11 najlepszych narzędzi analitycznych LinkedIn dla Twojej strategii marketingowej B2B

LinkedIn to popularna platforma mediów społecznościowych dla pracujących profesjonalistów i firm, która umożliwia udostępnianie treści związanych z pracą.

Chociaż zaprojektowany jako miejsce do budowania profesjonalnych sieci, staje się popularną platformą do udostępniania treści.

Dobrą rzeczą jest to, że LinkedIn zapewnia wbudowane narzędzie analityczne do śledzenia zasięgu i wydajności publikowanych treści.

Jednak zaawansowane narzędzia analityczne LinkedIn oferują głębszy wgląd w porównaniu z wbudowanymi narzędziami analitycznymi. Ten artykuł odblokuje niektóre popularne narzędzia analityczne LinkedIn, które pomogą Ci opracować lepszą strategię marketingu treści.

Czym są narzędzia analityczne LinkedIn?

Narzędzia analityczne LinkedIn zapewniają wizualny wgląd w strony LinkedIn i pozwalają szybko mierzyć wyniki. Śledząc kluczowe KPI, takie jak ruch, zaangażowanie, wzrost obserwujących, CTR, CPC i inne, możesz podejmować decyzje w oparciu o dane.

Jak wspomniano wcześniej, LinkedIn zyskuje popularność jako platforma do udostępniania treści, a wbudowany pulpit analityczny śledzi wydajność treści. Jednak spostrzeżenia uzyskiwane z domyślnego pulpitu analitycznego LinkedIn są abstrakcyjne i nie można opracować strategii firmy na podstawie dostępnych danych.

W tym miejscu do akcji wkraczają narzędzia analityczne LinkedIn. Narzędzia te dostarczają danych w czasie rzeczywistym na temat kluczowych wskaźników zaangażowania, takich jak CTR, najskuteczniejsze posty, dane demograficzne obserwujących, wyświetlenia, kliknięcia, liczba obserwujących i liczba wyświetleń strony.

Znaczenie narzędzi analitycznych LinkedIn

Jeśli jesteś marketerem B2B polegającym na treściach w celu zwiększenia świadomości marki, generowania popytu i sprzedaży przychodzącej, potrzebujesz danych dotyczących wydajności. Pomaga określić osobowość odbiorców i zrozumieć, jak ludzie reagują na Twoje treści.

Oto kilka powodów, dla których potrzebujesz narzędzi LinkedIn:

✅ Zrozumienie klienta: narzędzia analityczne LinkedIn dostarczają cennych informacji na temat wyświetleń postów, komentarzy do postów, udostępnień postów, wzrostu liczby obserwujących i CTR. Te spostrzeżenia pomogą Ci zrozumieć preferencje odbiorców i jakie treści Ci odpowiadają.

✅ Optymalizacja treści: narzędzia do analizy danych pomagają określić, które rodzaje tematów generują większe zaangażowanie i polubienia. W ten sposób możesz zoptymalizować strategię dotyczącą treści, aby dopasować ją do potrzeb odbiorców.

✅ Sprawdzanie zwrotu z inwestycji: dostarczając wartości zbliżone do rzeczywistych, narzędzia analityczne LinkedIn pomagają mierzyć zwrot z inwestycji w Twoje kampanie. Te dane pomagają ocenić przydzielony budżet i sprawdzić, czy uzyskiwane wyniki są zrównoważone, czy też wymagają poprawek.

✅ Lepsze raportowanie: ponieważ otrzymujesz dane dla różnych wskaźników w pulpitach nawigacyjnych, możesz łatwo udostępniać swoje raporty i pulpity nawigacyjne swojemu zespołowi marketingowemu.

Teraz przyjrzyjmy się najlepszym narzędziom analitycznym LinkedIn.

Analityka LinkedIna

Linkedin ma bezpłatne narzędzie analityczne, które mierzy skuteczność Twojej strategii społecznościowej lub skuteczność reklam. Narzędzie analityczne LinkedIn dostarcza informacji menedżerom mediów społecznościowych, marketerom i twórcom treści, aby zrozumieć odbiorców i rodzaj treści, z którymi najczęściej się angażują.

Na LinkedIn możesz mierzyć dane demograficzne odwiedzających, takie jak sektor pracy i zaangażowanie w Twoje posty, takie jak wyświetlenia, kliknięcia, komentarze i wzrost liczby obserwujących. Możesz śledzić ROI konwersji, takie jak współczynnik konwersji, koszt konwersji i wartość konwersji, a także oceniać skuteczność swoich kampanii.

Chociaż natywny pulpit analityczny LinkedIn jest dobrym punktem wyjścia do analizy kampanii LinkedIn, agencje marketingowe zarządzające wieloma klientami mogą uznać go za mniej wydajny. Oferuje ograniczone ustawienia dostosowywania do tworzenia raportów i nie integruje się z innymi danymi z mediów społecznościowych.

Natywny panel analityczny LinkedIn nie ma opcji automatycznego planowania raportów, co utrudnia obsługę wielu klientów. Aby przezwyciężyć te ograniczenia, wspomnieliśmy o lepszych zewnętrznych narzędziach analitycznych LinkedIn, które pomogą Ci w kompleksowej analizie i raportowaniu.

statystyki

statystyki to wiodąca platforma do analiz marketingowych, która pomaga mierzyć wydajność Twoich publikacji na LinkedIn. To dobre narzędzie dla każdego, kto chce zrozumieć swoją obecność na LinkedIn i uzyskać jasność co do rodzaju treści, które powinien publikować.

Dzięki Inlytics uzyskasz jasny obraz rodzaju treści, które wzbudzają większe zaangażowanie w Twojej sieci. Czynnikiem wyróżniającym jest to, że dobrze dostarcza dane historyczne dla twoich starych postów i zaangażowania w jednym pulpicie nawigacyjnym.

Panel analiz w czasie rzeczywistym Inlytics jest intuicyjny i łatwy do zrozumienia. Możesz sprawdzić liczbę wyświetleń, wyświetleń, reakcji na Twoje posty, komentarze i wskaźnik zaangażowania.

Pulpit nawigacyjny zawiera również tabelę zawartości osi czasu, która zapewnia wizualną reprezentację wydajności treści. Możesz zobaczyć dokładny czas, kiedy uzyskujesz największą liczbę wyświetleń, polubień lub komentarzy do swoich postów. Aby ułatwić interpretację, Inlytics oferuje kolorowe wizualizacje.

Klipfolio

Klipfolio to narzędzie analizy biznesowej, które łączy się z różnymi źródłami danych i pomaga tworzyć interaktywne pulpity nawigacyjne. Pomaga firmom wizualizować dane w postaci wykresów, wykresów i raportów, aby podejmować lepsze decyzje biznesowe.

Pulpit nawigacyjny Powermetrics Klipfolio pomaga śledzić dane w zaawansowany sposób, inny niż narzędzie analityczne LinkedIn w aplikacji. Pozwala łączyć dane LinkedIn z danymi z innych platform marketingowych, takich jak Facebook, Instagram i Twitter.

Częstotliwość odświeżania w Powermetrics jest wyższa, więc otrzymujesz najbardziej aktualne informacje. Jest to kluczowe, jeśli obsługujesz kilka kont z dobrą bazą obserwujących. Możesz połączyć Powermetrics z Google Analytics i udostępniać pulpit nawigacyjny swoim współpracownikom i interesariuszom.

kapać

Z kapać, możesz zautomatyzować wyszukiwanie klientów na LinkedIn dla swojego zespołu sprzedaży i zawierać więcej transakcji. Tworząc kampanie drip e-mail, możesz zbudować spersonalizowany lejek sprzedażowy z automatycznymi odpowiedziami.

Pulpit analityczny Dripify na LinkedIn pomaga śledzić wszystkie dane, takie jak nowe prośby o połączenie, nieprzeczytane wiadomości i wyświetlenia profili z jednego pulpitu nawigacyjnego. Masz również możliwość przejrzenia harmonogramu działań, aby uzyskać ogólne informacje o działaniach na swoim profilu LinkedIn.

Możesz ocenić wydajność swoich kampanii Dripify w szczegółowym raporcie LinkedIn. Istnieją funkcje do analizy współczynnika akceptacji zaproszeń, wskaźnika odpowiedzi i innych istotnych wskaźników oraz porównywania ich z poprzednim okresem.

Waizle

Waizle to oprogramowanie analityczne, które pozwala analizować media społecznościowe w czasie rzeczywistym i uzyskiwać kluczowe informacje tak szybko, jak to możliwe. Za pomocą raportów z audytu mediów społecznościowych możesz śledzić wyniki w przeszłości, tworzyć strategie przeciwko konkurentom i przeprowadzać lepszą analizę konkurencji.

Dzięki bezpłatnemu narzędziu analitycznemu Vaizle możesz śledzić ważne wskaźniki LinkedIn, takie jak zaangażowanie postów, polubienia, wyświetlenia i dane demograficzne obserwujących. Ponadto możesz śledzić inne wskaźniki, takie jak wyświetlenia wideo, współczynniki klikalności i odwiedzający profil, aby śledzić wydajność swoich postów na LinkedIn.

Vaizle ma również narzędzie do analizy profili, które pomaga zrozumieć odbiorców na podstawie ich stanowiska, branży, stażu pracy, lokalizacji oraz tego, które urządzenia zwiększają zaangażowanie w Twój profil. Możesz wykorzystać te informacje do tworzenia podobnych treści i nawiązywania kontaktu z odpowiednimi odbiorcami.

RaportOgród

RaportOgród pozwala dostosować kokpity marketingowe i zautomatyzować raportowanie analityczne, oszczędzając dużo czasu. To skuteczny sposób na analizę wydajności LinkedIn, interakcji i analizę obserwujących.

Platforma pozwala identyfikować wskaźniki po zaangażowaniu i influencerów wchodzących w interakcję z Twoimi treściami. Na przykład otrzymujesz analizę na poziomie strony liczby wyświetleń, kliknięć, interakcji i zdobytych obserwujących, aby podejmować lepsze decyzje biznesowe.

ReportGarden umożliwia również pomiar wskaźników obserwujących firmę dla wszystkich postów w formie jednego skonsolidowanego raportu. W ten sposób poznajesz dane demograficzne swoich odbiorców, takie jak ich staż pracy, rodzaj branży, wielkość firm, w których są zatrudnieni i inne.

Na koniec możesz połączyć wszystkie te niezbędne wskaźniki analityczne i stworzyć szczegółowy raport, korzystając z gotowych szablonów dostarczonych przez ReportGarden.

OctopusCRM

OctopusCRM to narzędzie do automatyzacji, które pomaga uprościć zadania związane z poszukiwaniem firm i zwiększyć świadomość na LinkedIn. Platforma jest w 100% kompatybilna z Free LinkedIn, LinkedIn Premium, Sales Navigator i Recruiter.

Funkcja automatyzacji LinkedIn w OctopusCRM umożliwia monitorowanie odpowiednich wskaźników, takich jak wyświetlenia profilu, wygląd wyszukiwania i indeks sprzedaży społecznościowej. Możesz włączyć automatyzację Octopus CRM LinkedIn, aby śledzić wydajność LinkedIn i powiadamiać Cię, gdy tylko zostanie wykryta nadmierna aktywność LinkedIn.

Dzięki narzędziu do analizy profilu LinkedIn OctopusCRM możesz zobaczyć liczbę połączeń i oczekujących zaproszeń, które masz w tej chwili, liczbę wyświetleń w porównaniu z poprzednim tygodniem, indeks sprzedaży społecznościowej i więcej.

Taplio

Taplio to narzędzie marketingowe LinkedIn, które pomaga automatycznie tworzyć treści dzięki sile sztucznej inteligencji. Jest wyposażony we wbudowanego asystenta czatu LinkedIn obsługiwanego przez model GPT-4 AI, który analizuje Twoje konto i sugeruje publikowanie postów LinkedIn.

Dzięki potężnemu narzędziu analitycznemu LinkedIn Taplio możesz dowiedzieć się, które posty działają i opracować lepszą strategię treści. Zapewnia pełny przegląd wszystkich wskaźników KPI na jednym pulpicie nawigacyjnym. Możesz sprawdzić liczbę obserwujących, postów, komentarzy, polubień, wyświetleń, udostępnień oraz liczbę wyświetleń profilu.

Korzystając ze szczegółowych danych z analizy postów, możesz zidentyfikować posty o najwyższej skuteczności. Głębsze spojrzenie da Ci jasny wgląd w rodzaj treści, które napędzają Twoją firmę.

DashThis

DashThis to platforma pulpitu analitycznego LinkedIn, która śledzi dane ze stron, profili i reklam LinkedIn Twojej firmy. Umożliwia śledzenie różnych danych, takich jak wyświetlenia profilu, unikalne wyświetlenia, dane demograficzne odwiedzających, udostępnienia postów i inne.

Dzięki DashThis możesz nie tylko śledzić kampanie LinkedIn, ale także wszelkie inne dane za pomocą plików CSV i Arkuszy Google. Platforma udostępnia natywną integrację z Google Analytics 4, Google Adwords, reklamami TikTok, spostrzeżeniami na Facebooku, reklamami na Facebooku, Facebook Business Manager, stronami na Instagramie, reklamami na Instagramie, Google Search Console, SEMrush, YouTube, Moz i innymi.

Tworzenie pulpitu analitycznego LinkedIn jest proste. Możesz zacząć od utworzenia konta w DashThis, połączenia źródeł danych i wybrania gotowego szablonu analitycznego LinkedIn, aby zobaczyć swoje dane. Możesz całkowicie oznaczyć markę DashThis białą etykietą, dodając swoje logo, adres URL raportu, kolory marki i niestandardowy adres e-mail do wysyłania raportów.

pomiar.studio

pomiar.studio to narzędzie do analizy treści społecznościowych i oparte na sztucznej inteligencji, które śledzi Twoje wyniki w mediach społecznościowych. Możesz połączyć Measure.studio ze swoim kontem biznesowym na Instagramie, stronami na Facebooku, kontem LinkedIn, kanałami YouTube, kontami TikTok i X (dawniej Twitter).

Łącząc swoją stronę biznesową na LinkedIn z Measure.studio, możesz uzyskać dostęp do cennych informacji, takich jak unikalne wyświetlenia, wskaźniki zaangażowania itp. Jeśli zarządzasz kontami biznesowymi LinkedIn, możesz zebrać wszystkie swoje konta w jednym dostosowywanym pulpicie nawigacyjnym.

Patrząc na dane, możesz szybko zidentyfikować najskuteczniejsze posty na podstawie kilku wyświetleń lub wyświetleń. W ten sposób pomaga zrozumieć, jaki rodzaj treści jest odpowiedni dla Twojej firmy.

kwintesencja

kwintesencja to popularna platforma do analizy mediów społecznościowych, która pomaga firmom śledzić i analizować ich wyniki w mediach społecznościowych. Możesz połączyć Quintly z platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok i nie tylko.

Łącząc Quintly z kontem Linked Analytics, uzyskasz głębszy wgląd w ważne dane, takie jak liczba wyświetleń, kliknięć i wyświetleń profilu. Poza tym istnieje wiele wskaźników dostępnych na wyciągnięcie ręki, których możesz użyć do stworzenia spersonalizowanych raportów wydajności.

Po utworzeniu raportów można je łatwo przekonwertować na powszechnie używane formaty, takie jak JPG, PDF, CSV i XLS. Możesz udostępniać raporty z analiz swojemu szefowi, współpracownikom lub klientom, z którymi pracujesz.

Zoho

Zoho udostępnia ponad 45 aplikacji biznesowych, które mogą automatyzować i zarządzać procesami biznesowymi w jednym miejscu. Oprócz CRM, Zoho gromadzi wszystkie Twoje potrzeby marketingowe w jednym miejscu, w tym moduł analityczny.

Dzięki narzędziu analitycznemu Zoho LinkedIn uzyskasz wgląd w generowanie potencjalnych klientów i współczynniki konwersji na poziomie kampanii i konta. Pomaga analizować wskaźniki wydajności, takie jak wydatki na reklamę, budżet, współczynniki klikalności, wyświetlenia, wskaźniki zaangażowania i inne.

Zoho umożliwia pobranie wszystkich tych spostrzeżeń za pomocą raportów jednym kliknięciem do dalszych badań. Ma 75 gotowych szablonów raportów i pulpitów nawigacyjnych, aby zobaczyć skuteczność kampanii reklamowej. Możesz zaplanować automatyczne wysyłanie gotowych raportów e-mailem do klienta, współpracowników i szefa.

Ostatnie słowa

W tym artykule chcieliśmy podzielić się z Tobą niektórymi przydatnymi platformami do śledzenia zaangażowania LinkedIn. Jest to wybitna platforma do marketingu treści i powinieneś w pełni wykorzystać jej potencjał.

LinkedIn to tętniąca życiem platforma, a narzędzia analityczne, o których mówiliśmy, są jedynymi towarzyszami, których potrzebujesz. Korzystając z tych narzędzi, możesz lepiej zrozumieć swój profil i odbiorców.

Następnie sprawdź harmonogramy postów LinkedIn, aby idealnie zaplanować publikacje treści.