Jak naprawić kod błędu Netflix U7121-1331-P7

Netflix to stabilna usługa. W ciągu swojego życia miał bardzo mało masowych awarii, ale to nie znaczy, że nic nie idzie źle. Użytkownicy czasami nie są w stanie odtworzyć czegoś, czegokolwiek i otrzymują tylko kod błędu wyjaśniający dlaczego. Kody błędów nie są pomocne; są alfanumeryczne i nie wskazują, co może być nie tak. Jednym z kodów, które widzą użytkownicy, jest kod błędu Netflix U7121-1331-P7. Oto jak to naprawić.

Kod błędu Netflix U7121-1331-P7

Ten kod pojawia się podczas oglądania serwisu Netflix w przeglądarce na komputerze lub w aplikacji Netflix dla systemu Windows 10. Ten błąd, w rzeczywistości większość z nich, zwykle nie pojawia się w aplikacjach mobilnych.

Browser Fix

Upewnij się, że zezwoliłeś na pliki cookie w swojej przeglądarce. Jeśli używasz przeglądarki w trybie prywatnym lub incognito, może to być problem. Do oglądania Netflix należy również używać tylko przeglądarek, takich jak Firefox, Edge, Safari lub Chrome. Nieznane przeglądarki lub przeglądarki, które traktują priorytetowo bezpieczeństwo i prywatność, mogą nie być w stanie prawidłowo odtwarzać Netflix przez cały czas.

Jeśli zaznaczyłeś wszystkie powyższe pola i nic nie jest nie tak, może być konieczne odświeżenie plików cookie zapisanych przez Netflix. W dowolnej przeglądarce wyloguj się z serwisu Netflix, usuń wszystkie zapisane pliki cookie, a następnie ponownie zaloguj się do serwisu Netflix.

Aplikacja Windows 10

Jeśli widzisz błąd w aplikacji Windows 10 Netflix, zamknij ją i otwórz ponownie. W większości przypadków rozwiązuje problem. Jeśli problem nie ustąpi, wyloguj się, a następnie zaloguj ponownie. Sprawdź, czy aplikacja będzie teraz odtwarzać multimedia. Jeśli nadal wyświetla ten sam błąd, wyloguj się ponownie i uruchom ponownie system. Poczekaj kilka minut przed ponownym uruchomieniem aplikacji.

Naprawa VPN

Jeśli korzystasz z usługi VPN dla Netflix, błąd może być przez nią spowodowany. Sprawdź, czy usługa działa. Jeśli występuje awaria usługi, może to uniemożliwiać odtwarzanie usługi Netflix. Jeśli błąd pojawił się nagle, dobrze jest sprawdzić usługę VPN. Odłącz go i podłącz ponownie, a następnie spróbuj ponownie odtworzyć Netflix. Ta poprawka obowiązuje niezależnie od tego, czy oglądasz Netflix w przeglądarce, czy w oficjalnej aplikacji na Windows 10.

W wielu przypadkach wystarczy zamknąć usługę i odtworzyć ją ponownie po kilku minutach. Warto też upewnić się, że nie jesteś zalogowany na zbyt wielu urządzeniach. Netflix zwykle informuje Cię o przekroczeniu limitu ekranu, ale błąd jest błędem, więc sprawdź liczbę urządzeń, na które jesteś zalogowany, i zmniejsz je, jeśli możesz.