Jak dodać notatki Google Keep do Dokumentów Google

Google umożliwia dodawanie notatek, list i obrazów z Google Keep bezpośrednio do Dokumentów i Prezentacji Google. Użyj istniejących notatek lub utwórz nowe i dodaj je w locie bez opuszczania pliku. Oto jak.

W tym przewodniku będziemy używać Dokumentów Google, ale ta metoda działa również identycznie w Prezentacjach.

Uruchom przeglądarkę i przejdź do Dokumentów Google. Otwórz nowy lub istniejący dokument, a następnie kliknij ikonę Google Keep znajdującą się w okienku po prawej stronie strony.

Otwórz dokument i kliknij ikonę Keep w prawej części strony.

W otwartym okienku umieść wskaźnik myszy na notatce, którą chcesz dodać do dokumentu. Kliknij przycisk z trzema kropkami, a następnie wybierz „Dodaj do dokumentu”.

Kliknij Więcej w istniejącej notatce, a następnie kliknij

Treść notatki Keep zostanie wstawiona do twojego dokumentu wszędzie tam, gdzie znajduje się kursor tekstowy.

Notatka zostanie dodana bezpośrednio do dokumentu, w którym znajdował się kursor tekstowy.

Jeśli nie masz żadnych notatek w Keep, kliknij „Zrób notatkę” lub ikonę listy, aby odpowiednio utworzyć notatkę lub listę.

Utwórz nową notatkę z jedną z dwóch ikon u góry.

Po zakończeniu kliknij „Gotowe”.

Po zakończeniu dodawania do notatki kliknij

Kliknij przycisk z trzema kropkami, a następnie wybierz „Dodaj do dokumentu”, tak jak poprzednio, aby dodać notatkę do pliku.

Tak jak poprzednio, kliknij Więcej, a następnie kliknij

Możesz także przeciągnąć i upuścić dowolną notatkę z prawego panelu bezpośrednio do dokumentu, aby dodać ją w określonym miejscu w pliku.

Alternatywnie, przeciągnij i upuść notatkę z panelu bezpośrednio do dokumentu.

Jeśli Twoja notatka zawiera obrazy, zostaną one również dodane do Twojego pliku.

Jeśli Twoja notatka zawiera obrazy, zostaną one również dodane automatycznie.

To wszystko. Dodawanie notatek z Google Keep do plików Dokumentów i Arkuszy nigdy nie było prostsze.