Bluesky uruchomił aplikację na Androida i Szczyt Partnerów Snapchata

Cześć! 🙋Mamy dla Ciebie dzisiaj następujące aktualizacje produktów! 📣

Wspierana przez Jacka Dorseya alternatywa dla Twittera, Bluesky, trafia na Androida

Alternatywa dla Twittera, Bluesky, wspierana przez współzałożyciela Twittera, Jacka Dorseya, jest teraz dostępna dla użytkowników Androida. Oprogramowanie, które obiecuje przyszłość zdecentralizowanych sieci społecznościowych i algorytmów wyboru własnych, zostało udostępnione użytkownikom iOS pod koniec lutego i nadal znajduje się w zamkniętej wersji beta.

Według firmy data.ai zajmującej się analizą aplikacji, Bluesky jest bardzo poszukiwany. Bluesky ma 240 000 instalacji iOS na całe życie.

Bluesky zbudował swój protokół o nazwie Authenticated Transfer (AT) Protocol i ma on obsługiwać „rozproszone aplikacje społecznościowe na dużą skalę, w tym przenośność kont, wybór algorytmiczny, interoperacyjność i wydajność.

Istnieją pewne różnice między Twitterem a Bluesky, takie jak pytanie Bluesky’ego „Co słychać?” Podczas gdy Twitter pyta: „Co się dzieje?” Aplikacja ma prosty interfejs użytkownika i pozwala skomponować post o długości 256 znaków, który może zawierać zdjęcia.

W Bluesky nie ma funkcji wiadomości bezpośrednich podczas redagowania tego posta, ale użytkownicy mogą wyszukiwać i obserwować inne osoby, tak jak na Twitterze.

Jedna z jego zakładek umożliwia przeglądanie powiadomień, które obejmują polubienia, reposty, obserwacje i odpowiedzi, podobnie jak na Twitterze.

Użytkownicy Bluesky mogą udostępniać, wyciszać i blokować konta, ale zaawansowane funkcje, takie jak dodawanie ich do list, są nadal niedostępne.

Bluesky otrzymał w zeszłym roku 13 milionów dolarów finansowania, z Dorsey w zarządzie. Aby skorzystać z usługi, należy najpierw zapisać się na listę oczekujących lub uzyskać kod zaproszenia od znajomego.

Snapchat ogłosił bezpłatnego chatbota AI dla wszystkich i wprowadził obiektywy AR oparte na generatywnej sztucznej inteligencji

Snapchat przedstawił szereg zapowiedzi na ostatnim Snap Partner Summit, w tym bezpłatnego chatbota AI, obiektywy AR zasilane przez generatywną sztuczną inteligencję oraz nowe funkcje, takie jak nowe funkcje Stories, aktualizacje Snap Map, ulepszenia Bitmoji, nowe sposoby wirtualnej interakcji z przyjaciółmi i nie tylko.

Chatbot AI Snapchata, oparty na technologii GPT OpenAI, był wcześniej dostępny tylko dla płatnych klientów, a teraz jest bezpłatny dla wszystkich użytkowników na całym świecie. Jeśli chodzi o Snapchata, użytkownicy wysyłali około 2 milionów wiadomości dziennie za pomocą chatbota.

Celem chatbota AI jest zapewnienie doświadczeń podobnych do ChatGPT, a funkcja ta pomoże zapewnić opcje prezentów urodzinowych dla BFF, zorganizować wycieczkę pieszą, polecić przepisy na kolację, napisać wiersz dla przyjaciela itp. Chatbot AI będzie zarekomenduj również odpowiednie soczewki lub zarekomenduj miejsca dla osłabionych aktywności.

W innym ogłoszeniu Snapchat ujawnił obiektywy AR napędzane przez generatywną sztuczną inteligencję. Snapchat wprowadza nową „kosmiczną soczewkę”, która przekształci Ciebie i Twoje otoczenie w animowane środowisko science fiction?

Snapchat powiedział, że ułatwia użytkownikom zlokalizowanie odpowiednich obiektywów i że aplikacja zacznie polecać obiektywy, które pasują do kontekstu zrobionego zdjęcia lub filmu użytkownika.

Primo to francuski startup budujący oprogramowanie do zarządzania IT dla małych i średnich firm; zebrał 3,4 miliona dolarów finansowania od Headline, GFC i wiodących aniołów biznesu SaaS.

Primo śledzi i zarządza całą Twoją infrastrukturą IT, na przykład wdrażaniem i konfiguracją floty urządzeń, zakupem urządzeń, MDM (Mobile Device Management), rozwiązaniami bezpieczeństwa, ubezpieczeniem i wsparciem.

Ponadto wszystkie te szczegóły są zsynchronizowane z Twoim systemem HR, a wszystkie rozliczenia są przejrzyste i scentralizowane.

Jego scentralizowana konsola pomaga nawet włączać i wyłączać się bez administratora i integruje się z Google lub Microsoft 365, aby uzyskać widoczność 360. Wszystkimi tymi działaniami zarządza pojedynczy personel IT ze scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego.

Większość małych i średnich przedsiębiorstw, czy to z sektora IT, czy z innych branż, polega na zewnętrznych usługach wsparcia IT, w przeciwnym razie rekrutacja zespołu IT lub kierownika IT dla takich firm byłaby kosztowna dla małych organizacji; Primo może być korzystne.

Primo chce być towarzyszem SaaS dla małych firm, które łączą wiele produktów na tej samej platformie, więc nie chcą działać z różnymi dostawcami, aby pokryć swoje działania wsparcia IT.