ClickUp zastępuje wiele aplikacji, z których korzystasz i oszczędzasz pieniądze

ClickUp jest prawdopodobnie najtańszą opcją, ponieważ jego bezpłatny plan ma wiele zaawansowanych funkcji. Jego plan freemium pozwala robić wiele rzeczy i nie ma ograniczeń co do liczby użytkowników lub projektów.

W przeszłości tylko większe firmy mogły korzystać z narzędzi do zarządzania projektami. Teraz mogą z nich korzystać również małe i średnie firmy. Tutaj wpasowuje się oprogramowanie ClickUp, które służy do zarządzania projektami.

Małe zespoły, które chcą się zorganizować, mogą z niego korzystać, ponieważ jest łatwy w przemieszczaniu się i nie zajmuje dużo czasu.

ClickUp jest obecnie jednym z najbardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych na rynku, ponieważ ma zarówno głębokie funkcje podstawowe (takie jak planowanie i współpraca), jak i unikalną funkcję automatyzacji. W tym artykule opowiemy Ci wszystko, co musisz wiedzieć o ClickUp, aby podjąć decyzję.

Przegląd ClickUp

ClickUp to stosunkowo nowe oprogramowanie do zarządzania projektami. Został założony w 2016 roku przez Alexa Yurkowskiego i Zeba Evansa, którzy do dziś są jego współzałożycielami.

Właściciele firm twierdzą, że stworzyli oprogramowanie, ponieważ myśleli, że oprogramowanie już tam jest „zepsute” i że pomogłoby to firmom być bardziej produktywnym i zrobić więcej.

Mają nadzieję, że umieszczenie wszystkich narzędzi i aplikacji firmy w jednym miejscu zwiększy produktywność zespołów korzystających z ClickUp.

Wszystko, co dotyczy Twojej firmy, znajdziesz w jednej dogodnej lokalizacji, dzięki ClickUp. Wszystkie Twoje aplikacje, w tym zadania, dokumenty, czat i zarządzanie projektami, są przechowywane w dokładnej lokalizacji.

Możesz wykonywać całą swoją pracę z poziomu ClickUp, zamiast przełączać się między różnymi oknami.

ClickUp umożliwia zespołom pracującym dla firm dowolnej wielkości planowanie projektów za pomocą wykresów, interakcję w czasie rzeczywistym z edytowalnymi dokumentami oraz monitorowanie produktywności za pomocą analiz i raportów.

Inny aspekt, a mianowicie dostosowywanie, był brany pod uwagę podczas tworzenia programu. Zespoły korzystające z ClickUp mogą spersonalizować wszystko w swoich obszarach roboczych, od brandingu swojej witryny internetowej po kanały projektów, z których korzystają.

Dodatkowo ClickUp zyskuje coraz więcej użytkowników. Oprogramowanie jest obecnie wykorzystywane do planowania projektów przez 200 000 różnych zespołów.

Funkcje ClickUp

ClickUp daje dostęp do różnych możliwości zarządzania projektami. Wszystkie dostępne funkcje można wykorzystać w zależności od wielkości Twojej firmy.

Jeśli chodzi o proces onboardingu, cenimy sobie to, że oprogramowanie może dostosować się do aktualnego poziomu wiedzy użytkownika, pozwalając mu wybrać konfigurację najbardziej odpowiednią do jego wymagań.

#1. Automatyzacja

Automatyzacja to proces pozwalający na znaczną oszczędność czasu, prowadzący do poprawy wydajności zespołu i mniejszej liczby powtarzających się prac. Masz dostęp do natywnych możliwości automatyzacji, które obejmują automatyczne przypisywanie zadań, komentarzy lub nagranych odpowiedzi; automatyczna aktualizacja statusów zadań; oraz automatyczne włączanie tagów.

Konfigurowalne funkcje automatyzacji: W zależności od tego, co chcesz, możesz użyć tych, które już oferuje ClickUp, lub stworzyć własne od podstaw. Na przykład możesz wybrać, jakie działanie ma nastąpić po uruchomieniu automatyzacji, co pozwala zaoszczędzić czas w porównaniu z operacjami ręcznymi.

Integracja automatyzacji z aplikacjami firm trzecich: Automatyzacja w połączeniu z wieloma interfejsami, które zapewnia ClickUp, umożliwia stworzenie jednego, scentralizowanego, zautomatyzowanego procesu.

#2. Raportowanie i śledzenie czasu

Jest to ważna część oprogramowania, ponieważ pozwala lepiej ocenić umiejętności grupy. Pomaga to zaspokoić ich potrzeby lub potrzeby ich klientów.

Wiesz, co się dzieje z każdym z Twoich przedstawicieli dzięki pełnemu widokowi ich kalendarzy (z podziałem na dzień, tydzień lub miesiąc). W rzeczywistości synchronizacja tych szczegółów z Kalendarzem Google jest również bardzo przydatna.

Korzystając z narzędzia do monitorowania czasu, możesz ustawić ważne terminy i wysyłać sobie przypomnienia, aby ich nie przegapić. Każdej aktywności możesz nadać datę rozpoczęcia i zakończenia, a także zmienić czas jej trwania.

Dzięki funkcji wykresów Gantta będziesz mógł organizować i ustalać priorytety swojej listy rzeczy do zrobienia. Pomoże to w stworzeniu ogólnego harmonogramu projektu.

#3. Podejście oparte na współpracy

ClickUp, który działa na tej samej zasadzie, co Google Docs, zapewnia swoim użytkownikom wspólne dokumenty, które umożliwiają ich zespołom współpracę w czasie rzeczywistym.

Gdy dokument jest otwarty, możesz monitorować, kto wprowadza w nim zmiany. Ponieważ możesz łatwo udostępniać dokumenty, praca z innymi członkami zespołu jest prosta i wymaga ich wkładu lub pomocy.

#4. Zarządzanie zadaniami

Twoje listy rzeczy do zrobienia są łatwo dostępne i łatwe w zarządzaniu dzięki ClickUp, co ułatwia śledzenie wszystkiego, co musisz zrobić. Kierownicy projektów mogą je rozwijać i automatycznie umieszczać w kalendarzach członków zespołu.

Dzięki narzędziu „przeciągnij i upuść” możesz zmienić kolejność terminów i określić kolejność ważności zadań. To daje większą swobodę. Możliwość tworzenia powtarzalnych zadań to ogromna oszczędność czasu dla grup osób pracujących z porównywalnymi procedurami.

Oprócz podstawowych elementów zarządzania pracą, ClickUp zapewnia również bardziej wyrafinowane rozwiązania, które mogą pomóc Twoim zespołom pracować wydajniej i szybciej działać.

Na przykład konstrukcja szablonów pozwala wybrać szablon i zaoszczędzić czas, zamiast ponownie przechodzić przez cały proces planowania.

#5. Dostosowywanie

Jedną z zalet korzystania z ClickUp jest to, że zawiera wszechstronne narzędzia do dostosowywania. Funkcje te pozwalają na personalizację narzędzia i dostosowanie go do własnych wymagań.

W szczególności możesz:

  • Stwórz swoje kategorie zadań.
  • Wprowadź niezbędne zmiany w ustawieniach prywatności członków.
  • Możesz zintegrować arkusze kalkulacyjne Excel.
  • Podczas pracy w nocy przełącz na tryb ciemny.
  • Upewnij się, że każdy proces ma swoją unikalną kolorystykę.

#6. Pasek narzędzi wielozadaniowych

Pulpity nawigacyjne wielu różnych programów do zarządzania projektami mogą szybko stać się mylące, ponieważ tak wiele informacji jest stłoczonych na tak małym obszarze. Jest to jedna z głównych wad tych programów. Ponieważ umożliwia obsługę wielu rzeczy jednocześnie, pasek narzędzi wielozadaniowych pomaga złagodzić ten problem.

Jeśli chcesz zmodyfikować status swoich zadań, musisz je pogrupować, a następnie zmienić ich status, termin ich wykonania lub zależności, jakie mają od innych zadań.

Ta funkcja jest korzystna dla zapracowanych kierowników projektów, którzy muszą zaktualizować kilka zadań w określonych projektach lub ponownie je przypisać, jeśli członek zespołu zachoruje.

7. Zarządzanie procesem

Jednym z celów narzędzi do zarządzania procesami ClickUp jest pomoc kierownikom projektów w spędzaniu mniej czasu na powtarzalnych zadaniach.

Kierownicy projektów mogą generować szablony i listy zadań, a następnie zapisywać dokumenty do wykorzystania w przyszłości.

Kierownicy projektów nie muszą rozpoczynać procesu planowania od zera za każdym razem, gdy do ich potoku trafia nowy projekt podobnego rodzaju. Zamiast tego mogą po prostu wybrać szablon z repozytorium i zabrać się do pracy.

Rynek aplikacji zawiera interfejsy z programami innych firm, takimi jak MailChimp i Facebook, a także dodatki zaprojektowane tylko na poniedziałek, a zatem wyłącznie dla systemu.

Monday udostępnia również dokumentację interfejsu programowania aplikacji (API) dla programistów, którzy chcą tworzyć integracyjne rozwiązania.

Ceny ClickUp

Plan freemium oferowany przez ClickUp jest odpowiedni dla mniejszych przedsiębiorstw. Z drugiej strony zapewnia również trzy dodatkowe kategorie cenowe dla klientów poszukujących dodatkowej funkcjonalności lub posiadających większe zespoły.

#1. Bezpłatny plan

Darmowa wersja ClickUp jest moim zdaniem fantastyczna, ponieważ nie tylko zapewnia użytkownikom nieograniczone zadania i 100 MB miejsca na dysku, ale także zapewnia im nieograniczoną liczbę członków.

Chociaż istnieją pewne ograniczenia, takie jak możliwość wydawania punktów sprintu tylko określoną liczbę razy lub posiadanie maksymalnie 100 automatyzacji każdego miesiąca, powinno wystarczyć na początek, jeśli masz mały zespół (lub pracujesz sam).

#2. Nieograniczony plan

Plan Unlimited kosztuje 5 USD za użytkownika miesięcznie i obejmuje wszystko, co jest dostępne w bezpłatnym abonamencie. Ponadto obejmuje nieograniczone miejsce na dane, integracje, pulpity nawigacyjne i dostęp do zaawansowanych raportów.

Ponieważ możesz nadawać uprawnienia do dokumentów i danych w ramach planu nieograniczonego, a nie darmowego, powinieneś rozważyć skorzystanie z tego planu, jeśli współpracujesz z klientami spoza Twojej firmy.

#3. Plan biznesowy

Plan biznesowy, który kosztuje 12 USD za użytkownika każdego miesiąca, zawiera wszystko, co jest zawarte w abonamencie nieograniczonym. Ponadto zwiększa również liczbę dostępnych środków bezpieczeństwa.

Użytkownicy tego poziomu mają zapewnione uwierzytelnianie dwuskładnikowe i funkcje logowania jednym kliknięciem przy użyciu usług innych firm, takich jak Google.

Ponadto, jeśli jesteś zainteresowany tworzeniem zaawansowanych kokpitów menedżerskich do tworzenia raportów, jest to plan dla Ciebie. Posiada nieskończoną liczbę widżetów pulpitu nawigacyjnego, zaawansowany system śledzenia czasu i wyrównywanie celów, co ułatwia dopasowanie celów projektu do danych w czasie rzeczywistym.

#4. Plan Biznes Plus

Plan Business Plus kosztuje 19 USD miesięcznie. To najlepsza opcja, jeśli musisz zarządzać wieloma zespołami. Zawiera wszystkie funkcje biznesplanu, a także kilka innych unikalnych funkcji.

Dostępne są takie funkcje, jak udostępnianie zespołowe, podzadania na wielu listach, niestandardowe uprawnienia, priorytetowe wsparcie, większa automatyzacja i API niż w innych planach oraz kilka innych.

#5. Plan dla przedsiębiorstw

Plan Enterprise to ostatni poziom usług świadczonych przez ClickUp. ClickUp nie upublicznił cennika tego planu. Wybierz ten plan, a otrzymasz wszystko z planem biznes plus. Uzyskasz również dostęp do ulepszonych ograniczeń API, licznych opcji logowania i zgodności z HIPAA.

Jednak ilość pomocy zawartej w planie przedsiębiorstwa jest głównym czynnikiem odróżniającym go od innych poziomów. Otrzymasz dostęp do dedykowanego opiekuna konta, spersonalizowanego onboardingu i pomocy w razie jakichkolwiek trudności.

Co wszystkie aplikacje można zastąpić za pomocą ClickUp?

Platforma integracyjna dostarczona przez ClickUp jest dynamiczna, z ponad tysiącem dostępnych integracji. Jesteśmy wdzięczni za integrację zapewnioną przez Zapier, która jest idealna dla nowicjuszy.

Aby zapoznać się z kilkoma integracjami:

  • E-mail, Facebook i inne platformy mediów społecznościowych to przykłady kanałów komunikacji. Dzięki tym integracjom będziesz w stanie uprościć omnichannel zarządzanie zgłoszeniami składanymi przez Twoich klientów.
  • CRM takie jak Hubspot, Salesforce, Zendesk itp. idealnie nadają się do łączenia zarządzania projektami z działaniem innych aspektów Twojej firmy (w szczególności obsługi klienta).
  • Oprogramowanie do zarządzania m.in. projektami Monday, Trello, Asana. Wystarczy jedno kliknięcie, aby zaimportować zgromadzone dane za pomocą innego oprogramowania do zarządzania projektami do ClickUp.
  • Narzędzia do komunikacji i współpracy dla pracowników obejmują między innymi Slack, Zoom, Microsoft Teams, Hangouts i Google Drive. Chociaż ClickUp zapewnia już funkcje komunikacji z autentycznymi agentami, można je ulepszyć, integrując kilka narzędzi komunikacyjnych.

Wniosek

Będziesz mieć najwięcej swobody, nie tracąc przy tym możliwości zobaczenia pełnego obrazu za pomocą ClickUp. Bez względu na to, co robisz, zawsze znajdziesz sposób na skonfigurowanie ClickUp. ClickUp oferuje doskonałą integrację z wieloma innymi narzędziami, dzięki czemu produkt jest jeszcze lepszy i ułatwia Ci życie.

Dzięki ClickUp możesz pracować nad wszystkimi naszymi projektami z dowolnego miejsca i o każdej porze. Dzięki temu praca w domu jest znacznie łatwiejsza i bardziej wydajna. Na tej samej platformie możesz dzielić pracę, ustalać priorytety, śledzić postępy w projekcie i współpracować.