12/05/2021

Jak naprawić błąd com.apple.mobilephone 1035?

Udostępnij teraz w social media:

Błąd com.apple.mobilephone 1035 jest unikalnym błędem iPhone’a. Nie pojawia się na komputerze stacjonarnym podczas próby synchronizacji lub tworzenia kopii zapasowej telefonu iPhone. Zamiast tego ten błąd pojawia się na samym iPhonie. Wygląda na to, że jest to błąd iOS, ale w rzeczywistości jest to problem z pocztą głosową.

Napraw błąd com.apple.mobilephone 1035

Błąd 1035 com.apple.mobilephone pojawia się w jednym z dwóch przypadków; Twoja poczta głosowa nie została skonfigurowana lub poczta głosowa została zresetowana. Jeśli nastąpiła zmiana w ustawieniach sieci, która ma wpływ na pocztę głosową lub przełączyłeś się na inną sieć. W większości przypadków konieczne będzie ponowne skonfigurowanie poczty głosowej. Oto kilka rzeczy, które możesz wypróbować oprócz skonfigurowania poczty głosowej, aby rozwiązać problem.

Sprawdź -   Jak skonfigurować i korzystać z procedur Dom i Poza domem za pomocą Asystenta Google

1. Przełącz tryb samolotowy

Twoje urządzenie może mieć problemy z łącznością. Pierwszym i najprostszym sposobem rozwiązania tego problemu jest przełączenie trybu samolotowego.

Przesuń palcem w dół od prawego górnego rogu, aby otworzyć Centrum sterowania.
Stuknij przełącznik Tryb samolotowy, aby włączyć tryb samolotowy.
Odczekaj 1-2 minuty.
Stuknij przełącznik Tryb samolotowy, aby wyłączyć tryb samolotowy.

2. Przełącz się na dane mobilne

Jeśli masz połączenie z siecią Wi-Fi, spróbuj przełączyć się na komórkową transmisję danych, aby sprawdzić, czy problem zniknął. Jeśli tak, Twoja sieć Wi-Fi powoduje problemy z łączeniem się z pocztą głosową.

Otwórz aplikację Ustawienia na swoim iPhonie.
Dotknij Wi-Fi i wyłącz przełącznik.
Stuknij w Dane mobilne.
Włącz przełącznik Dane mobilne.

Sprawdź -   Jak korzystać z polecenia grep w systemie Linux

3. Skonfiguruj pocztę głosową

Jeśli wszystko inne zawiedzie, skonfiguruj pocztę głosową. Dobrym pomysłem jest upewnienie się, że Twoja sieć ma pocztę głosową, jest obsługiwana przez iPhone’a i że Twój abonament obejmuje pocztę głosową.

Włącz Wi-Fi na swoim iPhonie.
Otwórz aplikację Telefon.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk 1.
Rozpocznie się konfiguracja poczty głosowej (przejdzie ona jako połączenie).
Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby go skonfigurować.

4. Zresetuj ustawienia sieciowe

Błąd 1035 com.apple.mobilephone może być po prostu problemem z ustawieniami sieci. Ustawienia sieciowe można zresetować, co rozwiąże wszelkie problemy. Zresetowanie ustawień sieciowych spowoduje usunięcie wszystkich zapisanych sieci, z którymi kiedykolwiek się łączyłeś, ale nie ma ryzyka utraty danych.

Sprawdź -   Jak sprawdzić układ Trusted Platform Module (TPM) w systemie Windows 10

Otwórz aplikację Ustawienia na swoim iPhonie.
Przejdź do generała.
Przewiń w dół i dotknij Przenieś lub Zresetuj iPhone’a.
Stuknij Resetuj.
Z menu wybierz Resetuj ustawienia sieciowe.
Twój iPhone uruchomi się ponownie.

Wniosek

Wiadomo, że w niektórych sieciach występują problemy z pocztą głosową; AT&T jest jedną z tych sieci, ale w większości przypadków skonfigurowanie poczty głosowej rozwiąże problem. Jeśli nie chcesz korzystać z poczty głosowej, poproś operatora o jej wyłączenie.

x