6 najważniejszych certyfikatów, dzięki którym staniesz się lepszym menedżerem

Jeśli jesteś menedżerem i chcesz poprawić swoje umiejętności zarządzania, istnieją różne sposoby. Możesz chodzić na seminaria dotyczące przywództwa lub brać udział w kursach. Podczas uczęszczania na zajęcia korzystne jest uzyskanie certyfikatu po ich ukończeniu.

Niezależnie od tego, czy chodzi o zarządzanie projektami, czy zarządzanie procesami biznesowymi, istnieją certyfikaty, o które możesz ubiegać się, aby poprawić swoje umiejętności zarządzania. Za niektóre kursy trzeba zapłacić; jednak powinieneś rozważyć to jako inwestycję w swoją karierę. Jeśli masz ograniczony budżet, dostępne są również bezpłatne kursy.

Udział w kursie Podstawy zarządzania projektami to doskonały sposób na podniesienie swoich umiejętności i bycie lepszym menedżerem. Kurs wprowadza niektóre z najczęstszych zasad i metod zarządzania projektami, aby pomóc Tobie i Twojemu zespołowi w ukończeniu udanych projektów.

Na tym kursie poznasz takie pojęcia, jak zarządzanie komunikacją, jakość kosztów i zarządzanie komunikacją. System obejmuje dziewięć godzin lekcji wideo podzielonych na 17 lekcji. Rejestrując się masz 90 dni na ukończenie kursu.

Nie ma żadnych wymagań wstępnych przed przystąpieniem do tego kursu. Po jego ukończeniu otrzymasz zaświadczenie o ukończeniu. SkillUp oferuje system i możesz uzyskać dostęp do treści kursu za pośrednictwem ich aplikacji, która jest dostępna na Androida i iOS.

Ten kurs jest doskonałą opcją, jeśli chcesz nauczyć się umiejętności zarządzania projektami i nie jesteś gotowy do uzyskania tytułu PMP. Jeśli już zarządzasz projektami, być może zainteresują Cię zaawansowane szablony zarządzania projektami programu Excel do śledzenia wszystkiego.

Jeśli niedawno zaangażowałeś się w zarządzanie kryzysowe, FEMA, Federalna Agencja Zarządzania Kryzysowego, oferuje kurs za pośrednictwem Federalnej Akademii Podstawowego Zarządzania Kryzysowego. Podstawowa akademia składa się z 6 kursów stacjonarnych, które trwają trzy tygodnie.

Po zarejestrowaniu masz 15 dni i 120 godzin nauki, a opuszczenie jakichkolwiek zajęć nie będzie dozwolone. Chociaż Podstawy zarządzania kryzysowego są zalecane przed rozpoczęciem programu, nie jest to wymagane. Dwanaście wymaganych wymagań wstępnych spełnia wymagania wszystkich kursów stacjonarnych National Emergency Management Basic Academy (NEMBA).

NEMBA jest przeznaczony dla nowo mianowanych kierowników ds. sytuacji kryzysowych z mniej niż trzyletnim doświadczeniem. Jeśli masz smartwatch, być może zainteresuje Cię nauka korzystania z funkcji alarmowych na zegarku Samsung Galaxy Watch lub innym systemie operacyjnym Wear.

Załóżmy, że masz już umiejętności zarządzania projektami i myślisz, że skorzystanie na ich podniesieniu byłoby korzystne. W takim razie być może zainteresuje Cię Certyfikowany Dyrektor Projektów oferowany przez Instytut Zarządzania Projektami. Aby się zakwalifikować, musisz ukończyć co najmniej 30 godzin rozwoju zawodowego w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Zanim przejdziesz do oceny, która cię poświadczy, musisz mieć ekwiwalent trzyletniego programu instytutu w pełnym wymiarze godzin lub przedstawić portfolio doświadczenia przywódczego. Zdobycie certyfikatu jako dyrektor projektu może pomóc Ci rozwinąć to, co już wiesz, i sprawić, że staniesz się bardziej wartościowy dla swojego zespołu.

Certyfikacja kosztuje obecnie 1250 USD; jednak ta inwestycja w twoją karierę może otworzyć drzwi do możliwości w zależności od twoich celów, ponieważ jest uznawana na całym świecie. Jeśli szukałeś odpowiedniego narzędzia dla swojego zespołu, być może zainteresuje Cię nauka wyboru odpowiedniego narzędzia do zarządzania projektami.

Jako Scrum Master jesteś odpowiedzialny za stworzenie środowiska pracy, które Twój zespół uzna za efektywne i produktywne. Chcesz poprowadzić swój zespół za pomocą umiejętności, które przyczynią się do opracowania solidnych procedur, zasad i wartości, aby pomóc w realizacji projektów zespołowych w krótszych cyklach.

Zostanie certyfikowanym mistrzem scrum pomaga ci być lepszym menedżerem, ponieważ twój zespół czuje, że mądrze wykorzystujesz jego czas. Zwiększenie efektywności zespołu przynosi korzyści zarówno zespołowi, organizacji, jak i klientowi końcowemu, który będzie zadowolony, że jego projekt został zrealizowany na czas.

Ukończenie certyfikacji Scrum Master może zapewnić Ci umiejętności, które pozwolą Ci szybciej dostosowywać się do zmian, koncentrować się na ciągłym doskonaleniu, umożliwiać szybsze wprowadzanie innowacji i otrzymywać informacje zwrotne. Aby otrzymać certyfikat, możesz wziąć Zastosowanie profesjonalnego Scruma Lub Profesjonalny Scrum Master lub przejdź bezpośrednio do testu.

Koszt testu wynosi 150 USD i jest to format wielokrotnego wyboru z 80 pytaniami. Masz 60 minut, aby go ukończyć, a pozytywny wynik to 80%. Jeśli chcesz zdobyć więcej wiedzy przed przystąpieniem do testu, być może zainteresuje Cię zapoznanie się z darmowymi zasobami online, które pomogą Ci nauczyć się zwinności i scruma.

Jeśli jesteś niedawnym absolwentem lub masz mniej niż dwa lata doświadczenia w zarządzaniu procesami biznesowymi, certyfikowany pracownik procesów biznesowych (CPBA) może być dla Ciebie dobrym certyfikatem. Istnieje test, aby zdobyć certyfikat CPBA. Mimo to potrzebujesz również 1250 godzin udokumentowanego praktycznego doświadczenia w obszarze związanym z zarządzaniem procesami biznesowymi lub 4-letniego dyplomu uniwersyteckiego.

Stowarzyszenie Zarządzania Procesami Biznesowymi stworzyło ten certyfikat dla profesjonalistów, którzy ukończyli studia licencjackie lub pracowali w obszarze zarządzania procesami biznesowymi przez co najmniej rok. Po ukończeniu tego certyfikatu potwierdzasz, że posiadasz solidne podstawowe kompetencje w zakresie zarządzania procesami biznesowymi.

Przed rozpoczęciem procesu zdobywania CPBA należy uiścić bezzwrotną opłatę rejestracyjną. Po zatwierdzeniu wniosku otrzymasz powiadomienie i link do rejestracji i zapłaty 550 USD.

Zdobycie tego certyfikatu może dać Twojemu szefowi i Twojemu zespołowi pewność, że potrafisz zarządzać procesami biznesowymi. Po zdobyciu CPBA możesz zdobyć certyfikowanego profesjonalistę w zakresie praktyki biznesowej i certyfikowanego lidera procesów biznesowych.

Będziesz musiał odnawiać certyfikat co trzy lata, a opłata za to wynosi 75 USD. Jeśli chcesz poznać inny sposób usprawnienia procesów, być może zainteresuje Cię poznanie najlepszego oprogramowania do automatyzacji procesów robotycznych (RPA) w celu usprawnienia przepływu pracy.

Certyfikat CompTIA Project+ jest przeznaczony dla specjalistów IT. Ten certyfikat nauczy Cię narzędzi projektowych i dokumentacji, jak identyfikować ograniczenia projektu, umiejętności komunikacji i zarządzania zmianami oraz podstaw projektu.

Przed rozpoczęciem certyfikacji potrzebujesz od 6 do 12 miesięcy praktycznego doświadczenia w zarządzaniu projektami w środowisku IT. Zdobycie tego certyfikatu da ci umiejętności obsługi małych i średnich projektów.

Ten certyfikat może poprawić twoje umiejętności zarządzania, zapewniając różne ramy i metodologie zarządzania małymi i średnimi projektami. Jeśli interesują Cię inne certyfikaty CompTIA, możesz rozważyć pełny pakiet certyfikatów CompTIA, aby rozpocząć karierę w dziedzinie bezpieczeństwa IT.

Istnieje wiele certyfikatów, dzięki którym staniesz się lepszym menedżerem

W zależności od zainteresowań możesz zdobyć wiele certyfikatów, aby poprawić swoje umiejętności jako menedżera. Niezależnie od tego, czy chcesz poprawić swoje umiejętności komunikacyjne, czy wydajniej zarządzać projektami, możesz skorzystać z certyfikatów w różnych cenach.

Masz również wybór sposobu zdobywania tych certyfikatów. Niektóre certyfikaty oferują opcje w klasie, podczas gdy inne zapewniają zdalny dostęp do kursów, w tym aplikacji na telefonie.

Doskonalenie umiejętności zarządzania zwiększa Twoje szanse na awans i może sprawić, że będziesz lepszym liderem. Twój zespół i szef docenią, że próbujesz doskonalić swoje umiejętności jako menedżer.