9 najlepszych autoresponderów e-mail do automatyzacji marketingu

Autorespondery e-mail wykonują zautomatyzowane zadania dla kampanii e-mail marketingowych bez ręcznego wysyłania każdej odpowiedzi. Oszczędzi to czas i wysiłek użytkowników oraz generuje dochód.

Kampanie e-mailowe są uważane przez dostawców poczty e-mail za spam i wymagają kilku nieodpowiednich wiadomości e-mail, które są nieodpowiednie do celu, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Wymaga od nadawców opracowania rozwiązania, które może przyciągnąć odbiorców bez przytłaczania ich.

Autoresponder e-mail pomaga właścicielom firm w interakcji z klientami i budowaniu z nimi relacji. Marketerzy są świadomi istnienia autoresponderów w wiadomościach e-mail i wykorzystują je jako dźwignię bez przebijania się przez przepływ gotówki.

Stał się jednym z najskuteczniejszych, najłatwiejszych i najtańszych sposobów na pozyskiwanie leadów i przekształcanie ich w potencjalnych subskrybentów. Pozwól, że przeprowadzimy Cię przez wszystko na temat autorespondera e-mail.

Co to jest Autoresponder?

Autoresponder e-mail umożliwia firmom automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail do wybranych użytkowników po wykonaniu zestawu działań. Może obejmować dokonanie zakupu, wypełnienie formularzy, zmianę ustawień, a nawet wysłanie e-biuletynu do subskrybentów.

Na przykład użytkownicy dokonują zakupu online i otrzymują natychmiastową wiadomość e-mail o swoim zamówieniu, zapisują się na newsletter i natychmiast otrzymują wiadomość powitalną itp. Marketerzy używają narzędzi do automatyzacji wiadomości e-mail, używają szablonów do tworzenia wiadomości e-mail, ustawiają parametry i pozwalają im analizować wynik dla Ciebie.

Istotnymi cechami narzędzia autoresponder są:

  • Projektuj szablony, które pomagają błyskawicznie tworzyć nowe e-maile, aby dopasować je do wymagań marek.
  • Analytics monitoruje wiadomości e-mail wysyłane do użytkowników, aby uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji oraz śledzić współczynniki kliknięć i współczynniki otwarć.
  • Użyj narzędzia do tworzenia wiadomości e-mail typu „przeciągnij i upuść”, aby tworzyć wiadomości e-mail bez używania układów HTML.

Narzędzia autorespondera e-mail mogą pomóc w objęciu kilku zaawansowanych funkcji, które pozwalają marketerom zwiększyć liczbę odbiorców i zwiększyć ich produktywność. Zależy to jednak od subskrybentów i działań, które trzeba podjąć.

Jak wybrać odpowiedni autoresponder e-mail?

Istotne jest, aby wybrać odpowiedni autoresponder e-mail, aby upewnić się, że nie stracisz osobistego charakteru wiadomości e-mail. Te e-maile zawierają ciepłe powitanie odbiorców, rekomendacje, przypomnienia o subskrypcji itp. Istotne czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze autorespondera e-mail, to:

#1. Możliwości automatyzacji

Kampanie automatyczne są niezbędne, jeśli chcemy poszerzyć zasięg ich odbiorców. Użytkownicy mogą zintegrować go z narzędziami do zarządzania relacjami z klientami (CRM) lub bazami danych klientów, uruchamiając wysoce spersonalizowane kryteria. Obejmuje funkcje automatyzacji, takie jak powitalna wiadomość e-mail, przypomnienia, wyzwalacz sieciowy, porzucony koszyk, kontynuacja, przepływy oddziałów, testy A/B itp.

#2 Segmentacja wiadomości e-mail

Firmy wybierają swoją bazę danych, aby wysłać jedną kampanię e-mailową, aby przedstawić rzeczy klientom. Jednak ważne jest, aby zrozumieć, że każdy klient ma inne wymagania i wymagania w zależności od zawartości koszyka, wieku, płci, średnich wydatków, przeszłych zakupów, geolokalizacji, zachowania w witrynie i warunków pogodowych. Dlatego segmentacja wiadomości e-mail pomaga w docieraniu do lepszych klientów i zwiększa współczynniki konwersji.

#3 Edytor e-maili

Marketerzy mogą ręcznie edytować pocztę, jeśli i kiedy jest to wymagane. Od atrakcyjnego tematu po ważne elementy, CTA do treści wiadomości, można uwzględnić wszystkie aspekty, aby poprawić wygląd i styl. Edytory e-maili pomagają dostarczać przewidywalne wyniki i generować e-maile dotyczące marki, które mogą pomóc w podróży klienta. Wybierz narzędzie, które ma przyjazny dla użytkownika edytor poczty e-mail.

#4 Zarządzanie kampanią

Najlepszym sposobem na nawiązanie kontaktu z klientami jest zwiększenie różnorodności w kupowaniu podróży i zwiększenie widoczności. Niezbędne jest zarządzanie rosnącą listą i dochodzenie do istotnych aspektów, takich jak całkowita sprzedaż na wysłaną wiadomość e-mail, ROI na wiadomość e-mail, sprzedaż na pocztę itp., co zapewnia głęboki wgląd w kampanie. Upewnij się, że wybrane narzędzie ma szczegółowy pulpit nawigacyjny, który umożliwia analizowanie wyników kampanii.

#5 Personalizacja poczty e-mail

Jeśli chcesz przyciągnąć odbiorców, najlepiej zrobić to za pomocą spersonalizowanych i automatycznych wiadomości e-mail. Na przykład imiona i nazwiska klientów w temacie, wcześniejsze zakupy, rekomendacje oparte na lokalizacji itp. przekształcają użytkowników w przychody.

Omówmy niektóre z najlepszych narzędzi do autoresponderów e-mail, których można użyć do wysłania serii e-maili o określonym czasie na listę mailingową.

AWeber

Przekształć swoich zwykłych subskrybentów w płacących klientów za pomocą wiadomości e-mail z autoresponderem AWeber. To narzędzie do automatyzacji umożliwia marketerom wysyłanie powitalnych wiadomości e-mail, promowanie produktów, wysyłanie rekomendacji i udostępnianie informacji o Twojej firmie. AWeber pomaga budować długotrwałe relacje z klientami za pośrednictwem wiadomości e-mail, aby dostarczać wartość i wiarygodność oraz budować społeczność.

Oprócz tego narzędzia autorespondera ułatwiają analizę skuteczności kampanii, oferując szczegółowe informacje o zaangażowaniu, kliknięciach, współczynniku otwarć itp.

Marketerzy mogą łączyć się z klientami, wysyłając i planując terminowe wiadomości e-mail oraz nawiązując znaczące relacje. Łatwy w użyciu kreator wiadomości e-mail nie wymaga znajomości kodowania i projektuje wiadomości e-mail, które spełniają wymagania marki.

Można użyć gotowych automatycznych kampanii do pielęgnowania potencjalnych klientów i wysyłania ukierunkowanych e-maili do subskrybentów. Konfigurowalne i responsywne szablony mogą pomóc w angażowaniu, sprzedawaniu, promowaniu, konwersacji i powitaniu subskrybentów.

Stały kontakt

Poprawiaj wyniki organizacji non-profit i małych firm, korzystając z Stały kontakt narzędzia autorespondera. Użytkownicy mogą automatycznie przekazywać darowizny i zwiększać sprzedaż dzięki łatwym w użyciu narzędziom, które pozwalają zaoszczędzić dużo czasu. Constant Contact pomaga w poprawie wyników i zwiększa zaangażowanie w automatyzację e-mail marketingu.

Celem korzystania z narzędzia autoresponder e-mail jest automatyczne zaangażowanie odbiorców. Pomaga również pielęgnować potencjalnych klientów w celu kierowania wiadomości e-mail opartych na kontaktach i wiadomości powitalnych do marek. Istnieje możliwość poszerzenia zasięgu klientów za pomocą formularzy i narzędzi do budowania listy.

Niezależnie od tego, czy jest to przedsiębiorstwo, czy startup, każdy może skorzystać z narzędzia do automatyzacji e-mail marketingu. Firmy mogą gromadzić potencjalnych klientów i kontaktować się z klientami za pomocą strategicznych i skutecznych kampanii e-mail marketingowych. Celem jest pielęgnowanie leadów i wysyłanie ukierunkowanych wiadomości do kontaktów.

Constant Contact pozwala użytkownikom na zwiększenie sprzedaży i wykorzystanie ich wiedzy do zwiększenia przychodów. Uwalnia moc sprzedaży i automatyzacji, aby budować silne relacje z klientami i oferować pełne doświadczenie.

Sendinblue

Wysyłaj do 300 e-maili dziennie za pomocą Sendinblue i przechowuj nieograniczoną liczbę kontaktów. Oprogramowanie autorespondera może generować wyniki o każdej porze dnia, gdy kampania jest aktywna. Sendinblue działa na rzecz zaangażowania marki i napędza sprzedaż, aby utrzymać podróż klienta, gdy jesteś zajęty innymi zadaniami.

W zależności od funkcji jest to darmowy autoresponder e-mail z kilkoma planami premium, takimi jak Lite, Premium i Enterprise. Funkcje podwójnego wyboru pozwalają uniknąć pułapek spamowych, eliminują błędy pisowni w adresach e-mail i uzyskują dowód konkursu. Spersonalizowane wiadomości powitalne zapewniają doskonały początek nawiązywania relacji z klientami, które utrzymują markę w pamięci klienta, promują linki i napędzają sprzedaż.

Klienci mogą otrzymywać wiadomości e-mail o porzuconych koszykach za pomocą oprogramowania Sendinblue. Śledzi stronę i odpowiednio uruchamia wiadomości e-mail, aby zachęcić kupujących, odzyskać utracone przychody i sprzedać podobne produkty. Ponadto możliwe jest wysyłanie e-maili urodzinowych ze zniżką, która może zwiększyć uznanie dla marki i wygenerować zaangażowanie e-mailowe.

Zestaw narzędzi do projektowania wiadomości e-mail zawiera funkcje upuszczania i upuszczania, zwykłego tekstu i HTML, które pomagają tworzyć i personalizować wiadomości e-mail. Te e-maile są responsywne i mogą pasować do każdego rozmiaru ekranu, od telefonu komórkowego po ekran komputera, bez dodatkowego kodowania.

HubSpot

Oprogramowanie do automatyzacji marketingu HubSpot jest bardzo znane na rynku i wykracza poza wysyłanie wiadomości e-mail. Minimalizuje powtarzalne zadania i zwiększa wzrost dzięki usprawnionym przepływom pracy. Używając HubSpot Narzędzie do automatyzacji ma na celu stworzenie niezawodnego przepływu pracy, który może wysyłać tysiące e-maili z reklamami w celu ich analizy.

Dzięki kampaniom e-mail drip, lead nurturing jest włączany do autopilota, aby zbliżać się do potencjalnych klientów i generować leady. Użytkownicy nie muszą pisać kodu, aby tworzyć piękne wiadomości e-mail i wybierać spośród warunków, wyzwalaczy i akcji, aby rozpocząć wysyłanie wiadomości e-mail. Jest to zintegrowana platforma marketingowa, która z czasem może uzupełniać lub powiększać bazę danych.

E-maile są również łatwe do wizualizacji, personalizacji i dostosowywania kampanii, niezależnie od tego, czy są to proste działania następcze, czy wieloetapowa podróż. Może łatwo określić przepływ pracy, korzystając z zaawansowanej logiki segmentacji, aby wysyłać spersonalizowane wiadomości e-mail do każdego kontaktu.

Narzędzie oferuje automatyzację kilku zadań, takich jak rotacja potencjalnych klientów do sprzedaży, ocenianie potencjalnych klientów, webhooki, kopiowanie wartości i aktualizowanie właściwości. Wyzwala wewnętrzne powiadomienia, gdy klienci podejmują działania, aby dodać nowe zadanie do Salesforce i CRM, przypominając im o dalszych krokach.

Otrzymać odpowiedź

Otrzymać odpowiedź to proste i potężne narzędzie, które zawiera narzędzia do projektowania i szablony, które mogą spełnić cel kampanii. Zawiera również przydatne analizy, które umożliwiają ulepszanie go pod kątem ulepszeń i zwiększania wydajności.

Autoresponder e-mail GetResponse nawiązuje, utrzymuje i pielęgnuje relacje klientów z markami. Najlepiej użyć kreatora wiadomości e-mail typu „przeciągnij i upuść”, który może dostosować ikony, przyciski lub filmy w mediach społecznościowych. Nadaje strukturę blokom treści lub sekcji i reaguje na podglądy mobilne.

Narzędzie do automatyzacji poczty e-mail zawiera ponad 100 profesjonalnie zaprojektowanych szablonów. Obejmują one kontynuację, powitalną wiadomość e-mail, sprzedaż, promocję i świętowanie, co pozwala marketerom na konwersję subskrybentów. Narzędzie zawiera bezpłatne obrazy i pliki GIF, które ulepszają projekty wiadomości e-mail, i jest łatwo dostępne bez dodatkowych zakupów.

Widok kalendarza ułatwia również śledzenie subskrybentów w określone dni, które wymagają wiadomości e-mail. Oszczędza czas na intensyfikację rozmów i utrzymywanie relacji. Narzędzie może również automatycznie udostępniać nowe posty na blogu zaraz po publikacji lub w formie miesięcznych, dziennych lub tygodniowych podsumowań.

Mailerlite

Mailerlite buduje zautomatyzowany obieg poczty e-mail, aby dotrzeć do właściwych osób we właściwym czasie. Wysyła wyzwalane e-maile do subskrybentów, aby wykonywali inne działania, podczas gdy Twoja kampania działa w tle. Mailerlite wysyła automatyczne e-maile powitalne i ukierunkowane e-maile dotyczące wydarzeń lub webinarów automatycznie.

Zautomatyzowane narzędzie pozwala użytkownikom dodawać niestandardowe pola w ankiecie e-mail, formularzu rejestracji i pulpicie nawigacyjnym. Celem jest uruchomienie akcji, gdy jest to wymagane przez bazę danych na podstawie zainteresowań klientów. Uruchamia automatyczne wiadomości e-mail dotyczące bezpłatnych wersji próbnych lub biuletynów subskrypcji dla klientów.

Narzędzia do autoresponderów e-mail są łatwe do zintegrowania z platformami eCommerce, aby poprawić retencję klientów. Oferuje wiadomości e-mail o zakupionych przedmiotach, porzuconych koszykach, zakupach z kategorii, rekomendacjach, wiadomości z potwierdzeniem i szczegółach śledzenia.

Użytkownicy mogą zintegrować to zautomatyzowane narzędzie z Shopify, Zapier, WordPress, Stripe, WooCommerce itp. Raporty z kampanii w czasie rzeczywistym pomagają ulepszać i śledzić wskaźniki, zaangażowanie odbiorców i ogólny wzrost. Narzędzie oferuje głęboki wgląd w współczynniki konwersacji, współczynniki klikalności i współczynniki rezygnacji z subskrypcji.

KonwertujKit

Zbuduj ścieżkę rozwoju swojego biznesu za pomocą narzędzi do automatyzacji marketingu ConvertKit. To narzędzie do automatyzacji jest łatwym w użyciu projektowaniem wiadomości e-mail, w tym ukierunkowaną treścią do wysyłania wiadomości e-mail do klientów na czas. KonwertujKit ma na celu rozwój biznesu online dzięki:

  • Segmentacja odbiorców opiera się na ścieżce użytkownika,
  • Tworzenie zautomatyzowanych i potężnych lejków,
  • Dostosowanie ścieżki działania subskrybenta,
  • Kierowanie treści do odpowiednich odbiorców,
  • Ustalenie reguł i strategii, które mogą działać w kampanii e-mailowej oraz
  • Znając kolejny krok dla subskrybentów.

Zautomatyzowane narzędzie umożliwia użytkownikom wysyłanie ukierunkowanych treści kroplowych podczas śledzenia podróży klientów. Marketerzy mogą tworzyć niestandardową ścieżkę dla lejków, korzystając z działań, zdarzeń i warunków obejmujących konfigurowalne i łatwe do zrozumienia funkcje.

Spostrzeżenia są łatwe do zrozumienia, co pozwala marketerom na podejmowanie świadomych decyzji dotyczących kolejnych kampanii. Bezproblemowa edycja treści to kolejna ważna funkcja, która zapewnia marketerom, że są na właściwej ścieżce podczas tworzenia intuicyjnych wiadomości e-mail. Działa na prostych narzędziach do automatyzacji do tworzenia wiadomości e-mail i wykorzystuje wiodących w branży partnerów integracyjnych, kanały RSS itp. do prowadzenia działalności.

Moosend

Moosend to świetne miejsce do tworzenia, wysyłania i optymalizacji kampanii w celu budowania udanych marek. Działa dla wszystkich firm, od przedsiębiorstw po start-upy oferujące niesamowite, piękne projekty. Narzędzie do autoresponderów e-mail Moosend ma istotne funkcje, takie jak segmentacja list, testy A/B, edytor przeciągania i upuszczania oraz analiza danych.

Celem jest zapewnienie, że firmy mogą sprzedawać na rynku produkty z zaawansowanymi funkcjami. Zawiera szablony automatyzacji poczty e-mail, zaawansowane raportowanie oraz śledzenie witryny lub użytkownika, co ułatwia podejmowanie świadomej decyzji. Użytkownicy mogą tworzyć piękne strony docelowe, zmieniając rozmiar, przycinając, przenosząc, zmieniając i edytując układ.

Gotowe szablony ułatwiają zbudowanie strony docelowej bez zagłębiania się w kodowanie. Napędza rozwój firmy dzięki odpowiednim szablonom do zbierania cennych danych i udostępniania formularzy w przypadku wyzwań społecznych. Narzędzie można łatwo zintegrować z CRM, witryną internetową lub dowolną inną platformą eCommerce, co ułatwia śledzenie danych.

iKontakt

Zbuduj unikalną ścieżkę dla swojej firmy, korzystając z narzędzia do e-mail marketingu iContact, oszczędzając jednocześnie wysiłek i czas. Celem jest zautomatyzowanie wiadomości e-mail w celu stworzenia spersonalizowanych podróży subskrybentów. Użytkownicy mogą wybierać wyzwalacze, aby tworzyć podróże, które mogą dla nich działać, używając iKontakt.

Zawiera wiele funkcji, takich jak:

  • Wyzwalacze zaangażowania
  • Spersonalizowane wiadomości z datą w czasie
  • Wydarzenia subskrybenta

Autoresponder e-mail pomaga również w pielęgnowaniu e-maili i wykraczaniu poza wysyłanie e-maili. Użytkownicy mogą śledzić skuteczność kampanii za pomocą tego narzędzia, na przykład interakcje online lub zaangażowanie (kliknięcia, wizyty i konwersje).

Wniosek

Niezależnie od tego, czy chcesz przenieść subskrybentów z jednego kanału komunikacji do drugiego, czy wysyłać e-maile w dniu subskrypcji, najnowsze oferty, a nawet wysyłać e-maile z rekomendacjami (na podstawie ich historii wyszukiwania i zamówień), jest to możliwe dzięki autoresponderom e-mail. Narzędzia te mogą pomóc zmaksymalizować wartość listy mailingowej i szybko wygenerować przychody.

Jeśli jednak chcesz wysłać manualny e-biuletyn, zdarzają się sytuacje, w których użytkownicy to docenią, takie jak promocje sezonowe, okresy świąteczne, generowanie aktualizacji i ogłoszenia wyprzedażowe. Po prostu upewnij się, że nie przesadzasz, utrzymujesz trafność i widzisz wartościowe treści, aby wywrzeć wpływ.