Narzędzia do wspierania pracowników pomogą firmom każdej wielkości motywować pracowników i docierać do większej liczby odbiorców.
Chociaż na rynku dostępnych jest wiele narzędzi, oto wyselekcjonowana lista najlepszych, a bardziej szczegółowe omówienie znajdziesz w poniższym poście.
Produkt Godne uwagi funkcjeWszyscySpołeczniZwiększaj rozwój, angażuj pracowników, maksymalizuj zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych dzięki dostosowanym rozwiązaniom i integracji.Wzmocnij HootsuitePisanie treści AI, kampanie marki, udostępnianie za pośrednictwem Microsoft Teams, Slack, UpContent, TINT.GaggleAMPParafraza oparta na sztucznej inteligencji, unikalne wersje przekazu marki, zwiększanie zasięgu, personalizacja komunikacji.Rzecznictwo SprinklrZwiększ wpływ społeczny, świadomość marki, zaangażowanie klientów i sprzedaż w różnych kanałach.SocxoZmień pracowników w ambasadorów marki, poszerzaj zasięgi, angażuj się w rozmowy, mierz ROI.ZjednaćBezproblemowa transmisja treści, planowanie jednym kliknięciem, aplikacje mobilne, aktualności branżowe, grywalizacja.SproutSpołecznościowe Usprawniony dostęp, dostosowane wiadomości, scentralizowane udostępnianie, biuletyny, analizy, elastyczność.TowarzyskiZwiększ zaangażowanie, poszerz obecność w Internecie, spostrzeżenia, tworzenie treści natywnych, łatwe przeglądanie treści.UproszczonyMaksymalizuj zasięg, poprawiaj ROI, udostępniaj treści, aktualności branżowe, zaangażowanie pracowników, wsparcie LinkedIn.ClearviewsocialTworzenie treści w oparciu o sztuczną inteligencję, zaawansowana analityka, optymalne czasy publikacji, partnerstwa w zakresie treści, kanały RSS.DSMN8Analizuj działania w mediach społecznościowych, zwiększaj widoczność marki, angażuj klientów, mierz ROI, konfigurowalne funkcje.OktopostWspieranie pracowników B2B, usprawnianie przepływów pracy, śledzenie wydajności, segmentacja zespołu, integracja z platformami.
Czym jest rzecznictwo pracownicze i jego znaczenie w świadomości marki?
Rzecznictwo pracownicze jest podobne do programu rzecznictwa marki, ponieważ jest wpływowym procesem zwiększającym świadomość marki, budującym zaufanie i przyciągającym nowych klientów. Jednakże rzecznictwo odbywa się przy pomocy pracowników, a nie klientów, jak ma to miejsce w przypadku tych ostatnich.
Program rzecznictwa pracowników jest wdrażany przez różne rodzaje firm każdej wielkości, aby dotrzeć z marką do nowych odbiorców, zachować pamięć o obecnych klientach i wpłynąć na nowych klientów.
Dzięki programowi rzeczników pracowników możesz tworzyć treści o produktach lub usługach, które będą rezonować osobiście, bez uzależnienia od zewnętrznych wpływowych osób w mediach społecznościowych w zakresie reklamy.
Doradztwo pracownicze wyróżnia się spośród innych strategii marketingowych, ponieważ wykorzystuje historie prawdziwych ludzi z wnętrza firmy, a nie polega wyłącznie na wpływach zewnętrznych, takich jak tradycyjne reklamy, asystenci marketingowi AI lub kampanie cyfrowe.
Pomaga także budować zaufanie, szacunek, lojalność i większe zaangażowanie w obrębie istniejących i potencjalnych klientów, ponieważ spostrzeżeniami dzielą się ludzie, którzy faktycznie pracują w firmie.
Wykwalifikowany zespół pracowników zwiększy zasięg firmy w mediach społecznościowych i poprzez rozmowy, wywołując szum w organizacji.
Zdumiewające statystyki PostBeyond pokazują, że pracownicy mają 10 razy więcej obserwujących niż średnio konto marki. Co więcej, treści tworzone przez pracowników generują 8 razy większe zaangażowanie niż treści udostępniane w kanałach markowych. Warto zauważyć, że posty pracowników są udostępniane nawet 24 razy częściej niż posty dotyczące marki.
Korzyści z rzecznictwa pracowników
Doradztwo pracownicze, jako potężne narzędzie, może zwiększać świadomość marki, budować zaufanie i przyciągać potencjalnych klientów. Dla tych, którzy szukają możliwości rozwoju swojej firmy, rzecznictwo pracowników wydaje się strategią wartą rozważenia.
Oprócz zwiększania świadomości marki, rzecznictwo pracowników może również pomóc w:
Aby zbudować zaufanie i wiarygodność, firmy mogą wykorzystać siłę pozytywnych komunikatów przekazywanych przez pracowników. Ta prosta czynność buduje poczucie niezawodności i autentyczności, które silnie rezonuje z potencjałem.
Aby przyciągnąć nowych klientów, potencjalni klienci muszą być świadkami zmotywowanych i zadowolonych pracowników. Kiedy ludzie obserwują pozytywną i zaangażowaną siłę roboczą, są bardziej skłonni do nawiązywania partnerskich relacji biznesowych z firmą.
Poprawa morale pracowników ma kluczowe znaczenie dla ich zaangażowania i produktywności. Kiedy pracownicy postrzegają siebie jako integralną część większego celu, są bardziej zmotywowani i nastawieni na wyniki.
Ograniczenie strat ma kluczowe znaczenie dla każdej firmy. Kiedy pracownicy czują się szczęśliwi i zaangażowani, prawdopodobieństwo odejścia znacznie maleje.
W poniższej sekcji przyjrzymy się niektórym z najlepszych platform wsparcia pracowników, które pomogą Twojej firmie zatrzymać najbardziej utalentowane osoby, zwiększyć świadomość marki oraz zwiększyć sprzedaż i zwrot z inwestycji.
Wszyscyspołeczni
WszyscySpołeczni działa w obszarze rzecznictwa pracowników od ponad 9 lat i zapewnia firmom kompleksową platformę umożliwiającą poszerzanie ich zasięgu i osiąganie znaczących wyników.
Organizacje takie jak SAP, Adobe, Qualtrics, T-Mobile, United Airlines, Okta i wiele innych używają go, aby zachęcać pracowników do udostępniania treści przy jednoczesnym monitorowaniu wskaźników zaangażowania w produkt.
EverySocial pomaga pracodawcom stymulować rozwój, zwiększać zaangażowanie pracowników i maksymalizować zwrot z inwestycji w mediach społecznościowych.
Firmy mogą szybko dystrybuować treści dzięki przyjaznym dla użytkownika funkcjom, takim jak kampanie śledzące reklamy, generowanie zaawansowanych raportów i łatwe tworzenie nowych materiałów.
Platforma dzięki dostosowanym rozwiązaniom i inteligentnemu podejściu pomaga firmom zwiększać rozwój poprzez udostępnianie treści, zwiększanie produktywności pracowników i wspieranie inicjatyw rzeczniczych.
Platformę można łatwo zintegrować z istniejącymi stosami technologii, takimi jak CRM, HRM, analityka internetowa, zarządzanie treścią i inne media komunikacyjne.
Platforma ta stanowi doskonałe narzędzie dla organizacji chcących zwiększyć swój zasięg poprzez współpracę. Umożliwia im zapewnienie rozpoznawalności, napędzanie rozwoju firmy i jednoczesne zwiększanie świadomości marki.
Tę wiodącą platformę sprzedaży społecznościowej i wsparcia pracowników można wypróbować bezpłatnie.
Hootsuite
Hootsuite Amplify to platforma wsparcia pracowników, która pomaga zwiększyć obecność marki i zasięg społeczny przy zwiększonej wydajności.
Dzięki wbudowanym funkcjom pisania treści opartym na sztucznej inteligencji tworzenie podpisów i postów nigdy nie było łatwiejsze, co pozwala zespołom korzystać z platformy Amplify do celów rekrutacyjnych, a także tworzyć angażujące kampanie marki pracodawcy, które prezentują kulturę firmy.
Tworzy bezpośrednie połączenie między firmami, pracownikami i ich sieciami za pośrednictwem łatwych w użyciu narzędzi, takich jak Microsoft Teams Slack, UpContent lub TINT, które pomagają udostępniać treści w podróży.
Witryna twierdzi, że treści udostępniane przez pracowników uzyskują do 200% więcej kliknięć niż udostępniane przez firmy, co skutkuje 8 razy wyższym współczynnikiem zaangażowania w porównaniu ze zwykłymi postami samych firm.
Hootsuite jest dostępny w czterech różnych wariantach, ale możesz wypróbować jego 30-dniową wersję próbną, zanim zaadoptujesz wersję płatną w swoim środowisku.
GaggleAMP
GaggleAMP rewolucjonizuje wspieranie pracowników, integrując sztuczną inteligencję (AI) ze swoją platformą. Wykorzystując Paraphrase opartą na sztucznej inteligencji, użytkownicy mogą bez wysiłku generować unikalne wersje przekazu marki za pomocą jednego kliknięcia. Umożliwia to bardziej spersonalizowaną komunikację, zachowując jednocześnie istotę oryginalnej treści.
Ta innowacyjna technologia oferuje organizacjom niezrównane możliwości zaangażowania. Umożliwia im poszerzenie zasięgu i maksymalizację wpływu programów rzecznictwa pracowników.
To podejście oparte na sztucznej inteligencji ma na celu ułatwienie prawdziwej interakcji między pracownikami a ich sieciami. Z platformy korzysta obecnie ponad milion osób, w tym niektóre z najlepszych marek na świecie.
Platforma pomaga menedżerom mediów społecznościowych wybierać treści do dystrybucji w sieciach wpływowych pracowników. Dzięki temu mogą zwiększyć zasięg swoich treści i zwiększyć zaangażowanie nowych potencjalnych klientów; zwiększanie świadomości marki poprzez angażowanie interesariuszy, co z kolei wzmacnia relacje biznesowe.
Zraszacz
Zraszacz Rzecznictwo oferuje firmom wysoce skuteczne rozwiązanie zwiększające wpływ społeczny ich pracowników. Korzystając z tej platformy, firmy mogą jednocześnie zwiększać świadomość marki, zwiększać zaangażowanie klientów i zwiększać sprzedaż.
Intuicyjny interfejs sprawia, że jest to idealny wybór dla organizacji poszukujących maksymalnego wsparcia pracowników za pośrednictwem wielu kanałów.
Sprinklr cieszą się zaufaniem największych światowych marek, takich jak Philips, WellsFargo, Microsoft, McDonald itp. Jej zawartość Biblioteka organizuje i przechowuje materiały promujące pracowników, takie jak blogi, filmy i obrazy z mediów społecznościowych dla firm – pomagając im przestrzegać niezbędnych protokołów zgodności.
Posiada proces zatwierdzania, który pomaga firmom zapewnić, że wszystkie udostępniane treści są zgodne z marką i zgodne z przepisami. Daje im możliwość zatwierdzenia lub odrzucenia przed opublikowaniem w Internecie. Oferuje kompleksowe dane śledzenia wydajności, aby zapewnić firmom wiedzę niezbędną do optymalizacji i udoskonalenia programu rzecznictwa pracowników.
Ponadto zapewnia unikalną funkcję grywalizacji, która motywuje pracowników do zaangażowania się w program rzecznictwa pracowników. Za udostępnianie treści, polubienia postów i polecanie potencjalnych klientów można zapewniać nagrody, dzięki czemu każdy skorzysta z udziału.
Jeśli szukasz sposobu na zwiększenie zasięgu marki, usprawnienie generowania leadów, ulepszenie rurociągu sprzedaży i zwiększenie zaangażowania pracowników, Sprinklr Advocacy jest świetną opcją. Sprinklr oferuje 90-dniowy bezpłatny okres próbny.
Socxo
Socxo to inteligentna platforma do selekcji treści, która umożliwia markom skuteczniejszy dostęp do kont w mediach społecznościowych i zarządzanie nimi. Scentralizowany pulpit komunikacyjny umożliwia pracownikom wygodne odkrywanie i udostępnianie aktualnych i istotnych treści wewnętrznych i zewnętrznych w swoich sieciach.
Zawiera potężne narzędzia do automatyzacji zaprojektowane w celu poszerzania sieci, wzmacniania relacji, zapewniania możliwości budowania marki osobistej i zwiększania zaangażowania użytkowników poprzez taktyki grywalizacji, takie jak wyzwania i ankiety, a wszystko to przy jednoczesnym zapewnieniu nagród za polubienia i udostępnienia.
Platforma zapewnia firmom łatwe w użyciu rozwiązanie do selekcji treści z ich własnej strony internetowej, mediów społecznościowych i publikacji branżowych. Planowanie treści jest proste i możesz nawet wybrać, kiedy mają być udostępniane, aby uzyskać maksymalny efekt.
Aby zmierzyć skuteczność Twojego programu rzecznictwa pracowników, zapewniamy dogłębną analizę każdego elementu, abyś mógł dokładnie zrozumieć, jak dobrze sobie radzi!
Integracja z Google Analytics pomaga monitorować ruch na stronie i konwersje na podstawie aktywności udostępniania, co pozwala na dostosowanie się do celów postawionych przez Twoją organizację.
Platforma jest dostępna bezpłatnie przez 21 dni, a firma oferuje również bezpłatną konfigurację i doradztwo.
Zjednać
Dla firm poszukujących łatwego sposobu na rozpowszechnianie treści i aktualizacji, Zjednać jest idealnym rozwiązaniem. Narzędzie do planowania jednym kliknięciem umożliwia pracownikom szybkie publikowanie treści firmowych w sieciach społecznościowych, takich jak Twitter, Facebook i LinkedIn, bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego, przy minimalnym wysiłku.
Platforma ta zwiększa Twoją obecność w mediach społecznościowych i wysiłki rekrutacyjne w celu generowania potencjalnych klientów i wspierania zaangażowania pracowników. Niektórzy z jej znanych klientów to Fujitsu, Web.com, Mahindra Comviva, Schneider Electric itp.
Dodatkowo aplikacje mobilne zapewniają przenośność, a rozszerzenie do przeglądarki Chrome ułatwia zarządzanie obecnością pracowników w serwisach społecznościowych dzięki powiadomieniom e-mailowym, dzięki którym codziennie będą oni informowani o nowych postach.
DrumUp zapewnia strumień świeżych wiadomości branżowych, dzięki którym pracownicy są na bieżąco, a także proces grywalizacji, który dodaje zabawy do podróży rzecznika.
Jest to niezwykle wyrafinowana, a jednocześnie łatwa w obsłudze platforma dla Twojego zespołu mediów społecznościowych, która oprócz analiz obejmuje śledzenie rankingów, pomagając Ci dostroić strategię dzięki wglądowi w skuteczność każdego postu.
Ci, którzy chcą mieć w swoim przepływie pracy zautomatyzowane transmisje wpisów z blogów lub komunikatów prasowych, mogą to zrobić bez wysiłku, łącząc je z DrumUp, dzięki czemu jest to łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Firma oferuje 14-dniowy okres próbny, a także wersję bezpłatną z ograniczoną funkcjonalnością.
Sproutsocial
SproutSocial Platforma rzecznictwa pracowników upraszcza proces zarządzania mediami społecznościowymi i zwiększania zasięgu poprzez sieci pracowników. Jego intuicyjna konstrukcja zapewnia użytkownikom biznesowym usprawniony dostęp, aby zapewnić maksymalne zaangażowanie klientów na większą skalę.
Sprout Social to kompleksowa platforma komunikacyjna zapewniająca firmom narzędzia umożliwiające łatwe udostępnianie treści i dostosowane opcje przesyłania wiadomości.
Dzięki scentralizowanemu udostępnianiu, biuletynom i transmisjom dostosowanym do konkretnych odbiorców, a także intuicyjnemu systemowi kampanii rzecznictwa pracowników; Sprout Social pozwala organizacjom szybko osiągnąć cele związane z brandingiem, oferując jednocześnie dużą elastyczność.
Zapewnia użytkownikom narzędzia potrzebne do szybkiego i łatwego udostępniania treści zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych, a także dogłębną analizę śledzenia, która mierzy skuteczność postów w odniesieniu do kluczowych wskaźników biznesowych, takich jak potencjalni klienci, ruch w sieci, rejestracje na wydarzenia itp. .
Dzięki bezpłatnemu 30-dniowemu okresowi próbnemu dostępnemu przed przejściem na edycję premium oprogramowania – warto sprawdzić Sprout Social, aby uzyskać ekspercki przegląd ofert rozwiązań lub spostrzeżenia, dzięki którym Twój program rzecznictwa będzie jeszcze bardziej skuteczny.
Towarzyski
Towarzyski ma na celu pomóc firmom zmienić swoich pracowników w ambasadorów marki. Jest to platforma rzecznictwa pracowników, która pomaga firmom zwiększać zaangażowanie, zasięg i sukces.
Platforma ta jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą poszerzyć swoją obecność w Internecie, prowadzić znaczące rozmowy i mierzyć zwrot z inwestycji.
Platforma dostarcza cennych informacji na temat wygenerowanych leadów lub influencerów zidentyfikowanych podczas kampanii w celu dalszej optymalizacji obecności w mediach społecznościowych. Z jego pomocą tworzenie treści natywnych nigdy nie było łatwiejsze, ponieważ dostępnych jest wiele wstępnie zatwierdzonych opcji.
Umożliwia pracownikom łatwe tworzenie i udostępnianie treści zatwierdzonych przez firmę, jednocześnie selekcjonując materiały stron trzecich ze swojej branży.
Przyjazny dla użytkownika interfejs ułatwia tworzenie treści i współpracę przy kampaniach z dużymi i małymi zespołami; i kieruj posty do konkretnych odbiorców, jednocześnie uważnie obserwując budżet dzięki systemowi punktacji optymalizacji.
Dodatkowo pracownicy Deskless mogą uzyskać dostęp do wstępnie zatwierdzonej biblioteki treści, co daje im swobodę bez uszczerbku dla kontroli jakości.
Uproszczony
Uproszczony zapewnia inspirującą platformę, która pomoże Ci zwiększyć sprzedaż i zaangażowanie pracowników poprzez wsparcie w mediach społecznościowych. Zaawansowane narzędzia umożliwiają Twojemu zespołowi dostęp do wszystkich potrzebnych mu zasobów.
Zawiera różnorodne szablony, zestawy marek i kompleksowy harmonogram, który synchronizuje się z wieloma platformami, takimi jak Linkedin, Twitter i wiele innych.
Platforma pomaga pracownikom łatwo udostępniać treści z dowolnego urządzenia w krótszym czasie, zapewniając maksymalny zasięg i lepszy zwrot z inwestycji. Z platformy korzysta ponad 2 miliony użytkowników na całym świecie.
Społeczne rzecznictwo pracowników to prosta i przyjemna strategia, która pozwala Twojemu zespołowi zademonstrować lojalność wobec organizacji i zwiększyć świadomość potencjalnych kandydatów w swojej sieci.
Narzędzie do wspierania pracowników w serwisie LinkedIn firmy Simplified umożliwia pracownikom bezproblemowe prezentowanie sukcesów firmy, nagród i wydarzeń związanych z uznaniem w mediach społecznościowych, promując atrakcyjny wizerunek pracodawcy, przynosząc jednocześnie korzyści celom rekrutacyjnym.
Simplified zapewnia 14 14-dniowych okresów próbnych oraz bezpłatną wersję z 3 kontami i 1 ograniczeniem Stanowiska oraz możliwością dodawania kolejnych kont w miarę rozwoju marki.
Clearviewsocial
Clearviewsocial, platforma oparta na sztucznej inteligencji, oferuje firmom każdej wielkości i złożoności zaawansowane narzędzia do tworzenia treści. Te potężne narzędzia nie tylko angażują odbiorców, ale także inspirują ich do działania.
Zaawansowane narzędzia analityczne, takie jak kliknięcia, statystyki udostępnień pracowników i wskaźniki KPI, dostarczają cennych danych na temat skuteczności kampanii i dają wgląd w skuteczność strategii – a wszystko to na jednej wygodnej platformie.
Ponadto funkcje analizy danych przyczyniają się do długoterminowego sukcesu w stale zmieniającym się krajobrazie marketingu w mediach społecznościowych.
Algorytm planowania oparty na sztucznej inteligencji w połączeniu z wygodnym rozszerzeniem do przeglądarki Chrome gwarantuje optymalny czas publikacji postów na popularnych platformach mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn, Twitter i Facebook.
Partnerstwa w zakresie treści ułatwiają szybki dostęp do interesujących historii, a także integrują kanały RSS, które są na bieżąco z najnowszymi wiadomościami.
DSMN8
DSMN8 zapewnia organizacjom kompleksowy wgląd w wyniki ich treści i wsparcie pracowników. Analizując działania w mediach społecznościowych, takie jak polubienia, udostępnienia i komentarze, firmy mogą uzyskać cenne informacje.
Technologia ta została specjalnie zaprojektowana, aby pomóc w zaangażowaniu większej liczby klientów, zwiększeniu widoczności marki i śledzeniu ROI w czasie rzeczywistym. Co więcej, DSMN8 oferuje dostosowane funkcje dla organizacji dowolnej wielkości i branży, umożliwiając im skuteczne zwiększanie zasięgu treści, jednocześnie mierząc wpływ na cele biznesowe.
Firma oferuje rozwiązanie do scentralizowanego zarządzania treścią, zaprojektowane z myślą o efektywnym zarządzaniu i dystrybucji zatwierdzonych treści. Dzięki automatycznym powiadomieniom pracownicy są na bieżąco informowani o nowych aktualizacjach, efektywnie wykorzystując je jako główny kanał dystrybucji. Takie podejście zwiększa zasięg organiczny i zwiększa poziom zaangażowania.
DSNM8 to najnowocześniejsza platforma zwiększająca zaangażowanie pracowników. Umożliwia firmom osiąganie celów poprzez wykorzystanie dedykowanych menedżerów programów, strategii grywalizacji i asystenta treści opartego na sztucznej inteligencji.
Oktopost
Oktopost zapewnia marketerom B2B intuicyjne, łatwe i satysfakcjonujące narzędzie do wspierania pracowników. Umożliwia pracownikom odkrywanie, filtrowanie, polecanie i udostępnianie wstępnie zatwierdzonych treści firmowych w swoich profilach społecznościowych, aby zwiększyć zasięg poza kanałami korporacyjnymi.
Oktopost to kompleksowe rozwiązanie łączące rzecznictwo pracowników i zarządzanie mediami społecznościowymi, zapewniające usprawnione przepływy pracy, kampanie i raportowanie, które pomogą Ci zaoszczędzić czas.
Tablica liderów Oktopost pomaga firmom zwiększać zaangażowanie pracowników, umożliwiając im śledzenie wskaźników wydajności, identyfikowanie najlepszych zwolenników i wykorzystywanie przyjaznej konkurencji jako motywacji.
Oferuje zespołową segmentację postów według tematów, dzięki czemu pracownicy mogą szybko filtrować treści zgodnie ze swoimi zainteresowaniami. Zapewnia to pracownikom przyjemne doświadczenie i motywuje ich do zostania najbardziej zaangażowanymi ambasadorami Twojej marki.
Oktopost zapewnia kompleksową platformę do zarządzania celami marketingowymi B2B, od zasięgu po kliknięcia i konwersje. Łatwo integruje się z Salesforce, Slack, Microsoft Teams lub Yammer, aby mierzyć wpływ reprezentowania pracowników na wzmacnianie marki i generowanie potencjalnych klientów.
Bądź wolny od ryzyka, umożliwiając swoim zwolennikom udostępnianie treści multimedialnych, takich jak obrazy, filmy i pliki GIF, za pośrednictwem postów w serwisie LinkedIn lub Instagram Stories.
Ostatnie słowa
Budowanie marki, zwrot z inwestycji i pozyskiwanie klientów to ciągłe wysiłki, a ze względu na dynamikę promocji online niezwykle istotne staje się ciągłe promowanie produktów i usług firmy. Wyżej wyjaśnione narzędzia pomogą Ci osiągnąć cel Twojej firmy i pozyskać więcej klientów.
Następnie sprawdź, jak zarządzać zwiększoną uwagą w mediach społecznościowych za pomocą narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi, których można używać do zarządzania wieloma kontami!