Funkcja przesyłania wiadomości na LinkedIn nie sprzyja sprawiedliwej interakcji w sieci. Jako platforma dedykowana profesjonalistom, system wiadomości może być znacznie bardziej satysfakcjonujący. Największym problemem są wiadomości grupowe; zostajesz dodany do dużej grupy i nie masz kontroli nad tym, kto ma prawo wysyłać wiadomości do całej społeczności. Nieznajomi mogą przesyłać wiadomości o różnych tematach, a Ty otrzymujesz powiadomienia na ten temat. Choć istnieje opcja „usunięcia” rozmowy, nadal pozostajesz członkiem grupy, a wszelkie nowe wiadomości znowu lądują w Twojej skrzynce odbiorczej. Aby uniknąć chaosu spowodowanego spamem, warto wyłączyć powiadomienia dotyczące wiadomości grupowych. Oto jak to zrobić.
Aby wyciszyć powiadomienia na LinkedIn, przejdź do skrzynki odbiorczej i kliknij ikonę opcji w prawym górnym rogu rozmowy grupowej. W rozwijanym menu wybierz „Wycisz rozmowę”, co sprawi, że nie będziesz informowany o żadnej nowej aktywności w grupie. W każdej chwili możesz również zdecydować się na usunięcie rozmowy.
W aplikacjach mobilnych należy przejść do sekcji wiadomości i dotknąć nagłówka rozmowy grupowej, aby otworzyć szczegóły konwersacji. Na tym ekranie znajdziesz przełącznik dotyczący powiadomień, który możesz wyłączyć, aby nie otrzymywać więcej alertów o nowych wiadomościach w grupie.
Wiadomości grupowe na LinkedIn nie są filtrowane. Możesz łatwo dołączyć osoby, które są Twoimi pierwszymi lub drugimi połączeniami, do tej samej grupy, co powoduje, że nie ma możliwości ograniczenia liczby osób, które mogą wysyłać wiadomości. W rezultacie kończysz w rozmowach na temat takich jak ubezpieczenia, szkolenia, oferty pracy, nowe projekty oraz prośby o polubienia na Facebooku. LinkedIn powinien wprowadzić możliwość opuszczenia grupowych rozmów, podobnie jak ma to miejsce na Facebooku.
Zaktualizowano: 8 grudnia 2020 r. O 14:32
newsblog.pl