Dysk Google umożliwia wysyłanie plików do innych osób z linkiem do „Utwórz kopię” z zachowaniem oryginału. Kopia jest następnie zapisywana na Dysku odbiorcy, gdzie mogą ją edytować według własnych potrzeb.
Ten przewodnik dotyczy plików Dokumentów, Arkuszy, Prezentacji oraz Rysunków Google. W tym przypadku skoncentrujemy się na Dokumentach, ale procedura dla każdej z tych usług jest zasadniczo taka sama.
Uruchom Stronę główną Dokumentów Google i otwórz plik, który chcesz udostępnić, aby wykonać jego kopię. Kliknij prawym przyciskiem myszy adres URL na pasku adresu i wybierz „Kopiuj”.
Następnie otwórz Gmail i napisz nową wiadomość do odbiorcy. Wklej skopiowany adres URL do treści wiadomości.
Zaktualizowano: 9 grudnia 2020 r. O 11:49
newsblog.pl
Maciej – redaktor, pasjonat technologii i samozwańczy pogromca błędów w systemie Windows. Zna Linuxa lepiej niż własną lodówkę, a kawa to jego główne źródło zasilania. Pisze, testuje, naprawia – i czasem nawet wyłącza i włącza ponownie. W wolnych chwilach udaje, że odpoczywa, ale i tak kończy z laptopem na kolanach.