Jak naprawić błąd „iMessage został wylogowany” na iPhonie

  • Alert „iMessage został wylogowany” jest oznaką źle skonfigurowanych ustawień iMessage.
  • Większość osób otrzymuje ten błąd, ponieważ przypadkowo wyłączyła usługę, wylogowała się ze swojego Apple ID lub nie połączyła jeszcze swojego numeru telefonu.
  • Problemy po stronie serwera i błędy oprogramowania mogą czasami powodować to wyskakujące okienko.

Czy za każdym razem, gdy otwierasz wątek w aplikacji Wiadomości na iPhonie, pojawia się wyskakujące okienko „iMessage jest wylogowany”? Jeśli tak, wysyłanie i odbieranie niebieskich dymków z tekstem nie będzie możliwe, chyba że to naprawisz. Przeprowadzimy Cię przez kilka kroków rozwiązywania problemów.

Upewnij się, że iMessage jest włączony

Często powód pojawienia się błędu „iMessage jest wylogowany” jest dość prosty: mogłeś przypadkowo wyłączyć iMessage na swoim iPhonie. Aby to sprawdzić, przejdź do Ustawienia > Wiadomości na swoim iPhonie i upewnij się, że iMessage jest włączony.

Jeśli jest już włączona: wyłącz ją, odczekaj kilka sekund i włącz ją ponownie, aby zmusić iPhone’a do ponownej aktywacji usługi i ponownego zalogowania się do iMessage.

Możesz także uzyskać dostęp do tego menu, dotykając opcji Ustawienia w alercie „iMessage jest wylogowany”.

Sprawdź swoje adresy iMessage

Następnym krokiem jest sprawdzenie adresów iMessage i upewnienie się, że wybrany jest numer telefonu lub adres e-mail Apple ID, co jest potrzebne do prawidłowego działania iMessage. Możesz napotkać ten problem, jeśli często zamieniasz karty SIM lub wylogowujesz się ze swojego Apple ID na swoim iPhonie.

Przejdź do Ustawienia> Wiadomości i poszukaj opcji Wyślij i odbierz poniżej przełącznika iMessage. Jeśli obok widzisz „Brak adresów”, właśnie dlatego na swoim iPhonie pojawia się błąd „iMessage jest wylogowany”.

Stuknij opcję Wyślij i odbierz i wybierz opcję Użyj swojego Apple ID w iMessage. Gdy pojawi się wyskakujące okienko, stuknij Zaloguj się, aby zalogować się przy użyciu Apple ID powiązanego z Twoim iPhonem. Jeśli jednak chcesz użyć innego konta, wybierz zamiast tego opcję Użyj innego Apple ID.

Jeśli w tym menu pojawi się Twój numer telefonu, upewnij się, że on też jest wybrany. Twój operator wyśle ​​SMS-a, aby aktywować iMessage. Domyślnie iMessage będzie rozpoczynał nowe rozmowy przy użyciu Twojego numeru telefonu, ale możesz zmienić go na adres e-mail Apple ID w tym samym menu.

Sprawdź stan serwera Apple dla iMessage

Jeśli po otwarciu wątku w Wiadomościach nadal pojawia się wyskakujące okienko „iMessage jest wylogowany”, możliwe, że serwery Apple iMessage są chwilowo wyłączone. Możesz to szybko sprawdzić, kierując się do Strona stanu systemu Apple.

Jeśli zauważysz żółty wskaźnik (zamiast zielonego) obok iMessage na tej stronie, oznacza to, że serwery Apple nie działają. Będziesz musiał cierpliwie poczekać, aż Apple to naprawi, aby ponownie wysyłać i odbierać SMS-y iMessage.

Ogólne poprawki: ponowne uruchomienie, aktualizacja i więcej

Powyższe kroki rozwiązywania problemów powinny w większości przypadków pomóc w pozbyciu się alertu „iMessage jest wylogowany” na iPhonie. Jeśli jednak nadal występują problemy, możesz wypróbować ogólne poprawki dla iMessage.

Spróbuj ponownie uruchomić iPhone’a, ponieważ może to pomóc w rozwiązaniu takich drobnych usterek oprogramowania. Rozważ aktualizację swojego iPhone’a, jeśli dostępna jest nowa wersja iOS, ponieważ błędy oprogramowania sprzętowego mogą również powodować błąd „iMessage jest wylogowany”.

Jeśli żadna z sugerowanych przez nas poprawek nie zadziałała, czas skontaktować się ze wsparciem Apple w celu uzyskania fachowej pomocy. Uzyskanie pomocy technicznej dla iPhone’a za pomocą aplikacji Apple Support jest łatwe, ale możesz też odwiedzić tę stronę Strona kontaktowa z pomocą techniczną firmy Apple jeśli chcesz szybko porozmawiać z agentem.

Z mojego doświadczenia wynika, że ​​wyskakujące okienko „iMessage jest wylogowane” pojawiło się w momencie wylogowania się z mojego Apple ID i odznaczenia numeru telefonu w usłudze. Jak wspomniano wcześniej, ten błąd może również wystąpić, jeśli wymieniłeś kartę SIM lub przełączyłeś się na nową kartę eSIM. Jeśli jednak na iMessage wpływają inne czynniki, takie jak łączność, problemy z serwerem i błędy oprogramowania, powyższe ogólne poprawki mogą okazać się cenne.