Jak utworzyć kanał transmisji na Instagramie, aby dotrzeć do obserwujących

Wszystko, co musisz wiedzieć o tworzeniu kanału transmisji na Instagramie…

Kanały transmisji na Instagramie to publiczne narzędzie do przesyłania wiadomości, za pomocą którego twórcy mogą udostępniać ogłoszenia i wiadomości swoim obserwującym.

Ten sposób konwersacji typu „jeden do wielu” pomaga twórcom wzmacniać poczucie wspólnoty wśród twórców, jednocześnie zwiększając wskaźniki zaangażowania obserwujących.

Twórcy Instagrama mogą używać różnych formatów, takich jak zdjęcia, filmy, notatki głosowe i wiadomości tekstowe, aby udostępniać wiadomości na swoich kanałach transmisji.

Mogą także korzystać z ankiet, aby udostępniać treści swoim obserwującym. Obserwujący mogą reagować na wiadomości i odpowiadać na ankiety. Nie mogą jednak bezpośrednio udostępniać wiadomości na kanale.

Kanały transmisji na Instagramie są dostępne tylko dla wybranych kont twórców. To szybki i swobodny sposób na dotarcie do obserwujących i informowanie ich o tym, co jest na topie i co dzieje się w Twoim życiu. Możesz także skorzystać z kanałów transmisji na Instagramie, aby dać im ekskluzywny podgląd lub zdjęcie zza kulis.

Po co tworzyć kanał transmisji na Instagramie?

Kanały transmisji na Instagramie mogą mieć kilka zalet dla kont twórców na Instagramie, takich jak:

Jako twórcy Instagrama niezwykle ważne jest zmobilizowanie obserwujących do własnego fanklubu. Kanały telewizyjne na Instagramie dają Ci na to świetną szansę.

Możesz zbudować własną społeczność, zapewniając im rozrywkę i aktualne informacje o swoim życiu. Wzmacniaj głębsze poczucie wspólnoty, sprawiając, że Twoi obserwujący poczują, że są częścią Twojego życia.

Zwiększ zaangażowanie na Instagramie

Kanały transmisji na Instagramie to dodatkowy sposób na udostępnianie ekskluzywnych treści swoim obserwującym, tylko w DM. Oprócz postów, historii na Instagramie i transmisji na żywo możesz używać wiadomości bezpośrednich, aby docierać do obserwujących i udostępniać ekskluzywne treści.

Nie wszystkie treści można publikować lub aktualizować w relacjach. Dlatego możesz używać kanałów transmisji do budowania osobistej więzi ze swoimi obserwatorami, podczas której możesz mieć wrażenie, że kontaktujesz się z nimi przez DM. Wymaga to ogólnie bardziej spersonalizowanego doświadczenia.

Uzyskaj natychmiastową informację zwrotną

Kanały transmisji na Instagramie mogą pomóc w uzyskaniu natychmiastowej opinii na temat trendu, gadżetu lub czegoś innego za pośrednictwem ankiet. Możesz wysyłać ankiety i sprawdzać, co zrobi wrażenie na Twoich odbiorcach. Możesz wykorzystać wszystkie te opinie, aby tworzyć i selekcjonować treści, które będą bardziej odpowiednie i dostosowane do Twoich odbiorców.

Zwiększ współczynniki konwersji

Jeśli nawiązujesz płatną współpracę z markami i firmami, kanały transmisji na Instagramie mogą pomóc w zwiększeniu ruchu do witryn zewnętrznych lub witryn stowarzyszonych. Możesz motywować obserwujących do zakupu większej liczby produktów, udostępniając im na bieżąco bezpośrednie linki. Jeśli jednak jest to post sponsorowany, koniecznie zadeklaruj go za pomocą funkcji Instagrama. Dzieje się tak dlatego, że jest to część ich polityki społecznej.

Jak utworzyć kanał transmisji na Instagramie

Utworzenie kanału transmisji na Instagramie jest dość proste. Jednak ta funkcja jest dostępna tylko dla niektórych kont twórców – i nie dla wszystkich. Wykonaj poniższe kroki, aby sprawdzić, czy się kwalifikujesz:

  • Kliknij ikonę wiadomości w prawym górnym rogu ekranu
  • Kliknij ponownie przycisk edycji w prawym górnym rogu
  • Kliknij opcję Utwórz kanał transmisji
  • Wpisz nazwę kanału i wybierz odbiorców swojego kanału
  • Możesz także wybrać, kiedy Twój kanał się zakończy
  • Ponadto możesz zdecydować się na wyświetlanie swojego kanału na ekranie
  • Stuknij opcję Utwórz kanał transmisji u dołu ekranu, aby potwierdzić swój wybór

Jeśli nie widzisz opcji utworzenia kanału telewizyjnego, może być konieczne przełączenie konta na konto twórcy. Konta prywatne i firmowe nie mają dostępu do tej funkcji. Co więcej, nie wszystkie konta twórców mogą korzystać z tej funkcji, ponieważ jest ona wciąż wdrażana.

Jak zaprosić członków do dołączenia do Twojego kanału

Kiedy wyślesz pierwszą wiadomość na swoim kanale transmisji na Instagramie, wszyscy Twoi wspierający ją otrzymają i będą mieli możliwość dołączenia do Twojego kanału. Jeśli chcesz zaprosić więcej członków do przyłączenia się, wykonaj następujące kroki:

Możesz udostępnić go osobiście lub umieścić na swoim profilu, aby mieć do niego łatwy dostęp. Nie możesz wyłączyć linku z zaproszeniem, ale możesz go zresetować, aby wygenerować nowy link.

Dodaj do relacji

Możesz dodać kanał do swoich relacji i poprosić ludzi, aby do niego dołączyli.

Dodaj post na kanale do relacji

Możesz kliknąć przycisk udostępniania w kształcie strzałki, aby udostępnić post na kanale i przesłać go do swoich relacji. Gdy to zrobisz, opcja dołączenia do kanału będzie widoczna w prawym górnym rogu posta.

Działa to zarówno w przypadku Twojego kanału, jak i innych kanałów, które udostępniasz w relacjach.

Jak dołączyć do kanału transmisji na Instagramie

Dołączenie do kanału na Instagramie można wykonać na cztery sposoby:

  • Kliknij ikonę wiadomości, przejdź do zakładki Kanały i przejrzyj sugestie. Kliknij te, które Ci się podobają i kliknij Dołącz. Możesz także kliknąć Kanały, do których możesz dołączyć > Zobacz wszystko i dotknąć tego, który Cię interesuje
  • Przejdź do strony na Instagramie, którą lubisz i dotknij opcji Obserwuj kanał tuż obok opcji Obserwuj to konto
  • W relacjach możesz także natknąć się na wpisy na kanałach lub linki z zaproszeniami do kanałów. Stuknij w Dołącz
  • Możesz także skorzystać z linków zapraszających, aby dołączyć do kanału

Jak zaprosić współpracownika lub moderatora

Czy wiesz, że Instagram umożliwia zapraszanie współpracowników do Twojego kanału transmisji na Instagramie? Oznacza to, że możesz współpracować z twórcą o podobnych poglądach, aby zapewnić odbiorcom informacje i rozrywkę. Wykonaj następujące kroki:

  • Kliknij nazwę kanału u góry
  • Kliknij opcję Osoby > Dodaj obok współpracowników
  • Wybierz osoby z sugestii lub wpisz nazwę

Uwaga: możesz dodać maksymalnie 5 współpracowników

Otrzymasz powiadomienie, gdy zaakceptuje sugestię współpracownika. Co więcej, możesz po prostu kliknąć Usuń, aby usunąć współpracownika. Gdy usuniesz współpracownika, nadal będzie on jego członkiem.

Aby dodać moderatora, wszystkie kroki są takie same. Musisz tylko wybrać Administratorów i Moderatorów w obszarze Osoby zamiast Współpracowników.

Jak korzystać z kanału transmisji na Instagramie

Założyłeś swój kanał transmisji na Instagramie, ale nie masz pojęcia, do czego go wykorzystać? Kanały transmisji na Instagramie to świetny sposób na poprawę wskaźników zaangażowania i większą liczbę obserwujących. Dlatego ważne jest, aby dobrze je wykorzystać. Podsumuj te pomysły na treści dotyczące prawidłowego korzystania z kanału transmisji na Instagramie:

#1. Udostępnij najnowsze aktualizacje lub najświeższe informacje

Jeśli jesteś twórcą lub marką działającą w określonej niszy, możesz zdobyć autorytet, udostępniając najnowsze aktualizacje lub najświeższe wiadomości. Sprawowanie władzy w swojej niszy staje się łatwiejsze, gdy ugruntujesz swoją pozycję jako wiarygodne źródło informacji.

W rzeczywistości możesz także udostępniać reakcje i komentarze na temat najświeższych wiadomości. Kanały transmisji na Instagramie mogą być wykorzystywane do opowiadania o nowych funkcjach, nowościach w branży, a nawet o trendach.

Twórcy i marki produktów do pielęgnacji skóry mogą wysyłać aktualizacje dotyczące nowych produktów i oferować cenne recenzje lub komentarze po ich użyciu. W przypadku stron technicznych mogą być omówione aktualizacje nowych ustawień lub funkcji lub sposobu ich wykorzystania.

#2. Obejmuje premiery produktów i wydarzenia

Innym świetnym sposobem na zdobycie autorytetu, a jednocześnie zrobienie czegoś wyjątkowego w swojej branży, jest relacjonowanie premier nowych produktów lub wydarzeń branżowych. Tak naprawdę możesz relacjonować wydarzenia twórców i dawać swoim widzom ekskluzywny wgląd w to, co się dzieje.

Możesz także chodzić na ekskluzywne pokazy mody, prezentować swoim odbiorcom premiery projektantów. W rzeczywistości możesz to również zrobić w przypadku wydarzeń sieciowych związanych z technologią, marketingiem, produktami, pielęgnacją skóry, modą lub żywnością.

#3. Udostępnij niezawodne zasoby

Jednym z najprostszych sposobów na zdobycie większej liczby obserwujących i wyższego poziomu zaangażowania jest edukacja odbiorców lub udostępnianie im wiarygodnych, ale trudnych do znalezienia zasobów.

Może to bardzo dobrze działać w przypadku trenerów sprzedających kursy i tutoriale. Instagram to dynamicznie rozwijające się miejsce dla life coachów, freelancerów, a także coachów z niemal każdej branży. Co więcej, może to zadziałać również w przypadku twórców stylu życia. Mogą podzielić się autentycznymi sposobami planowania podróży lub najlepszymi miejscami na pobyt w określonej lokalizacji, np. Nowym Jorku, lub innymi trikami pozwalającymi obniżyć koszty i tym podobne.

Twórcy produktów do pielęgnacji skóry mogą udostępniać informacje o składnikach produktów, działaniu każdego z nich na skórę oraz sposobach rozwiązywania konkretnych problemów skórnych lub uzyskiwania określonego wyglądu.

#4. Odpowiedz na najczęściej zadawane pytania

Możesz także użyć tego miejsca, aby odpowiedzieć na często zadawane pytania (FAQ). Jeśli opublikowałeś stylizację, a Twoi obserwatorzy chcą wiedzieć, skąd pochodzą, możesz skorzystać z kanału transmisji na Instagramie, aby odpowiedzieć na takie pytania.

Co więcej, możesz także odpowiadać na często zadawane pytania związane z Twoją branżą, wyjaśniać błędne przekonania i budować autorytet. Gdy odpowiesz na często zadawane pytania na swoim kanale transmisji na Instagramie, wszyscy Twoi obserwatorzy zostaną powiadomieni o wiadomości. Dzięki temu nie musisz ciągle odpowiadać na to samo pytanie.

#5. Kieruj ruch do witryn partnerskich

Instagram jest pełen twórców treści afiliacyjnychhttps://newsblog.pl.com/make-money-with-affiliate-marketing/, którzy polecają i recenzują produkty, które możesz kupić. Udostępniają Ci także linki do produktów, aby ułatwić zakupy i zarobić prowizje partnerskie.

Jako stowarzyszony sprzedawca lub twórca treści możesz korzystać z kanałów transmisji na Instagramie, aby udostępniać linki partnerskie i zwiększać ruch do swoich linków partnerskich. Za każdym razem, gdy udostępnisz swoje linki, Twoi obserwatorzy otrzymają powiadomienie. Dlatego współczynniki klikalności i współczynniki konwersji są wyższe, gdy używasz kanałów transmisji na Instagramie do udostępniania linków partnerskich i zewnętrznych.

#6. Przeprowadź badania rynku

Kanały transmisji na Instagramie pozwalają Twoim obserwującym reagować na wiadomości, otwierać i podążać za linkami, a także głosować w ankietach. Dlatego możesz używać ankiet na kanałach transmisji na Instagramie, aby zebrać wstępne informacje na temat tego, co lubią i preferują Twoi odbiorcy.

Ankiety te, jeśli zostaną dobrze przeprowadzone, mogą służyć do badania rynku Twoich obserwujących. Pomoże to nie tylko zwiększyć zaangażowanie obserwujących na Instagramie, ale także pozwoli Ci zrozumieć swój TG na głębszym poziomie. Dzieje się tak, ponieważ kiedy je zrozumiesz, będziesz w stanie tworzyć treści, które mają większe szanse na zastosowanie w mediach społecznościowych.

Wypróbowanie wielu strategii w mediach społecznościowych to przepis na sukces. Dowiedz się, czym jest TikTok Creator Marketplace i w jaki sposób jest bramą do sławy i fortuny.

#7. Twórz tematyczne kanały transmisji na Instagramie dla różnych treści

Jeśli jesteś twórcą, który lubi zajmować się wieloma rzeczami i nosić wiele kapeluszy, najlepszym rozwiązaniem może być posiadanie kilku kanałów transmisji na Instagramie, aby zaspokoić różne potrzeby dotyczące treści. Możesz mieć jeden do pielęgnacji skóry, inny do stylu życia, a jeszcze inny do recenzowanych nowych produktów.

Jest to rozwiązanie przeznaczone dla zaawansowanych twórców i wymaga kompletnej strategii dotyczącej treści. Należy jednak zachować ostrożność podczas korzystania z tego pomysłu na treść, ponieważ wolisz nie tworzyć zbyt wielu kanałów i nie spamować użytkowników. Zwiększy to liczbę rezygnacji z subskrypcji lub obserwowania i obniży Twoje zaangażowanie na Instagramie.

#8. Planuj transmisje na żywo lub kieruj do nich większy ruch

Możesz także korzystać z kanałów transmisji na Instagramie, aby planować transmisje na żywo dla swoich odbiorców. W rzeczywistości kanały telewizyjne pomogą zwiększyć zaangażowanie i przyciągnąć więcej użytkowników.

Możesz także używać ankiet do planowania transmisji na żywo. Dzieje się tak dlatego, że zapewni to duże możliwości poruszania tematów, które pozwolą Ci zwiększyć lojalność obserwujących i nawiązać z nimi kontakt w miejscu, które ich interesuje.

Planując transmisje na żywo lub korzystając z ankiet w kanałach transmisji na Instagramie, aby przekierować większy ruch, budujesz silniejsze poczucie wspólnoty i zwiększasz zaangażowanie podczas transmisji na żywo.

Możesz także motywować widzów do zadawania pytań podczas transmisji na żywo. Jako twórca możesz także otrzymać niebieski haczyk na Instagramie, aby umocnić swoją obecność w mediach społecznościowych.

Dodatkowy lejek marketingowy

Pomyśl o kanałach transmisji na Instagramie jako o kolejnym ścieżce marketingowej, która może pomóc Ci zwiększyć zaangażowanie lub zwiększyć współczynniki konwersji. Choć oczywiste jest, że jest to przydatne dla twórców na Instagramie, czy jest to dobry pomysł dla obserwujących?

Jako użytkownik Instagrama często mogę przegapić ważną aktualizację lub premierę. Pomocne jest powiadomienie o wiadomości omawiającej premierę, wydarzenie, które mnie interesuje lub kierujące do nowego, popularnego produktu.

A to dlatego, że bez tego powiadomienia zupełnie bym to przegapił. Daje mi to także spersonalizowane poczucie interakcji z twórcą, jakbym się z nim przyjaźnił lub był częścią jego życia i widzę niespodzianki odkrywane na mojej DM. To świetny sposób, aby utrzymać moje zaangażowanie!

Następnie może załóż kanał na WhatsApp? Dowiedz się wszystkiego o kanale WhatsApp oraz o tym, jak tworzyć, znajdować i obserwować kanał!