Dlaczego DoorDash dezaktywował Twoje konto?

DoorDash to amerykańska firma zajmująca się dostarczaniem żywności online, zapewniająca obywatelom USA doskonałe usługi. DoorDash zapewnia listę najlepszych lokalnych restauracji, w których można zamówić jedzenie, ale ułatwia także bezpieczną dostawę zamówionego jedzenia pod drzwi. Czy jesteś użytkownikiem DoorDash i zastanawiasz się, dlaczego Twoje konto DoorDash zostało dezaktywowane? Jeśli szukasz więcej informacji na ten temat, przeczytaj ten przewodnik do końca. Pomoże ci to zrozumieć, dlaczego nie możesz zalogować się na konto DoorDash i czy DoorDash wyłącza brak aktywności. Dowiesz się również, jak ponownie aktywować konto DoorDash.

Dlaczego DoorDash dezaktywował Twoje konto?

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, dlaczego Twoje konto DoorDash zostało dezaktywowane i jak uzyskać szczegółową reaktywację konta DoorDash.

Jak założyć nowe konto DoorDash?

Oto przewodnik, jak założyć nowe konto DoorDash w kilku prostych krokach:

1. Pobierz i otwórz plik DrzwiDash aplikacja w telefonie.

2. Stuknij w Kontynuuj przez e-mail.

3. Przejdź do zakładki Zarejestruj się od góry.

4A. Zarejestruj się bezpośrednio za pomocą konta Google, Facebook lub Apple, dotykając dowolnej żądanej opcji.

4B. Lub podaj swoje imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i hasło, a następnie dotknij Zarejestruj się.

5. Stuknij w Kontynuuj na następnym ekranie, aby umożliwić śledzenie aktywności w celu uzyskania spersonalizowanych ofert w aplikacji DoorDash.

W ten sposób możesz utworzyć nowe konto w DoorDash.

Dlaczego nie możesz zalogować się na swoje konto DoorDash?

Może być kilka przyczyn, dla których nie możesz zalogować się na konto DoorDash:

  • To, że serwer DoorDash lub twoje połączenie internetowe jest wyłączone, jest oczywistą przyczyną tego problemu.
  • Twoja nazwa użytkownika lub hasło mogą zostać wprowadzone nieprawidłowo. Sprawdź swoje hasło dwa razy przed próbą zalogowania się, ponieważ DoorDash rozróżnia wielkość liter.
  • Co zaskakujące, ten problem może również wystąpić, jeśli godzina i data w telefonie są nieprawidłowo skonfigurowane
  • Może się to również zdarzyć, gdy Twoja aplikacja DoorDash nie została zaktualizowana.
  • Dodatkowo DoorDash uniemożliwi Ci zalogowanie się, jeśli korzystasz z VPN, więc wyłącz ją, aby uniknąć tego problemu.

Dlaczego Dasher nie działa?

Istnieje kilka możliwych powodów, dla których aplikacja Dasher może nie działać, w tym:

  • Serwer Dasher może nie działać lub aplikacja Dasher może mieć błąd.
  • Włączyłeś tryb niskiego transferu danych w swoim smartfonie.
  • Aplikacja nie otrzymała ostatniej aktualizacji.
  • Pamięć podręczna Twojej aplikacji nie została wyczyszczona.
  • Twoje połączenie Wi-Fi lub komórkowa transmisja danych nie działa prawidłowo.

Dlaczego DoorDash dezaktywował Twoje konto?

Jeśli masz niską ocenę, niski wskaźnik ukończenia, zbyt wiele skarg lub popełnisz inne wykroczenie. Oto powody, dla których Twoje konto DoorDash zostało dezaktywowane. Zobaczmy szczegółowo:

Powód nr 1: Słaba ocena klientów

Klienci oceniają Cię jako kierowcę DoorDash w skali od 1 do 5. Możesz zostać dezaktywowany, jeśli Twoja ocena konsumencka spadnie poniżej 4,2 gwiazdki. Jeśli Twoje zamówienia nie zostaną dostarczone na czas, jeśli jesteś niegrzeczny, lekceważący i niemiły lub jeśli w zamówieniu brakuje czegoś, możesz otrzymać złą ocenę. Jeśli Twoje konto DoorDash zostało dezaktywowane z powodu złej oceny klientów, powinieneś otrzymać powiadomienie.

Powód nr 2: Niski wskaźnik realizacji zamówień

Masz możliwość odrzucenia każdej dostawy oferowanej przez DoorDash. Jesteś zobowiązany do zakończenia dostawy po jej przyjęciu. Twoja ocena ukończenia spada, jeśli nie dokończysz dostawy. Twoje konto DoorDash zostanie dezaktywowane, jeśli wskaźnik ukończenia spadnie poniżej 80%. Powstrzymaj się od przyjmowania dostaw, których nie możesz dokończyć.

Powód nr 3: oszustwo lub eksploatacja systemu

Obejmuje to kolejne działania:

  • Podawanie niedokładnych informacji personelowi pomocy technicznej DoorDash lub podczas procesu rejestracji.
  • Używaj tego samego numeru telefonu dla wielu kont lub marek wiele kont dla różnych osób.
  • Otwieranie, jedzenie lub ingerowanie w dostawę lub zamówienie klienta.
  • Podejmowanie jakichkolwiek działań, które zagrażają wydajności platformy lub serwerów DoorDash poprzez powodowanie szkód, zakłóceń, przeciążenia lub upośledzenia.
  • Uzyskanie dostępu lub próba uzyskania dostępu do dowolnego serwera lub platformy DoorDash bez autoryzacji.
  • Naruszenie cudzych praw autorskich, znaków towarowych, tajemnic handlowych, prywatności lub reklamy.

Oto powody, dla których Twoje konto DoorDash zostało dezaktywowane.

Czy DoorDash wyłącza brak aktywności?

Czasami. Aby kontynuować działalność na platformie DoorDash, musisz utrzymywać oceny konsumentów i wskaźniki ukończenia na minimalnym poziomie. Po zaakceptowaniu co najmniej 20 zamówień Dashers z oceną konsumentów poniżej 4,2 lub wskaźnikiem realizacji poniżej 80% mogą być narażeni na dezaktywację. Powinieneś być w porządku, dopóki jesteś w dobrej kondycji. Możesz jednak doświadczyć pewnych konsekwencji, jeśli konsekwentnie odrzucasz zamówienie lub nie jesteś aktywny.

Dlaczego DoorDash wstrzymuje Twój Dash?

Kierowcy DoorDash mogą przyjmować lub odrzucać wszelkie złożone zamówienia, a wielu Dasherów decyduje się zrezygnować z mniej lukratywnych zamówień na rzecz czekania na bardziej lukratywne. Ale to nie znaczy, że DoorDash nie zachęci Dashers do przyjmowania większej liczby zamówień i skracania czasu oczekiwania klientów. Dasherzy, którzy przez jakiś czas wielokrotnie odmawiali wykonywania poleceń, otrzymywali komunikat: Zawiesiliśmy Twój doskok na 5 minut. Dlatego kilka porzuconych rozkazów jest odpowiedzialnych za wstrzymanie Dash.

Jak długo DoorDash utrzymuje dezaktywację Twojego konta?

Gdy Twoje konto DoorDash zostanie dezaktywowane, DoorDash wyśle ​​Ci wiadomość e-mail i powiadomienie o aplikacji, gdy tylko Twoje konto DoorDash zostanie dezaktywowane. Miej telefon w zasięgu wzroku, ponieważ możesz stracić zasięg podczas podróży. Wszystkie dezaktywacje DoorDash są trwałe, chyba że złożysz pomyślne odwołanie. Procedura przebiega szybko, a czasem bez ostrzeżenia. Chociaż nie możesz odwołać się od wszystkich dezaktywacji, e-mail poinformuje Cię, czy możesz. Następnie otrzymasz instrukcje, jak rozpocząć proces.

Czy możesz pozwać DoorDash za dezaktywację mnie?

TAk. DoorDash ma prawo przyjrzeć się Twojemu wypadkowi, ale musi też szybko go zakończyć. Są oni zobowiązani do przedstawienia Ci konkretnego uzasadnienia, dlaczego Twoje konto nie może zostać ponownie aktywowane po ich zapytaniu. Możesz pozwać DoorDash za bezprawne rozwiązanie umowy, jeśli korporacja zawiodła w którymkolwiek z tych obszarów. Przeczytaj ten artykuł od początku, aby dowiedzieć się, dlaczego nie możesz zalogować się na konto DoorDash.

Czy DoorDash może Cię dezaktywować z powodu niskiego wskaźnika akceptacji?

Nie, kierowcy, którzy mają niski wskaźnik akceptacji w DoorDash, nie są karani, ale stracą dodatkową gotówkę. Jeśli kierowca ma niski wskaźnik akceptacji, nie otrzyma tylu próśb. Jedynym sposobem na narażenie konta na dezaktywację jest niewykonanie zaakceptowanych zamówień.

Jak możesz ponownie aktywować swoje konto DoorDash?

Otrzymasz powiadomienie w aplikacji i e-mailem, gdy DoorDash dezaktywuje Twoje konto. Instrukcje znajdziesz w wiadomości e-mail, jeśli możesz się odwołać. Jeśli nie widzisz opcji odwołania, przejdź do Uzyskaj wsparcie i rozwiązywanie problemów i kliknij link, który mówi ten formularz.

Podaj najlepsze odpowiedzi na wszystkie pytania i nie zapomnij dodać obrazów, nagrań lub filmów potwierdzających dowody. Nie ujawniaj zbyt wielu informacji dotyczących sytuacji. Zamiast tego skup się na najważniejszych informacjach.

  • Nie będziesz mieć możliwości zakwestionowania dezaktywacji, jeśli została ona wykonana z powodu Twojej słabej oceny konsumenckiej. Tylko wtedy, gdy zostaniesz oskarżony o złamanie Umowy z niezależnym wykonawcą, udział w oszustwie, nadużyciu lub naruszeniu zasad bezpieczeństwa, możesz się odwołać.
  • Odwołanie można rozpatrzyć w ciągu zaledwie dwóch tygodni. W trakcie procesu odwoławczego DoorDash może również skontaktować się z Tobą. Jeśli DoorDash nie skontaktuje się z Tobą, Twoje odwołanie prawdopodobnie zakończyło się niepowodzeniem.

W ten sposób możesz ponownie aktywować konto DoorDash.

Czy możesz otworzyć nowe konto DoorDash?

To zależy. Polityka DoorDash zabrania posiadania wielu kont. Zgodnie z polityką dezaktywacji DoorDash, jeśli masz kilka kont, Twoje konto może zostać usunięte.

Będziesz potrzebować innego adresu e-mail, innego numeru telefonu i innej lokalizacji domowej, jeśli spróbujesz otworzyć nowe konto DoorDash. Ponadto możesz anulować swoje poprzednie konto i stworzyć strategię tworzenia kopii zapasowych na wypadek zawieszenia bieżącego konta.

***

Mamy nadzieję, że dowiedziałeś się, dlaczego Twoje konto DoorDash zostało dezaktywowane i jak je ponownie aktywować. Zachęcamy do kontaktu z nami w sprawie pytań i sugestii za pośrednictwem sekcji komentarzy poniżej. Daj nam też znać, o czym chcesz się dowiedzieć w następnej kolejności.