Napraw Nie można zainstalować GarageBand na iOS

GarageBand to cyfrowa stacja robocza audio zaprojektowana i opracowana dla urządzeń macOS, iPad i iOS. Aplikacja zapewnia podcasty i pliki audio, a firma Apple opracowała aplikację, szczególnie na urządzenia z systemem iOS. Użytkownicy często nie mogą zainstalować aplikacji GarageBand na swoich urządzeniach. Zwykle użytkownik nie może zainstalować aplikacji GarageBand z powodów takich jak niewystarczająca pamięć i nieodpowiednia wersja iOS; niektóre inne możliwe przyczyny są wymienione w tym artykule. Pokazaliśmy również, jak ponownie zainstalować aplikację Garageband.

Jak naprawić problem z instalacją GarageBand na iOS

Istnieje wiele powodów, dla których GarageBand nie instaluje się na Twoim urządzeniu; niektóre z nich wymieniono poniżej.

  • Nieaktualna wersja iOS.
  • Niewystarczająca pamięć.
  • Nieprawidłowe ustawienia telefonu.
  • Nieprawidłowe metody płatności.

Poniższy przewodnik pomoże Ci rozwiązać problemy z instalacją GarageBand.

Uwaga: Ponieważ smartfony nie mają tych samych opcji ustawień i różnią się one w zależności od producenta, dlatego przed zmianą jakichkolwiek ustawień upewnij się, że są prawidłowe. Poniższe metody pochodzą ze smartfona iPhone 12.

Metoda 1: Sprawdź wersję iOS

Jeśli nie możesz zainstalować aplikacji GarageBand na swoim iPhonie, jedną z pierwszych rzeczy, które chcesz sprawdzić, jest to, czy Twój iPhone jest zgodny z tą aplikacją. Najnowsza wersja wymaga wersji iOS 13 do zainstalowania GarageBand. Jeśli Twój iPhone nie ma iOS 13, możesz spróbować go zaktualizować.

1. Stuknij ikonę Ustawienia na swoim iPhonie.

2. Następnie stuknij w Ustawienia ogólne.

3. Stuknij opcję Aktualizacja oprogramowania i pobierz i zainstaluj najnowszą wersję.

Metoda 2: Wyczyść miejsce w pamięci urządzenia

Możliwym powodem niezainstalowania aplikacji GarageBand na iPhonie jest niewystarczająca ilość miejsca. W przypadku niewystarczającej ilości miejsca będziesz musiał zrobić miejsce, aby aplikacja mogła poprawnie zainstalować aplikację GarageBand. Aby sprawdzić pamięć na iPhonie, możesz wykonać te proste kroki i wyczyścić miejsce, aby naprawić problem z instalacją GarageBand.

1. Otwórz Ustawienia na swoim iPhonie.

2. Przejdź do ustawień ogólnych.

3. Stuknij w Pamięć iPhone’a.

Uwaga: możesz usunąć niektóre zainstalowane aplikacje, aby zrobić miejsce dla aplikacji GarageBand.

Metoda 3: Zainstaluj ponownie aplikację GarageBand

Jeśli dwie pierwsze metody nie działają, aby naprawić problem z niemożnością zainstalowania GarageBand, możesz spróbować ponownie zainstalować aplikację z App Store. Aby dowiedzieć się, jak ponownie zainstalować GarageBand na urządzeniu z systemem iOS, wykonaj te proste czynności.

1. Stuknij ikonę GarageBand na swoim urządzeniu.

2. Odinstaluj GarageBand z urządzenia.

3. Przejdź do App Store.

4. Wyszukaj GarageBand.

5. Na koniec ponownie zainstaluj aplikację.

W ten sposób ponownie zainstalować Garageband.

Metoda 4: Ustaw prawidłową godzinę i datę

Jeśli ustawienia godziny i daty nie są poprawnie skonfigurowane na iPhonie, możesz mieć trudności z instalacją aplikacji dla App Store. Aby sprawdzić i ustawić ustawienia godziny i daty na iPhonie, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.

1. Otwórz Ustawienia na swoim iPhonie.

2. Przejdź do ustawień ogólnych.

3. Stuknij w Ustawienia daty i godziny.

4. Włącz przełącznik Ustaw automatycznie.

Metoda 5: Zaloguj się do App Store

Czasami z powodu różnych błędów, takich jak niezweryfikowane sesje logowania, możesz nie być w stanie zainstalować aplikacji z App Store. Możesz rozwiązać ten problem z niemożnością zainstalowania GarageBand, wylogowując się, a następnie logując się do App Store. Aby skorzystać z tej metody, możesz skorzystać z poniższych instrukcji.

1. Otwórz Ustawienia na swoim iPhonie.

2. Stuknij w ustawienia Apple ID.

3. Stuknij w Subskrypcje.

4. Stuknij w Wyloguj się.

5. Zaloguj się ponownie za pomocą Apple ID i hasła.

Ta metoda powinna rozwiązać problem, jeśli sesje logowania App Store spowodowały problem. Jeśli nadal pojawia się błąd, przejdź do następnej metody.

Metoda 6: Wybierz poprawny region

Różne aplikacje w App Store nie są dostępne na całym świecie. Region wybrany na iPhonie może mieć wpływ na instalację niektórych aplikacji na iPhonie. Aby wprowadzić wymagane zmiany w ustawieniach, możesz wykonać te proste kroki i naprawić problem z niemożliwością zainstalowania GarageBand.

1. Uruchom Ustawienia iPhone’a.

2. Przejdź do ustawień Apple ID.

3. Następnie dotknij opcji Subskrypcje.

4. Stuknij w Wyświetl konto.

5. Wprowadź swój identyfikator Apple ID i hasło, aby się zalogować.

6. Stuknij w Kraj/Region.

7. Na koniec wybierz aktualny region, w którym się znajdujesz.

Jeśli nieprawidłowe ustawienia regionu spowodowały błąd, powyższa metoda powinna go rozwiązać i powinieneś być w stanie zainstalować GarageBand na swoim iPhonie.

Metoda 7: Ustaw metody płatności Apple ID

Użytkownicy iPhone’a muszą wybrać metodę płatności, aby zainstalować i zaktualizować aplikacje w App Store. Aby sprawdzić metody płatności Apple ID, możesz wykonać następujące kroki.

1. Przejdź do Ustawień na swoim iPhonie.

2. Przejdź do ustawień Apple ID.

3. Stuknij w Płatność i wysyłka.

4. Stuknij opcję Dodaj metodę płatności, aby dodać i zarządzać nimi.

Metoda 8: Uruchom ponownie iPhone’a

Jeśli żadne z powyższych nie działa, możesz spróbować ponownie uruchomić iPhone’a, aby uniknąć problemów systemowych powodujących niemożność zainstalowania błędu GarageBand. Aby ponownie uruchomić iPhone’a, możesz wykonać te proste kroki.

1. Naciśnij przycisk zasilania na iPhonie.

2. Wymuś ponowne uruchomienie iPhone’a.

Uwaga: Po ponownym uruchomieniu telefonu sprawdź, czy problem został rozwiązany; jeśli problem nadal występuje, przejdź do następnej metody.

Często zadawane pytania (FAQ)

Q1. Dlaczego nie mogę pobrać GarageBand na mój iPhone?

Odp. Może istnieć wiele powodów, dla których aplikacja GarageBand nie instaluje się na Twoim iPhonie, a przyczyny mogą być różne, od niewystarczającej ilości miejsca do starej wersji iPhone’a na iOS.

Q2. Dlaczego nie mogę instalować aplikacji na moim iPhonie?

Odp. Jeśli nie możesz zainstalować aplikacji na iPhonie, możesz podjąć różne kroki, aby rozwiązać problem, na przykład sprawdzić metody płatności i ustawienia regionu.

Q3. Co to jest aplikacja GarageBand?

Odp. Aplikacja GarageBand została opracowana na iOS; aplikacja pozwala użytkownikowi grać na swoich instrumentach i instrumentach programowych.

***

Mamy nadzieję, że ten przewodnik był pomocny i że udało Ci się naprawić niemożność zainstalowania aplikacji GarageBand na urządzeniu z systemem iOS. Skomentuj i daj nam znać, która metoda zadziałała dla Ciebie. Ponadto, jeśli masz pytania, zapytania lub sugestie, podziel się nimi z nami.