Co zrobić, gdy Amazon mówi, że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane?

Bez względu na to, ile razy złożyłeś zamówienie na Amazon, za każdym razem, gdy nadejdzie przesyłka, poczujesz wyjątkowe ekscytujące uczucie i nie możesz się doczekać, aby ją rozpakować. Czasem dociera w ciągu jednego dnia, innym razem w ciągu tygodnia lub kilku dni, najtrudniejszy jest okres pomiędzy złożeniem zamówienia a otrzymaniem przesyłki. Ciągłe sprawdzanie na trackerze, czy został już wysłany, gdzie dotarł i tak dalej. A potem czasami zamówienie zostaje potwierdzone, ale nigdy nie zostało dostarczone i utknęło gdzieś pośrodku. Jeśli masz podobny problem z zamówieniem Amazon, które nie zostało jeszcze wysłane, jesteś we właściwym miejscu. Dajemy Ci doskonały przewodnik, który pomoże Ci rozwiązać problem nie wysłanego jeszcze zamówienia Amazon.

Co zrobić, gdy Amazon mówi, że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane?

Jeszcze nie wysłane oznacza, że ​​złożone przez Ciebie zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane. Oznacza to, że Amazon nie rozpoczął jeszcze przygotowywania zamówienia, które obejmuje pakowanie, skanowanie, transport i odbiór ze sprzedawcy lub magazynu.

Co powoduje, że zamówienie Amazon nie zostało jeszcze wysłane?

  • Czasami Twoje zamówienie jest dostarczane, a mimo to na trackerze widać, że nie zostało wysłane, co może być spowodowane przez system lub błąd ludzki. Chociaż jest to bardzo rzadkie i może wystąpić z powodu jakiejkolwiek usterki technicznej. Ponieważ system dostarczania Amazon nie jest tak wadliwy, ponieważ dostarcza tysiące paczek.
  • Innym powodem, dla którego zamówienie Amazon nie zostało jeszcze wysłane, może być to, że zamówiony produkt jest niedostępny, a mimo to Amazon przyjął zamówienie. Lub sprzedawca nie podał prawidłowych informacji o ekwipunku, co może prowadzić do nieporozumień.
  • Zamówiony produkt musi zostać odebrany z odległej lokalizacji, której większość firm transportowych lub kurierskich unika. W związku z tym na trackerze widzisz tag Amazon opóźniony, jeszcze nie wysłany.
  • Z powodu każdej klęski żywiołowej lub sytuacji awaryjnej Amazon koncentruje się na dostarczaniu konsumentom wszystkich niezbędnych produktów i może zatrzymać lub opóźnić wysyłkę innych produktów. Lub dostarczają najpierw swoim członkom Prime.
  • Mogą również wystąpić problemy osobiste lub wewnętrzne w firmie lub z jej podmiotami powiązanymi. Wstrzymuje to proces dostawy z powodu negocjacji cen lub strajku pracowników w magazynie.

Jak rozwiązać problem z opóźnionym zamówieniem Amazon, który nie został jeszcze wysłany?

Poniżej wymieniliśmy kilka rozwiązań, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu z zamówieniem Amazon.

Krok 1: Śledź zamówienie

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to śledzić swoje zamówienie, aby wiedzieć, gdzie zamówienie zostało zablokowane. Amazon ma fajną opcję śledzenia, która zapewnia wszystkie informacje na każdym etapie dostawy, od potwierdzenia zamówienia, wysłanego przez sprzedawcę, do dostawy do momentu, w którym dotrze. W niektórych regionach możesz nawet otrzymać bezpłatną wiadomość SMS dotyczącą statusu zamówienia na swój telefon komórkowy. Oto kroki, aby śledzić swoje zamówienie Amazon:

1. Idź do Amazonka i zaloguj się na konto, na którym złożyłeś zamówienie.

2. Następnie kliknij Zwroty i zamówienia.

3. Wybierz swoje zamówienie i kliknij Śledź pakiet.

Krok 2: Skontaktuj się z obsługą klienta Amazon

Jeśli minęło kilka dni i nie widzisz żadnych zmian w trackerze, a nadal pokazuje znacznik zamówienia Amazon jeszcze nie wysłane, powinieneś skontaktować się z obsługą klienta Amazon. Opisz napotkany problem, aby mogli podjąć dalsze działania i przyspieszyć proces zamówienia lub zwrócić pieniądze na Twoje konto. Wykonaj następujące czynności:

Uwaga: kroki mogą się nieznacznie różnić w zależności od regionu, więc upewnij się, że wybrałeś odpowiednią opcję.

1. Odwiedź Amazon Obsługa klienta strona.

2. Teraz możesz wybrać Rozpocznij rozmowę lub Zadzwoń do mnie.

3. Jeśli wybierzesz zadzwoń do mnie, zapytają Cię, w czym możemy Ci pomóc. Wybierz Moje zamówienia i rezerwacje.

4. Wybierz zamówienie, przy którym potrzebujesz pomocy.

5. Przewiń w dół i kliknij wybierz problem. Następnie wybierz szczegóły problemu.

6. Na koniec wybierz język, w którym chcesz się komunikować i kliknij Telefon.

Krok 3: Skontaktuj się ze sprzedawcą produktu

Jeśli na pewno potrzebujesz zamówionego produktu i utknął w fazie potwierdzenia zamówienia, możesz skontaktować się ze sprzedawcą, aby dowiedzieć się więcej o tym, gdzie produkt utknął lub na czym polega problem. Wykonaj następujące kroki, aby skontaktować się ze sprzedawcą:

Uwaga: kroki mogą się nieznacznie różnić w zależności od regionu, więc upewnij się, że wybrałeś odpowiednią opcję.

1. Przejdź do menu Zwroty i zamówienia.

2. Wybierz zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane.

3. Następnie kliknij sprzedane przez.

4. Następnie kliknij Zadaj pytanie, aby skontaktować się ze sprzedawcą.

Krok 4: Anuluj zamówienie

Mamy nadzieję, że skontaktowanie się z obsługą klienta mogło rozwiązać Twój problem. Jednak na wypadek, gdyby odpowiedzieli, że zamówienie zostanie dostarczone w ciągu kilku dni, a na trackerze nadal widzisz komunikat o zamówieniu Amazon, który nie został jeszcze wysłany, możesz anulować zamówienie. Wykonaj następujące kroki, aby anulować zamówienie Amazon:

1. Przejdź do menu Zwroty i zamówienia Amazon.

2. Tutaj wybierz zamówienie, które chcesz anulować, a następnie kliknij Poproś o anulowanie lub Anuluj elementy.

Wkrótce po tym rozpocznie się proces zwrotu pieniędzy.

Inne sposoby łączenia się z Amazon

Aby uzyskać dodatkową pomoc, możesz również połączyć się z Amazon na różnych platformach społecznościowych, z których popularną jest Twitter w przypadku takich skarg i problemów. Najlepszą rzeczą w składaniu skarg lub zgłaszaniu problemów w mediach społecznościowych jest to, że firmy traktują je bardzo poważnie, ponieważ są publiczne i szybko reagują. Oto szczegóły dotyczące obsługi mediów społecznościowych Amazon:

Jak uniknąć niewysłanego jeszcze zamówienia Amazon w przyszłości?

Oto kilka rzeczy, o których należy pamiętać przed złożeniem zamówienia na Amazon, aby otrzymać przesyłkę w szacowanym czasie, a pieniądze nie utkną w tym procesie.

Krok 1: Sprawdź wypełniony tag Amazon

Przed złożeniem zamówienia sprawdź, czy na produkcie znajduje się metka Fulfilled by Amazon. Oznacza to, że zakupiony produkt trafi do Amazon Fulfillment Center, gdzie jest przechowywany, pakowany i wysyłany. Umożliwia użytkownikom śledzenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej Amazon. Posiada również opcję darmowej dostawy po określonej ilości, łatwe zwroty oraz darmową wymianę, jeśli produkt ma jakiekolwiek wady. Ponadto wszystkie usługi dla klientów są obsługiwane przez Amazon.

Krok 2: Zapewnij ochronę gwarancyjną od A do Z

Jeśli kupujesz produkt od sprzedawcy zewnętrznego i nie jest on spełniony przez Amazon, to również firma zapewnia ochronę zamówienia z ochroną Gwarancji A-to-Z. Zapewnia to ochronę, jeśli nie jesteś zadowolony ze stanu produktu i czasu trwania procesu dostawy, co pozwala użytkownikom złożyć reklamację bezpośrednio do Amazon, a ich zespół podejmie decyzję w sprawie roszczenia o zwrot pieniędzy. Poniżej przedstawiamy niektóre przypadki objęte ochroną gwarancyjną od A do Z, a jeśli się kwalifikujesz, możesz otrzymać zwrot pieniędzy:

  • Zamówiony produkt dotarł 3 dni po przewidywanym terminie dostawy.
  • Produkt nie został jeszcze dostarczony, widoczny w module śledzącym.
  • Zwrócił produkt i nie otrzymał pełnego zwrotu pieniędzy.

Możesz przeczytać pełne informacje od Gwarancja A-to-z Strona pomocy Amazona.

Krok 3: Sprawdź oceny sprzedawcy

Ludzie są oszukiwani, ponieważ sprzedawca wystawia produkt po cenie niższej niż cena rynkowa, a po dokonaniu płatności zamykają konto sprzedawcy Amazon i znikają. Dlatego przed złożeniem zamówienia sprawdź historię sprzedawcy, sprzedawany przez niego produkt oraz jego oceny i recenzje, aby zapobiec problemowi z jeszcze nie wysłanymi zamówieniami Amazon. W ten sposób możesz łatwo zidentyfikować autentyczność sprzedawcy, przeglądając jego historię i oceny. Wykonaj następujące czynności, aby sprawdzić wynik opinii dowolnego sprzedawcy Amazon:

1. Przejdź do Amazonka strona główna.

2. Otwórz stronę produktu, który planujesz kupić.

3. Pod kolumną informacyjną dotyczącą ceny produktu i szczegółów dostawy, obok opcji Sprzedane przez, pojawi się nazwa sprzedawcy. Tam kliknij nazwę sprzedawcy.

Na stronie opinii sprzedającego możesz przeczytać wszystkie recenzje i zobaczyć oceny z ostatnich 30 dni aż do całego życia.

Krok 4: Użyj funkcji płatności przy dostawie

Jeśli nie masz pewności co do żadnego produktu wymienionego na Amazon, ze względu na mniejszą liczbę ocen lub recenzji, lub jeśli produkt jest niszowy lub niedawno wprowadzony na rynek i ma bardzo ograniczone informacje. Wszystkie te wątpliwości rodzą pytania dotyczące dostawy i produktu. Dlatego zaleca się, aby podczas składania zamówienia wybrać opcję płatności przy odbiorze, aby pieniądze nie utknęły w procesie. W przypadku opóźnienia w wysyłce lub z jakiegokolwiek innego powodu, nigdy nie otrzymasz paczki.

Często zadawane pytania (FAQ)

Q1. Jak uzyskać dodatkową zniżkę na Amazon, korzystając z przeglądarki Edge?

Odp. Przeglądarka Edge ma wiele ciekawych funkcji. Jednym z nich jest wykres cen zakupów online, który pokazuje historię cen produktu, a także zapewnia bezpłatne kody kuponów rabatowych, które są automatycznie stosowane na stronie kasy za pomocą jednego kliknięcia. Aby włączyć tę funkcję, otwórz przeglądarkę Edge> Przejdź do Ustawienia> Kliknij Prywatność, wyszukiwanie i usługi> Przewiń w dół i włącz opcję Oszczędzaj czas i pieniądze dzięki Zakupom w Microsoft Edge. Ponadto możesz zdobywać bezpłatne karty upominkowe Amazon w programie Microsoft Rewards, wyszukując cokolwiek w wyszukiwarce Bing.

Q2. Czy członkostwo w Amazon Prime jest tego warte?

Odp. Jeśli regularnie zamawiasz na Amazon, to jest duże tak, członkostwo Prime jest zdecydowanie tego warte. Dzięki Prime otrzymujesz dodatkowe rabaty, brak opłat za dostawę, szybką dostawę tego samego dnia, dostęp do niesamowitych ofert przed wyprzedażą oraz całą gamę rozrywki od Prime Video i Prime Music. Ale jeśli zamawiasz raz na jakiś czas, na przykład w miesiącach lub bardzo rzadko, nie będzie to przydatne, chyba że chcesz korzystać z usług Prime Video lub Music.

***

Mamy nadzieję, że ten przewodnik był pomocny i udało Ci się rozwiązać niewysłany jeszcze problem z zamówieniem Amazon. Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie dotyczące jakichkolwiek problemów związanych z technologią, możesz je umieścić w sekcji komentarzy poniżej.