezpieczeństwa pamięć podręczna AMP nie działa w przypadku AMP dla e-maili.

Co to są AMP dla e-maili?

AMP dla e-maili umożliwia budowanie interaktywności na e-mailach marketingowych. Technologia ta umożliwia odbiorcy wykonywanie różnych czynności, takich jak wypełnienie ankiety, zapytanie o wycenę, dodanie produktu/usługi do koszyka, subskrypcję newslettera, uzyskanie dynamicznej wyceny produktów i wiele innych.

Twoja grupa docelowa może wykonać wszystkie powyższe czynności bez opuszczania znanego dostawcy usług poczty e-mail, takiego jak Gmail lub Yahoo.

W przypadku e-maili marketingowych i promocyjnych, marketerzy obawiają się, że większość klientów nie ufa takim e-mailom, ponieważ e-mail przekierowuje użytkowników na inną stronę internetową, której użytkownik nie jest zaznajomiony.

Dzięki technologii Google AMP dla poczty e-mail marketerzy mogą wyświetlać swoje treści bezpośrednio w wiadomości e-mail bez konieczności przechodzenia do innej witryny.

E-maile AMP wykorzystują wszystkie funkcje programowania stron internetowych AMP, takie jak AMP HTML i AMP JavaScript.

Doświadczenia oferowane przez AMP dla e-maili

E-maile AMP mogą zawierać wszystko, co służy celowi interaktywności i zawartości dynamicznej. Jeśli jednak prowadzisz promocje za pośrednictwem e-maili AMP, poniższe są kluczowe:

Filtry i selektory obsługujące AMP

Ten element umożliwia dołączenie selektora treści/produktu/usługi do wiadomości e-mail AMP. Nie musisz pokazywać kart produktów poprzez niekończące się przewijanie. Użytkownicy mogą po prostu wybrać to, czego potrzebują, a Twoja witryna eCommerce może wyświetlić kilka produktów bezpośrednio w wiadomości e-mail.

Karuzele multimediów z obsługą AMP

Innym sposobem na pokazanie wielu produktów/usług bez rozpraszania użytkownika są karuzele obrazów. Możesz użyć tego elementu w e-mailu AMP, aby umożliwić użytkownikowi wyszukanie swojego wyboru, klikając w lewo lub w prawo na karuzeli.

Ankiety z obsługą AMP

AMP for e-maile umożliwia tworzenie i dostarczanie w pełni funkcjonalnej ankiety lub formularza online za pośrednictwem e-maili. Użytkownicy mogą wypełnić formularz bezpośrednio z wiadomości e-mail bez odwiedzania dodatkowych stron internetowych, co może odciągnąć ich od formularza.

Listy obsługujące AMP

Listy AMP pomagają marketerowi zawsze wyświetlać świeże treści, produkty i usługi swoim docelowym odbiorcom. Element listy łączy się bezpośrednio z serwerem inwentaryzacji, CRM promocyjnymi itp., dzięki czemu klienci nie klikają, a następnie docierają do przestarzałej strony docelowej.

Akordeon z obsługą AMP

Możesz używać akordeonów AMP, aby wyświetlać więcej treści e-mailem bez zaśmiecania e-maili marketingowych. Oszczędza również odbiorców docelowych przed przeciążeniem treści. Możesz użyć nagłówków dla treści, a następnie osadzić funkcję akordeonu, aby włączyć opcję ukrywania/rozwijania dla treści długich.

Wcześniej z włączoną obsługą AMP

Możesz użyć AMP timeago do wyświetlania treści ograniczonych czasowo, promocji, zniżek, zaproszeń i tak dalej.

Lightbox z obsługą AMP

Lightbox AMP tworzy dużą nakładkę na e-mail, gdy klient klika przyciski wezwania do działania (CTA), takie jak subskrypcja biuletynu, zastosowanie kodu promocyjnego itp.

Usługi e-mail umożliwiające AMP dla e-maili

#1. Gmail

Będzie działać, jeśli wyślesz e-maile AMP do użytkowników Gmaila w ramach kampanii marketingowej. Rozważ jednak następujące kwestie:

#2. Wieśniak

Yahoo zezwoli na Twoje marketingowe wiadomości e-mail AMP swoim użytkownikom, jeśli spełnisz następujące wytyczne:

  • Dołącz tagi AMP, AMP HTML i AMP JavaScript do tworzenia e-maili
  • Zarejestruj domeny DKIM (Domain Keys Identified Mail) w tym portalu Yahoo
  • Przetestuj e-maile AMP przed wysłaniem
  • Postępuj zgodnie z wymaganiami Yahoo

#3. Poczta.ru

Mail.ru oferuje pełną obsługę wiadomości e-mail AMP dla marketerów i użytkowników osobistych. Możesz użyć AMP Email Playground, aby bezpłatnie tworzyć e-maile AMP.

Marketerzy muszą zarejestrować się w Postmaster Mail.ru i przestrzegać wytycznych, takich jak domena firmy, logo, minimum 5000 e-maili miesięcznie itp.

Korzyści z używania AMP do e-maili

Lepsza personalizacja poczty e-mail

E-maile AMP pobierają najnowsze dane z Twoich serwerów. Dzięki temu treść e-maili jest zawsze aktualna. Umożliwia to zwiększoną personalizację poprzez wyświetlanie prawidłowych informacji, takich jak nazwy klientów, oznaczenia, preferencje, poziomy subskrypcji, daty odnowienia i inne.

Zaprezentuj spójne treści

AMP dla e-maili zawiera różne profesjonalne i biznesowe szablony. Możesz ponownie używać szablonów, aby docierać do różnych klientów w sprawie różnych produktów bez kodowania za każdym razem nowych stron. Dlatego najbardziej konsekwentnie przekazujesz przekaz marki.

Elastyczność e-maili

Ponieważ Twoje e-maile używają AMP HTML i AMP JavaScript, prawie wszystkie domyślne przeglądarki internetowe, w tym widok internetowy Google, mogą natychmiast wyświetlić Twoją stronę AMP na dowolnym smartfonie z możliwością przeglądania.

Więcej akcji w wiadomościach e-mail

E-maile AMP pomagają utrzymać klientów na swoich treściach bez przekierowywania ich do Twojej witryny. Na przykład użytkownicy mogą subskrybować biuletyny e-mailowe, odnawiać subskrypcje usług, odpowiadać na kwestionariusze marketingowe i nie tylko za pomocą kilku kliknięć bezpośrednio w wiadomości e-mail.

Ochrona i bezpieczeństwo

Interaktywność i dynamiczna zawartość udostępniana przez AMP w wiadomościach e-mail nie obejmuje stron trzecich między Tobą a Twoimi klientami. W przypadku buforowania AMP są tylko dwaj dostawcy: Google i Microsoft.

Buforowanie odbywa się w sposób zaszyfrowany, więc nikt nie może przechwycić treści wiadomości e-mail. Nie wspominając o tym, że e-maile AMP nie mogą zawierać reklam, więc nie ma szans na przechwycenie w oparciu o reklamy.

E-maile AMP vs. Interaktywne e-maile: różnice

  • Możesz zaktualizować e-mail AMP, ustawiając w nim dane na żywo. Z drugiej strony ta funkcja nie jest dostępna w interaktywnych wiadomościach e-mail.
  • AMP obsługuje automatyczne przewijanie karuzeli, podczas gdy interaktywne e-maile nie.
  • E-maile AMP zawierają datę i godzinę otwarcia ich przez odbiorcę. Wręcz przeciwnie, interaktywne wiadomości e-mail pokazują datę i godzinę wysłania wiadomości e-mail.

Do tej pory przeszedłeś podstawową wiedzę na temat technologii AMP dla e-maili w e-mailach marketingowych. Pomoże Ci to opracować wyróżniające się i angażujące e-maile AMP do promowania Twojej marki, produktu i usługi za pomocą następujących narzędzi AMP w e-mailach:

Stripo

E-mail AMP to przyszłość eCommerce, ponieważ coraz więcej firm wybiera to rozwiązanie do e-mail marketingu. Dzięki Stripo tworzenie pięknych e-maili AMP jest szybkie i łatwe. Dzięki temu możesz wykorzystać tę rewolucyjną technologię, aby pozostać o krok przed konkurencją.

To rozwiązanie jest wyposażone w edytor Drag-n-Drop, dzięki czemu użytkownicy nie muszą inwestować w umiejętności kodowania takich e-maili. Pozwala także na całkowitą kontrolę nad wyglądem i treścią wiadomości e-mail.

Po utworzeniu wiadomości e-mail możesz wyświetlić jej podgląd, przetestować lub wyeksportować do różnych formatów plików.

Co więcej, platforma ta umożliwia osadzanie niestandardowego kodu HTML z interaktywnymi funkcjami, personalizację wiadomości e-mail, dodawanie danych nadawcy przed uruchomieniem kampanii e-mailowych i śledzenie konwersji.

Można przeglądać kolekcję szablonów i wybrać ten, który odpowiada ich potrzebom biznesowym. Na Stripo otrzymujesz szablony dla kategorii, w tym powitanie, porzucony koszyk, seminaria internetowe, gry, fotografia ślubna, Boże Narodzenie, festiwal dumy i wiele innych.

Mailmodo

Mailmodo to platforma oferująca kompletny pakiet e-mail marketingu AMP. Jest wyposażony w funkcje przydatne nie tylko do wysyłania e-maili AMP, ale także do tworzenia lejka marketingowego, który nadaje priorytet konwersji.

Tutaj użytkownicy mogą dołączyć elementy interaktywne, takie jak koszyki, widżety i kalendarze. Możesz również dodać wieloetapowe formularze w wiadomościach e-mail, które obsługują przesyłanie odpowiedzi od adresatów. Eliminując przekierowania i zmniejszając liczbę kroków, Mailmodo upraszcza proces konwersji.

Aby utworzyć e-mail AMP, możesz zacząć od pustego szablonu i edytować go w edytorze przeciągania i upuszczania. W przeciwnym razie możesz wybierać z rosnącej listy gotowych szablonów i dostosowywać je w tym samym edytorze. Oba procesy nie wymagają znajomości kodowania.

Jednak ważne jest, aby wyświetlić podgląd automatycznej zastępczej wersji HTML i w razie potrzeby wprowadzić w niej zmiany. Oprócz tego rozwiązanie pozwala dodać listę kontaktów, zaplanować kampanię marketingową i przeanalizować wydajność za pomocą kluczowych metryk i danych analitycznych.

Elastyczny e-mail

Elastic Email to wszechstronna platforma do e-mail marketingu, odpowiednia dla firm dowolnej wielkości. Pomaga tworzyć piękne szablony wiadomości e-mail i wysyłać je do kampanii marketingowych. Możesz go również użyć do zbierania list subskrybentów dla swojej witryny i śledzenia wydajności.

Tutaj otrzymasz zróżnicowaną kolekcję szablonów do tworzenia pięknych e-maili AMP w kilka minut. Wystarczy wybrać gotowy szablon i dostosować go. Dostępna jest również możliwość personalizacji wiadomości e-mail za pomocą widżetów mediów społecznościowych lub danych odbiorcy.

Podczas gdy jego intuicyjny edytor przeciągnij i upuść jest odpowiedni dla osób bez doświadczenia w kodowaniu, programiści mogą kodować własne szablony w HTML. Ponadto umożliwia kontrolę nad kampaniami poprzez wybór odbiorców, przeprowadzanie testów A/B oraz planowanie wiadomości e-mail według strefy czasowej odbiorców.

Przede wszystkim Elastic Email oferuje szczegółowe statystyki i raporty dotyczące przebiegu Twoich kampanii e-mailowych. Pomaga poznać swoje mocne i słabe strony, aby stworzyć bardziej efektywną strategię e-mail marketingu na przyszłość.

Dyspozytornia

Szukasz większego zaangażowania, CTR i konwersji z e-maili marketingowych? Możesz użyć Dyspatch, aby zaoferować subskrybentom lepszą obsługę poczty e-mail. Pozwala stworzyć angażujący e-mail, który wpływa na więcej działań odbiorców.

Oprócz wstępnie zakodowanego motywu wiadomości e-mail AMP, platforma ta oferuje bibliotekę interaktywnych aplikacji pocztowych AMP. Możesz pobrać aplikacje dla wielu branż, w tym podróży, eCommerce, SaaS, Fintech, fitness i usług na żądanie. Można je łatwo przeciągnąć i upuścić do szablonu, aby stworzyć piękne e-maile.

Dyspatch umożliwia użytkownikom bezproblemowe dodawanie interaktywnych ankiet i ankiet, formularzy, karuzeli, rezerwacji kalendarza, dodatków do koszyka, recenzji produktów i innych elementów do swoich szablonów. Ta platforma do produkcji poczty e-mail pomaga również w tworzeniu zlokalizowanych treści AMP.

Co więcej, nie musisz się martwić, który klient poczty obsługuje wiadomości AMP.

Ponieważ aplikacje e-mail Dyspatch AMP są wyposażone w kod HTML, każdy subskrybent będzie miał świetne wrażenia z użytkowania.

BEEPplugin

BEEPlugin to zaawansowany i responsywny program do tworzenia wiadomości e-mail, który obsługuje pocztę AMP w celu uzyskania większej liczby interakcji e-mail od odbiorców.

Jest wyposażony w widżet oparty na AMP, dzięki czemu użytkownicy mogą tworzyć karuzele obrazów AMP dla wiadomości e-mail, przeciągając i upuszczając je w edytorze. Musisz jednak aktywować AMP Carousel z portalu deweloperskiego BEE Plugin.

Wniosek

Teraz wiesz, jakich niezawodnych narzędzi możesz używać w projektach poczty e-mail AMP. Możesz wypróbować powyższe portale dla szablonów wiadomości e-mail AMP lub dostosować szablony za pomocą zasobów marki. Ostatecznie oszczędzasz czas i zasoby, korzystając z powyższych narzędzi, zamiast tworzyć od podstaw szablony AMP dla e-maili.

Możesz także zapoznać się z najlepszymi usługami hostingu poczty e-mail dla małych i dużych firm.