Jak wysłać zaproszenie do Microsoft Teams

Microsoft Teams oferuje wiele sposobów dodawania użytkowników do zespołu. Większość właścicieli lub administratorów zespołów doda je za pośrednictwem grupy Office 365 lub ActiveDirectory. Te dwie metody pozwalają na łatwiejsze dodawanie użytkowników, ponieważ administrator nie musi ręcznie wprowadzać ich wiadomości e-mail.

Zaproszenie do usługi Microsoft Teams

Zaproszenie do usługi Microsoft Teams

Microsoft Teams oferuje wiele szybkich sposobów dodawania użytkowników, ale nadal możesz ręcznie zaprosić nowego użytkownika. Jest to przydatne, jeśli chcesz dodać użytkownika-gościa lub jeśli dodałeś nowego użytkownika do grupy Active Directory lub Office 365 i chcesz dodać go do zespołu (ów).

Istnieją dwa sposoby zapraszania użytkowników do zespołu Microsoft Teams; za pomocą linku lub e-mailem. Aby dodawać / zapraszać użytkowników do zespołu, musisz mieć uprawnienia administratora (lub podobne).

Microsoft Teams zaprasza użytkowników – link

Aby wysłać link z zaproszeniem do użytkownika, wykonaj następujące kroki.

Otwórz Microsoft Teams.
Przejdź do karty Zespoły.
Wybierz zespół, do którego chcesz zaprosić użytkownika.
Kliknij przycisk więcej opcji obok nazwy zespołu.
Kliknij Uzyskaj link do zespołu.
Wyślij link do użytkownika, którego chcesz zaprosić

Microsoft Teams zaprasza użytkowników – e-mail

Aby zaprosić użytkownika do dołączenia do zespołu Microsoft Teams za pośrednictwem poczty e-mail, wykonaj następujące kroki.

Otwórz Microsoft Teams.
Wybierz Zespoły z kolumny po lewej stronie.
Wybierz zespół, do którego chcesz zaprosić użytkownika.
Kliknij przycisk więcej opcji obok nazwy zespołu.
Wybierz Dodaj członka.
W wyświetlonym oknie wprowadź adres e-mail użytkownika (ów), których chcesz zaprosić.
Kliknij Dodaj i zamknij okno.
Użytkownik musi zaakceptować zaproszenie, aby dołączyć do zespołu.

Ograniczenia zaproszeń do usługi Microsoft Teams

Zaproszenie do Microsoft Teams jest łatwe do wysłania, zwłaszcza jeśli używasz linku do wysłania zaproszenia, jednak posiadanie linku nie gwarantuje, że użytkownik będzie mógł dołączyć do spotkania.

Zespół musi być skonfigurowany tak, aby zezwolić użytkownikowi na dołączenie, jeśli użytkownik znajduje się w innej domenie. Jeśli na przykład dodajesz użytkownika-gościa, musisz mieć już włączoną opcję Guess Access.

Jeśli ustawienia zespołu nie są skonfigurowane tak, aby zezwalać na typ użytkownika, którego chcesz zaprosić, łącze nie będzie należało do żadnego użytkownika. Użytkownik nie będzie mógł dołączyć do zespołu, gdy go kliknie.

Wniosek

Wydaje się, że Microsoft Teams ogranicza sposób, w jaki umożliwia dodawanie użytkowników, ale w rzeczywistości jest dość elastyczny. Jedyne, co musisz zrobić, to upewnić się, że ustawienia Twojego zespołu są prawidłowe. Jeśli zapraszasz użytkowników Active Directory, jest bardzo mało prawdopodobne, że napotkasz problemy.