8 sposobów na naprawienie niemożności wysłania wiadomości do wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych

Wielokrotnie podczas próby wysłania wielu wiadomości multimedialnych od odebranych użytkowników telefonu nie udało się wysłać wiadomości do wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych. Ten błąd występuje, gdy w folderze Skrzynka nadawcza znajduje się zbyt wiele nieudanych wiadomości multimedialnych. Błąd zbyt wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych to powszechny błąd, który może powodować problemy podczas próby wysłania wiadomości multimedialnej przez sieć komórkową, komórkową lub Wi-Fi. W tym przewodniku omówimy przyczyny i metody rozwiązania problemu z niemożnością wysłania zbyt wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych na telefonie.

Jak naprawić problem z wysłaniem wiadomości do wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych

Przyczyny niemożności wysłania zbyt wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych mogą być różne. Niektóre z możliwych przyczyn są wymienione tutaj.

  • Opóźnienia telefonu są częstą przyczyną tego błędu.
  • Złe połączenia sieciowe mogą również powodować ten błąd.
  • Niewłaściwe ustawienia wiadomości multimedialnych są również odpowiedzialne za ten błąd.
  • Za ten błąd odpowiada również zbyt wiele niewysłanych wiadomości multimedialnych w folderze Skrzynka nadawcza.
  • Nieprawidłowe działanie aplikacji Wiadomości może również spowodować ten błąd.
  • Nadmiar pamięci podręcznej w aplikacji Wiadomości jest również czasami odpowiedzialny za ten błąd.
  • Ustawienia automatycznego pobierania MMS-ów mogą również prowadzić do tego błędu.
  • Inne opóźnienia i błędy systemowe w telefonie mogą również powodować ten błąd.

W tym przewodniku omówimy metody rozwiązywania problemów z niemożnością wysłania wiadomości do wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych.

Uwaga: ponieważ smartfony nie mają tej samej opcji ustawień i różnią się one w zależności od producenta, dlatego przed zmianą jakichkolwiek ustawień upewnij się, że są prawidłowe. Poniższe metody pochodzą ze smartfona Moto G60.

Metoda 1: Uruchom ponownie telefon

Jedną z pierwszych rzeczy, które chcesz zrobić, aby naprawić niemożność wysłania wiadomości do wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych, jest ponowne uruchomienie urządzenia. W większości przypadków zbyt wiele niewysłanych wiadomości multimedialnych jest spowodowanych opóźnieniem w telefonie, a ponowne uruchomienie może rozwiązać ten problem.

1. Przytrzymaj przycisk zasilania na telefonie.

2. Poczekaj, aż pojawią się opcje zasilania i dotknij Uruchom ponownie.

3. Poczekaj na ponowne uruchomienie telefonu i spróbuj ponownie wysłać wiadomości.

Metoda 2: Rozwiązywanie problemów z połączeniem sieciowym

Złe połączenie sieciowe może być również odpowiedzialne za błędy niewysłanych wiadomości multimedialnych. Aby rozwiązać ten problem, możesz spróbować sprawdzić połączenie sieciowe na swoim urządzeniu.

Opcja I: Sprawdź połączenie sieciowe z usługą komórkową

Jeśli wysyłasz wiadomości multimedialne za pomocą usługi komórkowej, upewnij się, że wykupiłeś odpowiedni plan. Musisz także upewnić się, że odbierasz stabilne i silne sygnały od swojego operatora sieci komórkowej.

Opcja II: Ponowne podłączenie routera WiFi

Jeśli próbujesz wysłać wiadomości multimedialne przez sieć Wi-Fi. Brak możliwości wysłania wiadomości do wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych może być związany z problemami z połączeniem z Wi-Fi. Aby rozwiązać problemy z połączeniem Wi-Fi, możesz spróbować ponownie podłączyć router.

1. Naciśnij przycisk zasilania na routerze WiFi.

2. Po wyłączeniu zasilania odłącz router od głównego wyłącznika zasilania.

3. Poczekaj kilka minut i ponownie podłącz router WiFi do zasilania i włącz przycisk zasilania.

Opcja III: Sprawdź dane mobilne

Jeśli próbujesz wysłać wiadomości multimedialne przez komórkową sieć danych. Błąd zbyt wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych może być spowodowany złym połączeniem danych w telefonie. Aby rozwiązać ten problem, upewnij się, że masz aktywny abonament internetowy na swoim urządzeniu mobilnym oraz aktywny i silny sygnał sieciowy. Jeśli nie można wysłać zbyt wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych, problem nie jest spowodowany połączeniami sieciowymi, wypróbuj następną metodę.

Metoda 3: Włącz opcję multimediów

Możliwe, że nie możesz wysłać wiadomości do wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych, ponieważ nie masz włączonej opcji Multimedia na swoim urządzeniu. Aby skutecznie rozwiązać ten problem, musisz włączyć opcję multimediów w swojej sieci.

1. Najpierw dotknij ikony aplikacji Ustawienia w szufladzie Aplikacje, aby ją otworzyć.

2. Stuknij w Sieć i internet.

3. Następnie dotknij Sieć komórkowa.

4. Wybierz preferowaną sieć.

5. Stuknij w Zaawansowane, aby rozwinąć opcje.

6. Teraz dotknij Nazwy punktów dostępu.

7. Stuknij Opcje menu w prawym górnym rogu.

8. Następnie dotknij Resetuj do ustawień domyślnych.

9. Teraz dotknij przycisku Dodaj.

10. Ustaw odpowiednie informacje MMS dla nazwy, APN, MMSC, proxy MMS, portu MMS i typu APN.

11. Po ustawieniu odpowiednich informacji stuknij w Opcje Menu w prawym górnym rogu i stuknij w przycisk Zapisz.

Metoda 4: Usuń niewysłane/nieudane wiadomości multimedialne

Wielu użytkowników zorientowało się, że błąd może być spowodowany zbyt dużą liczbą niewysłanych wiadomości multimedialnych w folderze Skrzynka nadawcza. Aby rozwiązać zbyt wiele niewysłanych wiadomości multimedialnych, musisz usunąć wszystkie te nieudane wiadomości multimedialne.

1. Otwórz aplikację Wiadomości w telefonie.

2. Otwórz czat, w którym wiadomości multimedialne nie powiodły się.

3. Naciśnij i przytrzymaj niewysłaną wiadomość i naciśnij ikonę Usuń.

4. Podobnie usuń wszystkie niewysłane wiadomości multimedialne.

Metoda 5: Wymuś komunikat o zatrzymaniu

Jednym z najczęstszych powodów, dla których nie można wysłać zbyt wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych, może być nieprawidłowe działanie aplikacji do przesyłania wiadomości. Jeśli aplikacja nie działa poprawnie na telefonie, możesz spróbować naprawić problem z niemożliwością wysłania wiadomości do wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych, zmuszając go do zatrzymania.

1. Otwórz aplikację Ustawienia z menu telefonu.

2. Stuknij w Aplikacje i powiadomienia.

3. Stuknij w Zobacz wszystkie aplikacje.

4. Stuknij w Wiadomości.

5. Na koniec dotknij opcji Wymuś zatrzymanie.

Metoda 6: Wyczyść dane pamięci podręcznej aplikacji Wiadomości

Jeśli błąd nadal Ci przeszkadza, przyczyną problemu może być nadmiar danych z pamięci podręcznej w aplikacji Wiadomości. Aby rozwiązać ten problem, możesz spróbować wyczyścić dane z pamięci podręcznej z aplikacji Messaging.

1. Przejdź do ustawienia Aplikacje i powiadomienia.

2. Stuknij w Zobacz wszystkie aplikacje.

3. Następnie dotknij Wiadomości.

4. Teraz dotknij Pamięć i pamięć podręczna.

5. Na koniec dotknij Wyczyść pamięć podręczną.

Metoda 7: Wyłącz ustawienia automatycznego pobierania wiadomości MMS w systemie Android

Jeśli masz włączoną opcję automatycznego pobierania MMS-ów w aplikacji do obsługi wiadomości, czasami wysyłanie wielu wiadomości multimedialnych może się nie udać. Aby rozwiązać problem z niemożliwością wysłania wiadomości do wielu niewysłanych wiadomości multimedialnych, możesz spróbować wyłączyć to ustawienie.

1. Otwórz aplikację Wiadomości z menu telefonu.

2. Stuknij trzy opcje kropek w prawym górnym rogu i wybierz Ustawienia.

3. Wybierz swojego dostawcę sieci.

4. Znajdź i wyłącz ustawienie Automatycznie pobieraj MMS.

Metoda 8: Wykonaj reset do ustawień fabrycznych

Jeśli żadna z poprzednich metod nie działa i nadal masz ten sam problem. Możesz spróbować rozwiązać ten problem, przywracając ustawienia fabryczne telefonu.

Uwaga: przed przywróceniem ustawień fabrycznych Android, musisz wykonać kopię zapasową wszystkich swoich danych. Jeśli nie wiesz, jak wykonać kopię zapasową systemu Android, postępuj zgodnie z naszym przewodnikiem Tworzenie kopii zapasowej danych telefonu z Androidem.

Aby przywrócić ustawienia fabryczne telefonu komórkowego, przeczytaj i zastosuj kroki opisane w naszym przewodniku Jak mocno zresetować dowolne urządzenie z Androidem.

Często zadawane pytania (FAQ)

Q1. Dlaczego nie mogę wysłać MMS-a z mojego telefonu?

Odp. Może wystąpić kilka problemów, przez które nie możesz wysyłać wiadomości multimedialnych z telefonu, takich jak złe połączenie sieciowe, pamięć podręczna, problemy z danymi itp.

Q2. Co to są wiadomości multimedialne?

Odp. Gdy użytkownik wysyła wiadomości w formacie obrazu, wideo i audio, takie wiadomości są nazywane wiadomościami multimedialnymi.

Q3. Czy mogę wysyłać wiadomości multimedialne przez sieć Wi-Fi?

Odp. Tak, użytkownicy mogą wysyłać wiele wiadomości multimedialnych przez sieci Wi-Fi, a także korzystając z danych mobilnych ze swoich telefonów.

***

Mamy nadzieję, że ten przewodnik był dla Ciebie pomocny i udało Ci się rozwiązać problem z niemożliwością wysłania wiadomości na wiele niewysłanych wiadomości multimedialnych w telefonie. Daj nam znać, która metoda zadziałała dla Ciebie. Jeśli masz do nas jakieś sugestie lub pytania, daj nam znać w sekcji komentarzy.