Jak anulować członkostwo w wysyłce?

Shipt to amerykańska firma kurierska należąca do Target Corporation, założona i początkowo finansowana przez Billa Smitha. Firma rozpoczęła swoje usługi, koncentrując się na regionach, w których nie ma usług dostawy artykułów spożywczych, zanim rozszerzyła się na inne regiony. Użytkownicy mogą otrzymać przedmioty dostarczone w tym samym dniu, w którym zostały zamówione w Shipt. Zamówienia klientów są wysyłane i dostarczane przez flotę ponad 300 000 Shipt Shoppers na terenie całego kraju. Będziesz musiał kupić członkostwo kosztuje 99 USD rocznie, aby uzyskać lepsze udogodnienia od Shipt. W tym przewodniku dowiesz się, jak anulować członkostwo Shipt i uzyskasz odpowiedzi na powiązane pytania, takie jak warunki i warunki Shipt oraz czy Shipt pobiera opłatę za anulowanie.

Jak anulować członkostwo w wysyłce?

Członkostwo Shipt umożliwia klientom składanie zamówień na produkty od lokalnych sprzedawców detalicznych, takich jak ABC Fine Wine & Spirits, Costco,[20] CVS, Harris Teeter, HEB, Jewel Osco, Kroger i wiele innych marek/firm. Czytaj dalej, aby znaleźć kroki wyjaśniające szczegółowo, jak anulować członkostwo Shipt.

Czy łatwo jest anulować członkostwo Shipt?

Tak, anulowanie członkostwa Shipt jest łatwe.

Jakie są warunki wysyłki?

Regulamin Regulaminu Shipt obejmuje:

  • W przypadku anulowania zamówienia z dostawą tygodniową (niezależnie od tego, czy jest to pojedyncza dostawa, czy wszystkie przyszłe dostawy) za pośrednictwem konta Shipt, jest ono dostępne za pośrednictwem aplikacji internetowej Shipt lub aplikacji mobilnej.
  • Możesz również anulować zamówienie cotygodniowej dostawy, kontaktując się z naszym zespołem pomocy technicznej przez telefon, e-mail lub czat na żywo.

Jak anulować członkostwo Shipt?

Możesz usunąć swoje członkostwo Shipt na następujące sposoby:

Opcja I: Korzystanie z numeru telefonu pomocy technicznej

1. Otwórz aplikację dialer w telefonie i zadzwoń pod numer (205) 502-2500.

2. Poczekaj, aż odpowie przedstawiciel Shipt.

3. Poproś przedstawiciela o anulowanie członkostwa Twojego konta Shipt.

4. Podaj informacje o swoim koncie przedstawicielowi Shipt, aby zakończyć proces.

Opcja II: Wyślij e-mail z prośbą o anulowanie

1. Odwiedź Witryna Gmail i kliknij Utwórz, aby napisać nową wiadomość e-mail.

Uwaga: Możesz użyć dowolnej innej witryny e-mail, której używasz do celów komunikacji.

2. W sekcji Temat wpisz Prośba o anulowanie mojego członkostwa w wysyłce.

3. Dodaj [email protected] jako odbiorca.

4. Napisz treść e-maila i wyjaśnij, dlaczego chcesz zamknąć członkostwo i Wyślij e-mail.

Przedstawiciele Shipt skontaktują się z Tobą, aby zakończyć proces.

Jak możesz anulować swoje konto wysyłkowe?

Możesz anulować swoje konto Shipt, wykonując poniższe czynności:

1. Najpierw otwórz swoje konto e-mail, które jest powiązane z kontem Shipt.

2. Teraz utwórz wiadomość e-mail i wprowadź adres e-mail: [email protected]

3. W sekcji Temat wpisz Prośba o usunięcie mojego konta.

4. Wpisz treść wiadomości e-mail i kliknij Wyślij, aby rozpocząć proces usuwania konta.

Co się stanie, jeśli anulujesz wysyłkę?

Jeśli zrezygnujesz po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego, roczna subskrypcja pojawi się na wyciągu z karty kredytowej. Jeśli tak się stanie, Shipt zwróci Ci pieniądze za pozostałe dni 365-dniowego okresu po anulowaniu. Ponadto, jeśli anulujesz jakiekolwiek zamówienie na Shipt, Shipt może pobrać opłatę za anulowanie lub nie, w zależności od okresu anulowania, tj. przed lub po rozpoczęciu zakupów przez dostawcę.

Czy możesz otrzymać zwrot pieniędzy za członkostwo Shipt?

Tak, możesz otrzymać zwrot pieniędzy za anulowanie członkostwa Shipt. Shipt zwróci środki Twojej karcie kredytowej za pozostałe dni, które pozostały Ci w subskrypcji. Obejmuje to również anulowanie następnego dnia po odnowieniu subskrypcji.

Jak anulować odnawianie automatycznej wysyłki?

Aby zapobiec automatycznemu odnawianiu rocznej opłaty członkowskiej Shipt, musisz anulować swoje członkostwo przed naliczeniem kolejnej rocznej opłaty członkowskiej. Aby anulować członkostwo, skontaktuj się z Shipt pod numerem (205) 502-2500 lub wyślij e-mail na adres [email protected] z Twoim imieniem i nazwiskiem, numerem telefonu i adresem e-mail.

Jak anulować bezpłatną wersję próbną przesyłki?

Możesz anulować swoje członkostwo w dowolnym momencie, przeglądając swoją subskrypcję na swoim koncie Shipt. Możesz również skontaktować się z nimi przez e-mail pod adresem [email protected]

Jak skontaktować się z obsługą klienta Shipt?

Istnieje wiele sposobów skontaktowania się z obsługą klienta Shipt. Możesz skontaktować się z zespołem wsparcia za pośrednictwem czatu na żywo z Strona pomocy dotycząca wysyłkinapisz do nich na [email protected]lub zadzwoń pod numer (205) 502-2500.

Jak wznowić członkostwo Shipt?

Jeśli wcześniej anulowałeś swoją subskrypcję i zdecydowałeś się na wznowienie członkostwa, możesz je reaktywować w dowolnym momencie, wysyłając wiadomość e-mail z prośbą o reaktywację swojego konta. Możesz wysłać prośbę do [email protected]

***

Mamy więc nadzieję, że zrozumiałeś, jak anulować członkostwo Shipt i dowiedziałeś się o opłacie za anulowanie opłaty Shipt. Możesz przekazać nam wszelkie pytania lub sugestie dotyczące dowolnego innego tematu, na który chcesz napisać artykuł. Upuść je w sekcji komentarzy poniżej, abyśmy mogli się dowiedzieć.